ارائه یک فناوری جدید دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

M.Adhami

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارائه یک فناوری جدید دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق یک شرکت داخلی که موفق به ابداع دو قطعه جدید در زمینه صنعت برق شده است، در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق محصول جدید خود را ارائه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از سایت خبری وزارت نیرو یک تولید کننده تجهیزات مرتبط با صنعت برق که مدیرعامل یک شرکت تولیدی است با بیان این که واحد زیر مجموعه وی به عنوان واحد نمونه صنعتی در استان اصفهان شناخته شده است، افزود: امسال با ابداع قطعه جدیدی که در شرکت داشته ایم در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق حضور می یابیم.
این فعال صنعتی از ابداع یک نوع پوشش(کاور) برای پوشاندن ترانس های 20 و 32 کیلوولت آمپر به عنوان یکی از نوآوری های شرکت زیر مجموعه اش خبرداد و درباره انگیزه ایجاد این نوآوری گفت: پرندگان بر اثر عادت همواره روی برخی از تجهیزات این ترانس ها می نشینند که با توجه به قرار گرفتن در حوزه مغناطیسی، دچار برق گرفتگی می شوند که خود باعث ورود صدمه به ترانس ها و قطعی برق می شود.
وی افزود: برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی و در راستای حفظ محیط زیست ، پایداری شبکه های برق و جلوگیری از خسارات اقتصادی پوششی را از جنس سیلیکون ابداع کردیم.
وی این نوآوری را نتیجه یک و نیم سال تلاش توسط متخصصان فنی داخلی دانست و خاطرنشان کرد: براساس آمار شرکت برق منطقه ای اصفهان از هنگامی که از این کاور ها در پست های هوایی برق استفاده می شود، میزان خاموشی در این استان کاهش چشمگیری یافته است.
امیریان از پوشش ترانس های هوایی به عنوان محصولی انحصاری یاد کرد که برخی از شرکت های اروپایی نیز پیشنهادهایی جهت دریافت فناوری آن ارائه کرده اند.
مدیر عامل شرکت امید فیوز در ادامه از ابداع قطعه دیگری در این شرکت خبرداد و در توضیح درباره " کفشک قطعه فلزی" گفت: این کفشک که اطراف آن با فایبر گلاس آماده شده است، می تواند به عنوان یک رابط از وارد شدن صدمه به ترانسفورماتور ها جلوگیری کند.
امیریان در مورد محاسن استفاده از این کفشک ها گفت: این قطعه با جلوگیری از سوختن بوشینگ ترانس در مواقعی اختلال و آسیب رسیدن به ترانسفورماتور، از بروز خاموشی جلوگیری می کند.
وی در مورد صادرات محصولات این شرکت نیز گفت: بطور غیرمستقیم محصولات خود را برای کشورهایی چون سوریه، افغانستان، آفریقای جنوبی و عراق صادر می کنیم.
وی در مورد اعلام آمادگی همکاری با کشورهای دیگر گفت: یک شرکت انگلیسی چندی پیش اعلام آمادگی نمود تا با ما در امر تولید همکاری داشته باشند که برای این منظور در حال رایزنی هستیم.

سایت خبری وزارت نیرو۲۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴:۰۴
 

Similar threads

بالا