انتشار اندروید ۴٫۴ کیت کت Nexus 7 و Nexus 10، فقط برای مدل های بدون سیم کارت

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز

خبر خوب برای دارندگان تبلت های نکسوس این که گوگل شب گذشته رسماً انتشار آپدیت اندروید ۴٫۴ کیت کت را برای مدل های فقط Wi-Fi نکسوس ۱۰، نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۲ و نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۳ آغاز کرد که ظرف روزهای آتی این آپدیت در اختیار کاربران این دیوایس ها در نقاط مختلف جهان قرار خواهد گرفت. متأسفانه اندروید ۴٫۴ برای دارندگان نکسوس ۴ و تبلت های نکسوس با قابلیت استفاده از سیم کارت هنوز آماده نشده است اما گوگل وعده داده است که “به زودی” کیت کت برای آنها هم منتشر خواهد شد. البته مشخص نیست که این اتفاق در چند روز آینده می افتد یا موکول به هفته های آتی خواهد شد. 
آل دیجیتال
 

QmpMarketing

عضو جدید
[h=2]

تبلیغات مشترک اندروید و کیت کت[/h] مدیران بازاریابی شرکت ها چندی است تبلیغات شرکت های برجسته را در کنار هم روی بیلیوردها جای می دهند. به عنوان مثال ایرانسل، BMW مدل z4 و تبلیغات برخی شرکت های دیگر در ایرانما در آخرین اقدام مدیران بازاریابی گوگل و کیت کت در کنار هم قرار گرفته اند و دست به تبلیغات مشترک جدیدی زده اند. سیستم عامل جدید ارائه شده توسط گوگل به نام اندروید کیت کت بر روی پنجاه میلیون شکلات در جهان حک شده و توزیع می گردد. این حرکت جالب یعنی حک شدن یک برند تکلنولوژی بر روی یک برند مشهور صنعت غذا و آن هم با نام اندروید کیت کت واقعاً هیجان انگیز است.شرکت هرشی Hershey سازنده شکلات های کیت کت گوگل با این حرکت ما را به سمت آینده بازاریابی هدایت خواهد نمود و آن چیزی نیست به از همکاری برندهای هم سطح !در این پروژه واحد بازاریابی کیت کت و گوگل شانس برنده شدن 1000 تبلت و دیگر محصولات کیت کت و گوگل را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. این حرکت بازاریابانه، اولین نمونه در نوع خود می باشد.شایان ذکر است اندروید گوگل 64 درصد از بازار سیستم عامل گوشی ها را دارا بوده که از 38 درصد سهم اپل تاکنون بیشتر بوده است.


 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
انتشار اندروید ۴٫۴ برای Nexus 7 – cellular

انتشار اندروید ۴٫۴ برای Nexus 7 – cellular

گوگل اقدام به انتشار آپدیت اندروید ۴٫۴ برای نسخه سلولار (با پشتیبانی از سیم کارت) تبلت نکسوس ۷ کرد. آپدیت فوق برای هر دو مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ این تبلت خواهد بود. آپدیت اندروید ۴٫۴ در حدود ۱۰ روز پیش برای نکسوس ۷ های بدون پشتیبانی از سیم کارت منتشر شده بود. از جمله امکانات جدید اندروید ۴٫۴ بر روی این تبلت ها سیستم یکپارچه Hangouts برای پیام کوتاه، MMS و چت های Gtalk است. همچنین گفته می شود که با نصب این آپدیت کارکرد رابط کاربری، مولتی تسکینگ و مدیریت مصرف رم بهبود خواهند یافت. علاوه بر موارد فوق برنامه Phone با توانایی جستجوی منطقه ای و ویرایش جدید گالری عکس های گوگل نیز در این آپدیت گنجانده شده است. با انتشار این آپدیت اکنون تمامی موبایل ها و تبلت های نکسوس ۴، نکسوس ۵، نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ به اندروید ۴٫۴ ارتقا یافته اند و پس از این نوبت به دیگر کمپانی ها خواهد رسید تا دیوایس های اندروید خود را به جدید ترین ورژن سیستم عامل گوگل آپدیت کنند.

آل دیجیتال
 

Similar threads

بالا