اجرای برنامه ها و صفحات اینترنتی تحت جاوا با نسخه جدید Java Runtime Environment 1.6.0.13

Borna66

عضو جدید
نسخه جدید برنامه معروف و کاربردی Java Runtime Environment 1.6.0.13

حتما تاکنون به سایت هایی که خدمات آنلاین را ارائه میدهند
برخورد کرده اید که هنگام استفاده از این خدمات پیامی مبنی بر نصب جاوا برای شما نمایش داده می شودو تا نصب نکنید بخوبی قادر به استفاده از آنها نیستید.

با استفاده از این برنامه میتوانید این امکانات را بر روی سیتسم خود داشته باشید و از خدمات آنلاین این گونه سایت ها استفاده کنید.
بيشترين کاربرد جاوا در اجراي بازي هاي آنلاين، چت با ديگر کاربران در محیط های گفتگويي که به زبان جاوا نوشته شده اند و ديدن تصاوير سه بعدی میباشد.


نسخه جديد Java Runtime Environment 1.6.0.13 در واقع امکان اجراي برنامه ها يا صفحات اينترنتي را که به نحوي از زبان برنامه نويسي جاوا استفاده مي کنند را در ويندوز فراهم مي کند. با نصب اين برنامه يا پلاگين موتور جاوا به ويندوز اضافه مي شود و در کليه مرورگرها و برنامه ها اين پلاگين اضافه شده و مورد استفاده قرار مي گيرد.


امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دنیا از زبان برنامه نویسی جاوا برای ساخت نرم افزارها و بازیهای خود استفاده می کنند. با نصب ماشین مجازی جاوا بر روی سیستم خود می توانید نرم افزار ها و یا برنامه هایی که بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید.

بسیاری ازسایتهایی که با زبان جاوا نوشته شده باشند و شما اغلب با آنها برخورد می کنید نیازمند نصب این برنامه میباشند پس توصیه میشود کسانی که از سایت های مختلف اینترنتی و یا برنامه های تحت جاوا استفاده میکنند حتما این برنامه را بعنوان یک پیش نیاز روی سیستم خود نصب کنند.
این نسخه ویندوز ویستا را نیز بخوبی پشتیبانی میکند.
سایت سازنده از مدتها پیش بعلت تحریم ها ,IP ایران را پشتیبانی نمیکند و به همین خاطر کاربران داخل ایران باید از لینکهای جانبی استفاده نمایند.


حجم: 15.52 مگابایت
دانلود: لینک مستقیم Filehippo
دانلود :لینک مستقیم Stashbox

گردآورنده:طه-Borna66
 
بالا