ارضای شهوت ...... به چه قیمت ===========> ( بسیار مهم )

پترو

عضو جدید
کاربر ممتاز
به دار آویختن یه پسر 20 سال و خورده به خاطر تجاوز به خواهرش

حدود 2 سال پسری بنام ......... از روی فشار جنسی به سمت خواهر خودش حمله برد و او را مورد تجاوز قرار داد و از اون خواهر یه بچه بدنیا آمد طی اعتراف خود جوان کسی در خونه نبوده و به زور دست به همچین عمل کثیفی زده و با چندین بار تجاوز به خواهرش باعث باردار شدن خواهرش شد او خواهرش را تهدید کرده بود خواهر که سنی زیر 20 سال داشت مجبور میشه که دهنش رو ببنده تا خودش و خانواده ش زنده بمونند .
دختر در دوره ی 6 ماهگی بارداری بود که مادر متوجه بزرگ شدن شکم دختر می شود و از دخترک شکایت می کند بنابراین تا مدتی دختر را در زندان نگه می دارند و طی شکنجه هایی که میشه اعتراف به عمل زشت برادرش می کند
بنابراین جوان که یه مدتی اطراف شهر آفتابی نمی شد مورد تعقیب نیروی انتظامی قرار می گیرد و بالاخره دستگیر می شود و به جرمش اعتراف می کند بعد از یک ماه حکم اعدام جوان صادر می شود و دختر از زندان آزاد می گردد و مادر اون دختر تقاضا می کند که بچه رو سقط کند ولی برای اینکار دیر شده بود و دخترک بچه رو بدنیا می آورد و در دامن خود پرورش می دهد .
این چیزا رو نگین . آدم شرمش میشه واقعا چه موجوداتی پیدا میشه .
 

پترو

عضو جدید
کاربر ممتاز
توی دانشگاه یه عالمه دختره که روز به روز ارایش غلیظ تری به کار میبرن تا دیده بشن > اگر مورد تعرض قرار بگیرن حقشون>دادن ازادی زیاد به زن ها ظلم به اون هاست ؟ پس از تصویب این قانون که مرد نمیتونه بدون اجازه ی زنش دوباره ازدواج کنه فهمیدم که .... وای به حال ما مردای ایرانی دادن ازادی های زیادتر به زن ها = ؟
موافقم کاملا.
 

Similar threads

بالا