امنیت ضد جاسوسی با تمام قدرت ممکن

microsoft

کاربر فعال
در بسیاری از مواردی که وارد سایتهای حجیم خارجی میشید مثل بیشتر گالری های عکس، این سایتها ممکنه برای تبلیغات خودشون ، اقدام به نصب نرم افزارهایی بر روی سیستم شما کنند و یا در حالی که یه سی دی بازی رو نصب میکنید ، اقدام به تغییر home page مرورگر شما کنند و یا وقتی نرم افزار هک دیگرون رو از اینترنت دانلود میکنید تا با اون دیگرون رو هک کنید ، اون نرم افزار در پشت صحنه و دور از چشمان خمار شما ، فایلهایی رو روی سیستمتون نصب میکنه و یا تغییراتی رو در رجیستری ویندوز میده تا شما هم هک شده باشید و به جمع هزاران گول خورده بپیوندید.
با نصب کردن این دو نرم افزار که هر دو نسخه کامل و دائمی هستند میتونید از روبرو شدن با این خطرات ، خودتون رو محفوظ نگه دارید و به جون من دعا کنید. این نرم افزارها ، هر پراسسی یا فایلی که بخواد سر بلند کنه و وارد سیستم شما بشه رو به شدید ترین مجازاتها محکوم میکنند و گزارشش رو هم سر موقع بر روی میزتون قرار میدن. چی از این بهتر و مطمئن تر؟ حتی آنتی ویروس امنیتی NOD32 با نام ESET هم که اومده به بازار ، فقط 70% قدرت این دو نرم افزار رو با خودش داره. من همیشه بعد از نصب ویندوزم بلافاصله این دو نرم افزار رو بر روی سیستمم برای ایجاد امنیت بیشتر نصب میکنم.
اینم لینک دانلود این دو نرم افزار. هر دوشون رو باید نصب کنید تا اطمینان از امنیتتون بره بالا.
http://rapidshare.com/files/75307239/NAbI10SLemon.zip

http://rapidshare.com/files/75309822/wss.zip

برای دانلود به راهنما توجه نمایید
راهنمای دانلود
---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود
 
بالا