آموزش کامل FATEK-PLC

ARC_2008

مدیر بازنشسته
با سلام و عرض ادب خدمت تک تک عزیزان . بنده قصد دارم به طور کامل به تشریح این PLC تقریبا نام آشنا در بازار ایران بپردازم . حدود ده سالی است با این PLC کار کردم . و تقریبا تسلط نسبی به آن دارم . در پروژه های متنوعی از جمله نفت و گاز ، کارخانجات تولیدی ، صنایع سیمان و چوب و فلز و ... بالای 1000 PLC را خودم نصب نموده ام و فکر می کنم استمرار در این تاپیک سبب جذاب شدن بحث آموزش گردد.
.
.
.
آموزش نزدیک به آن چیزی است که در سر کلاس های آموزشی خودم صحبت می کنم . البته با چاشنی تجربه های بدست امده . و البته سعی من بر آین است در کنار تدریس کمی از از خودمان حرف بزنیم . از زندگی مان و اهدافمان برای آینده و اینکه چه باید کنیم و اصلا در مرود کار و یا یک بحث خارج از گود مثلا در مورد کنترل CNC یا دیزل ژنراتور یا BMS ... .
.
.
.
می خواهم تا می توانم تجربیاتم را در اختیارتان بگذارم ...
...
چند روز پیش به من پیشنهاد شد بروم از سه دستگاه تزریق بادی ( قشنگ برایتان توضیح می دهم بعدا که چطور کار می کنند ) بازدید کنم و اگر توانمندی وجود دارد انها را اتوماسیون کنم. من که رفتم کارفرما چندان دلجسب مرا تحویل نگرفت . البته به قول خودش بالای 10 مهندس برق و کنترل آمده بودند و رفته بودند و کسی حتی پیش فاکتور هم نداده بود . و من تنها پس از یک ساعت از صدور پیش فاکتورم ، پروژه را گرفتم ! . به شما می گویم تکنیک های اخذ پروژه را . تکنیک های صدور پیش فاکتور را . تکنیک های برخورد با مشتریان را . تکنیک های دریافت پروژه را و اصلا دستگاه ها را با هم آنالیز می کنیم .
.
.
.
بنده بسیار درگیر هستم . در حال حاضر ساعت 3 صبح است و توانستم تایمی پیدا کنم برای نوشتن . من اما توانم را برای استمرار این تاپیک می گذارم . ان شاءالله
.
..
پاینده باشید.
 

Similar threads

بالا