آونتادور لامبورگینی آمد

امین قیاسی 1986

عضو جدید

در حالیکه به آغاز کار نمایشگاه موتور ژنو کمتر از یک ماه باقی مانده، لامبورگینی اطلاعات جدیدی درباره آونتادور ال پی 700-4 با تک بدنه فایبر کربن منتشر کرد.
به گزارش «پرشین خودرو»، پلیمر فایبر کربن اصلاح شده که تماما در خانه ساخته شده، به طور اختصاصی تمرکز خود را بر روی بدنه ای محکم و امنیت سرنشینان گذاشته است. این خودرو تنها 147.5 کیلوگرم وزن دارد.
علاوه بر این، خودرو ادعا می کند که قدرت خارق العاده استحکام گشتاور 35 هزار نیوتن متر در هر درجه پیچش را دارد .
این تک بدنه با استفاده از سه تکنیک تولیدی مختلف ساخته شده است.
هم چنین دیگر ویژگی های این خودرو شامل موارد زیر می شود: بخش های کفی با چسب پلاستیکی که سختی شاسی اتومبیل را افزایش می دهد و آلومینیومی که اضافه شده است تا ارتباط بین قاب های عقب و جلو را آسان تر کند. لامبورگینی فرآیند تولید را با اضافه کردن بخش های از پیش ساخته شده تک بدنه به قالب ساده تر کرده است . کارخانه دقیقا به 0.1 میلی متر مقاومت برای هر جنبه تولید نیاز دارد.
همانطور که ما قبلا گزارش کرده بودیم، ال پی 700-4 از یک موتور 6.5 لیتری وی12 تغذیه می کند که 700 اس پی و 690 نیوتن متر قدرت گشتاور تولید می کند. این موتور به سیستم هفت دنده و تمام چرخ متحرک مجهز است . ال پی 700-4 صفر تا 100 را در 2.9 ثانیه پر می کند و نهایت سرعت آن 350 کیلومتر در ساعت است.




پرشين خودرو
 
Similar threads

Similar threads

بالا