«شيدا» قرباني عشق خياباني

masoud.avard

عضو جدید
پسر شيطان صفت و سه همدستش كه يك دختر فريب خورده را قرباني عشق خياباني كردند در عمليات غافلگيرانه پليس آگاهي تهران بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار ما ، تحقيق پليسي - قضايي درباره اين ماجراي تكان دهنده از بامداد 24 خرداد امسال پس از آن آغاز شد كه دختر 19 ساله اي به نام «شيدا» به شعبه دوم دادياري دادسراي امور جنايي پايتخت رفت و شكايتي ارايه داد.وي با با چشمان گريان و صدايي لرزان گفت‌: يك ماه پيش به طور اتفاقي با پسري به نام «بهروز» آشنا شدم و به او دل بستم.«بهروز» با وعده و وعيد و حرف‌هاي عاشقانه اعتمادم را جلب كرد و چند بار با هم ملاقات كرديم.حتي يك بار مرا با موتورش به خانه پدرم رساند و نشاني محل زندگي ما را ياد گرفت. «شيدا» اضافه كرد: من «بهروز» را پسر روياهايم را مي ديدم تا اين كه هفته پيش در تماس تلفني گفت دوستش «قاسم» را با موتور به دنبالم مي فرستد تا با هم به گردش برويم.طبق قرار، پسري به نام «قاسم» با موتور به سراغم آمد و مرا به پاركينگ متروكه اي در خيابان «فداييان اسلام» برد.«بهروز» و دو نفر ديگر از دوستانش هم آنجا بودند و با تهديد و كتك كاري ، زندگي ام را سياه كردند.
با افشاي اين ماجرا پرونده به پايگاه شانزدهم اداره آگاهي مركز فرستاده و رسيدگي تخصصي آغاز شد.19 شبانه روز از آغاز عمليات كارآگاهان گذشته بود كه يك بار ديگر شيطان صفتان با «شيدا» تماس گرفتند و تهديد كردند اگر تسليم هوس هاي سياه آنان نشود آبرويش را
مي برند. سپس «بهروز» و همدستانش «قاسم»، «آرش» و «مهدي» كه تصور نمي كردند دختر ساده انگار ماجرا را به پليس لو داده باشد در قرار ساختگي به زانو درآمدند.اعضاي اين شبكه كه 18 تا 33 ساله هستند با ديدن مدرك هاي دادگاه پسند لب به اعتراف گشودند.
لينک خبر: http://www.siasatrooz.ir/CNewsRDetail.aspx?QSCNDId=44981&QSDNId=609
منبع خبر: سياست روز
زمان خبر: سه شنبه 29 تير 1389 ساعت: 02:07:34​
 

Similar threads

بالا