► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال3 ـ سايپا2؛‌ انصاری فرد حریف استقلال نشد/مجیدی گل زد و خداحافظی کرد

گل‌ها: صادقي(60)، مجيدي(69)، برهاني(75) براي استقلال، انصاري‌فرد(38)(1+90) براي سايپا​
ورزشگاه آزادي، تماشاگر 25هزارنفر​
داور: محسن قهرماني​
اخطار: آشوبي، صادقي، ميداودي، مبعلي(استقلال)​
استقلال: وحيد طالب‌لو، اميرحسين صادقي،‌ پژمان منتظري، مجتبي جباري‌، حنيف عمران‌زاده، فرزاد آشوبي، ايمان مبعلي، مهدي اميرآبادي(56 ميلاد ميداودي)، جواد شيرزاد(79 بيژن كوشكي)، فرهاد مجيدي(85 دسوزا)، آرش برهاني
سرمربي: پرويز مظلومي​
سايپا: وحيد شيخ‌ويسي، مجيد ايوبي، علي زينالي(80 عباس محمدرضايي)، عليرضا لطيفي، علي حق‌دوست، مهدي خيري،‌ سعيد يوسف‌زاده، ابراهيم صادقي، جابر انصاري، كريم انصاري‌فرد، مرتضي ابراهيمي​
سرمربي: محمد مايلي‌كهن​
شرح گل‌ها:
1ـ0(سايپا): دقيقه 38 كريم انصاري‌فرد در پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و پس از حركت با توپ در داخل محوطه جريمه با يك شوت زميني دروازه طالب‌لو را باز كرد.​
1ـ1(استقلال): در دقيقه 60 توپ ارسالي ايمان مبعلي در حالي كه به نظر مي‌رسيد دروازه‌بان سايپا با خطاي مهاجم اين تيم سرنگون شده در يك كش و قوس توپ به اميرحسين صادقي رسيد و اين مدافع پيش‌تاخته بازي را به تساوي بكشاند.​
1ـ2(استقلال): دقيقه 69 سانتر بلند جواد شيرزاد در محوطه جريمه به فرهاد مجيدي رسيد تا اين بازيكن با ضربه سر موفق به گلزني شود.​
1ـ3(استقلال): دقيقه 75 آرش برهاني روي پاس در عمق فرهاد مجيدي گل سوم تيمش را به ثمر رساند.​
2ـ3(سايپا): دقيقه 1+90 خطاي حنيف عمران‌زاده روي مهاجم سايپا باعث شد داور به نشانه پنالتي در سوت خود بدمد تا كريم انصاري‌فرد گل دوم خود و تيمش را از روي نقطه پنالتي به ثمر برساند.​
بهترين بازيكن: كريم انصاري‌فردمهاجم ملی پوش سایپا در دومین بازی متوالی دبل کرد. کریم اما حریف ستارگان استقلال نشد تا محمد مایلی کهن همچنان در حسرت برد استقلال بماند.​
اتفاق ويژه: فرهاد مجيدي امشب و پس از برتري سه بر دو استقلال برابر سايپا در نشست خبري حاضر شد و در جملات كوتاهي گفت: از افشين قطبي ممنون هستم كه من را به تيم ملي دعوت كرده است اما من از تيم ملي خداحافظي مي‌كنم و ديگر براي تيم ملي بازي نخواهم كرد​
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برهاني 7 گل تا بهترين گلزن تاريخ ليگ فاصله دارد

سايت گل ـ آرش برهاني مهاجم استقلال براي تبديل شدن به بهترين گلزن تاريخ ليگ احتياج به زدن 7 گل ديگر دارد. در فوتبال ايران برهاني را به عنوان يك مهاجم گل نزن مي‌شناسند و اتفاقا اين بازيكن در بازي مقابل سايپا چند موقعيت گل را از دست داد ولي يكبار موفق به گلزني شد. برهاني اگر 7 گل ديگر به ثمر برساند عنوان بهترين گلزن تاريخ ليگ را از آن خود خواهد كرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برهانی به فریبا: دیدی گفتم تعویضم نکنید؟!

سایت گل- با وجودی که مظلومی ادعا کرد به برهانی گفته «آن قدر در زمین می مانی تا گل بزنی» به نظر می رسد واقعیت چیز دیگری بود.​
به گزارش سایت گل، آرش برهانی پس از گلزنی مقابل سایپا به سمت نیمکت استقلال رفت و بعد از پاسخ دادن به ابراز احساسات پرویز مظلومی که برای تبریک گفتن به وی استارت سریعی زده بود، سمت بهتاش فریبا رفت و در حالی که دوربین تلویزیونی روی چهره اش زوم کرده بود، به فریبا گفت: «دیدی گفتم تعویضم نکنید تا گل بزنم؟!»​
آرش برهانی که به قول عادل فردوسی پور در جریان بازی مقابل سایپا بارها با حرکات منحصر به فرد باعث انبساط خاطر بینندگان تلویزیونی شد، چندین موقعیت طلایی را در نیمه اول به هدر داد و معلوم نبود اگر استقلال بازی را به سایپا واگذار می کرد، مظلومی درباره اصرار به ادامه حضور این بازیکن در میدان چه جوابی داشت.​
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نگاهی به خارجی های تاریخ استقلال

نگاهی به خارجی های تاریخ استقلال

نگاهی به خارجی های تاریخ استقلال ... :gol::gol::gol:



سايت گل
- تيم استقلال تهران با به خدمت گرفتن 3 بازيکن برزيلي در اين فصل، شمار بازيکنان خارجي را در تاريخ خود به 14 رساند. فيليپه آلوز دي سوزا، اندرسون دوس سانتوس و اندره لوئيس بازيکنان خارجي و برزيلي استقلال در ليگ دهم هستند.

سايت گل به اين بهانه نگاهي دارد بر خارجي هاي تاريخ استقلال:

1. رفعت قلي اف(آذربايجان): اين هافبک ملي پوش آذربايجاني اولين بازيکن خارجي تاريخ باشگاه استقلال محسوب مي شود. قلي اف در فصل 79 به استقلال پيوست و اولين بازيکن خارجي در تاريخ ليگ شد که با يک تيم ايراني قهرماني ليگ را کسب کرد. قلي اف يک هافبک متوسط در تيم استقلال بود که منصور پورحيدري بيشتر از او در ميانه ميدان استفاده مي کرد. قلي اف پس از استقلال راهي نفت آبادان شد.

2. روجریو فابریسیو(برزيل): مهاجم بلندقامت برزيلي در اولين بازي خود مقابل سپاهان در جام اتحاديه گلزني کرد تا هواداران استقلال به حضور يک گلزن درجه يک در خز حمله تيمشان اميدوار باشند. اما اوج درخشش فابريتزيو همان يک بازي بود! و بعدها در حضور بازيکن گلزني مثل عنايتي به نيمکت تبعيد شد. فابيتزيو در مس کرمان هم نتوانست بدرخشد و راهي کشورش شد.

3. رافائل گومز(برزيل): اين هافبک 23 ساله که بسيار از او در رسانه ها تعريف و تمجيد شده بود، نتوانست با محيط فوتبال ايران تطابق يابد و فقط چند دقيقه براي استقلال در ليگ برتر بازي کند. گومز بعدها سر از تيم کلرادو راپيدز امريکا دراورد و در حال حاضر نيز در دسته دوم برزيل بازي مي کند.

4. آکوسنتي گيلائوري(گرجستان): مدافع چپ پاي گرجستاني طي سه فصل حضور در استقلال 44 بازي کرد و 2 گل نيز به ثمر رساند . گيلائوري با استقلال قهرمان ليگ برتر 84 نيز شد و پس از يک فصل حضور در پگاه گيلان، اکنون در تيم قهرمان گرجستان، المپيا روستاوي بازي مي کند.

5. جرج توپالويچ(صربستان): اين دروازه بان صرب در فصل 83 به استقلال پيوست در اولين فصل حضورش در استقلال 23 بار درون دروازه استقلال قرار گرفت. اما با حضور مهدي رحمتي در استقلال و همچنين اغاز درخشش طالبلو، توپاوليچ مجبور به ترک استقلال شد. توپالويچ در استقلال عملکرد خوبي داشت و اکنون در ليگ صربستان بازي مي کند.

6. ولاديمير آخالايا(گرجستان): احتمالا هواداران استقلال اين بازيکن گرجي را به ياد نداشته باشند که در نيم فصل دوم 84 به استقلال آمد، اما پس از عقد قرارداد رسمي اين تيم را بدون بازي ترک کرد. لادو به دليل مشکلاتي که داشت، خيلي زود قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد.

7. جوئلسون داسيلوا(برزيل): مهاجم تنومند و سياه چرده برزيلي پس از يک فصل حضور در ذوب آهن مورد توجه استقلال قرار گرفت و در فصل 85 پيراهن اين تيم را بر تن کرد. داسيلوا بر خلاف ذوب آهن در استقلال فقط 11 بازي کرد و 3 گل زد و به هيچ وجه عملکرد موفقي نداشت.

8. لئونارد کوئيکه(کامرون): بازيکن جوان و 20 ساله کامروني در نيم فصل دوم ليگ 85 به استقلال اضافه شد تا اين تيم در آستانه ليگ قهرمانان آسيا تقويت شود، اما استقلال از حضور در ليگ قهرمانان محروم شد. کوئيکه فقط 8 بازي براي استقلال انجام داد. او پس از استقلال راهي استيل آذين شد و فصل گذشته به اينتراخت فرانکفورت پيوست. کوئيکه اکنون بازيکن اسپارتاپراگ چک است.

9.سرادان اورسويچ(صربستان): يک هافبک در سطح متوسط که مورد توجه زياد ناصر حجازي سرمربي استقلال در فصل 86 بود. اورسويچ پس از يک نيم فصل نااميدکننده در استقلال که فقط 8 بازي انجام داد به تيم هام کام نروژ پيوست.

10. پائولو رينالدو(پرو): يکي ديگر از خريدهاي بد استقلال و ضعيف ترين بازيکنان خارجي ليگ برتر ! رينالدو در نيم فصل دوم 87 به استقلال پيوست، اما به جز چند دقيقه بازي در بقيه اوقات مصدوم بود. او فصل گذشته در 17 بازي ليگ برتر و 2 بازي آسيايي براي استقلال به ميدان رفت، اما عملکرد خوبي نداشت و در اين فصل از ليست استقلال کنار گذاشته شد.

11. فابيو جانواروي(برزيل): بدون شک بهترين بازيکن خارجي تاريخ استقلال و بهترين بازيکن برزيلي تاريخ ليگ برتر است. جانواريو که از تيم فولاد خود را به فوتبال ايران معرفي کرد، در اولين فصل حضور در استقلال درخشان ظاهر شد و زننده گل قهرماني اين تيم در مشهد بود. جانوارويو طي دو فصل حضور در استقلال 68 بازي در رقابتهاي مختلف انجام داد و6 گل به ثمر رساند که يکي از اين گلها بسيار با ارزش بود.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. ممنون .... آمار جالبی بود .. اما انصافا تو بین همه این بازیکنا فابیو جان واریو و گیلائوری حرف نداشتن ...مابقی مفت نمی ارزیدن ... از بین این جدیدا هم همون بازی اول معلوم بود دوس سانتوس به درد نمیخوره .. نمیدونم چطور جذب شد... از پورحیدری و مظلومی خیلی بعید بود ... آندره لوئیس هم معمولیه .. اما دسوزا چند تا بازیه اول رو خوب اومد... ولی بعدش خراب کرد ... امیدوارم امیدرضا روانخواه زودتر برگرده .. خیلی به کار این استقلال میاد ....
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
واكنش باشگاه استقلال به اظهارات مديرعامل شهرداري تبريز

واكنش باشگاه استقلال به اظهارات مديرعامل شهرداري تبريز

واكنش باشگاه استقلال به اظهارات مديرعامل شهرداري تبريز:
هواداران استقلال به كريم باقري توهين نمي‌كنند ...:gol::gol::gol:

خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال با رد ادعاي مديرعامل شهرداري تبريز اعلام كرد هواداران اين تيم هرگز به كريم باقري توهين نمي‌كنند.




محمد سررشته داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در ارتباط با اينكه مير معصوم سهرابي مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز در اظهار نظري اعلام كرد اين هواداران استقلال بودند كه در ورزشگاه يادگار امام به كريم باقري و علي دايي توهين كردند، اظهار داشت: اتفاقاتي كه در بازي شهرداري تبريز و پرسپوليس رخ داد كوچكترين ارتباطي به باشگاه استقلال و هوادارانش ندارد. هوادار استقلال هميشه نسبت به افرادي مثل باقري و دايي با احترام خاصي برخورد مي كنند.
وي افزود: اميدوارم مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز به دنبال رفع اين مشكل باشد تا ديگر شاهد چنين مسائلي در ورزشگاه يادگار امام نباشيم و بتواند اين مورد را جمع و جور كند و اين مسائل را به سمت هواداران استقلال نشانه نگيرد.
سررشته داري تاكيد كرد: كريم باقري سال هاست در دربي بازي مي كند و هيچ وقت پيش نيامده كه آنها هواداران استقلال بي حرمتي به اين بازيكن كرده باشند پس چطور امكان دارد كه در تبريز چنين خطايي از آنها سر بزند؟ هواداران اين باشگاه در سراسر ايران خاص و تحصيلكرده هستند.

مديرروابط عمومي باشگاه استقلال درباره اينكه قرار است هر بازيكني كه نمره خوبي از كميته فني استقلال نگرفت در فهرست فروش قرار گيرد، گفت: قضيه به اين شكل كه مطرح شده نيست. همه باشگاه هاي بزرگ دنيا كميته ارزيابي بازيكن دارند. مگر پرسپوليس اين كار را انجام نمي دهد؟ هر باشگاهي طبق روال كار خود بازيكنانش را زير نظر مي گيرد اما نه اينكه بخواهيم آنها را در فهرست فروش قرار دهيم.
سررشته داري ادامه داد: آقاي حجازي به همراه ديگر اعضاي كميته فني باشگاه گزارش خود را در اختيار آقاي فتح الله زاده مي گذارند. به هر حال بازيكنان بايد بدانند كه عملكردشان زير نظر گرفته مي شود.
 

Tabrizli Atila

اخراجی موقت
واكنش باشگاه استقلال به اظهارات مديرعامل شهرداري تبريز:
هواداران استقلال به كريم باقري توهين نمي‌كنند ...:gol::gol::gol:

خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال با رد ادعاي مديرعامل شهرداري تبريز اعلام كرد هواداران اين تيم هرگز به كريم باقري توهين نمي‌كنند.




محمد سررشته داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در ارتباط با اينكه مير معصوم سهرابي مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز در اظهار نظري اعلام كرد اين هواداران استقلال بودند كه در ورزشگاه يادگار امام به كريم باقري و علي دايي توهين كردند، اظهار داشت: اتفاقاتي كه در بازي شهرداري تبريز و پرسپوليس رخ داد كوچكترين ارتباطي به باشگاه استقلال و هوادارانش ندارد. هوادار استقلال هميشه نسبت به افرادي مثل باقري و دايي با احترام خاصي برخورد مي كنند.
وي افزود: اميدوارم مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز به دنبال رفع اين مشكل باشد تا ديگر شاهد چنين مسائلي در ورزشگاه يادگار امام نباشيم و بتواند اين مورد را جمع و جور كند و اين مسائل را به سمت هواداران استقلال نشانه نگيرد.
سررشته داري تاكيد كرد: كريم باقري سال هاست در دربي بازي مي كند و هيچ وقت پيش نيامده كه آنها هواداران استقلال بي حرمتي به اين بازيكن كرده باشند پس چطور امكان دارد كه در تبريز چنين خطايي از آنها سر بزند؟ هواداران اين باشگاه در سراسر ايران خاص و تحصيلكرده هستند.

مديرروابط عمومي باشگاه استقلال درباره اينكه قرار است هر بازيكني كه نمره خوبي از كميته فني استقلال نگرفت در فهرست فروش قرار گيرد، گفت: قضيه به اين شكل كه مطرح شده نيست. همه باشگاه هاي بزرگ دنيا كميته ارزيابي بازيكن دارند. مگر پرسپوليس اين كار را انجام نمي دهد؟ هر باشگاهي طبق روال كار خود بازيكنانش را زير نظر مي گيرد اما نه اينكه بخواهيم آنها را در فهرست فروش قرار دهيم.
سررشته داري ادامه داد: آقاي حجازي به همراه ديگر اعضاي كميته فني باشگاه گزارش خود را در اختيار آقاي فتح الله زاده مي گذارند. به هر حال بازيكنان بايد بدانند كه عملكردشان زير نظر گرفته مي شود.
سهرابی برا ساکت کردن عادل فردوسی پور این حرف رو زد وگرنه همه میدنن مشکل اون بازی چی بود ولی اینکه همه طرفدارای استقلال خوبن سال پیش تو بازی تراکتور و استقلال تو تهران اون کبوتر رو به یاد بیارید
 

IMDB

عضو جدید
کاربر ممتاز
سهرابی برا ساکت کردن عادل فردوسی پور این حرف رو زد وگرنه همه میدنن مشکل اون بازی چی بود ولی اینکه همه طرفدارای استقلال خوبن سال پیش تو بازی تراکتور و استقلال تو تهران اون کبوتر رو به یاد بیارید


و همچنین سنگ زدن به فرهاد مجیدی...
 

IMDB

عضو جدید
کاربر ممتاز
واكنش باشگاه استقلال به اظهارات مديرعامل شهرداري تبريز:
هواداران استقلال به كريم باقري توهين نمي‌كنند ...:gol::gol::gol:

خبرگزاري فارس: باشگاه استقلال با رد ادعاي مديرعامل شهرداري تبريز اعلام كرد هواداران اين تيم هرگز به كريم باقري توهين نمي‌كنند.




محمد سررشته داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در ارتباط با اينكه مير معصوم سهرابي مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز در اظهار نظري اعلام كرد اين هواداران استقلال بودند كه در ورزشگاه يادگار امام به كريم باقري و علي دايي توهين كردند، اظهار داشت: اتفاقاتي كه در بازي شهرداري تبريز و پرسپوليس رخ داد كوچكترين ارتباطي به باشگاه استقلال و هوادارانش ندارد. هوادار استقلال هميشه نسبت به افرادي مثل باقري و دايي با احترام خاصي برخورد مي كنند.
وي افزود: اميدوارم مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز به دنبال رفع اين مشكل باشد تا ديگر شاهد چنين مسائلي در ورزشگاه يادگار امام نباشيم و بتواند اين مورد را جمع و جور كند و اين مسائل را به سمت هواداران استقلال نشانه نگيرد.
سررشته داري تاكيد كرد: كريم باقري سال هاست در دربي بازي مي كند و هيچ وقت پيش نيامده كه آنها هواداران استقلال بي حرمتي به اين بازيكن كرده باشند پس چطور امكان دارد كه در تبريز چنين خطايي از آنها سر بزند؟ هواداران اين باشگاه در سراسر ايران خاص و تحصيلكرده هستند.

مديرروابط عمومي باشگاه استقلال درباره اينكه قرار است هر بازيكني كه نمره خوبي از كميته فني استقلال نگرفت در فهرست فروش قرار گيرد، گفت: قضيه به اين شكل كه مطرح شده نيست. همه باشگاه هاي بزرگ دنيا كميته ارزيابي بازيكن دارند. مگر پرسپوليس اين كار را انجام نمي دهد؟ هر باشگاهي طبق روال كار خود بازيكنانش را زير نظر مي گيرد اما نه اينكه بخواهيم آنها را در فهرست فروش قرار دهيم.
سررشته داري ادامه داد: آقاي حجازي به همراه ديگر اعضاي كميته فني باشگاه گزارش خود را در اختيار آقاي فتح الله زاده مي گذارند. به هر حال بازيكنان بايد بدانند كه عملكردشان زير نظر گرفته مي شود.

بابا اون بنده خدا که اخرش به تته پته افتاده بود، خودش نمیدونست چی میگه، به بار میگفت تایید میکنیم یه جا دیگه تکذیب میکرد کلا پا در هوا بود
 

v.mirzadeh

عضو جدید
بابا بازي پرسپوليس و شهرداري تمموم شده چرا مسائل پيش امد رو مي خواهيد بزرگ جلوه بدين بابا بي خيال شيد
 
Similar threads

Similar threads

بالا