کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
:w15:



 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مدعیان حیف و میل بیت المال به صف / مبلغ قرارداد قلعه نویی با تراکتور 1/5 میلیارد تومان!

مرجع خبری پرسپولیس : فردی که آخرین شاهکارش در عرصه های بین المللی قرار دادن باشگاهش در رده چهارم گروه چهار تیمی لیگ قهرمانان آسیا و حذف تیم ملی از جام ملت های آسیاست حالا قرارداد یک و نیم میلیاردی در فوتبال می بندد! قلعه‌نویی سرمربی فصل قبل تراکتوسازی و جعفری مدیرعامل این باشگاه در برنامه روز گذشته ورزش و مردم ناخواسته مبلغ قرارداد سرمربی تراکتورسازی را فاش کردند.

در برنامه صبح دیروز ورزش و مردم، امیر قلعه‌نویی مهمان بود و در ابتدای صحبت‌هایش گفت که 300 میلیون تومان از تراکتورسازی طلب دارد. در اواسط برنامه، سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روی خط آمد و بحث او با قلعه‌نویی در مورد پرداخت نشدن طلب بازیکنان بود که قلعه‌نویی می‌گفت تراکتورسازی هنوز 30 الی 40 درصد پول بازیکنان را نداده است اما جعفری می‌گفت آن‌ها فقط 20 درصد از قراردادها را پرداخت نکرده‌اند. جعفری همچنین تاکید کرد که خود قلعه‌نویی تنها 20 درصد از قراردادش را نگرفته است. با این حساب اگر 20 درصد از قرارداد قلعه‌نویی معادل 300 میلیون تومان بشود، با یک حساب ساده می‌توان متوجه شد که قرارداد این مربی برای این فصل دست کم یک میلیارد و 500 میلیون تومان(بدون در نظر گرفتن پاداش ها و جریمه ها) بوده است. نکته جالب اینجاست که مربیان این چنین ایرانی که تا به حال موفق به کسب کوچکترین افتخار بین المللی نشده اند به راحتی آب خوردن سقف قرارداد را دور می زنند و هر سال با پیش شرط امضای قرارداد میلیاردی و انتقال تمام دستیاران و بازیکنان مورد نظر از تیمی به تیم جدید می رودند اما زمانی که یک مربی با کیفیت و کارنامه دار خارجی وارد کشورمان می شود مبلغ قرارداد وی داد و فغان به اصطلاح دلسوزان فوتبال را برای حیف و میل بیت المال به پای مربیان خارجی در می آورد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تجربه ی دوازدهم جدولم برای خودش تجربه ای ؟؟؟ مگه نه؟؟؟
از خودتون بپرسین که از دوازدهم هم پایینتر رفتین ...:w15:تجربه سیزدهم چیه اونوقت ؟
تجربه حضور تو دسته 3 دیگه فوق تجربه س .... :w15:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
براي سپاهان كه دور ستاره هايش سيم خاردار مي كشد

ارتش سرخ دات كام:
1- طي يكي، دو روز گذشته اظهارنظر شگفت انگيزي از عليرضا رحيمي در سطح رسانه هاي ورزشي منتشر شد كه در نوع خودش بسيار عجيب و باور نكردني به نظر مي رسيد: «سپاهان به همه بازيكنان ش نياز دارد، بنابراين از مديران باشگاه هاي ليگ برتري تقاضا مي كنم از ما بازيكن نگيرند و به تنها نماينده باقي مانده ايران در آسيا كمك كنند.» مديرعامل باشگاه اصفهاني كه بعد از قهرماني اين تيم در مسابقات ليگ يازدهم به شدت در كانون توجهات قرار گرفت و مورد ستايش واقع شد، در حالي با سخنان كاملا غيرحرفه اي اش باعث حيرت مخاطبان مي شود كه خيلي ها اميدوار بودند مرد معتمدي مثل او با آن سابقه طولاني حضور در ورزش قهرماني، آب و هواي نه چندان مطلوب باشگاه سپاهان را تغيير بدهد. با اين وجود ظاهرا هنوز خبري از تحول جدي در فرهنگ حاكم بر اين تيم نيست؛ چه اينكه از لحن متكبرانه نويدكيا گرفته تا آن پلاكارد غيرمحترمانه معروف و حالا هم اين تقاضاي تماميت خواهانه عجيب و غريب، همچنان پالس هاي منحصربه فرد و سردرگم كننده اي از مبدا باشگاه سپاهان به مقصد مخاطبان فوتبال در ايران مخابره مي شود كه به ندرت مي توان وجاهتي براي آنها قائل بود. واقعا چرا بايد باشگاه ها در فصل نقل و انتقالات قيد بازيكنان سپاهان را بزنند؟ به اين دليل واهي كه اصفهاني ها نماينده ايران در آسيا هستند؟ اگر ملاك محاسبات اين است، پس چرا در ماجراي ميزباني از استقلال در آسيا، سپاهاني ها روي حق قانوني خودشان پافشاري كردند و بيش از 10 درصد سكوها را به تيمي كه ده ها برابر بيشتر از آنها هوادار دارد، ندادند؟ آيا آن روز استقلال نماينده ايران در آسيا نبود؟!

2- سال ها پيش به مدت چند فصل پيمان آماتور و دل به هم زني بين پرسپوليس و استقلال امضا مي شد كه در آن طرفين متعهد مي شدند به خاطر جلوگيري از جريحه دار شدن احساسات هواداران شان، از همديگر بازيكن نگيرند . حالا درخواست صريح مديرعامل تيم قهرمان ايران هم يادآور همان خاطره چركين و غيرقابل هضم است. از همه جالب تر اينكه امروز باشگاهي به صرافت جلب ترحم رقبا براي حفظ بازيكنان ش افتاده كه خودش از مدت ها پيش تا همين حالا، يكه تاز بي رقيب ميدان نقل و انتقالات تلقي مي شده است. سالي كه استقلال قهرمان ايران شد و مستقيما به آسيا رفت، مديران باشگاه اصفهاني با دسته چك هاي بي رحم و غول پيكرشان سرمربي اين تيم را و سپس دو ستاره بزرگ شان مثل جانواريو و خسرو حيدري را به سپاهان انتقال دادند و در دو فصل متوالي، ضربات جبران ناپذيري به آبي ها در رقابت هاي ليگ قهرمانان قاره وارد آوردند؛ آيا استقلال نماينده پاكستان در آسيا بود؟! همين امسال و در فاصله يك هفته به بازي مرگ و زندگي پرسپوليس با الاتحاد عربستان، اخبار موثق فراواني در مورد پيشنهاد اغواكننده سپاهان به مهرداد پولادي و حتي توافق نهايي آنها با اين بازيكن منتشر شد؛ آنچه بي گمان در نزول كيفي مدافع سرخپوشان در اين مسابقه خاص و تعيين كننده نقش به سزايي داشت. آيا آن روز پرسپوليس شايسته همدلي و همراهي مولتي ميليونرهاي نصف جهان به شمار نمي آمد؟

3- « پرسپوليس ي ها به مدافعان ما پيشنهاد يك ميلياردي داده اند.» اين بخش ديگري از سخنان رحيمي است كه با لحن گلايه آميز مطرح مي شود و اتفاقا به مواضع اخير او شكل بامزه تري مي دهد. ترديدي وجود ندارد كه دريافتي يك ميليارد توماني براي بيشتر بازيكنان فوتبال ايران ، بسيار گزاف و غيرواقعي است و حداقل پنج برابر بالاتر از سقف توانايي هاي آنان به شمار مي آيد. پرسش جدي اما، اين است كه اين لقمه گلوگير را چه كسي در دامان فوتبال ما گذاشت؟ مگر غير از اين است كه جولان دادن اين اعداد و ارقام مبالغه آميز و غيرطبيعي در فضاي باشگاهداري ايراني، ره آورد جاه طلبي هاي وحشتناك تيمي مثل سپاهان اصفهان بوده است؟ آنها كه ناگهان ميل به قد كشيدن يافتند و به اتكاي سرمايه هاي پولادين استان دست به ارضاي اشتهاي سيري ناپذيرشان زدند، شرايط اسفباري را به بدنه فوتبال ايران تحميل كردند كه در آن ضعيف ترين گروه از بازيكنان هم براي يك فصل بازي در هر تيم ليگ برتري، چند صد ميليون تومان دستمزد مي خواستند. حالا چه اتفاقي افتاده كه سپاهاني ها از پيشنهادات نجومي سايرين به بازيكنان شان شكايت مي كنند؟ همين كادر مديريتي فعلي سپاهان، در حالي به تازگي قرارداد فابيو جانواريو را تمديد كرد كه در مورد جلب رضايت فوري اين بازيكن براي ماندن در اصفهان، از يك رقم تقريبا 800 ميليون تومان ي ياد مي شود. آيا چنين قراردادهايي مصداق ريخت و پاش به حساب نمي آيند؟ داريم در مورد سپاهان حرف مي زنيم؛ باشگاهي كه گفته مي شود تنها در 40 روز اخير، بيش از 100 ميليون تومان پاداش به هر يك از بازيكنان ش به بهانه هاي مختلف پرداخت كرده است و سابقه توزيع 50 ميليون تومان دستخوش نقدي بين اعضاي تيم، بعد از عدم رعايت بازي جوانمردانه در بازي با النصر امارات در كارنامه مديران فعلي اش به چشم مي خورد. گويا بعد از ايجاد تورم خوفناك در بازار نقل و انتقالات و از ميدان به در بردن رقباي ضعيف تر، حالا پرداخت پاداش هاي آن چناني به «امتياز» تازه عضويت در سپاهان تبديل شده است. آنها در اين شرايط واقعا به چه چيزي اعتراض دارند؟ آيا اين، گرفتن دست پيش براي پس نماندن از قافله به نقد كشيدن اسراف كاران نيست؟

4- محرم نويدكيا لابه لاي كري خواني هاي اغلب دور از منطقش كه به اسم «مصاحبه» روي آنتن برنامه نود رفت و در رودربايستي اطلاق عناويني مثل صريح و رك گو به او از طرف عادل، پرده از راز جدايي ستاره هاي سپاهان بعد از تصميم اوليه اين باشگاه براي رعايت قانون سقف قرارداد برداشت. ناگفته پيداست كه مسوولان جديد تيم اصفهاني و تقاضاكنندگان حفظ بازيكنان اين باشگاه، بعدها چه ترفندي براي ممانعت از ريزش ستاره ها و جذب سوپراستارهاي جديد در پيش گرفتند. همان قدر كه در ساختار معيوب فوتبال ايران ، سپاهان از جيب دولت براي بازيكن گرفتن خرج مي كند، سايرين هم مي توانند سياست مشابهي در پيش بگيرند. پس گله اي نيست و اگر هم باشد، صرفا متوجه همان هايي است كه قيمت و توقعات اين فوتباليست هاي عمدتا ناكارآمد را تا اين حد سرسام آور و ديوانه كننده بالا بردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تجربه ی دوازدهم جدولم برای خودش تجربه ای ؟؟؟ مگه نه؟؟؟

به صورت خودجوش همه تازه واردا و دخترای اینجا میان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منطقی نیستی
چون سوتی میدین
دسته ی 3
اولین برد استقلال در دسته ی 3 بعد از...ماه
برو روزنامش هم در صفحات موجوده
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعععععععععععععععععععععععع
امرو دوستام گفت بنگر رفته پرسپولیس
پولادی هم رفته سپاهان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اعععععععععععععععععععععععععع
میگف قرار داد بنگر فضایی ه!!!!!!!!!!!
اینا را بدون منبع گفتن
هرچی میگفتم از کجا میگف نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اکبر پور و عنایتی رفتن استقلال
قلعه نویی هم قرار دادش ملیاردی شد با تراکتور
 

moseu

عضو جدید
بچه ها یه خبر خیلی خوب
دنیزلی به تمام شایعات پایان داد و گفته که به قراردادم با پرسپولیس پایبندم و هدفم رو تو پرسپولیس که قهرمانی هست رو برسم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
به صورت خودجوش همه تازه واردا و دخترای اینجا میان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منطقی نیستی
چون سوتی میدین
دسته ی 3
اولین برد استقلال در دسته ی 3 بعد از...ماه
برو روزنامش هم در صفحات موجوده

دقیقاً ...تازه واردای واقعی تا بیان اینجا رو پیدا کنن حداقل 50 تا پست دارن اینا با 2 تا و 3 تا پست میان تالار ورزش و اونم عدل این تاپیک ...
ببین داداش => خودتی .......:cool:
قرار دادش 1 سال و نیمه بود از اول.
خوب شایعات زیاده.واقعا گیج کنندست
شایعه یعنی دروغ .... دروغ که آدمو گیج نمیکنه من مطمئن بودم دنیزلی جونم جایی نمیره ...از اولم هیچکدوم از این شایعات رو باور نکردم
اعععععععععععععععععععععععع
امرو دوستام گفت بنگر رفته پرسپولیس
پولادی هم رفته سپاهان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اعععععععععععععععععععععععععع
میگف قرار داد بنگر فضایی ه!!!!!!!!!!!
اینا را بدون منبع گفتن
هرچی میگفتم از کجا میگف نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اکبر پور و عنایتی رفتن استقلال
قلعه نویی هم قرار دادش ملیاردی شد با تراکتور


سپاهان به بنگر و سید جلال و پولادی پیشنهاد میلیاردی داده ولی بنگر که گفته نمیرم و حتی قرارداد داخلی هم میگن امضا کرده پولادی از قبل قرارداد داخلی داشت و مطمئنم نمیره سید جلال هم گفته هر جا بنگر میره منم میرم ...ببینید کار رحیمی به کجا کشیده که التماس میکنه که بازیکنای ما رو نبرید واقعا با این سابقش غیرحرفه ای ترین مدیرعامل ایرانه ..
قلعه مرغی هم رفت استقلال ...این استقلالیای بی بخار هم چقد خوشحال شدن انگار نه انگار همین آدم بود که تو مصاحبه هاش کلی بهشون توهین کرد ....خوب شد اون مومصنوعی دیگه نیست...
اخی بیچاره:smile:اینو نگی چی بگی !!!!!!!:biggrin:
درسته ما هیچی بهتون نمیگیم و بهتون این افتخارو میدیم که هر از چند گاهی اینجا حرف بزنین ولی شماهام دیگه پررو نشید درسته تاپیک خودتون ارزش کلیک کردن نداره در دیزی بازه حیلی گربه کجاست ..
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با سلام
درود به همه هواداران پرسپولیس قهرمان
راستش یه چن وقتی بن شده بودم و حضور نداشتم. الان که اومدم , میبینم سبک و سیاق این تاپیک بکل عوض شده و بچه ها کل کل هم میکنن. خواستم یاد اوری کنم که این تاپیک ویژه هواداران پرسپولیس هست و بقیه بچه ها که میخوان کل کل کنن برن تو تاپیک مخصوص خودش. از دوستان پزسپولیسی هم خواهش میکنم نذارن اینجا به محل کل کل تبدیل بشه. یاشاسین پرسپولیس
 

moseu

عضو جدید
معرفي 10 بازيکن فصل آينده پرسپوليس


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اسامي 10 بازيکن مدنظرش براي فصل آينده را اعلام کرد که نام وحيد هاشميان، شيث رضايي، محمد نصرتي، مهرداد اولادي، حسين بادامکي و مازيار زارع در بين آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، باشگاه پرسپوليس اسامي 10 بازيکن از فهرست فصل گذشته را که از سوي مصطفي دنيزلي براي حضور در تيم سال آينده پرسپوليس انتخاب شده‌‍اند، را اعلام کرد.

بنابر اعلام مصطفي دنيزلي به باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا، علي کريمي، محمد نوري، غلامرضا رضايي، حميدرضا علي عسگري، اميرحسين فشنگچي، رضا نورمحمدي، هادي نوروزي، مهرداد پولادي و ايمون زايد، 10 بازيکني هستند که براي سال آينده مورد تائيد کادر فني تيم قرار گرفته اند.

براساس اعلام سايت باشگاه پرسپوليس اسامي بازيکنان جديد پرسپوليس نيز در روزهاي آينده از سوي باشگاه اعلام خواهد شد.


بچه ها به نظر شما این بازیکنایی که دنیزلی انتخاب کرده چندتاشون در حد نام پرسپولیس هستند
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام
درود به همه هواداران پرسپولیس قهرمان
راستش یه چن وقتی بن شده بودم و حضور نداشتم. الان که اومدم , میبینم سبک و سیاق این تاپیک بکل عوض شده و بچه ها کل کل هم میکنن. خواستم یاد اوری کنم که این تاپیک ویژه هواداران پرسپولیس هست و بقیه بچه ها که میخوان کل کل کنن برن تو تاپیک مخصوص خودش. از دوستان پزسپولیسی هم خواهش میکنم نذارن اینجا به محل کل کل تبدیل بشه. یاشاسین پرسپولیس

موافقم..
منم قبلا اینو گفته بودم ولی........:razz:
با آبیا باید با چ زبونی صحبت کرد؟؟؟!!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بچه ها شنیدین آودوکیچ میخواد بره مس کرمان ؟ امیدوارم دروغ باشه خیلی ناراحت شدم ..
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعععععععععععععععععععععععع
امرو دوستام گفت بنگر رفته پرسپولیس
پولادی هم رفته سپاهان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اعععععععععععععععععععععععععع
میگف قرار داد بنگر فضایی ه!!!!!!!!!!!
اینا را بدون منبع گفتن
هرچی میگفتم از کجا میگف نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اکبر پور و عنایتی رفتن استقلال
قلعه نویی هم قرار دادش ملیاردی شد با تراکتور
بعضی از اطلاعات غلطه
پولادی توی پرسپولیس مونده
قلعه نوعی رفت استقلال
اون دوتای دیگه هم خبر ندارم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خدا نکنه.واقعا دروازه بان خوبیه.انصافا س گ ش می ارزه به خیلی ها.
اگه آودوکیچ نباشه مطمئنا گردان دروازه بان پرسپولیس خواهد بود ....آودوکیچ یه سروگردن از هه دروازه بانهای ایرانی بالاتره .... مسخرست اینقد زور زدیم قانون منع دروازه بان خارجی لغو شه حالا باید خودمون دروازه بان ایرانی بیاریم و گلر درجه یکمون رو بدیم مس کرمان ..
البته شایدم میخوان یه گلر خارجی دیگه بخرن رویانیان گفت از اون 4 تا خارجی که میخوان بخرن یکیش دروازه بانه ...من فکر کردم منظورش آودوکیچه احتمالا منظورش یکی دیگه بوده ..
خیلی از بازیکنا رو اخراج کرده بنظرم دلیلی نداشت اینقد زود همه رو اخراج کنن شاید اصلا نتونن جایگزین براشون جذب کنن ...مثلا شیث و نصرتی خوب بودن .....
عنایتی هم میگن وقتی شنیده قلعه نوعی اومده از اومدن به استقلال منصرف شده و رفته مس کرمان ...اگه راست باشه مس کرمان 2 تا شکار خوب از پرسپولیس و استقلال داشته ....
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها شنیدین آودوکیچ میخواد بره مس کرمان ؟ امیدوارم دروغ باشه خیلی ناراحت شدم ..

متاسفانه رفته........:razz:...
من نمیدونم رو چ حسابی این دروازه بانو از دست دادن؟؟؟؟
این همه خودمونو کشتیم قانون درپیتشون منع بشه حالا هم ک شده آودوکیچو دادن ب مس:mad:
از اون طرف هم فشنگچیو نوری ک ب درد اب هم نمیخورن موندن تو تیم....:mad::mad:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
متاسفانه رفته........:razz:... من نمیدونم رو چ حسابی این دروازه بانو از دست دادن؟؟؟؟ این همه خودمونو کشتیم قانون درپیتشون منع بشه حالا هم ک شده آودوکیچو دادن ب مس:mad: از اون طرف هم فشنگچیو نوری ک ب درد اب هم نمیخورن موندن تو تیم....:mad::mad:
مطمئنا خودشون میدونن چیکار دارن میکنن ...رویانیان گفت با دروازه بان مدنظرمون قرارداد بستیم و به آسمیر گفتیم بعنوان دروازه بان دوم وایسا ....
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
آودوکیچ همچین آشه دهنسوزی هم نیست همون بهترکه بره
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
مطمئنا خودشون میدونن چیکار دارن میکنن ...رویانیان گفت با دروازه بان مدنظرمون قرارداد بستیم و به آسمیر گفتیم بعنوان دروازه بان دوم وایسا ....

ااا؟ داخلیه؟ گردانه؟

آودوکیچ همچین آشه دهنسوزی هم نیست همون بهترکه بره

بالاخره ازهرچی دروازه بان ک تاحالا داشتیم بهتر بوده!
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبرآنلاین - نام دروازه‌بان خارجی پرسپولیس در لیست 10 بازیکنی که دنیزلی اعلام کرده به آن‌ها نیاز دارد، نیست.

آودوكیچ كه در لیگ قهرمانان آسیا عملكرد قابل قبولی برای پرسپولیس داشت، جایی در لیست این تیم برای فصل آینده ندارد. این باعث شده هواداران پرسپولیس تعجب كنند كه چرا دنیزلی، آودوكیچ را نمی‌خواهد.

ماجرا این است كه دنیزلی در مورد آودوكیچ نظر مثبتی داشته اما زمانی كه می‌خواسته لیست بازیكنان مورد نظرش را اعلام كند، متوجه می‌شود كه این بازیكن با مس كرمان به توافق رسیده است. آودوكیچ از چند روز قبل با مس كرمان مذاكراتش را شروع كرده و با آن‌ها به توافق رسیده است. مسئولان باشگاه مس هم این موضوع را تایید كرده‌اند.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پشت پرده جدايي شيث و نصرتي [/h]
ورزش 3 - دو مدافع پردردسر پرسپوليس در فصل قبل، جايي در بين اين 10 نفر ندارند. شيث رضايي و محمد نصرتي دو بازيکني هستند که غيبت آنها در پرسپوليس فصل آينده، قابل پيش بيني بود.

از تيم فصل گذشته قرمزها، تنها 10 بازيکن با نظر مصطفي دنيزلي در پرسپوليس باقي خواهد ماند.

دو مدافع پردردسر پرسپوليس در فصل قبل، جايي در بين اين 10 نفر ندارند. شيث رضايي و محمد نصرتي دو بازيکني هستند که غيبت آنها د رپرسپوليس فصل آينده، قابل پيش بيني بود.

شيث رضايي از هفته گذشته، اخراجش قطعي بود. تنها يک مانع بر سر راه اخراج اين بازيکن وجود داشت و آن ماشين مدل بالايي بود که معاون رويانيان در اختيارش قرار داده بود.

مدير عامل پرسپوليس تلاش داشت تا با پس گرفتن اين ماشين، زمينه اخراج او را فراهم آورد. اما رويانيان و دنيزلي علاقه داشتند تا محمد نصرتي را حفظ کنند. اين بازيکن هر چند در طول فصل گذشته اشتباههاي بيشماري داشت اما دنيزلي در پي حفظش بود. اما طبق اخبار موثق، عليرغم اين ميل باطني، رويانيان براي جدايي اين بازيکن، تحت فشار قرار گرفت.

اين اخبارحکايت از آن دارد که از مدت ها پيش زمينه سازي براي جدايي اين دو بازيکن فراهم شده بود و حتي در صورتي که دنيزلي قصد داشت نصرتي و شيث را حفظ کند، امکان چنين کاري وجود نداشت! بعد از شاهکار بزرگ اين دو بازيکن در بازي رفت مقابل داماش در فصل گذشته، رويانيان مي دانست در پايان فصل، حتي اگر بخواهد نمي تواند اين دو بازيکن را حفظ کند و البته خودش هم معتقد بود بايد شر برخي حاشيه ها را از سر تيمش کم کند!
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
عصر ایران ورزشی - پس از انتقاد علی پروین از وضع مدیریت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در صدد دلجویی از پروین برآمد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مدير عامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه هميشه آمادگي دارم تا حرف ها و نظرات علي پروين را بشنوم، گفت: پروین بزرگ ما در پرسپوليس است و من براي شنيدن حرف هاي ايشان نياز به بلندگو ندارم.

استفاده از عبارت "بلندگو"، به خوبی نشان می دهد که محمد رویانیان از انتقادات علنی پروین آزرده خاطر شده است.

رویانیان افزود: علي پروين بزرگ پرسپوليس است و در بحران ها هميشه از حضور وي بهره برده ايم. پروين هميشه کنار پرسپوليس و ما حضور دارد و براي شنيدن حرف هاي او نياز به بلندگو نيست. من هميشه منتظرم حرف هاي او را بشنوم تا آنها را براي ساختن پرسپوليس بزرگ به کار بگيرم.

وی در پايان ادامه داد: مسلما بايد هر چه سريعتر کميته بررسي عملکرد تيم پرسپوليس با حضور علي پروين تشکيل شده و از نظرات ايشان استفاده شود.

علي پروين روز گذشته انتقاداتي را در رابطه با دنيزلي و باشگاه پرسپوليس مطرح و مدیران پرسپولیس را تهدید کرد که از این تیم می رود.
 

Similar threads

بالا