افزايش 2 برابري مهريه هزار سكه‌اي از سوي مرد بساز بفروش

sohrabibroker

عضو جدید
مرد جوان براي آنكه به همسرش ثابت كند وي را دوست دارد مهريه هزار سكه‌اي وي را هزار سكه ديگر افزايش داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، زني با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواستي را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.

اين زن 24 ساله در حضور قاضي شعبه 236 اين مجتمع مدعي شد كه شوهرش هيچ مشكلي ندارد و مي‌خواهد از او جدا شود.

وي ادامه داد: من نمي‌خواهم در كنار او ديگر زندگي كنم؛ به خاطر اينكه اخلاقم با او جور درنمي‌آيد و بودن در كنارش برايم سخت است.

مرد 26 ساله در دادگاه حضور داشته و گفت: من همسرم را دوست دارم و هر كاري كه او از من بخواهد برايش انجام مي‌دهم و حاضرم به خاطرش دست به قتل بزنم.

وي ادامه داد: اگر همسرم بخواهد كه من خود را بكشم من اين كار را به خاطر او انجام مي‌دهم و زندگي‌ و آينده‌ام را فداي او مي‌كنم تا به او ثابت كنم او را دوست دارم.

زن بار ديگر در مقابل قاضي گفت: من مهريه يك هزار و 14 سكه بهار آزادي خودم را مي‌خواهم و اصلاً به احساسات شوهرم توجهي ندارم او پيش از اين هم مدعي بود مرا دوست دارد اما مطمئن هستم به من علاقه ندارد.

مرد بيان كرد: من به جاي يك هزار و 14 سكه بهار آزادي، 2 هزار سكه به عنوان مهريه به همسرم مي‌دهم. اما زن كدعي شد من مي‌خواهم از شوهرم جدا شوم و او مهريه من را بدهد و ديگر پا در زندگي من نگذارد و مرا فراموش كند.

قاضي رسيدگي كننده به اين پرونده، مرد را محكوم به پرداخت مهريه هزار و 14 سكه بهار آزادي كرد. همچنين براساس ادعاي مرد درباره افزايش هزار سكه بهار آزادي به مهريه زن اين رقم داده شد و با موافقت زن و مرد حكم طلاق صادر شد.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902200658
 
بالا