اعتراض باشگاه مهندسان ایران در پی اهانت به بنیانگذارانقلاب

Reza.R

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دقیقا با گفته های حاجی موافقم
امام بسیار انسان شریف و محترمی بودند وعوامل این هتک حرمت باید مجازات شوند
ولی این وسط مقصر کسانی هستند که ییست ساله از اسم امام به هر نحوی سواستفاده می کنند
از زمان پایان جنگ تا حالا ، دائما ً یک عده ای بودند که شهدا و دستاوردهای امام رو متعلق به خودشون میدونستن و دائماً باانداختن چفیه و برپایی نمایشگاه های جنگی و اردوهای جنوب سعی داشتن بگن که راه ما ادامه راه شهداست
این اقای احمدی که انقدر ادعای ادامه راهشون را داره ، چرا دقیقه ای در جبهه نبوده ؟
شما اقای محسن رضایی رو داشته باشید ، ایشون یکی از کسایی بودن که در جنگ زحمات بسیاری کشیدند ، الان چی ؟ بهش تهمت غیر حودی بودن زدن !!! کی این تهمت ها رو زده ؟ کسانی که اصلا ً حضوری در انقلاب نداشتن
الان هم دارن با همین حقه و با تنظیم سناریوی حرفه ای و با نمایش اون در عمومی ترین رسانه کشور ، چهره نخست وزیر امام رو تخریب میکنن ! یادمون نرفته که اکبر گنجی در کنفرانس برلین که شرکت کرد ، صدا سیمای پلید ما چه تصاویر شرمانه ای از زنان برهنه و در حال رقص رو نشون داد تا مثلا ً به اصطلاح ثابت کنه که ببینید این اقا چکار کرده !
الان هم انواع تهمت ها رو به جنبش سبز میزنن ، پیروی از امریکا و دشمن و مخالفت و دشمنی با امام و اخریش هم پاره کردن عکس امام ، این حقه های کثیف حنبش احمدی انشالا به خود کثیفشون برمیگرده
 

کربلایی

مدیر بازنشسته
من در عين حال که با فحا شى و حتک حرمت به هر شکل و نوع موافق نيستم، در عين حال معتقد هستم تمام آهاد ملت ايران حق اظهار نظر و بيان عقيده را دارد و هيچ فرد و يا قانونى نميتواند اين را از ملت ايران سلب نمايد. کسانى که پاره کردن عکس حضرت امام و شعاربر ضد وى رادارند چرا در مقابل بى عدالتى و ظلم و رشوه خوارى پايمال کردن حقوق ملت و کشتار و به حبس کشيدن ملت مظلوم و حتک حرمت ملت ايران که ميرود بنيان و نظام را به نابودى به کشد سکوت کرده اند.

سلام
کاش کمی به این جمله فکر کنیم...
جدا فکر کردید چرا کسی در مقابل رشوه خواری و گناه های مختلفی که در جامعه رایج شده اعتراضی نمیکنه؟ بیانیه نمیده؟ مدرسه تعطیل نمیکنه؟ چرا؟
اصلا امام خمینی چرا عزیزه؟ جز اینه که جلوی همچین کثافت کاری هایی(رشوه خواری، بی حجابی، بی دینی، شراب خوری، فحشا و ...) ایستاد؟ فرق امام راحل با بقیه چیه که همه قبولش داریم؟
به نظر میاد ما اصل مطلب(ایستادگی در برابر بی عدالتی) رو فراموش کرده ایم و جسبیدیم به بتی به نام امام خمینی.
شایدم دلیل عدم اعتراض به رشوه و ظارتی بازی و ... اینه که اعتراض به این مسایل برامون گرون تموم میشه! اما کی به کیه! اعتراض به پاره کردن عکس امام که خرجی نداره! فوقش درس و کار زندگی مون رو تعطیل(آخ جون تعطیلی) می کنیم و میریم خیابون چند تا شعار میدیم بر میگردیم سر پارتی بازی و رشوه خواری و ...(خیلی که آتیشمون تند باشه کفن هم میپوشیم تا چشم دشمنان قسم خورده کور بشه!)
اما از دست بنی عباس!(راستی الان دوره هارون الرشیده یا مامون؟)
یا علی
 

fatam

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا" فهمیدن جمله من انقدر سخته؟؟؟؟


دقیقا سوال منم همینه!!!!؟؟؟
یعنی واقعا فهمیدن جمله من انقد سخته؟؟؟؟
من فقط بابت بی ادبی اون کسیکه اون پست رو گذاشته بود, صدات کردم! و بعدشم که دلیلمو گفتم!
و به هیچ عنوان نگفتم که عضو حزب یا گروه و جنبش خاصی هستی!!!!

متوجه همراته؟؟؟؟؟؟



ضمنا, خیلی برات احترام قائلم مرتضی.
سعی کن درست صحبت کنی!
 

haj morteza

عضو جدید
کاربر ممتاز
دقیقا سوال منم همینه!!!!؟؟؟
یعنی واقعا فهمیدن جمله من انقد سخته؟؟؟؟
من فقط بابت بی ادبی اون کسیکه اون پست رو گذاشته بود, صدات کردم! و بعدشم که دلیلمو گفتم!
و به هیچ عنوان نگفتم که عضو حزب یا گروه و جنبش خاصی هستی!!!!

متوجه همراته؟؟؟؟؟؟



ضمنا, خیلی برات احترام قائلم مرتضی.
سعی کن درست صحبت کنی!

ما داریم درست صحبت میکنیم...شما درست برداشت نمیکنید:smile:
 

x-architect

عضو جدید
منم به این حرکت غیر اخلاقی صدا و سیما اعتراض دارم و متاسفم که برای رسیدن به اهدافشون ( بهونه برای سرکوب کردن و برخورد خشونت آمیز با جنبش سبز) از امام خمینی هزینه کردند.
 
من تا حالا توی عمرم ندیدم کسی بیاد اینجور بگه من دانشجوی فلان دانشگاه هستم، چون من دانشجو نیستم از کسی و چیزی خبر ندارم؟ چندتا از دوستان خانوداگی خودم در همون دانشگاه شما در حال تدریس هستن پس من هم تا حدودی از این قضایا مطلع هستم، نیازی به لینک کاری نیست، اکثریتی در کار نبود جز عده کمی که دختر و پسر در هم بودن و به هم چسبیده بودن بدون رعایت حرمت ها که حالا که سو استفاده هایی در این بین شد با خبر هستیم ازش. می شود شما بفرمایید که من کدوم قضیه رو بدون منطق قبول کردم؟ ما روی سایت هایی بحث کردیم درباره فیـلتر شدن که طرفدارهای گروه موسوی هستند حتما بحثی بوده که این اتفاق افتاده و مسدود شدند. می توانید به اداره ارشاد بروید و دلیل رو جویا شوید.
هر کسی که باعث تشویق دیگران در اذعان عمومی شود برای توهین به نظام مقدس جمهوری باید فنا شود. شکی درش نیست. من تنها نمی گویم کاملا مشخص بوده که این حرکت زشت کار چه افرادی می باشد. وقتی خانم موسوی با چند زن در خخیابان ها شروع به حرکت می کنند و شعار مرگ بر انقلاب رو می دهد انتظاری نمی رود که این کار کیست و چه افرادی می باشد؟

میگم شما چرا جواب سوال های من رو نمی دهد؟ به نقل قول قبلی من که مراجعه کنید چند سوال پرسیده شده است.

تا مرد سخن نگفته باشد
عيب و هنرش نهفته باش
 
بيتاب تكثير مي شود !
تبريك;)
 
شما می توانید به خود صحیفه نور مراجعه کنید، اصلا این نوشته من جعلی...اون نوشته چاپ شده در صحیفه نور هم جعلی بودن که آورده شده است؟

پيرجو جان, گويا نگرفتيد موضوع رو
به صحيفه مراجعه شد, اون صفحه ي خاص در تاپيك قرار داده شد و دروغ شما اشكار شد

سپاس از توجهتون ;)
 
امام حسین برای زنده نگه داشتن اسلام جنگید ولی آقای موسوی برای از بین بردن انقلاب اسلامی می جنگه، یک برائت اینقدر سخته که آقای موسوی انجامش نمی دهد؟ چرا؟ مذاکره با دوستی زمین تا آسمون فرق داره چرا در دوره نامزدی ایشون که اوباما ازشون حمایت کرد حرفی نزن؟ سکوت کردند؟ این سکوتشون شد مثل همون 20 سال سکوت؟ ما رهبرمون رو دیدم در پشت سنگرها پشت خط مقدم با گلوله و خمپاره هایی که میریختند بر سر بسیجیان پس آقای موسوی کجا بودند؟ پشت میز؟ در خانه گرم و نرم؟

پيرجو جان
اوباما در دوره ي انتخابات از هيچ كدوم از كانديداها حمايت نكرد
لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببريد;) بعد تهمت بزنيد
راستي, دقت كرديد كه همچنان استدلال هاتون به نتايجتون هيچ ربطي نداره؟:دي
 

@ RESPINA @

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيرجو جان
اوباما در دوره ي انتخابات از هيچ كدوم از كانديداها حمايت نكرد
لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببريد;) بعد تهمت بزنيد
راستي, دقت كرديد كه همچنان استدلال هاتون به نتايجتون هيچ ربطي نداره؟:دي

شما هم یکم از غرورتون بزنیند و واقعیت و بگین که واقعا حمایت نکردن؟؟؟؟؟
 

haj morteza

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما هم یکم از غرورتون بزنیند و واقعیت و بگین که واقعا حمایت نکردن؟؟؟؟؟


اصلا" چه ربطی داره؟؟؟

حزب توده از رهبری آقای خامنه ای حمایت کرد....این یعنی ایشون ببخشیدا دست نشانده توده بود؟؟؟؟؟


دلیل نمیشه این چیزا!!!!
 

Reza.R

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
خواهشاً بدون تعصب بخونید

خواهشاً بدون تعصب بخونید

آیا اهانت کنندگان به عکس امام(ره) «صورت» نداشتند؟!

عصرایران- تصاویری که از آتش زدن تصویر حضرت امام (ره) در سیمای جمهوری اسلامی منتشر شد، بی گمان دل میلیون ها عاشق روح الله را نه در ایران که در سراسر جهان، جریحه دار کرد و شکست.
http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=93549
در این ماجرا، هر چند اقدام صدا و سیما در پخش مکرر یک اقدام اهانت بار محکوم است و حتی با استانداردها و رویه های متعارف خود سازمان صداو سیما نیز همخوانی ندارد، اما متهم دیگر این ماجرا، افرادی هستند که آن اهانت را به امام (ره) روا داشتند و تصویر کسی که میلیون ها نفر دوستش دارند را آتش زدند.

اما یک سوال مهم در این میان وجود دارد که باید بی هیچ رودربایستی بدان پاسخ داده شود و آن اینکه چه کسی تصویر امام (ره) را آتش زد؟

فیلم های منتشره از صدا و سیما را مرور می کنیم:
در یک فیلم، عکسی از حضرت امام (ره) به صورت پاره شده بر زمین افتاده است. طبیعی است که این عکس قبل از تصویر برداری سیما پاره شده و تصویر بردار سیما لابد هنگامی به محل رسیده که عکس پاره شده بوده است و لذا نمی توان مشخص کرد که چه کسی این تصویر را پاره کرده است.

اما فیلم دوم، افرادی را نشان می دهد که در حال آتش زدن تصویر امام (ره) هستند. با این حال نکته جالب اینجاست که تصویربردار سیما، فقط پاهای این افراد را نشان می دهد و دستی را که آتش را زیر عکس می گیرد و آن را می سوزاند.

سوال اینجاست که اولا چه کسانی جرات دارند، در روز روشن در مقابل دوربین صدا و سیما تصویر امام را آتش بزنند؟! و ثانیا چرا تصویر بردار، دوربین اش را بالاتر نگرفت تا چهره افرادی که عکس را آتش می زنند مشخص شود؟!


اگر فقط از پاهای این افراد تصویر برداری شده است باید بی هیچ تعارفی مساله را "مشکوک" دانست که چرا تصویر بردار فقط و فقط بر روی پاها متمرکز شده و با عقب کشیدن تصویر یا بالابردن زاویه دوربین، چهره های افراد خطاکار را ثبت و ضبط نکرده است؟

اگر هم چهره های این افراد در فیلم های صدا و سیما ضبط شده، که مساله حل است، بروند همان افراد را پیدا کنند و مجازات شان نمایند چه از طرفداران موسوی باشند چه توطئه چینانی از طرف مقابل که برای بدنام کردن سبزها این اقدام وقیحانه را انجام داده اند زیرا مساله، فراتر از نزاع موسوی و احمدی نژاد و درگیری های جناحی است بلکه مساله این است که حرمت امام (ره) که همه دوستش داریم شکسته شده و بعضی ها برای نیل به اهداف دنیوی خود، حتی از اهانت به عکس آن عزیز سفر کرده نیز نمی گذرند و این، نهایت بی شرمی و بداخلاقی است.

اینک نوبت صدا و سیماست که رک و صریح جواب دهد که به چه منظور فقط از پاهای افراد اهانت کننده تصویر برداری شده است و به چه دلیل خاصی، نخواسته اند از چهره این افراد، تصویر برداری نمایند؟! آیا نمی خواسته اند این افراد شناسایی شوند؟! و مگر جز این است که بسیاری از شرکت کنندگان در اعتراضات بعد از انتخابات، به مدد همین فیلم ها شناسایی و دستگیر شدند؟
و اگر هم در فیلم های موجود در صدا و سیما تصویر این افراد معلوم است، چرا تصویر آنها را پخش نمی کنند یا در اختیار مقامات مربوطه قرار نمی دهند تا شناسایی و دستگیر شوند و واقعیت مشخص شود که چه کسی به عکس امام دانست نکرده است؟!


به علاوه ، بد نیست با توجه به میله های پشت سر این افراد که در تصویر معلوم است ، مشخص شود که این تصویر دقیقاً در کدام نقطه تهران گرفته شده است؟ و البته حتماً تصویر بردار سیما به خاطر دارد که در کجا داشته تصویر برداری می کرده است.

مشخص شدن این واقعیت ها ، نمی تواند کار سختی باشد ولی اگر افشای چهره واقعی توهین کنندگان به امام (ره) به زیان بعضی ها باشد ، امید چندانی به شناسایی عاملان این توهین - آن هم در مقابل دوربین صدا و سیما - نمی رود.
 

shahryar14

عضو جدید
کاربر ممتاز
هممون مسلمونیم
باورها و اعتقاداتی داریم
تو پست قبلیم تو همین تاپیک عرض کردم که عاملین این بی حرمتی باید به اشد مجازات برسند تا درس عبرتی برای بقیه باشه
موضوع فقط یه پاره کردن عکس ساده نیست
اما یه گلایه از بچه های شرکت کننده در بحث دارم، چرا دعوا می کنید
تشنج درست نکنید
اونی که میاد داخل تاپیک و به عنوان حامی آقی موسوی می گه این کار ما نبوده شاید زیادم اشتباه نگه
بین همه این اعتراض ها و نا رضایتی ها و تشنجات، بعضیا که تشنه خون مردم ایران هستند دارن لذت می برند و به دعواهای ما می خندن.
---
اما در مورد در مسیر حق قرار داشتن یا نداشتن افراد، به یک جمله از امام راحلمون که برداشت شده از آیه قران هست بسنده می کنم.
هرگاه دشمنان خدا و دین خدا از شما راضی و خوشنود بودند، به مسیری که در آن قرار دارید شک کنید.
ببنید آمریکا و اسرائیل از کدوم یک از این جبهه ها که الان در حال درگیری و کشمکش هستند اظهار رضایت می کنند.
*** ای کاش آقای موسوی به صراحت موضع خودشون رو اعلام می کردند***
 

Eshragh-Archi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
من در عين حال که با فحا شى و حتک حرمت به هر شکل و نوع موافق نيستم، در عين حال معتقد هستم تمام آهاد ملت ايران حق اظهار نظر و بيان عقيده را دارد و هيچ فرد و يا قانونى نميتواند اين را از ملت ايران سلب نمايد. کسانى که پاره کردن عکس حضرت امام و شعاربر ضد وى رادارند چرا در مقابل بى عدالتى و ظلم و رشوه خوارى پايمال کردن حقوق ملت و کشتار و به حبس کشيدن ملت مظلوم و حتک حرمت ملت ايران که ميرود بنيان و نظام را به نابودى به کشد سکوت کرده اند.

حرف شما درسته..
ببینید همیشه باید بین نقد و توهین فاصله قائل بود..
وقتی نقد به توهین بدل میشه همه چیز از بین میره..
خب اون شخصی که میاد و عکس امام یا اقای خامنه ای رو پاره میکنه در پی اتش زدن اجتماعه..
این ینی توهین..تا وقتی شما میتونی با حرف زدن نقد بکنی چرا عمل میکنی؟!
مطمئنا قدرت کلام خیلی تاثیرش بیشتر از عمل کردنه!
الان متاسفانه دسته ای در بسیج و.. در حال عمل کردن هستن..میبینیم که موثر نبوده..

شما مثل اینکه درک مطلبتون پایینه؟؟؟؟

خانم محترم من در این سایت عضو هیچ حزب و گروهی و کوف و زهر ماری نیستم.....

ای بابا!!!!


خسته شدم...چرا نمیفهمید شماها؟؟؟؟؟


من افکار خودمو دارم و فقط اون چیزی که حقه رو میگم!!!!نظر افراد هم به من هیچ ربطی نداره!!!
حاجی جان..
امام توی صحیفه یه جا میگه که شما نمیتونی اینور نباشی یا اونور..
میگه بلخره یا خودت یا دیگران جهتی رو برای معین میکنن..
و البته اگر جهت دار برخورد کنی هرگز نمیتونی بی طرف برخورد بکنی..
من افکار و ذهنیت های تورو میدونم..
اتفاقا میدونم که نظر تو اصلاح و خیر این نظام و انقلابه..
ولی حاجی جان یادت باشه در جایگاه حساسی هستی..
اسمش جایگاه بی طرفی است..
اگر ذره ای اینور و اونور پا بگذاری گناه بزرگی رو صورت دادی..
مطمئنم هرگز اینطور نخواهد شد..:gol:



اما صحبتهای خودم..با سبز مینویسم..

خوشحالم که امام راحل طرفداران زیادی از دو جناح مختلف داره..
امام همیشه توی سخنرانیهاش جایگاه یک عده ی معدود رو که اسلام رو کلا و ابدا قبول ندارن جدا میکرد و به اونها بدجور میپرید..
ولی مطمئن هستم دوستانی که به این تاپیک اومدن اینطور نیستن..حداقل حرفها اینطور اثبات میکنه..
من تاپیک رو از اول تا اخرش مطالعه کردم و دنبال کردم..
سوالات و حرفهایی با دوستان سبز دارم که میخوام پاسخ بدن..
همه ی شما دوستان سبز گفتید که هتک حرمت به امام رد شدس..
گفتید ولی هتک حرمت به اقای خامنه ای رد شده نیست و حمایتش میکنید..
بسیار خب.
این رو میدونید که اغلب کسانی که امام رو قبول دارن اقای خامنه ای رو هم قبول دارن(گفتم اغلب نه همه)..
اینم میدونید که معمولا دوست داشتن افراد باعث تعصب میشه..
همونطور که وقتی کسی به مهندس موسوی یا جنبش سبز شما توهین میکنه شما به اون فرد میپرید چه انتظاری دارید که وقتی عکس اقای خامنه ای رو پاره میکنید با شما کاری نداشته باشند؟!
شما به بسیجیا میگین حیوون..
خب حیوون..باشه..
وقتی یک حیوون عصبانی میشه دلیلش چی میتونه باشه؟!
چرا شماها دنبال دلایل نمیرید و همش چسبیدید به عکس العمل ها؟!
چرا همش تو سر و سینه ی خودتون میزنید که توی دانشگاهتون با گاز فلفل و شوکر باهاتون برخورد شده؟!
چرا دنبال دلیل نمیرید؟!
چی شده که اینطور شده؟!
من دلایلشو خوب میدونم ولی میخوام از زبان شماها بشنوم..
اما مسئله ی بعدی..
مهندس موسوی باید جنبش سبز رو پالایش بکنه..
اگر میخواد که این موضوعات بهش نچسبه باید پالایشش بکنه.
باید بیاد و علنا اعلام بکنه که ما مخالف شعار مرگ بر رهبری هستیم..
ما مخالف پاره کردن عکس رهبر و امام هستیم..
امام رو فرمودن درسته..ولی رهبر چطور؟!
چرا ساکتن؟!
چرا نمیان و کسانی رو که خواستار نابودی نظام هستن رو از خودشون جدا نمیکنن؟!
در حال حاضر جنبش سبز هر ضربه ای میخوره بخاطر این هستش که هر گروهی در اون و در لوای اون داره فعالیت میکنه..
گروه سلطنت طلبا بگیر تا کمونیست ها..
مهندس موسوی باید اهداف خودش و گروه رو معرفی بکنه..
چرا اینکارو نمیکنه؟!
میخواد از چی استفاده بکنه؟!
میخواد از کسانی استفاده بکنه که خون شهدای این مملکت رو مکیدن؟!
میخواد از افراد حزب کوموله استفاده بکنه که یک روزی خون این ملت رو مکید ؟
میخواد از سلطنت طلبا استفاده بکنه؟!
از چی میخواد استفاده بکنه؟!
هدفش اصلاحاته؟!
خب دیگه وجود این گروها چه معناهایی میتونه داشته باشه؟!
صدا و سیمای ما اشتباه کرد..مثل همیشه..
در واقع با نشون دادن صحنه های هتک حرمت بیشتر این موضوع رو فراگیر کرد.
حالا من کاری ندارم توسط کی بوده..
حتی اگر طرفدار کسانی بوده که ادعای سبز بودن دارند مهندس موسوی بیانیه رو داده و اونها رو از جنبش سبز جدا کرده..
ولی این کمه..
مهندس موسوی میدونه راهی که داره میره خیلی خطرناکه..
میدونه اگر ادامه بده جنگ داخلی شکل میگیره..
اینارو خوب میدونه.
چرا از راه اصلی نمیره؟!
چرا جاده خاکی رو انتخاب کرده؟!
چرا داره راهی رو میره که دشمنان ایران سالهاست ارزو به دل اون موندن؟!
یک روزی غرب ارزوش بود ایران رو بکنه مثل پاکستان..
الان داره به این میرسه..
به لبهای تشنه ی امام حسین وقتی به این موضوع فکر میکنم که کشورم ممکنه دستخوش چه اتش بزرگی بشه گریه ام میگیره..
دعا میکنم زودتر امام زمان بیاد و اون روز رو نبینم..یا اینکه بمیرم و اون روز رو نبینم..
افسوس میخورم..مهندس مگر امام رو قبول نداره؟!
اخه امام کی گفت تفرقه؟!
مگر نگفت اقایان تفرقه نکنید؟
اقای خامنه ای از نظر من خیلی نرم برخورد کرده با دوستانش..
با اقای هاشمی تا اقای کروبی..
به شما قول میدم اگر تا الان اینها دستگیر نشدن بخاطر اقای خامنه ای بوده..
اگر اقای هاشمی راحته با وجود تمام بی حرمتی ها به اقای خامنه ای بخاطر اقای خامنه ایه..
میدونید چه فشاری رو اقای خامنه ای از جانب تندروها حس میکنه مبنی بر برخورد سریع با این افراد؟!
افسوس..ایرانمون رو با دستان خودمون داریم به سمت اتشی میبریم که سالهاست غرب در اروزی اون بود..
متاسفم.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام اولا مادانشجوییم باید قشنگ صحبت کنیم
از بزرگترامثه مرتضی .حاج سرمد وخیبر و...یاد بگیر هیچ وقت بهیچکس توهین نمیکنند حتی مخالف
پس...
خوب زیاد گفتی درجوابت دوتا میگم ودیگر توبخوان حدیث...
مگه تونگفتی امام رودوس داری؟
مگه نمیگید قبول دارید امام رو.؟
مگه نمیگیدامام یارتون بود ودوستون داشت؟
شماهم دوسش داشتید؟
پس بایدقبول داشته باشید امام اشتباه نکرده در انتخاب اینده ی نظام
وباید سر به فرمانه امام فروگذار باشید(چون قبول داری امام رو)
حالا هم امام ولایت فقیه رو بنیان گزاری کردن و بر شما که امام رودوس دارید ومطمئنید اشتباه نکردن این دین هستش که از ایشان خمایت کنید ورهبر رو قبول داشته باشید

این حرفی روکه گفتی رهبر با سبزا مشکل داش از کجا گفتی؟میشه مدرک بدی؟
خوبه 8ساله قبل حکومت دسته شما بود رهبر چیزی نگفت
هرکار خواستید کردید
بازنه نامحرم توی غرب دس دایدو...
بعدشم گفتی ایت لله منتظری باید بگم برو کتاب ناگفته رو ازحاج اکبر اقا بخون البته خیییییییییییلی نایابه من دوستم داره اگه شد پی دی افش میکنم برات میذارم
وببینی حاج اکبر درباره ی منتظری چی گفته
داداش منتظزی که تکلیفش روشن و واضحه واسه همه
امام هم پروندشو داده دستش
یادته؟شنیدی؟
شنالهم که امام روقبول داری که پس در باره یمنتظری....

اولا من توهین نکردم.همیشه تا جایی که تونستم خوب برخورد کردم.
دری وری هم توهین نبود و فقط حقیقت بود.

ببین عزیزم اون زمان اگه کسانی مثل طالقانی و بهشتی و مطهری و . . . زنده بودن دیگه هیچوقت خامنه ایی رهبر نمیشد.چون در مقابل اینها خیلی پایین بوده.
بعدشم امام در اون زمان حتما شخصی رو بهتر از ایشون ندیدن و گفتن لااقل یکی رو بگم که از بقیشون بهتره.
سوما موسوی مورد تایید امام هم بوده،اما چطور تا به اینها میرسه میگین اینها یه زمانی خوب بودن و الان گمراه شدن.اما چرا نمیگین مال خودتون شاید الان گمراه شده باشن؟

8 سال حکومت دست ما نبود.من طرفدار خاتمی نیستم جانم.پس تند نرو.

من فقط طرفدار موسوی هستم چون هیچ بدی ازش ندیدم جز گفتن حق.

اما کارهایی که از رهبران شما دیدم جز زور و زیاده خواهی و عبور از قانون ، هیچی نبود.


ببین عزیزم ما اون زمانها نبودیم.شاید واقعا کسانی کارهایی کردن که منتظری پیش امام بد جلوه کنه.

تو توی اینهمه سال دیدی یا شنیدی منتظری با اینکه امام خلعش کرد،جایی بد امام رو بگه؟

زمانی که او و مطهری جزو نزدیکترین و بهترین یاران امام بودن،خامنه ایی شما کجا بود؟!


آدم باید خوب ببینه و طرفدار حق باشه.:gol:
 
آخرین ویرایش:

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
گرچه مطمئنم که شخصیت امام ره اونقدر بزرگ و مقدس هست که با چنین اعمال بی خردانه ای مخدوش نمی شه ، ولی وظیفه خودم می دونم که توهین به مقام بلند ولایت فقیه و مفهوم والای آن را محکوم کنم.

و در ضمن اظهار تاسف کنم که کشوری مثل هند رهبری چون گاندی را تبدیل به اسطوره کردند و بسیار به نیکی از وی نام می برند و ما چه زود همه چیز رو فراموش کردیم !! خیلی ها سخنان گاندی رو اشاعه می دند ولی ما نظریه بزرگ " ولایت فقیه " رو که ایشان در جهان اسلام مطرح کردند فراموش کردیم! انصافا چند نفر ما کتابهای ایشان رو خوندیم ؟ چند نفر می دانیم که ایشان فقط یک رهبر مذهبی نبود ، بلکه عارف ، شاعر ، یک چهره سیاسی ، یک الگوی اخلاقی بودند!


ابتدای حرفتو قبول دارم.بدبخت اونایی هستن که فکر میکنن با اینجور کارا و به تصویر کشیدنش امام از قلب مردم بیرون میره. :gol:
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
داداش خواهش میکنم حرمتا رو نگه دار
مایم بلدیم در وری ها
دوس ندارم پای مدیر بیاد وسط ها
اونجا واسه کسی که بی ادبی کرده گرون تموم میشه
اگه بهمون حال بدی این پستو پاک کنی ممنون میشم


حرف حق رو هیچوقت پس نمیگیرم.
حالا اگه تو این زمونه حقیقت توهین شده دیگه مشکل با برداشتهاست.
 

Hamid Ghobadi

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسم رب الحسین ع

توهین به امام ره توهین به ایران هست

باتوجه به جایگاه والا و انکار ناپذیر رهبری امام خمینی ره در شکل گیری نظام و جمهوری اسلامی
و باتوجه به شخصیت عارفانه و والای ایشان
باید اینا را سر لوحه قرار دهیم که هرگونه اهانت به شخصیته بالای ایشان مردود و گونه ای دشمنی محسوب میشود
و توهین به امام توهین به ملت استقلال وکشور وامام زمان روحی فداه محسوب میشود
باتوجه به تند روی گروهکه قلیلی از دست نشانده ها ی اسرائیلی وامریکایی
و اهانت مغرضانه به ساحت مقدس امام ره بر ان شدیم که ماهم اعتراض خودمان را به این
عمله خصمانه و موزیانه اعلام کنیم

ما این عمله زشت و بی شرمانه ی عده ای از دست نشانده ها را
که توهین به ساحت مقدس امام ره کردند را به شدت مردود و مورد تهاجم قرا میدهیم
واز دستگاه های مربوطه تقاضای برخورده عادلانه برای مسئولین ومحرکین اصلیه این حرکته بی شرمانه راداریم
و از ریاست محترم قوه قضا تقاضای برخورد و اشده مجازات را با سر کرده های این اقدام شرم انگیز را داریم

من لله توفیق

جمعی از کاربران باشگاه مهندسان ایران


برادر من کی گفته توهین به امام خمینی توهین به امام زمان (عج) محسوب میشه؟؟؟ :mad:
با چه استدلالی به این نتیجه رسیدی؟؟؟
به هیچ وجه ولایت امام زمان (عج) با این مسائل قاطی نکن
چون که هیچ گونه ارتباطی به هم ندارن!!!!
...
 

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
پيرجو جان, گويا نگرفتيد موضوع رو
به صحيفه مراجعه شد, اون صفحه ي خاص در تاپيك قرار داده شد و دروغ شما اشكار شد

سپاس از توجهتون ;)

صحیفه نور شما این ها رو نداره، مال ما داره.

پيرجو جان
اوباما در دوره ي انتخابات از هيچ كدوم از كانديداها حمايت نكرد
لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببريد;) بعد تهمت بزنيد
راستي, دقت كرديد كه همچنان استدلال هاتون به نتايجتون هيچ ربطي نداره؟:دي

شما برو اطلاعاتتون رو در این زمینه زیاد کن، نیازی نیست به من بگی، شما جواب سوال های قبلی رو هنوز ندادید. من که جوابی از شما ندیدم. من استدلالی نکردم، فقط حقایق رو بیان کردم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فراكسيون انقلاب اهانت به امام را محكوم كرد


جام جم آنلاين: فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس با صدور بيانيه اي اهانت به امام خميني(ره) و پاره كردن عكس آن بزرگوار در مراسم 16 آذر امسال را محكوم كرد.





به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين،فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در بيانيه اي با اشاره به مراسم 16 آذر امسال تصريح كرد:موج توفنده و حضور آگاهانه دانشجويان پيرو خط امام (ره) و ولايت آنچنان پرشور بود كه مدعيان و هواداران جنبش سبز اموي وقتي در برابر آن قرار گرفتند، قالب تهي كردند و با عصبانيت چهره حقيقي خود را به نمايش گذاشتند و اقدام مجرمانه توهين با ساحت حضرت امام (ره) را مرتكب شدند ، غافل از اينكه امام خميني (ره) همچنان آفتاب پر فروغ انقلاب اسلامي و روح الله در كالبد توده هاي مستضعف و دانشجويان مسلمان است.


اين بيانيه مي افزايد: هر چند سوگمندانه بايد گفت كه اگر مدعيان خط امام و موسسات ناظر و محافظ بر انديشه خميني كبير در برابر انحراف برخي سياسيون از مباني و انديشه هاي معمار انقلاب به وظيفه خود عمل مي كردند ، امروز شاهد اين صحنه هاي تلخ در بين هوادارانشان نبوديم ، هرچند اعلام مي كنيم كه اين واقعه تلخ قطعا به فروپاشي خط انحراف خواهد انجاميد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: اكنون فراكسيون انقلاب اسلامي ضمن تقدير و تشكر از حضور متعهدانه و انقلاب اساتيد و دانشجويان در مراسم 16 آذر كه متفاوت از هرسال برگزار شد ، توهين به ساحت مقدس امام خميني ره و ولايت را محكوم نموده و از قوه قضاييه خواستاريم تا نسبت به وضيفه قانوني و شرعي خود در اين باره اقدام نمايد.


فراكسيون انقلاب اسلامي از تمام نمايندگان محترم مجلس ، نخبگان ، علما ، دانشمندان ، دانشجويان و آحاد مردم مسلمان و انقلابي خواست تا با حضور آگاهانه در صحنه هاي مختلف پيش رو ، ايمان و باور خود به راه الهي حضرت امام ره و رهبري آيت الله العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) را در برابر چشم دشمنان به نمايش گذاشته و آنان را از كرده خود پشيمان نمايند.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
برادر من کی گفته توهین به امام خمینی توهین به امام زمان (عج) محسوب میشه؟؟؟ :mad:
با چه استدلالی به این نتیجه رسیدی؟؟؟
به هیچ وجه ولایت امام زمان (عج) با این مسائل قاطی نکن
چون که هیچ گونه ارتباطی به هم ندارن!!!!
...

جدا از شخصیت بزرگ امام خمینی


اینا خیلی وقته که همه چی رو باهم قاطی میکنن و کنار هم میذارن.

همینجور که الان رهبر و رئیس جمهورشون براشون حکم خدا رو داره.
 
بالا