استارت آپ کانادا

hasanbani755

عضو جدید
ویزای استارت آپ کانادا، از جدیدترین روش‌هایی است که اداره مهاجرت کانادا، جهت جذب صاحبان کسب و کارها و راه‌اندازی بیزینس های جدید در کانادا و حمایت از آنها در نظر گرفته است.

ویزای استارت آپ کانادا، برای کارآفرینانی است که قصد دارند ایده های جدید و نوآورانه خود را در کشور کانادا پیاده کنند. این کارآفرینان پس از اخذ نامه حمایت از سازمان های مورد تایید اداره مهاجرت کانادا، برای خود و اعضای خانواده، درخواست اخذ ویزای کانادا را می دهند.



ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

ویزای استارت آپ کانادا (SUV) یکی از روش های مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کاری کانادا است؛ ویزای استارت آپ کانادا به شما این امکان را می‌دهد تا با راه اندازی کسب و کار جدید در کانادا ( البته به جز استان کبک) اقدام به دریافت شهروندی کانادا نمایید.

شرایط و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای استارت آپ کانادا​

  • آیلتس 5 به بالا
  • نامه حمایت یا ساپورت از شرکت های مورد تایید اداره مهاجرت به کانادا
  • عدم ‌سوء پیشینه
  • تمکن مالی کافی برای خود و خانواده
  • ارائه یک ایده نوآور با پتانسیل رشد بالا


میزان سرمایه گذاری شرکت های مورد تایید اداره مهاجرت کانادا برای استارت آپ​



شرکت‌های سرمایه گذار ریسک پذیر (Venture capital funds) = حداقل 200 هزار دلار

گروه‌های سرمایه گذار فرشته (Angel investor groups) = حداقل 75 هزار دلار

کسب و کار انکوباتور یا مراکز رشد کانادا (business incubator) = این نوع کسب و کار در استارت آپ کانادا، سرمایه گذاری نمی کند، بلکه در ازای آموزش هایی که در رابطه با راه اندازی بیزینس و پیشرفت آن انجام می دهد، از استارت آپ ها هزینه دریافت می نماید.



شرایط راه اندازی استارت آپ کانادا در سال جدید



  • متقاضی اصلی، حداقل باید 10 درصد از حق رای شرکت را داشته باشد.
  • اشخاص دیگر نمی‌توانند بیشتر 50 درصد، در استارت آپ کانادا، حق رای داشته باشند.
  • ویزای استارت آپ کانادا، نیازمند تحصیلات خاصی نیست ولی گذراندن دوره‌های مدیریت و کسب و کار توصیه می شود.


بهترین شهرهای کانادا برای راه اندازی استارت آپ و چرا این شهرها




تورنتو- ونکوور- مونترال- کلگری- آتاوا



تورنتو، بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهر کانادا است که بیشتر از 6 میلیون نفر جمعیت دارد؛ این شهر به عنوان خانه شرکت‌های بزرگ، استارت آپ‌های بزرگ و کوچک شناخته می‌شود.



صنایع مهم شهر ونکوور، گردشگری، کشاورزی، آبزی پروری، جنگلداری، تولید، فیلم، فناوری و آموزش می‌باشد. تقریبا 36 درصد استارت آپ‌های کانادا، در ونکوور راه‌اندازی می‌شود.



مونترال دومین شهر بزرگ کانادا و مرکز دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی بسیار معتبر است. فناوری و نوآوری در مونترال به سرعت در حال رشد است. مونترال برای کسب‌وکارهایی که به دنبال گسترش بین‌المللی هستند، بهترین انتخاب خواهد بود.



کلگری، یک مرکز بزرگ برای صنعت انرژی است و همچنین تعداد زیادی شرکت‌های نفت و گاز در این شهر مستقر شده ‌اند. با نرخ مالیات پایین، کلگری یک مقصد جذاب برای مشاغل بزرگ و کوچک است.



اتاوا: این شهر دارای طیف گسترده ای از صنایع مانند فناوری، گردشگری و مراقبت‌های بهداشتی است. دسترسی آسان به مرزهای آمریکا، آن را به مکانی ایده‌آل برای بازارهای بین المللی تبدیل می‌کند.





مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا



مرحله اول:‌ ایده جدید خود را که نوآورانه و بر پایه تکنولوژی است، آماده و طرح کنید. سپس شرکت های مناسب سرمایه گذاری در استارت آپ خود را پیدا کنید.

مرحله دوم:‌ پس از توافق با سرمایه گذار، نامه ساپورت خود را اخذ نمایید.

مرحله سوم:‌ تمامی مدارک خود را آماده کنید و از اداره مهاجرت کانادا، درخواست ویزای کانادا نمایید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا