S
پسندها
1

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام دوست من

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/359878-13-نحس-یا-خوش-یمن-؟!?highlight

    http://khanehdar.akairan.com/images/img/h34h16.jpg

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/358536-رشتتون-چقدر-واستون-مهمه؟

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/359720-ایران-شناسی
    دوست عزیز آقای دکتر قدرتی امیری (استاد دانشگاه علم و صنعت) در مورد آنالیز دینامیکی (تحت بار زلزله) اینگونه سازه ها کار کرده همچنین آقای Mc clure کارهای زیادی روی بحث زلزله در این سازه ها انجام داده بار زلزله بندرت در این سازه ها حاکم می شه و اغلب اوقات بار باد حاکمه تا زلزله، آنالیز دینامیکی این سازه ها کار بسیار وقت گیریه. اگر، باز هم می گم اگر بتوانید روشی ارایه دهید که با آنالیز استاتیکی بتوان بار زلزله در این سازه ها را تخمین زد کار بسیار ارزشمندی انجام داده اید مانند بار باد و تخمین آن با ترکیب بارهایی که شباهت بسیار زیادی به بار دینامیکی باد دارند (مانند Patch Loading) که روشی رایج در آیین نامه ها شده است.
    سلام
    ممنونم که پاسخ سوالم رو دادین. من اطلاعات زیادی دراین باره ندارم ..ولی دوست دارم روی این موضوع کار کنم..اگه ممکنه یکم راهنماییم کنید.من کارشناسی ساختمان (ناپیوسته) خوندم والان سازه(البته دانشگاه آزاد)..به نظر شما میتونم از پس این موضوع بربیام؟
    البته خیلی سخت کوش هستم.
    بااستادم صحبت کردم ایشون این موضوع رو بهم پیشنهاد دادن "بررسی دکلهای مهارشده در برابر زلزله"
    معذرت میخوام مزاحم شدم.
    آقا/خانم بنائی عزیز،
    موضوعی که من روی دکلهای مهارشده با کابل کار کردم ارایه یک روش جدید جهت تحلیل الاستیک غیرخطی دکلهای مهارشده بطوریکه زمان تحلیل آن بسیار کمتر از نرم افزار Sap2000 بود از آنجا که قسمت دوم کار من طراحی بهینه اینگونه دکلها با استفاده از الگوریتم های بهینه سازی کلاسیک بود (روشهای معیار بهینگی) نیاز به روشی سریعتر نسبت به تحلیل این نوع سازه ها نسبت به نرم افزارهای متداول داشتم، کارهای زیادی می توان روی این دکلها انجام داد از جمله یک کار بسیار ارزشمند آنالیز دینامیکی این نوع سازه ها (دکلهای مهارشده با کابل، پلهای کابل ایستا و ...) است، شما اول باید مشخص کنید روی چه موضوعی می خواهید کارکنید (آنالیز استاتیکی، بهینه سازی، آنالیز دینامیکی تحت بار باد و ...) حتی می توان روی بهینه سازی این سازه ها با الگوریتم ژنتیک، کلونی مورچه ها و ... کارکرد. ولی باز نظر من کار روی آنالیز دینامیکی و ارایه روشی سریعتر برای این نوع سازه ها نسبت به روشهای متداول است مطمناً آنالیز دینامیکی این نوع سازه ها کاری بسیار ارزشمند حداقل در کشور خودمان است. اگر کمک بیشتری خواستید خوشحال می شوم کمکتان کنم.
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا