افتتاح هتل مردگان در ژاپن

A M I N_BND

عضو جدید
کاربر ممتاز
دادنا: هتلي در ژاپن با تغيير کاربري اتاق هاي خود، اقدام به طراحي و استفاده از اتاق هايي سرد کرده که تنها مخصوص نگهداري اموات هستند.

به گزارش ميراث آريا، اين هتل که اتاق هاي آن شبيه به ديگر اتاق -هتل هاي معمولي است، از تابوت هايي سردکننده يا يخچالي برخوردار است که براي قرار دادن مردگان تعبيه شده و بستگان آن ها مي توانند در هر زمان به ديدار اموات خود بيايند.

به گفته مدير اين هتل، مردگان ميهمانان هميشگي هتل نيستند، آنان تا زمان فرارسيدن مراسم کفن و دفن، در اين اتاق ها خواهند ماند.



در حال حاضر 18 جسد که همه آن ها در تابوت هاي يخچالي قرار گرفتند در اين هتل بوده و هزينه استفاده از هر تابوت نيز در حدود 157 دلار برآورد شده است.

«هسايوشي ترامورا» صاحب هتل مردگان شهر يوکوهاما گفت: مردگان در تابوت هايي که مجهز به دستگاه هاي سرکننده هستند نگهداري مي شوند و هر زمان که دوستان يا اقوام آن ها براي ديدنشان مي آيند، تابوت ها به اتاقي که داراي دريچه اي مخصوص است منتقل مي شوند.

مدت زمان انتظار براي انجام امور کفن و دفن در شهر يوکوهاما بيش از چهار روز طول مي کشد که در اين مدت اغلب مردم مجبور به نگهداري مردگان در خانه هاي خود مي شوند که مشکلات عديده اي را براي آن ها به وجود مي آورد.

گفتني است در 10 سال گذشته به صورت ميانگين، سالانه 23 هزار نفر به جمع مردگان ژاپن افزوده مي شود و پيش بيني مي شود تا سال 2040 آمار ساليانه مرگ و مير اين کشور به يک ميليون و 660 هزار نفر برسد.


 

fateme_003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اوه!!مرده هامونو تو سردخونه ام با زور نگه میدارن چه برسه به هتل!!
 
بالا