از نگاهی دیگر بدون توجه به گرایشات

kaveh.gp

عضو جدید
طبق گفته مسئولان و صدا سیمای کشورمون روز عاشورا جند صد نفر ارازل و اوباش و کسانی که ایادی بیگانگان و دشمنان اسلام و محارب بودن به خیابونا اومدن و به اموال خصوصی و عمومی خسارت وارد کردن ، به مجلس عزای امام حسین(ع) حمله کردن و هیأتها رو به آتیش کشیدن و تعداد زیادی از مأمورین نیروی انتظامی و بسیج و عزاداران رو مورد ضرب و شتم قرار دادن که خیلی هاشون هنوزم تو بیمارستانها بستری هستن.
اینجا چند تا سوال یا نکته به فکرم رسید :
1- مگر نیروی انتظامی در مناسبتهای خاص در حالت آماده باش نیست که امنیت جامعه رو تأمین کنه چرا با این که آماده باش بود از پس جند صد نفر ارازل و اوباش و محارب بر نیومد و نتونست امنیت رو برای مردم تأمین کنه؟؟؟ (اصلا چرا اجازه داد که کار به اهانت به مقدسات بکشه و نتونست جو رو آروم کنه)
2- مگر مأمورین نیروی انتظامی و بسیج هموطنای ما نیستن، خیلی هاشون سرباز بودن برای چی باید به اون شدت کتک بخورن و صدمه ببینن بعد مسئولان بگن مدارا کردیم؟؟
در این نوع شورشها و اغتشاشات که پای امنیت جانی مردم در میان است مگر شوخی داره که میگن ما مدارا کردیم.
3- چرا سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی پیش بینی این حوادث رو نکرده بودن؟؟
4- چرا هیچ کس مسئولان نظامی و امنیتی کشور رو محکوم و توبیخ نکرد که چرا تو وظایفشون کوتاهی و سهل انگاری کردن؟؟
5- نیروی انتظامی تو خیابونا زورش به یه خانومی که مثلا یه وجب روسریش عقب رفته میرسه ولی حریف چند صد نفر ارازل و اوباش و محارب نمیشه؟ واقعا عجیبه!!!! (کدومش خطرناکتره)
می خوام بگم بر فرض اینکه تمام چیزهایی که میگن درست باشه به نظر من اگر از این بعد بخوایم نگاه کنیم مسئولان کشور برای سرپوش گذاشتن روی کوتاهی و قصور خودشون باز هم از باورهای دینی مردم سوء استفاده کردن و پای دین و امام حسین(ع) رو وسط کشیدن!!! ؟؟؟؟ و قضایا رو منحرف کردن ، واقعا نمیدونم چرا یه عده از آدمهای محارب و دشمنان اسلام توقع دارن به مقدسات اسلامی احترام بزارن!!!!!!!!!! ولی حاضر نیستن از مسئولای امنیتی کشورشون انتقادکنن و اونارو محکوم کنن که چرا کوتاهی کردن که کار به توهین به مقدسات اسلامی بکشه!!!!
اصل قضیه رو فراموش کردیم فقط میگیم هتک حرمت.. هتک حرمت...
 
بالا