افزونه نمایش آخرین مطالب وردپرس WP News and Scrolling Widgets

ramin5280

عضو جدید

نمایش آخرین نوشته ها و مطالب محبوب در سایت وردپرس به خوانندگان شما کمک می کند تا بهترین محتوا را پیدا کرده و آمار بازدید صفحه (Pageviews) شما افزایش پیدا کند. با استفاده از افزونه های نمایش آخرین نوشته ها و نوشته های مرتبط در وردپرس می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

وردپرس محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است که اگر اقدام به طراحی سایت با وردپرس کرده اید، افزونه های آن قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار می دهند.

یکی از راه هایی که می توانید به خوانندگان خود کمک کنید تا نوشته های شما را پیدا کرده و زمان بیشتری در سایت سپری کنند این است که آخرین نوشته ها و مطالب مرتبط با متنی که در حال مطالعه آن هستند را برای آنها هایلایت و برجسته کنید. این امر به ویژه برای بازدیدکنندگان جدید که با ساختار سایت شما آشنایی ندارند، اهمیت بیشتری دارد.

اگر مطالب زیادی در وب سایت خود دارید، خوانندگان باید وقت و انرژی زیادی برای پیدا کردن مطلب مورد نظر خود در بایگانی سایت شما صرف کنند. واقعیت این است که آنها این کار را انجام نمی دهند و قبل از اینکه نوشته کاربردی و جالب شما را بخوانند، سایت را ترک می کنند.

وردپرس به صورت درون ساخته ابزارکی برای نمایش پست های اخیر در ناحیه ساید بار و دیگر نواحی ابزارک سایت شما دارد. اما تنظیمات و کنترل ابزارک پیش فرض وردپرس بسیار محدود است. همچنین گزینه ای برای نمایش مطالب و پست های مرتبط شما ندارد.

افزونه های بسیار زیادی در وردپرس وجود دارد که روند معرفی کردن و نمایش مطالب مرتبط و جدیدترین نوشته های شما را آسان می کنند و می توانید کنترل بیشتری در نحوه نمایش آخرین نوشته ها و مطالب مرتبط در نوار کناری و سایر نواحی ابزارک های سایت وردپرس شما ارائه می دهند. شما می توانید تصاویر شاخص، انواع پست های سفارشی ، فیلتر کردن نوشته ها بر اساس دسته یا لیست سایر نوشته های همان نویسنده را به نمایش بگذارید.
برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • بخش اخبار را در هر بخش از سایت خود قرار دهید.
  • تعامل کاربران خود را افزایش دهید.
  • رابط کاربری ساده و آسان
  • نمایش آخرین اخبار در وب سایت همراه با ویجت های خبری و تصاویر کوچک
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر
افزونه نمایش آخرین مطالب وردپرس WP News and Scrolling Widgets یکی از بهترین افزونه های نمایش آخرین مطالب و اخبار در وردپرس می باشد که به شما کمک می کند تا آخرین اخبار و نوشته ها را در وب سایت خود به کاربران نمایش دهید. این افزونه با بیش از 120 طرح از پیش آماده شده ارائه می‌شود که به شما کمک می کند تا صفحه اخبار سایت خود را به سادگی سازماندهی کنید. یکی از مهم ترین بخش های این افزونه، طراحی ریسپانسیو آن می باشد، به گونه ای که کاربران شما در تمامی صفحه نمایش ها، مطالب سایت شما را به بهترین شکل می توانند مشاهده کنند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا