[ استخدامی های مهندسی شیمی ]

Yadavaran

عضو جدید
آگهی استخدام مجتمع بزرگ پتروشیماییhttp://www.sabainfo.ir/fa/news/115014
 

desert_lady

عضو جدید
سلام.. یه سؤال از بچه هایی که تو کار آزمونای استخدامی هستن داشتم..
کلا تو تاریخ این آزمونا که دادید چقد سهمی واسه استخدام خانوما وجود داشته؟ شرکت نفت، گاز یا وزارت نیرو؟
با این شایعاتی که از گوشه و کنار میشنوم که فلان آزمون نزدیکه، فلان جا قراره نیرو بگیره فقط یه مدت دلم خوش شده بعدم دیدم هیچ خبر به درد بخوری نبوده..:surprised:
میخوام بدونم ارزشی داره ما هم خودمونو واسه آزمونا آماده کنیم؟ اگه نه بریم دنبال یه نخود سیاه دیگه بگردیم چند وقت! :(
 

میثم...

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرکت پالایش نفت تبریز در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی تعداد ۳۰ نفر از داوطلبان مرد بومی واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی دیپلم و کاردانی و کارشناسی در رشته ها و گرایشهای مندرج در جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی و ارزیابی روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

«جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز»
مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تعداد مورد نیاز
دیپلم علوم تجربی / ریاضی فیزیک ___ ۱۰ (مرد)
کاردانی شیمی صنایع شیمیایی، صنایع پالایش ۱۰ (مرد)
کارشناسی مهندسی شیمی صنایع پالایش، فرآیندهای جداسازی، طراحی فرآیند، پتروشیمی، گاز ۱۰ (مرد)

مواد آزمون:

دروس آزمون عمومی: زبان انگلیسی، معارف اسلامی، ادبیات و زبان فارسی، کامپیوتر «جهت کلیه مقاطع و در سطح هر مقطع‌»

دروس آزمون اختصاصی دیپلم: فیزیک، شیمی و ریاضی

دروس آزمون اختصاصی فوق دیپلم: ریاضی، شیمی فیزیک، شیمی آلی، انتقال حرارت و مکانیک سیالات، موازنه انرژی و مواد، عملیات واحد، صنایع شیمیایی

دروس آزمون اختصاصی لیسانس: ترمودینامیک، حرارت و سیالات، عملیات واحد و انتقال جرم، کنترل فرآیندها، طراحی راکتور، زبان تخصصی و ریاضی

۱- شرایط عمومی داوطلبان:

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و با یکی از ادیان رسمی کشور.

۱-۲- عدم سوء پیشینه کیفری.

۱-۳- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تأیید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت.

۱-۴- دارا بودن کارت پایان خدمت با معافیت دائم غیرپزشکی در زمان ثبت نام.

۱-۵- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته به آن و نهادهای انقلابی.

۱-۶- سپردن تعهدنامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت تبریزحداقل به مدت ۱۰ سال تمام.

۱-۷- داوطلبان جذب شده نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.

۲- شرایط بومی برای داوطلبان متقاضی استخدام :

داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز باید از اهالی استان آذربایجان شرقی باشند.

اهل استان آذربایجان شرقی به کسانی اطلاق میشود که دارای یکی از شرایط ذیل باشند :

الف) محل تولد و محل صدور شناسنامه داوطلب از توابع استان آذربایجان شرقی باشد.

ب) حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را در استان آذربایجان شرقی طی کرده باشد.

ج) حداقل ۵ سال منتهی به تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ساکن استان آذربایجان شرقی باشد. اخذ تأییدیه مبنی بر سکونت حداقل ۵ سال از شورای محل الزامی است.

د) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه سال از سنوات تحصیلی ایشان (اعم از ابتدائی، راهنمایی یا دبیرستان) استان آذربایجان شرقی باشد.

۳- شرایط سنی برای متقاضیان استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز:

حداکثر سن متقاضیان با احتساب خدمت نظام وظیفه برای دارندگان مدرک دیپلم ۲۳ سال ، کاردانی ۲۵ سال و کارشناسی ۲۷ سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی است.

تبصره ۱: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداکثر به میزان ۳ سال به سقف سنی افزوده می شود. (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).

تبصره ۲: شرایط حداکثر سن در مورد خانواده های معظم شهداء، مفقودین و جانبازان از کار افتاده کلی غیرقادر به کار در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی حداکثر تا ۳ سال قابل افزایش می باشد.

در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر برای داوطلبان که دارای سابقه کار مرتبط بوده و همچنین برای ایثارگران و خانواده آنان در مقطع دیپلم نبایستی بیشتر از ۲۴ سال و در مقطع کاردانی نبایستی بیشتر از ۲۶ سال و کارشناسی نباید بیشتر از ۲۸ سال باشد.

تذکر مهم: داوطلبان گرامی تنها می توانند از یکی از تبصره های فوق الذکر در صورت داشتن شرایط لازم از آن استفاده نمایند.

۴- شرط معدل:

شرط شرکت در آزمون استخدامی داشتن معدل ۱۵ برای نفرات دیپلم و برای مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی ۱۵ جهت فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی و ۱۷ برای سایر دانشگاهها (آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، غیرانتقاعی و …)

تذکرات لازم :

* به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد .
* مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .
* وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد .
* نتایج آزمون کتبی به صورت دو تا سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی و ارزیابی روانشناختی و معاینات طب صنعتی ، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرّر صورت می پذیرد .
* مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
* ارائه ارزشنامه مدرک تحصیلی مأخوذه از خارج از کشور صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است .
* مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه توسط داوطلبان قابل قبول خواهد بود .
* مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور صادر گردیده باشد .
* داوطلبان استخدام می بایست با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود داوطلب دارای مدرک تحصیلی بالاتر (با تاریخ اخذ قبل از آزمون کتبی) بوده ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع جذب وی منتفی خواهد شد .
* مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد .
* در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط الزامی است .
* در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر فرزند کارمندان (شاغل ، بازنشسته ، فوت شده ناشی از کار یا عادی) صنعت نفت از مراجع ذیربط الزامی است .
* دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا گواهی های صادره توسط دانشگاهها مبنی بر اعلام واحدهای گذرانده شده مورد پذیرش نخواهد بود.)
* داوطلبان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.
* شرکت پالایش نفت تبریز هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و نیاز از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد .
* شرکت هیچگونه تعهدی درخصوص تأمین مسکن متاهلی یا مجردی و یا پرداخت وام و ودیعه مسکن را ندارد.
* آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .

۵- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام :

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ لغایت ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ با مراجعه به سایت www.tbzrefinery.co.ir انجام می پذیرد. متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل مدارک خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

* ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود وب سایت www.tbzrefinery.co.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
* فایل عکس اسکن شده: متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳ خود را با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت اسکن نموده و فایل آن را از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
* پس از تکمیل فرم و اخذ کد رهگیری از فرم ثبت نام پرینت تهیه کرده و مدارک مندرج در زیر را ضمیمه و به آدرس تبریز، جاده تبریز-آذرشهر، شرکت پالایش نفت تبریز، صندوق پستی ۴۱۵۶ و کد پستی ۵۱۹۷۱۳۱۱۱۱، مدیریت اداری و آموزش از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.
* مدارک ارسالی بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ به شرکت واصل گردد، به مدارکی که بعد از تاریخ فوق وصول گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک لازم :
o تصویر خوانا از کلیه صفحات شناسنامه
o تصویر خوانا از مدرک تحصیلی که به امضاء و مهر صادر کننده مدرک، رسیده باشد.
o تصویر خوانا از کارت پایان خدمت / معافیت دائم
o مدارک ایثارگری (جهت ایثارگران)
* پس از بررسی اسناد و مدارک ارسالی در صورت داشتن شرایط لازم مطابق اطلاعیه، دریافت کارت ورود به جلسه از طریق وب سایت در موعد مقرر مقدور خواهد بود. ضمناً در صورت عدم مطابقت با شرایط اعلام شده در اطلاعیه جذب مراتب از طریق سایت مذکور به متقاضی اعلام و ادامه مراحل بعدی متوقف خواهد شد.

تذکر ۱ : ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تأیید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.

تذکر ۲ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

۶- زمان و محل برگزاری آزمون :

محل برگزاری آزمون در شهر تبریز می باشد و آدرس حوزه برگزاری آزمون و ساعت امتحان نیز در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد .
 

Yadavaran

عضو جدید
شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت پالایش گاز ایلام به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان بومی استان ایلام و دارای مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی (شرایط بومی بند۴-۴) ، از طریق برگزاری آزمون های کتبی و روانشناختی ، مصاحبه فنی/ تخصصی ، طب صنعتی و گزینش با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید
۱- تخصص های مورد نیاز :
ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تحصیلی ۱ کاردانی شیمی محض / آزمایشگاه / بهره برداری گاز ۲ برق الکترونیک ۳ کارشناسی برق* قدرت ۴ برق الکترونیک / ابزار دقیق ۵ شیمی صنایع پالایش ۶ شیمی مهندسی شیمی ۷ معماری* معماری ۸ مدیریت بازرگانی ۹ مهندسی مکانیک* حرارت و سیالات / طراحی جامدات ۱۰ مهندسی صنایع صنایع ۱۱ کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک طراحی و کاربردی * در این گروه‌ها کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند شرکت کنند.
۲- شرایط مدرک تحصیلی:
۲-۱- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی ، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده با شد.
( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
۲-۲- تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری الزامی است.
۲-۳- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت درآزمونهای استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی یا آزاد و یا آزمون خاص سراسری دانشگاه جامع علمی- کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار می شود موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدارک رسمی شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری دریافت کرده باشند.
۲-۴ – مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی دانشگاه مزبور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل صادر گردیده باشد.
۲-۵- مدارک تحصیلی تحت عناوین معادل: دوره های فراگیر، آموزش باز، مکاتبه ای ، و پودمانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با توجه به نحوه خاص پذیرش که خارج از آزمونهای سراسری دانشگاهها است قابل پذیرش نمی باشد.
تذکر۱ : فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده ، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پائین تر نخواهند بود. در صورت مشاهده بعنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
تذکر۲ : مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
نمونه سوالات برتر آزمون استخدامی شرکت گاز ۹۲
۳-شرایط عمومی:
۳-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران .
۳-۲- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور .
۳-۳ – عدم سوء پیشینه کیفری.
۳-۴- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی .
۳-۵- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی کامپیوتری .
۴- شرایط استخدام:
۴-۱- حداکثر سن مجاز داوطلبان کارشناسی ارشد ۳۲ سال (متولدین ۱۳۶۰ به بعد) و کارشناسی و فوق دیپلم حداکثر ۳۰ سال ( متولدین ۱۳۶۲ به بعد)
۴-۲- مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود .
۴-۳- حداقل معدل کل برای داوطلبان دانشگاههای دولتی ۱۲ و دانشگاه آزاد ۱۳ می باشد .
۴-۴- استخدام صرفا” از افراد بومی شهرهای استان ایلام خواهد بود .
تبصره ۱ – داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد یکی از شهرهای استان ایلام بوده و یا دیپلم خود را در یکی از شهرهای استان اخذ نموده باشد .
۵- نحوه ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ به سامانه اینترنتی :
http://a1.iran-azmoon.ir مراجعه و پس از ثبت نام ، کد رهگیری خود را اخذ نموده و هنگام ورود به جلسه آزمون کتبی به مسئولین مربوطه ارائه نمایند . زمان توزیع کارت و محل آزمون از طریق سامانه فوق الذکراعلام می گردد . ضمنا” امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود. .
۶- موادآزمون :
دروس عمومی برای تمامی شرکت کنندگان شامل : ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، کامپیوتر ، و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی (حسب مورد)می باشد.
۷- تذکرات مهم :
الف: در هر مرحله ای از استخدام، چنانچه خلاف موارد اعلام شده در این آگهی و یا اظهارات فرد با مستندات مربوط به او ، مشاهده و اثبات شود، به همکاری وی خاتمه داده خواهد شد.
مؤفق باشید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

A.R-KH-A

عضو جدید
کاربر ممتاز
آگهی استخدام در پتروشیمی خارگ
شرکت پتروشیمی خارگ (سهامی عام ) به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود، واجدین شرایط را با انجام مصاحبه تخصصی به صورت قراردادی استخدام می کند.
خلیج فارس: شرکت پتروشیمی خارگ (سهامی عام) به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود، واجدشرایط زیر را با انجام آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی به صورت قراردادی استخدام می نماید.


[FONT=&quot]رديف[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مقطع تحصيلي[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]رشته تحصيلي و گرايش[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ساير شرايط[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]محل خدمت[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]جنسيت[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]1[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس / فوق ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]مهندسي شيمي - پتروشيمي[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]آشنايي با نرم افزارهاي مهندسي شيمي و طراحي، آشنايي با زبان انگليسي. افراد با تجربه و داراي سابقه کار در صنايع پتروشيمي در اولويت خواهند بود.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]2[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس / فوق ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]مهندسي عمران - عمران[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]آشنايي با نرم افزارهاي مرتبط. آشنايي با زبان انگليسي. افراد با تجربه و داراي سابقه کار در پروژه هاي فني و مهندسي در اولويت خواهند بود.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مهندسي مکانيک - جامدات / طراحي/ سيالات[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]مهندسي برق / الکترونيک[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]3[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]مهندسي متالورژي[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]آشنايي با نرم افزارهاي مرتبط. آشنايي با زبان انگليسي. افراد با تجربه و داراي سابقه کار در زمينه هاي بازرسي جوش، رنگ، ظروف و لوله هاي تحت فشار و [/FONT][FONT=&quot]PT[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot]UT[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot]RT[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot]NT[/FONT][FONT=&quot] در اولويت خواهند بود.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]4[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]مهندسي شيمي - پتروشيمي / گاز[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]-----------[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]5[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]شيمي - محض[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]آشنايي با نرم افزارهاي آزمايشگاه هاي صنعتي، آشنايي با زبان انگليسي. افراد با تجربه و داراي سابقه کار در آزمايشگاه هاي صنعتي در اولويت خواهند بود.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]6[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]فوق ديپلم[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]شيمي[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]7[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]ايمني صنعتي[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]افراد داراي سابقه کار در مشاغل مرتبط با [/FONT][FONT=&quot]HSE[/FONT][FONT=&quot]، ايمني صنعتي و تدريس در اين زمينه ها در اولويت خواهند بود.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]بهداشت حرفه اي[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]علوم تغذيه / غذايي[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]8[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس / فوق ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]مهندسي برق[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]داشتن حداقل 10 سال سابقه نظارت در نصب تجهيزات برقي[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مهندسي مکانيک[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]داشتن حداقل 10 سال سابقه نظارت در نصب تجهيزات مکانيکي[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]مهندسي عمران - عمران[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]داشتن حداقل 8 سال سابقه مرتبط[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]9[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس / فوق ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]تکنولوژي آموزشي / برنامه ريزي آموزشي[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]-----------[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]10[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]ليسانس[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]روانشناسي[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]-----------[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مديريت دولتي / علوم اداري[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]مهندسي صنايع[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]11[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]فوق ديپلم[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]مکانيک / تعميرات خودرو[/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]-----------[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]جزيره خارگ[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]مرد[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​


شرایط عمومی:
- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور. - نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردیده باشد. - عدم اعتیاد به موادمخدر با تأیید مراجع ذیصلاح - عدم اشتغال و تعهد خدمت به دستگاههای دولتی و نهادها - داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم.- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روحی برای انجام فعالیتهای شغلی طبق تأیید مراکز بهداشت حرفه ای موردنظر شرکت.

شرایط اختصاصی:
- داشتن مدرک تحصیلی منطبق بر مفاد مندرج در این آگهی - داشتن دیپلم متوسطه ریاضی- فیزیک برای ردیف 1 تا 4 الزامی می باشد.- حداقل معدل قابل قبول جهت فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری 14 و آزاد 16 می باشد.- حداکثر سن برای دارندگان مدرک کاردانی 26، کارشناسی 30 و کارشناسی ارشد 32 می باشد. - برای ردیف 8، حداکثر سن جهت دارندگان مدرک کارشناسی 38 و کارشناسی ارشد 40 می باشد.

مدارک موردنیاز:
- تصویر آخرین مدرک تحصیلی منطبق بر شرایط آگهی بهمراه تصویر دیپلم متوسطه.- تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه توضیحات پیوست باشد) - تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم.- یک قطعه عکس پرسنلی جدید.

توضیح:
داوطلبان باید اطلاعات موردنیاز ذیل را به ترتیب ذکر شده به طور کامل در یک برگ A4 تایپ نموده و پس از امضاء همراه با سایر مدارک ارسال نمایند. اطلاعات موردنیاز: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رونوشت دیپلم متوسطه، آخرین مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، نام دانشگاه، معدل کل، وضعیت نظام وظیفه، وضعیت تأهل، نشانی دقیق محل سکونت، شماره تلفن با ذکر کد شهر، کدپستی، تاریخ ارسال مدارک، امضاء. نحوه ارسال مدارک: 1- متقاضیان واجد شرایط می بایست مدارک و اطلاعات موردنیاز را در پاکت A4 قرار داده و حداکثر تا 10 روز پس از انتشار این آگهی با پست سفارشی پیشتاز به نشانی تهران- صندوق پستی 317-19615 شرکت پتروشیمی خارگ واحد امور اداری ارسال نمایند. 2- بدیهی است به مدارک ناقص یا مدارکی که بعد از مهلت مقرر به پست تحویل شده و یا از هر طریق دیگری ارسال گردیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.3- شرکت در رد یا قبول هر یک از متقاضیان بدون ذکر دلیل مختار می باشد. 4- در صورت داشتن شرایط یکسان متقاضیان کار در جزیره خارگ، اولویت جذب با افراد بومی استان بوشهر می باشد.روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارگ (سهامی عام)
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام دوستان کسی برای پتروشیمی خارگ مدارک پست کرده؟؟؟
اصن جریانش چیه؟
آزمونش کی هست؟
چند نفر میخوان؟
میشه جواب بدین لطفا؟؟
من مدارکمو فرستادم 10 اسفند.
 

Yadavaran

عضو جدید
شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت پالایش گاز ایلام به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان بومی استان ایلام و دارای مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی (شرایط بومی بند۴-۴) ، از طریق برگزاری آزمون های کتبی و روانشناختی ، مصاحبه فنی/ تخصصی ، طب صنعتی و گزینش با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید
۱- تخصص های مورد نیاز :
ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تحصیلی ۱ کاردانی شیمی محض / آزمایشگاه / بهره برداری گاز ۲ برق الکترونیک ۳ کارشناسی برق* قدرت ۴ برق الکترونیک / ابزار دقیق ۵ شیمی صنایع پالایش ۶ شیمی مهندسی شیمی ۷ معماری* معماری ۸ مدیریت بازرگانی ۹ مهندسی مکانیک* حرارت و سیالات / طراحی جامدات ۱۰ مهندسی صنایع صنایع ۱۱ کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک طراحی و کاربردی * در این گروه‌ها کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند شرکت کنند.
۲- شرایط مدرک تحصیلی:
۲-۱- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی ، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده با شد.
( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
۲-۲- تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری الزامی است.
۲-۳- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت درآزمونهای استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی یا آزاد و یا آزمون خاص سراسری دانشگاه جامع علمی- کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار می شود موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدارک رسمی شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری دریافت کرده باشند.
۲-۴ – مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی دانشگاه مزبور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل صادر گردیده باشد.
۲-۵- مدارک تحصیلی تحت عناوین معادل: دوره های فراگیر، آموزش باز، مکاتبه ای ، و پودمانی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با توجه به نحوه خاص پذیرش که خارج از آزمونهای سراسری دانشگاهها است قابل پذیرش نمی باشد.
تذکر۱ : فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده ، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پائین تر نخواهند بود. در صورت مشاهده بعنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.
تذکر۲ : مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
نمونه سوالات برتر آزمون استخدامی شرکت گاز ۹۲
۳-شرایط عمومی:
۳-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران .
۳-۲- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور .
۳-۳ – عدم سوء پیشینه کیفری.
۳-۴- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی .
۳-۵- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی کامپیوتری .
۴- شرایط استخدام:
۴-۱- حداکثر سن مجاز داوطلبان کارشناسی ارشد ۳۲ سال (متولدین ۱۳۶۰ به بعد) و کارشناسی و فوق دیپلم حداکثر ۳۰ سال ( متولدین ۱۳۶۲ به بعد)
۴-۲- مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود .
۴-۳- حداقل معدل کل برای داوطلبان دانشگاههای دولتی ۱۲ و دانشگاه آزاد ۱۳ می باشد .
۴-۴- استخدام صرفا” از افراد بومی شهرهای استان ایلام خواهد بود .
تبصره ۱ – داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد یکی از شهرهای استان ایلام بوده و یا دیپلم خود را در یکی از شهرهای استان اخذ نموده باشد .
۵- نحوه ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ به سامانه اینترنتی :
http://a1.iran-azmoon.ir مراجعه و پس از ثبت نام ، کد رهگیری خود را اخذ نموده و هنگام ورود به جلسه آزمون کتبی به مسئولین مربوطه ارائه نمایند . زمان توزیع کارت و محل آزمون از طریق سامانه فوق الذکراعلام می گردد . ضمنا” امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود. .
۶- موادآزمون :
دروس عمومی برای تمامی شرکت کنندگان شامل : ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، کامپیوتر ، و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی (حسب مورد)می باشد.
۷- تذکرات مهم :
الف: در هر مرحله ای از استخدام، چنانچه خلاف موارد اعلام شده در این آگهی و یا اظهارات فرد با مستندات مربوط به او ، مشاهده و اثبات شود، به همکاری وی خاتمه داده خواهد شد.
مؤفق باشید
آقا جان گویا این آگهی استخدام کنسل شده خو .
سرپرست امور اداری پالایشگاه گاز ایلام گفت:استخدام در پالایشگاه گاز ایلام منتفی است.
به گزارش ایلام فردا،به دنبال انتشار آگهی استخدام در شرکت های وابسته به پالایشگاه گاز ایلام و عدم پاسخگویی سایت ثبت نامی این آگهی استخدام،سرپرست امور اداری پالایشگاه گاز ایلام از منتفی بودن آن خبر داد.
جواد داور پناه در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار ایلام فردا گفت:با توجه به تامین نشدن اعتبارات لازم برای این استخدام،لذا آگهی استخدامی منتشر شده منتفی می باشد.
براساس اطلاعیه قبلی پالایشگاه گاز ایلام قرار بود شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد این شرکت به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان بومی استان ایلام استخدام نمایند.
 

Yadavaran

عضو جدید
استخدام شرکت فاتح صنعت کیمیا

استخدام شرکت فاتح صنعت کیمیا

شرکت فاتح صنعت کیمیا زیر مجموعه پروه فاتح جهت کادر اجرایی خود در خصوص کار در کارخانه NGL سیری نفرات با تخصص های زیردعوت به همکاری می نماید .

شرایط کار :

  • ۱۵ روز کار در جزیزه سیری و ۱۵ روز استراحت
  • کلیه تخصص های مورد نیاز شامل آقایان با حداقل دو سال سابقه کار می باشد
  • مهندس تعمیرات ماشین های دوار
  • مهندس تعمیرات تجهیزات ثابت
  • کارشناس آزمایشگاه
  • کارشناس بازرگانی خارجی و داخلی
  • کارشناس ایمنی
  • کارشناس حسابداری
  • کارشناس مالی و امور اداری
  • کارشناس بهره برادر
  • اپراتور بهره بردار
  • استاد کار تعمیرات ماشین آلات دوار
  • تکنسین تعمیرات ماشین آلات دوار
  • استاد کار تعمیرات ابزار دقیق
  • تکنسین تعمیرات ابزار دقیق
  • استاد کار سیستم تهویه
  • تکنسین سیستم تهویه
  • استاد کار تعمیرات موتور های دیزل
  • استاد کار تعمیرات برق
  • تکنسین تعمیرات برق
  • استاد کار سیم پیچی
  • آتش نشان
  • راننده آتش نشان
لذا در صورت تمایل متقاضیان می توانند تا تاریخ ۱۶ فروردین ۹۳ سوابق کاری و تحصیلی خود را به آدرس الکترونیکی زیر ارسال نمایند :

آدرس ایمیل: fsk.ngl@gmail.com
 

alexmorgan

کاربر بیش فعال
سلام دوستان
کسی هست بدونه که کار اقماری تو شرکت پخش و پالایش تو کدوم شهرهاست؟
ممنون
 

keyvanm

عضو جدید
[h=2]آگهی استخدام شرکت مجتمع فولاد خراسان[/h]
عداد مورد نیاز : 290 نفر
تاریخ انقضاء : 4 اردیبهشت ماه
93


متن آگهی


شرکت مجتمع فولاد خراسان ( سهامی عام ) در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد ۲۹۰ نفر به شرح جدول پیوست از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط مرد در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق دیپلم و دیپلم ، را از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی ، طب صنعتی ،تست روانشناختی و گزینش، بصورت قراردادی طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی جذب نماید .
لذا متقاضیان شرکت در آزمون می توانند جهت ثبت نام از تاریخ درج آگهی تا تاریخ ۹۳/۰۲/۰۴ به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکرشده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
شرایط عمومی داوطلبان :
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و التزام به قانون اساسی
۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳- عدم اشتهار به فساد اخلاقی ،نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردیده باشد
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۵- عدم اشتغال و تعهد خدمت در سایر سازمانها ، شرکتها و دستگاههای دولتی و وابسته به دولت و نهادهای انقلاب اسلامی
۶- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی دائمی و یا معافیت دائم غیر پزشکی (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد)
۷- داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی ، تا تاریخ۹۳/۱/۳۱
۸- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روحی جهت انجام فعالیتهای شغلی طبق تایید پزشک معتمد طب صنعتی
شرایط اختصاصی:
الف :شرایط مدرک تحصیلی:
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی معتبر و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد.
تبصره: مدارک تحصیلی معادل ، مشروط و غیر مرتبط قابل پذیرش نمی باشد ودر صورت ارسال ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲- مدارک تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس حسب مورد بایستی به تایید آموزش و پرورش یا وزارت علوم ،تحقیقات و فن آوری رسیده باشد.
۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، الزامی است.
۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
۵- فارغ التحصیلان در مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در آزمون استخدامی مقاطع پائین تر را نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت، از انجام مراحل استخدامی محروم شده و در صورت استخدام، قرارداد استخدامی ایشان فسخ خواهد شد.
۶- هر داوطلب صرفا” می بایست در یک مقطع و گروه امتحانی ثبت نام و شرکت نماید.
۷- نیروهای مورد نیاز در مقطع تحصیلی دیپلم صرفا” از بین داوطلبان بومی شهرستانهای نیشابور و فیروزه انتخاب خواهند شد.
تبصره : بومی بودن به این معنی است که محل تولد یا صدور شناسنامه داوطلبان، شهرستانهای نیشابور و فیروزه بوده ،یا اینکه حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی پایان دوره ابتدایی ،راهنمایی و دبیرستان را در شهرستانهای مذکور گذرانده باشند.
۸- شرط معدل: داشتن حداقل معدل کل ۱۳ (سیزده ) برای مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق دیپلم و معدل کل۱۲ (دوازده ) برای مقطع دیپلم
ب-شرایط سنی
۱- داشتن حداقل ۱۸ سال سن تاتاریخ ۹۳/۰۱/۳۱
۲- حداکثر سن مجاز برای داوطلبین دیپلم ۲۵ سال (متولدین ۶۸/۰۱/۳۱ و بعد از آن) فوق دیپلم ۲۷ سال (متولدین ۶۶/۱/۳۱ و بعد از آن) برای داوطلبین لیسانس ۳۰ سال(متولدین ۶۳/۰۱/۳۱ و بعد از آن).
۳- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۴- به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشدتا حداکثر ۴ سال به سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
مدارک مورد نیاز ،نحوه ثبت نام و مهلت آن :
داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز ۹۳/۰۲/۰۴ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).
الف-مطالعة دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
ب-واریز مبلغ۲۵۰,۰۰۰ ریال (دویست و پنجاه هزارریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام به نام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف.
*وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
ج-تکمیل فرم اینترنتی مشخصات و اطلاعات خواسته شده در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق (دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد)
مدارک لازم:
داوطلبان جهت ثبت نام حتما مدارک ذیل را آماده نموده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند (حجم عکس ۴*۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده هرکدام نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)

  1. اسکن عکس داوطلب( ۴*۳)
  2. اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی(در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود)
  3. اسکن مدرک تحصیلی منطبق با شرایط آگهی جذب
  4. اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی(پشت و رو)
  5. اسکن سوابق کار با ارائه مستندات مربوط به سوابق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
  6. اسکن مدرک مربوط به بومی بودن(موارد آن در بند ۸شرایط اختصاصی ذکر شده است)
تبصره :مدارک مربوط به بند ۵ برای داوطلبان استفاده کننده از بند ۴ شرایط سنی الزامی می باشد.
*داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.
** لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
*** هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
**** تاریخ اخذ مدارک تحصیلی در کلیه مقاطع و نیز کارت پایان خدمت و معافیت دائم بایستی قبل از تاریخ ۹۳/۰۲/۰۴ باشد.
*****به مدارک ناقص هیچگونه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تاریخ، محل و نحوه برگزاری آزمون:
۱-کارت ورود به جلسه آزمون نیمه دوم خرداد ماه ۹۳ طبق کد رهگیری ارائه شده از طریق سایت www.karasa.ir قابل چاپ خواهد بود .
۲- آزمون در شهر مشهد برگزارخواهد شد. آدرس محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.
۳- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.
۴-آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل ۱- معارف اسلامی و اطلاعات عمومی و اجتماعی ۲- ادبیات فارسی و آیین نگارش ۳- زبان انگلیسی ۴- دانش رایانه ۵- هوش و استعداد تحصیلی) و دروس تخصصی شامل دروس تخصصی رشتة مورد نظر خواهد بود که از طریق سایت www.karasa.ir به اطلاع خواهد رسید.
مراحل فرایند جذب:
فرآیندجذب شامل مراحل زیر می باشد:​
  1. آزمون کتبی: شامل دروس عمومی و اختصاصی می شود . سوالات با توجه به رشته های اعلام شده طراحی می گردد.
  2. مصاحبه فنی و تخصصی: نفرات برتر در آزمون کتبی جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت خواهند شد.
  3. طب صنعتی و تست روانشناختی: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی، متقاضیان استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی و تست روانشناختی دعوت خواهند شد.
  4. آزمون توانایی جسمانی: در صورت تایید فرد در مرحله طب صنعتی، حسب نیاز شغلی ،تست های استاندارد ورزشی با هدف اطمینان از توانایی انجام وظایف شغلی برگزار می گردد.
  5. تشکیل پرونده و گزینش: تشکیل پرونده (شامل: استعلام مدارک ارائه شده، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه و ………. ) و گزینش برای تایید شدگان مرحله قبل انجام می گردد.
  6. آموزش بدو استخدام:بر حسب نیاز و به تناسب رشته تحصیلی آموزشهای بدو استخدام جهت پذیرفته شدگان در داخل شرکت و یا صنایع مشابه انجام خواهد شد.
  7. شروع به کار: در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج مراحل قبل، پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و بهره برداری خط تولید طی سال ۹۳و نیمه اول۹۴ بتدریج جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد .
توضیحات آگهی:
۱- افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و قبولی در آزمون کتبی از اولویت جذب برخوردار خواهند بود.
۲-چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
۳- بدیهی است قبولی در آزمون کتبی به هیچ عنوان به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی درآزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، تست روانشناختی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
۴- کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
۵-شرکت هیچگونه تعهدی در قبال تامین مسکن برای پذیرفته شدگان نخواهد داشت. ضمنا امکان سرویس ایاب و ذهاب برای رفت و برگشت افرادی که استخدام خواهند شد، صرفا در مسیرهایی که شرکت تعیین می­نماید وجود خواهد داشت.
۶-از پذیرفته شدگان نهایی در صورت نیاز تعهدنامه محضری مبنی بر انجام خدمت به مدت حداقل پنج سال از تاریخ استخدام اخذ خواهد شد.
۷-آمادگی اعزام جهت فراگیری آموزشهای لازم در واحدهای صنعتی ، آموزشی منتخب شرکت در سراسر کشور.
۸-متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های جذب نیروی فولاد خراسان شرکت نموده و پذیرفته نشده‌اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم می‌توانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.
۹-آمادگی برای انجام کار بصورت نوبت کاری (شیفت ) .
۱۰-پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و بهره برداری خط تولید طی سال۹۳ و نیمه اول ۹۴ بتدریججهت شروع به کار فراخوان خواهند شد .
۱۱-محل شرکت واقع درنیشابور- کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به شهر فیروزه -شرکت مجتمع فولاد خراسان می باشد.
تذکر بسیار مهم: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب به صورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وبسایت دانشگاه به آدرسwww.karasa.ir مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون جذب موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.
*-داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
جدول نیازهای منابع انسانی شرکت مجتمع فولاد خراسان


مقطع تحصیلیرشته تحصیلیگرایش/توضیحاتتعداد مورد نیاز
دیپلمبرقکلیه گرایشها۲۳
مکانیککلیه گرایشها۴۰
ریاضی فیزیک/علوم تجربیریاضی فیزیک/علوم تجربی۷۱
حسابداریحسابداری۵
فوق دیپلمبرقکلیه گرایشها۲۲
مکانیککلیه گرایشها۳۶
متالورژیکلیه گرایشها۳۰
حسابداریحسابداری۴
بهداشت حرفه ای/بهداشت محیطبهداشت حرفه ای/بهداشت محیط۴
آتش نشانیامداد و نجات۴
لیسانسبرقکلیه گرایشها۷
مکانیککلیه گرایشها۱۴
متالورژیکلیه گرایشها۱۱
صنایعصنایع۴
عمرانترافیک۱
عمرانعمران۱
حسابداری ۴سال سابقه کارمفید حسابرسی۲
بهداشت حرفه ایبهداشت حرفه ای۱
پرستاریپرستاری۳
حقوقحقوق۱
مدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی۲
مدیریت بیمهمدیریت بیمه۱
مهندسی فضای سبزمهندسی فضای سبز۱
روانشناسی صنعتی – سازمانی /مدد کاری اجتماعیروانشناسی صنعتی – سازمانی /مدد کاری اجتماعی۱
مدیریت مالی ۳سال سابقه کار مرتبط و مفید۱
جمع
 

bahador201

عضو جدید
استخدام مهندس شیمی و مهندس مکانیک

استخدام مهندس شیمی و مهندس مکانیک

استخدام مهندس شیمی و مهندس مکانیک
 

keyvanm

عضو جدید
یک گروه تولیدی و صنعتی معتبر، جهت تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد متخصص و واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
متقاضیان محترم می توانند سوابق حرفه ای خود را به ایمیل آدرس hrvacancypetro@gmail.com حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۳۹۳ ارسال فرمایند.
پست سازمانی​
رشته تحصیلی​
سابقه مرتبط​
محل کار​
معاون بازرگانی
مهندسی یا مدیریت
۱۵-۱۰​
اصفهان​
معاون هماهنگی در امور بهره برداری و تولید
مهندسی شیمی
۱۵-۱۰​
ماهشهر​
مدیر برنامه ریزی و تامین کالا
مهندسی یا مدیریت
۱۵-۱۰​
اصفهان​
سرپرست نگهداری و تعمیرات مکانیک
مهندسی مکانیک
۱۵-۱۰​
ماهشهر​
سرپرست مهندس فروش
مهندسی یا مدیریت
۱۵-۱۰​
اصفهان​
کارشناس ارشد مهندسی فرآیند
مهندسی شیمی
۷-۵​
ماهشهر​
کارشناس ارشد تدارکات و خرید داخل
مهندسی یا مدیریت
۷-۵​
اصفهان​
کارشناس ارشد تدارکات و خرید خارج
مهندسی یا مدیریت
۷-۵​
اصفهان​
کارشناس ارشد مهندسی تاسیسات
مهندسی مکانیک- تاسیسات
۷-۵​
اصفهان​
کارشناس ارشد مهندسی ابزار دقیق
مهندسی برق- الکترونیک
۷-۵​
اصفهان​
 

keyvanm

عضو جدید
یک شرکت معتبر در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی‌واقع در تهران از یک نفر خانم با شرایط زیر استخدام می‌نماید


  • شرایط مورد نظر:
منشی خانم

روابط عمومی‌قوی
خلاق و با انگیزه
مسلط به مهارتهای کامپیوتری تایپ (Word)، اکسل (Excel) و اینترنت
تجربه کار در شرکت‌های غیر ایرانی
توانایی هماهنگی با پرسنل خارجی
توانایی شرکت در نمایشگاه‌های خارجی در صورت لزوم
شرایط:
تمام وقت همراه با بیمه
ساعت کاری 30/8 الی 17
افراد مسلط به زبان‌های خارجی (انگلیسی، ترکی استانبولی، عربی و …) در اولویت هستند.

  • اطلاعات تماس:
ارسال رزومه به:
kapgroup93@gmail.com

  • اعتبار آگهی تا 31 خرداد 93



 

keyvanm

عضو جدید
ردیف
مقطع تحصیلی
تخصص
مدرک تحصیلی
حداقل سابقه کار
۱
تکنسین / کارشناس / کارشناس ارشد
مسلط به حداقل یکی از شاخه‌های زیر :
پمپ الکتروموتور، آنالایزر
لوله و اتصالات، ابزاردقیق، تجهیزات پست‌های فشار قوی، DCS، کمپرسور ولو و اکچواتور
نفت و گاز، برق، مکانیک، متالوژی
۳ سال
۲
کارشناس / کارشناس ارشد
مدیر پروژه در حوزه نفت و یا نیرو
مدیریت، برق، نفت و گاز
۱۰ سال

اطلاعات تماس:
تلفن تماس : ۸۶۹۰۹۵۰ ساعت تماس ۸ الی ۱۶
اعتبار آگهی تا ۱۵ خرداد
 

مهربان

کاربر فعال تالار شیمی ,
کاربر ممتاز
استخدام مهندس پلیمر و شیمی

به مهندس پلیمر و شیمی آقا به صورت تمام وقت ساکن کرج، شهریار و رباط کریم نیازمندیم.

لطفاً رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید:

آدرس ایمیل: pptemployment@gmail.com

تلفن: 02156339689
 

مهربان

کاربر فعال تالار شیمی ,
کاربر ممتاز
استخدام شرکت حباب کف توس

استخدام شرکت حباب کف توس

استخدام شرکت حباب کف توس



شرکت حباب کف توس در مشهد جهت سمت مدیریت تولید نیاز به مهندس مکانیک یا شیمی با شرایط زیر دارد.



  • آشنایی با صنایع شوینده و حداقل سه سال سابقه کار
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • آشنایی کامل با نرم افزارهای آفیس

لطفاً رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید:


آدرس ایمیل: info@hobabkaf.com
 

مهربان

کاربر فعال تالار شیمی ,
کاربر ممتاز
استخدام اصفهان- مهندس شیمی

یک شرکت تولیدی به یک نفر آقا مهندس شیمی و وارد به علوم آزمایشگاهی با تجربه نیازمند است.


لطفاً رزومه خود را به شماره فکس زیر ارسال نمایید:


فاکس: 031136251836
 

keyvanm

عضو جدید
[h=6]آگهی استخدام شرکت روغن سازان شرق به شرح ذیل میباشد:[/h] کارمند خانم مدیریت بازرگانی- متولدین ماقبل 1360
سابقه: مدیریت بازرگانی و فروش
تسلط کامل به زبان انگلیسی
تحصیلات: مالی و اداری، فنی و مهندسی(شیمی، نفت)، مدیریت بازرگانی و صنعتی
آدرس: خیابان سهروردی شمالی،خیابان خرمشهر،پلاک27،ساختمان اطلس،طبقه چهارم،واحد8
تلفن:6-88510435
فکس:88763060
ایمیل:info@elmat-shell.com
 

keyvanm

عضو جدید
به مهندس شیمی با یک سال سابقه کار جهت امور مشتریان و فروش ،محل کار کیلومتر ۲۰ جاده قدیم کرج نیازمندیم.

اطلاعات تماس به شرح زیر می باشد.
فاکس: ۰۲۱۴۶۸۲۶۵۸۶
 

مهربان

کاربر فعال تالار شیمی ,
کاربر ممتاز
استخدام در یک شرکت تولیدی شیمیایی

استخدام در یک شرکت تولیدی شیمیایی

استخدام در یک شرکت تولیدی شیمیایی

یک شرکت تولیدی شیمیایی در شیراز جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به افراد ذیل نیازمند است.



  • مهندس پالایش مسلط به دستگاه راکتور، برج تقطیر، تولید انواع استات و چسب ها ی فوری، داشتن سابقه کار الزامی است
  • بازاریاب مجرب و باتجربه با داشتن ضامن معتبر
تلفن: 07117742984
 

مهربان

کاربر فعال تالار شیمی ,
کاربر ممتاز
استخدام مهندس پلیمر یا شیمی

استخدام مهندس پلیمر یا شیمی

استخدام مهندس پلیمر یا شیمی


به مهندس پلیمر یا شیمی آشنا به زبان انگلیسی د کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج نیازمندیم.

تلفن: 02166826532

:gol:
 

keyvanm

عضو جدید
[h=2]
استخدام لیسانس شیمی در شرکت تولید مواد شیمیایی در کرج


به یک نفر لیسانس شیمی جهت کار در یک شرکت تولید مواد شیمیایی نیازمندیم.

لطفاً سوابق کاری و تحصیلی خود را به شماره فکس زیر ارسال نمائید.
فاکس: 02637774039[/h]
 

keyvanm

عضو جدید
عوت به همکاری شرکت صنایع پلاستیک مادیران به منظور توسعه فعالیت‌های خود افراد واجد شرایط زیر را به همکاری دعوت می‌نماید:
- مدیر کنترل کیفیت (آقا)

  • دارای مدرک کارشناسی مهندسی پلیمر یا مهندسی صنایع
  • حداقل ۷ سال سابقه کار مفید و مرتبط
  • آشنا به کامپیوتر و نرم‌افزارهای Office
  • تسلط به مباحث سیستم‌های کنترل و مدیریت کیفیت (ISO)
  • تسلط نسبی به زبان انگلیسی
  • حداکثر سن ۳۰ سال
  • دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  • محل کار: شهر صنعتی هشتگرد
داشتن سوابق شغلی مقبول، همراه با مدارک تحصیلی معتبر الزامی است.
از داوطلبان تقاضا دارد رزومه خود را توسط یکی از طرق زیر ارسال نمایند.
فاکس: ۸۸۶۲۳۷۳۱
پست الکترونیک: jobs@maadiran.com
 

keyvanm

عضو جدید
مدیر فروش مجرب
با تحصیلات مرتبط با شیمی/ پلیمر
مسلط به زبان انگلیسی در یک شرکت بازرگانی معتبر (محدوده جردن)
فکس: ۸۸۶۵۰۹۹۵ info@mana-st.com


شرکت معتبر نفتی، کارشناس خانم آشنا به صنایع نفت وپتروشیمی ، با سابقه مسلط به زبان انگلیسی ، (محدوده جردن) – ارسال رزومه:
dr.soheilakbari@yahoo.com
 
آخرین ویرایش:

keyvanm

عضو جدید
یک شرکت معتبر دارویی نیاز به تخصص زیر دارد.
-فوق لیسانس یا لیسانس شیمی با تجربه کاری در زمینه
تولید مواد اولیه دارویی، محل کار شهرستان ساوه
از واجدین شرایط درخواست می شود رزومه کاری خود را
به ایمیل زیر ارسال نمایند.
mgc_job@yahoo.com

کارشناس فروش ، تجهیزات آزمایشگاهی شیمی ، وصنایع غذایی ومرتبط(کارگرشمالی)
۸۸۳۳۴۴۲۱
 

keyvanm

عضو جدید
مهندس شیمی و متالورژی (آقا) ، جهت فروش مواد پوشش دهی و آبکاری در شریف آباد ، ارسال رزومه :
.mohandeseshimi2010@yahoo.com



نایع نفت، گاز، پتروشیمی یک گروه صنعتی معتبر و پیشرو جهت تکمیل کادر مهندسی فروش خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می‌نماید.
  • مهندس صنایع (خانم)
  • مهندس شیمی (خانم)
ارسال رزومه:

 
بالا