انفجار پالایشگاه آبادان

AMXSTAR

عضو جدید
فکر میکنم که اکثر دوستان از این موضوع اطلاع داشته باشند ، ولی از اونجا که یکی از دوستان خودم که تازه یک ماه بود در این پالایشگاه مشغول کار بود در این حادثه کاملا سوخت و فوت کرد ...

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين حميدرضا كاتوزيان نماينده تهران در مجلس با اشاره به انفجار صبح امروز پالايشگاه آبادان گفت: پس از افتتاح فاز 3 توليد بنزين اين پالايشگاه در آبادان متاسفانه انفجاري رخ مي دهد كه اين انفجار عمدي نبود بلكه يك موضوع اتفاقي بود.
وي افزود: مسئولين امر قبل از افتتاح پالايشگاه تذكرات لازم را داده بودند و اعلام كرده بودند كه اين پالايشگاه آمادگي افتتاح را ندارد و احتمال بروز چنين خطري وجود دارد.
رئيس كميسيون انرژي مجلس افزود: مسئولين امر افتتاح اين پالايشگاه را در اين شرايط به مصلحت نمي دانستند.
به گفته كاتوزيان، در جريان اين انفجار يك كشته و 17 نفر زخمي شدند.
صبح امروز رئيس جمهور و برخي از مسئولين دولتي فاز 3 توليد بنزين پالايشگاه آبادان را افتتاح كردند كه پس از دقايقي انفجاري در اين پالايشگاه صورت گرفت.

فکر کنم این یه فاجعه خیلی بزرگ باشه بی حدو اندازه ...پیگیری نشده و فراموش خواهد شد ... راستی امروز یه سری طرح های عمرانی در قم هم افتتاح شده !!! سازندگی و پیشرفت با تمام قدرت ادامه دارد ...!؟
حالا تکلیف کشته شده ها چیه ؟ کی پاسخگوس ؟ پاسخگوی این همه خسارت مالی کیه ؟ احتمال زیاد هیچ پاسخی وجود نداره و ختم ماجرا همین جاست .
 
آخرین ویرایش:

MehrAn.ButterFly

عضو جدید
روحه دوستتون شاد
این تاوانه سهل انگاریه که مقصرش هیچوقت پیدا نمیشه چون مقصر خودش همه کارس
نمیدونم تا کی باید چوبه این گناه نکرده که ما کردیم رو پس بدیم
اگه حرفم بزنی میگیرن اخطار میدن یه سری دوستای گرامی هم میان انگ امریکایی بهت میزنن
ای وای
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
از اینکه دوستتون که لابد جوان هم بوده در این حادثه کشته شده متاثر شدم . متاسفانه این نه اولین حادثه از این نوعه و نه اخرین اون خواهد بود . :(

این حکایت همچنان باقیست .

متاسفانه گویا چیزی که در این مملکت اهمیتی نداره جان انسانهاست .
 
بالا