آمار مربوط به ایمیل مارکتینگ

pooyaroohi

عضو جدید
[h=2]10 آمار خواندنی از ایمیل مارکتینگ[/h]
  • 44 درصد از دریافت کنندگان ایمیل ها در یک سال اخیر حداقل یک خرید از این طریق انجام داده اند
  • 33 درصد از دریافت کنندگان، ایمیل ها را فقط براساس جذابیت عناوین آنها باز می کنند
  • ایمیل های با عناوین زیر 10 کارکتر 58% بیشتر از عناوین طولانی ترین باز می شوند
  • عناوین شخصی سازی شده 22% بیشتر از سایر عناوین باز می شوند
  • برای کسب کارهای B2B عناوینی که در آنها از کلمات پول، درآمد و سود استفاده شده بهترین کارایی را دارند
  • ایمیل های ارسالی در روزهای شنبه بهترین سودآوری را داشته اند
  • خانم ها 10 درصد بیشتر از آقایان ایمیل ها را باز می کنند
  • بودجه های کسب و کارها برای ایمیل مارکتینگ در دنیا هر سال 10 درصد افزایش پیدا می کند
  • 40 درصد از کسب و کارها می گویند سرنخ های بازاریابی ایجاد شده توسط بازاریابی ایمیلی از کیفیت بالایی برخوردار است
  • به ازای یک تومان سرمایه گذاری در ایمیل مارکتیگ شما 44.25 تومان برگشت سرمایه خواهید داشت
طراحی وب و تجارت الکترونیک



 

l-mohajeri

عضو جدید
ایمیل مارکتینگ چیست ؟
ایمیل مارکتینگ عبارت است از ارسال ایمیل با سرعت بالا به میلیونها نفر در سطح کشور جهت معرفی خدمات و یا محصولات خودتان و یا جلب بازدید کننده برای سایت یا وبلاگتان.

یک ایمیل مارکتینگ خوب باید حداقل شرایط زیر را دارا باشد :


  • کلیه ایمیلها به INBOX دریافت کنندگان وارد شده و نه در Bulk mail آنها .
  • ایمیلها به روز و معتبر باشد و از طرق حساب شده جمع آوری شده باشد .
  • زمان ارسال ایمیلها منطقی و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال شود .
  • متن ارسالی واقعی و به دور از جنجال های تبلیغاتی بوده و شان مخاطب را در نظر بگیرد .
  • دریافت کننده این اختیار را داشته باشد که خود را از لیست دریافت کنندگان خارج سازد .
  • در متن ارسالی سایت یا آدرسی برای رجوع بعدی کاربران در نظر گرفته شود .
  • تا حد امکان آماری از میزان ارسال ها ، دیده شدن ها و مواردی از این دست به تبلیغ دهنده ارائه شود .
  • امکان ارسال مجدد به همان آدرس ها برای یادآوری وجود داشته باشد .
  • ایمیل ها طبقه بندی شده باشد .
 

Similar threads

بالا