آماده‌باش انگليس براي مقابله با جرائم اينترنتي المپيك 2012 لندن

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آماده‌باش انگليس براي مقابله با جرائم اينترنتي المپيك 2012 لندن


آماده‌باش انگليس براي مقابله با جرائم اينترنتي المپيك 2012 لندن

خبرگزاري فارس: اداره پليس لندن دو گروه ويژه متشكل از متخصصان رايانه‌اي تشكيل داده تا از هم‌اكنون با جرايم سايبر و تقلب‌هاي احتمالي در خريد و فروش بليت‌هاي الكترونيكي مسابقات "المپيك 2012 لندن " مقابله كنند.

به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، يكي از دو گروه مذكور وظيفه مقابله با كليه جرايم سايبر مربوط به مسابقات المپيك 2012 لندن را برعهده گرفته است و براي مثال، با اقداماتي نظير هك كردن سيستم‌هاي رايانه‌اي و كلاه‌برداري از حاميان مالي و تماشاچيان برخورد مي‌كند.

گروه ديگر نيز وظيفه دارد با كلاه‌برداري در زمينه فروش بليت‌هاي الكترونيكي و ديگر تخلفات فيزيكي مقابله كند و بر اين اساس، به صورت دايم سايت‌هاي ارايه دهنده بليت‌هاي الكترونيكي را زير نظر مي‌گيرد.

مركز پليس لندن اعلام كرده است كه در حال حاضر استخدام كارمندان و نيروهاي متخصص براي اين دو گروه را آغاز كرده و از هم‌اكنون مقابله با برخي سايت‌هاي اينترنتي سودجو كه قصد تقلب و كلاه‌برداري در زمينه بليت‌هاي الكترونيكي مسابقات المپيك 2012 لندن را دارند، برخورد كرده است.

سيستم‌هاي رايانه‌اي مسابقات المپيك 2012 لندن توسط شركت امنيتي Atos Origin پشتيباني مي‌شوند.

پليس مركزي انگليس توضيح داده است كه هم‌اكنون تمامي سايت‌هايي كه تبليغات خود را براي فروش الكترونيكي بليت مسابقات المپيك 2012 لندن آغاز كرده‌اند، به صورت غيرقانوني فعاليت مي‌كنند و به‌زودي با تمام آن‌ها برخورد مي‌شود.
 
بالا