یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

matin_bc

عضو جدید
b nazare man vojoud dare,man bhsh eteghad daram,va ag bshe chizayio k mikhaym bnevisim ,khyli komak mikone,khodam injuri b khyli chiza residam va ghashangsh injass,ag bnevisi midooni chizio k arezoosho dashti ch boode va residane behesham sabt kardi,unvaght vaghtayi k adam naomid mishe mitoone b khodsh bege man b y chizayi residamo hata sabtsho mitune bbine,injuri bazam mitune omido dar khodsh zende kone va y bare dg pasheo azmsho jazb kone vase y talashe dobare va jazbe un chizi k madde nazareshe.sabz bashid
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
کارهایی که می توانیم یا نمی توانیم بکنیم و آنچه را که ممکن یا غیرممکن می پنداریم به ندرت ناشی از توانایی واقعی ماست بلکه بیشتر از عقایدی که نسبت به خود داریم سرچشمه می گیرد.
"آنتونی رابینز"
:victory:
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
اگر گیاهان یقین دارند که بهار خواهد آمد چرا ما انسان ها باور نداریم که روزی خواهیم توانست به هر آنچه می خواهیم دست یابیم؟
"جبران خلیل جبران"
:w30:
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
ماموریت ما در زندگی بی مشکل زیستن نیست بلکه با انگیزه زیستن است.
"اندره متیوس"
:w11:
 
آخرین ویرایش:

*anis*

عضو جدید


اگر به یک تصویری قشنگ نگاه کنید یا یک فیلم شاد و زیبا ببینید احساس خوبی خواهید داشت و شاد خواهید شد . و برعکس اگر تصویری زشت ببینید یا یک فیلم غمگین یا خشن نگاه کنید قطعا احساس زیبایی نخواهید داشت مگر اینکه خشونت و زشتی را دوست داشته باشید.

آنچه که با چشم می بینید و حتی آنچه که می شنوید مستقیما روی احساس شما اثر می گذارد .

همین امر در سطحی گسترده تر در مورد دید درون و تصاویر ذهنی نیز صادق است .
[FONT=Times New Roman (Arabic)]​

یعنی دیدگاه و نظر شما نسبت به هر چیزی تعیین کننده احساس شما نسبت به آن چیز است .

مثلا اگر به یک مشکل یا یک موقعیت سخت به چشم یک مانع بنگرید همینطور هم خواهد شد و قطعا احساس خوبی در آن شرایط نخواهید داشت . اما اگر آن را فرصتی برای رشد و ترقی بدانید احساس شما نیز نسبت به آن شرایط دشوار تغییر خواهد کرد .
در اینجا به یک فرمول می رسیم و آن اینکه دیدگاه های ما مستقیما روی احساس ما اثر می گذارند . و احساس ما[FONT=Times New Roman (Arabic)] [/FONT]مستقیم و غیر مستقیم روی وقایعی که پیرامون ما اتفاق می افتند اثر می گذارند .

همه چیز بر می گردد به دیدگاه و نگاه ما نسبت به زندگی و وقایع آن
[FONT=Times New Roman (Arabic)]


کافیست با هر موقعیتی با دید و روحیه ای مثبت مواجه شویم و وقایع پیش رو را بد و شر ندانیم .

آنچه که با چشم فیزیکی می بینیم و آنچه که در ذهن تجسم و تصور می کنیم مستقیم روی احساس ما اثر می گذارد و احساسی که در هر لحظه داریم تعیین کننده حال و روز ماست و این بصورت زنجیز وار روی وقایع بعدی و موقعیت های پیش روی ما اثر می گذارد و آنها نیز به نوبه خود تصاویر ذهنی ما را می سازند و این تصاویر ذهنی جدید روی احساس ما اثر می گذارند و گاه ما در یک چرخه باطل اسیر می شویم ....




[FONT=Times New Roman (Arabic)]

هر لحظه باید آماده شکستن این چرخه منفی و ایجاد یک چرخه مثبت باشیم [FONT=Times New Roman (Arabic)]. [/FONT]
[FONT=Times New Roman (Arabic)] [/FONT]
پس یادمان باشد که همه چیز به ذهنیت و احساس ما بستگی دارد با تغییر این دو می توانیم کم کم دنیای خود را عوض کنیم .

این فرمول پایه و اساس آن چیزیست که اکنون قانون جذب یا قانون جاذبه نامیده می شود و کتابهای زیادی در باب آان نوشته شده و اخیر فیلم بسیار زیبای راز نیز در همین مورد ساخته شده است .
[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
 

*afsane*

عضو جدید
قدرت تصمیم

قدرت تصمیم

همه ما رويا ها و آرزوها يي داريم ... همه ما در اعماق روح خود مي خواهيم باور كنيم كه داراي موهبت خاصي هستيم، مي توانيم تغيير و تفاوتي ايجاد كنيم، مي توانيم به طريق خاصي در ديگران نفوذ كنيم و مي توانيم جهان فعلي را به صورت دنياي بهتري در آوريم.
كارهايي كه گاه به گاه انجام مي دهيم، ملاك نيستند، بلكه اعمال دائمي ما هستند كه نقش تعيين كننده دارند. پدر همه اعمال ما كدام است ؟ چه عملي در نهايت ، تعيين كننده شخصيت و راه زندگاني ماست ؟ پاسخ اين پرسش در كلمه تصميم نهفته است . در لحظات تصميمگيري است كه سرنوشت ما رقم زده مي شود . من بيش ازهر چيز ، اعتقاد دارم كه آنچه سرنوشت ما را تعيين مي كند ، شرايط زندگيمان نيست ، بلكه تصميمهاي ماست.
چه كسي باور مي كرد كه ايمان مردي آرام و بي ادعا ( حقوقداني كه به اصل مسالمت معتقدبود )
چنان قدرتي داشته باشد كه امپراطوري وسيعي را واژگون كند ؟ مع ذالك تصميم مهاتماگاندي و اعتقاد او به اينكه بدون توسل به خشونت مي توان به مردم هند كمك كرد تا دوباره زمام كشور خود رابدست گيرند،يك رشته وقايع زنجيره اي غير منتظره را سبب شد .
ببينيد يك تصميم ، كه به موقع و با ايمان كامل به آن عمل مي شود ، چه نيرويي دارد. هنگامي كه خيليها اين كار را رويايي غير ممكن تصور مي كردند ، استقامت و پابندي گاندي به تصميمي كه گرفته بود ، آن رويا را به واقعيتي غيرقابل انكار مبدل كرد.نكته آن است كه خود متعهد كنيم بطوري كه نتوانيم از تصميم خود بر گرديم .
اگر شما همين اندازه شور و شوق، ايمان و عمل در خود سراغ داشتيد كه بتوانيد حركتي توقف نا پذير را به وجود آوريد، دست به چه اقداماتي مي زديد؟
در درون هر يك از ما منابع نيروي عظيمي به وديعه نهاده شده است كه مي تواند ما رابه كليه آرزوهاي خود و حتي به چيزي بيش از آن برساند. يك تصميم ، مي تواند دريچه هاي بسياري را به روي ما باز كند و شادماني يا غم ، سعادت يا بي نوايي، با هم بودن يا انزوا ، عمر طولاني و يا مرگ زود رس را به ارمغان آورد.
از شمامي خواهم كه همين امروز ، تصميمي بگيريد كه بلافاصله موجب دگرگوني يا بهبود كيفيت زندگيتان شود.كاري را كه به تعويق انداخته ايد انجام دهيد...مهارت تازه اي فرا بگيريد ...با دلسوزي و احترام بيشتري نسبت به ديگران رفتار كنيد ... و يا به كسي كه چند سال است با او صحبت نكرده ايد ، تلفن كنيد . فقط بدانيد كه همه تصميمها داراي پي آمد هايي هستند. حتي اگر هيچ تصميمي نگيريد، اين خود نوعي تصميم است
در گذشته، چه تصميمهايي گرفته، يا نگرفته ايد كه بر زندگي امروزي شما تاثير شديدي داشته است ؟
در سال 1955 خانم روزاپاركس تصميم گرفت كه از يك قانون غير عادلانه و مبتني بر تبعيض نژادي سرپيچي كند. وي از اينكه در اتوبوس ، جاي خود را به سفيد پوستي واگذارد امتناع كرد و اين عمل او ، نتايجي به بار آورد كه در آن لحظه به ذهنش خطور نمي كرد . آيا قصد او اين بود كه ساختار اجتماع را دگرگون سازد ؟ قصد او هر چه بود، پا بندي وي به معيارهاي عاليتر زندگي ، او را به انجام اين عمل واداشت .
اگر معيارهايي را كه داريد ، بالا ببريد و تصميم واقعي بگيريد كه براساس آن معيارها زندگي كنيد چه تغييرات شگرفي ايجاد خواهد شد؟
همه ما ، داستان زندگي افرادي را شنيده ايم كه علي رغم محدوديتهاي شرايط، دست به كاري شگرف زده و به صورت نمونه هايي از نيروي بي كران روح انسان در آمده اند.
من و شما نيز مي توانيم زندگاني خود رابه صورت يكي ازاين افسانه ها در آوريم ، به شرط اينكه شهامت داشته باشيم و بدانيم كه قادريم اختيار اتفاقاتي راكه در زندگيمان مي افتد به دستگيريم. و اگر هم نتوانيم هميشه اتفاقاتي راكه در زندگيمان مي افتد كنترل كنيم ، دست كم مي توانيم بر واكنشهاي خود نسبت به آن وقايع ، و بر اعمالي كه در مقابل آنها انجام مي دهيم مسلط باشيم.

نیروی بیکران آنتونی رابینز
 

kurosh parsa

عضو جدید
ما مجموعه ی همه تجربیات خویش هستیم.به همین دلیل گفته میشود که گذشته ها ما را محصور کرده اند.وقتی در زندگی خود استرس یا ترس را تجربه میکنیم اگر درست دقت کنیم در میابیم که در واقع علت آن یک خاطره است:gol:.

مورنا سیمونا
 

kurosh parsa

عضو جدید
از خود بپرسید نیازهای جهان چیست؟از خود بپرسید چه چیزی باعث سرزنده بودن شما میشودو همان را انجام دهید زیرا آنچه جهان نیاز دارد انسانهای سرزنده است.:gol:

هاوارد تورمن
 

raha 001

عضو جدید
بخواهيد تا موفق شويد (تهیه شده توسط ترانه)
برخي افراد با آنكه شرايط، صلاحيت، استعداد و امكانات موفقيت را دارند اما به دليل ناآگاهي و عدم اعتماد به نفس و ترس، حتي از اين كه طالب موفقيت، رشد و بالندگي باشند مي‌هراسند و يا حتي به آن فكر هم نمي‌كنند!
آنها تصور مي‌كنند موفقيت‌ هماي سعادتي است كه تنها بر سر عده معدودي از منتخبان جامعه مي‌نشيند! روي سخن اين مقاله با اين گروه است. اين افراد اصولا شهامت اين را ندارند كه حتي موفقيت را طلب كنند و آن را حق مسلم خود بدانند در حالي كه تنها نكته مهم خواستن آنهاست.

چرا به توانايي‌هاي خود واقف نيستيد، چرا به موارد كوچك و كم‌ارزش مي‌پردازيد در حالي كه مي‌توانيد آرزوهاي بزرگي داشته باشيد. هر چه خواسته‌ها و هدف‌هاي شما بزرگتر باشند به همان نسبت قدرت تفكر، هوش و خلاقيت شما بيشتر شده و نيروهايي را كه حتي تصورش را هم نمي‌كرديد در شما زنده خواهند شد.

ماركواليوس مي‌گويد: فقط روياهاي بزرگ مي‌توانند روح انسان‌ها را به حركت درآورند. گوته، شاعر، داستان‌نويس و منتقد بزرگ آلماني هم مي‌گويد: رؤياهاي كوچك در سر نپرورانيد زيرا رؤياهاي كوچك قدرت ندارند قلب مردان را تكان دهند. روانشناسي هم بر اين مطلب تاكيد دارد كه اگر انسان‌ها همواره هدف‌هاي جديد و بزرگي را دنبال كنند زندگي‌شان پرمعنا و زيبا مي‌شود.. اگر احساس مي‌كنيد بايد بهتر و بالاتر از آنچه هستيد بشويد اين احساس مقدس را گرامي بداريد و آن را ارج بنهيد زيرا اين نقطه آغاز موفقيت شماست.

توانايي‌هاي خود را بشناسيد

انسان به عنوان جانشين خداوند در روي زمين و اشرف مخلوقات توانايي‌هاي بي‌شماري دارد. خداوند تنها پس از خلق انسان بود كه عبارت فتبارك‌ا... احسن‌الخالقين را فرمود.

هووارد گاردنر پس از تحقيقات فراوان در سال 1992 اعلام كرد كه نوابغ فقط از نه درصد ظرفيت مغزي خود استفاده كرده‌اند!

تعداد سلول‌هاي مغزي شما بيش از صدميليارد است كه در هنگام ارتباط با ديگران يا سخن گفتن و تجزيه و تحليل كردن و يا خلاقيت ، تفكر و... هر كدام از اين سلول‌ها توسط صدها شاخكي كه ايجاد مي‌كنند با سلول‌هاي ديگر مغزي مرتبط مي‌شوند. كافي است عدد سلول‌ها را در تعداد شاخك‌ها ضرب كنيد. آيا مي‌توانيد عدد حاصل را در ذهن خود مجسم كنيد؟!

آري اين است حد بيكران توانايي و قدرتي كه خداوند در شما به وديعه نهاده است. پس آيا بهتر نيست در انديشه تازه و نو شدن و استفاده از اين همه توان و قدرت خود باشيد؟

مولوي مي‌گويد:

هين سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود

بگذرد از حد جهان بي‌حد و اندازه شود

خود را تغيير دهيد

افرادي موفقندكه آمادگي پذيرش تغيير و انعطاف را داشته باشند. (آنتوني رابينز)

حال كه به ظرفيت عظيم و بي‌حد خود پي‌برديد بايد آماده تغيير شويد، اين تغيير بايد ابتدا از تفكر و نگرش شما به خود و زندگي شروع شده و سپس به نحوه رفتار و عملكرد شما تسري يابد.

از سوي ديگر بزرگي مي‌گويد: شرايط زندگي ما ممكن است برآنچه هستيم تاثير گذاشته باشد اما براي آنچه مي‌خواهيم بشويم خودمان مسئول هستيم!

مارك فيشر مي‌گويد: هميشه به خاطر داشته باش كه در ارتفاعي از زمين ديگر ابري وجود ندارد اگر هنوز آسمان زندگي‌ات ابري است به اين دليل است كه به اندازه كافي اوج نگرفته‌اي! رفتار و عملكرد ما تحت تاثير انديشه و نوع نگاهمان است. انديشه زيبا و مثبت رفتار و نتايج زيبا مي‌آفريند.

عدم موفقيت معلول نتايج غلطي است كه از كار و زندگي خود مي‌گيريم و نتايج غلط ما محصول رفتار نادرست ما است. به بيان ديگر افراد موفق آموخته‌اند كه كارها را به روش ديگري انجام دهند پس از نظر منطقي ما هم مي‌توانيم اين روش‌ها را ياد بگيريم.

فيض روح‌القدس ار باز مدد فرمايد

ديگران هم بكنند آنچه مسيحا مي‌كرد

نكته مهم اين است كه بايد بدانيم نگرش‌هاي غلط موجب بروز رفتارهاي غلط مي‌شود!

فيلسوف بزرگ ويليام جيمز مي‌گويد: بزرگترين كشف عصر ما اين است كه اگر انسان‌ها نگرش‌هاي خود را اصلاح كنند زندگي آنها اصلاح مي‌شود و جالب‌تر اينكه نگرش‌هاي نادرست مي‌تواند با آموزش‌هاي درست، اصلاح شود بنابراين فرمول كلي موفقيت به قرار زير است:

آموزش درست---» تغيير نگرش---» تغييررفتار---» تغييرنتايج اين فرمول بسيار مهم را به خاطر بسپاريد و سعي كنيد از هم‌اكنون و پس از تعيين اولويت‌هاي خود براي موفقيت با استفاده از آموزش درست كه شامل مطالعه كتاب‌هاي مناسب، شركت در دوره‌ها و همايش‌هاي مرتبط با هدف، تمركز بر هدف و... است راه را آغاز كنيد. در تمام ساعات روز به آن فكر كنيد تا رفتار و عملكرد شما در جهت وصول به آن تقويت شود و بالاخره موفقيت را در آغوش بگيريد.

به تعبير گوته «در لحظه‌اي كه شخص قاطعانه مصمم به انجام كاري مي‌شود، مشيت الهي نيز بر همان كار قرار مي‌گيرد، آنگاه همه چيز به كمك شخص مي‌شتابند كه در غير آن صورت هرگز چنان نمي‌شد. زنجيره‌اي از رويدادها در اثر عزم راسخ صادر مي‌شوند. همه‌گونه وقايع ناديدني، ملاقات‌ها و كمك‌هاي مادي كه هيچ‌كس تصورش را هم نمي‌تواند بكند، به سود شخص سر راهش قرار مي‌گيرند. هر چه را مي‌خواهيد يا روياي انجامش را داريد، شروع كنيد. شهامت در خود ذكاوت، قدرت و جادو دارد. همين حالا شروع كنيد.»
ظظظظض
__________________
اینم امضاشه:

کرمی که فقط بر کف این خاک خزیده ست. البته که غیر از خس وخاشاک ندیده ست.
ای نخل سرافراز جوان،کرمک مفلوک.بالاتر از این، فکر بلندش نرسیده ست.
این ملت رزم است که برخاسته هشیار. وان دولت ظلم است که اینگونه خمیده ست.


12
سبز يعني استقامت تا بهار
 

alisharapova

عضو جدید
آرزو كن ، بطلب ، ايمان داشته باش ، دريافت كن .
سلام دوستان عزیز
یه مدتی نبودم ولی دوباره به جمع پرانرژِی شما دوستان عزیزم برگشتم.خوشحالم که همه طرح هایی که میخواستیم برای قانون جذب انجام بدیم عملی شد و الان یه تاپیک با بخش های مختلف برای این قانون زیبا داریم.
با تشکر
 

kurosh parsa

عضو جدید
هیچ چیز نمی تواند انسانی را که نگرش های ذهنی درستی دارد از دسترسی به هدفش بازدارد.هیچ چیز نمی تواند به انسانی کمک کند که دارای نگرش های ذهنی غلط است:gol:.

توماس جفرسون


موفقیت ,مجموع تلاش های کوچکی است که هر روز تکرار می شود.:gol:

رابرت کالیر


شما ناخودآگاه خواهان تمام تجربیات خود هستید و تجربیاتی را به دیگران میدهید که نیمه آکاهانه طالبش هستند.:gol:

سوزان شامسکی , دعای معجزه
 

kurosh parsa

عضو جدید
مردم به این دلیل شکست می خورند که به طور عینی فکر می کنند می توانند کارهایی را انجام دهند. اما در ضمیر ضمیر نیمه آگاهشان نمی دانند که می توانند این کارها را انجام دهند.
به احتمال بسیار زیاد ,اکنون ذهن نیمه آگاهتان لبریز از تردید در مورد توانایی شما برای موفقیت است.باید ذهن را از این تردید ها پاک کرد,در غیر اینصورت وقتی نیاز شما بیشتر شود,قدرت تردید ها نیز قوی تر خواهند شد:gol:.

والاس د.واتلس


دوستان گرامی پیشنهاد می کنم کتاب کلید راز گمشده جذب خواسته ها نوشته جو ویتال حتما بخونید.در این کتاب روشهایی برای پاک کردن باورهای غلط گذشته به شما آموزش داده میشه;)
 

mezak

کاربر فعال
مجموعه راز 2

مجموعه راز 2

خواهشا اگه كسي آدرس دانلود فيلم زبان اصلي راز رو داره اينجا بذاره.:gol:
 

*afsane*

عضو جدید
پرس ش كلید پاسخ است

پرس ش كلید پاسخ است

در میان آگاھیھای انسانی، نیروی پرسش به منزله اشعه لیزر است
. از این نیرو برای بر طرف كردن ھرگونه مانع و مشكل استفاده كنید.

نخستین فرق میان افراد موفق و ناموفق چیست؟ موضوع بسیار ساده است:
افراد موفق سؤالات بھتری از خود پرسیده اند ، و در نتیجه پاسخھای بھتری نیز گرفته اند.ھنگامی كه اتومبیل متولد شد ، صدھا نفر دست به ساختن آن زدند. اما ھنری فورد با دیگران فر ق داشت و از خود پرسید(چگونه می توانم این ماشین را به تولید انبوه برسانم؟)در اروپای شرقی، میلیونھا نفر در زیر یوغ آھنین كمونیزم، رنج كشیدند،اما یك نفر به نام لخ والسا شھامت داشت كه از خود بپرسد(چگونه می توانم معیارھای زندگی مردان و زنان كارگر را بالاتر ببرم؟)

پس اگر می خواھیم كیفیت زندگانی خود را تغییر دھیم، باید تغییری را در سؤالاتی كه از خود یا دیگران میپرسیم به وجود آوریم
برای اینكه ھر یك از جنبه ھای زندگی خود را بھبود بخشید، می توانید سؤالاتی را مطرح كنیدو پاسخھا یا راه حلھایی را بیندیشید كه شما و عزیزانتان را به سطحی بالاتر، از نظر موفقیت و لذت برساند


. آیا لازم می دانید سؤالاتی را در زمینه كیفیت زندگی، اراده و تعھد، و خدمت به دیگران مطرح كنید؟

اثرات جنبی و زنجیره ای پرسش ، خارج ازحدتصورماست.اگرناتوانیھاو محدودیتھای خود را مورد سؤال قرار دھیم.بسیاری از دیوارھا فرو می ریزندو موانعی كه بر سر راه موفقیتھای بازرگانی، روابط شخصی ، و حتی روابط بین كشورھا وجود دارد از بین می روند. پیشرفتھای بشر، كلاٌ براثرطرح پرسشھای تازه بوده است .
آیا میتوانید پرسشھای تازه ای از خودبكنید كه زندگی امروزیتان را بھبود بخشد؟
بحثی نیست كه ظرفیت مغز ماشگفت انگیز است.در واقع اگر بخواھیم كامپیوتری بسازیم كه ظرفیت نگھداری اطلاعات آن به اندازه مغز انسان باشد، چنین كامپیوتری به اندازه دو برابر ساختمان مركز بازرگانی جھانی به فضا احتیاج خواھد داشت.با وجود این، اگر ندانیم چگونه به منابع ذھنی خود دسترسی پیدا كنیم و از ذخایر عظیم اطلاعاتی خود بھره مند شویم ، آن ھمه ظرفیت مغزی، بی فایده خواھد بود.كلید دستیابی به این بانك اطلاعاتی چیست؟ نیروی بی چون و چرای پرسش.علت اینكه نمی توانیم از تجارب خود استفاده كنیم، غالباٌ
ضعف حافظه نیست، بلكه علتش آن است كه سؤالات صحیحی از خود نمی كنیم تا نیروھای ما رافعال سازد.
كامپیوتر مغز،ھمیشه آماده خدمتگزاری به شماست،و ھر سؤالی را كه به آن بدھید،مطمئناً پاسخی برایش خواھد یافت.


آنتونی رابینز

 

ساحل 64

عضو جدید
سلام دوستان عزیز من تازه عضو شدم امیدوارم بتئنیم از حرفا و اطلاعات هم استفاده کنیم.راستش منم چند وقتیه به قانون جاذبه فکر میکنم دارم باورش میکنم اما نمیدونم اون چیزی که میخوام را محقق میکنه یا نه. خوشحال میشم از انرژی های مثبت شما دوستان استفتده کنم.فعلا
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان عزيز:gol:
منم ميخوام استارت كار رو بزنم و اين قانون رو در سرلوحه قوانين زندگيم قرار بدم
ممنون ميشم اگه كمكم كنيد و بهم بگيد از كجا بايد شروع كنم

سلام دوستان عزیز من تازه عضو شدم امیدوارم بتئنیم از حرفا و اطلاعات هم استفاده کنیم.راستش منم چند وقتیه به قانون جاذبه فکر میکنم دارم باورش میکنم اما نمیدونم اون چیزی که میخوام را محقق میکنه یا نه. خوشحال میشم از انرژی های مثبت شما دوستان استفتده کنم.فعلا

خیلی خوش اومدید دوستان خوب. شما می تونید مطالب همین تاپیک رو بخونید. و سوالات خودتون رو توی تاپیک محفلی برای ... بیان کنید. البته برای مطرح شدن سوالات باید به من پیغام خصوصی بدید تا من اونا رو توی اون تاپیک بذارم بچه ها جواب بدن. سوالاتی که الان فعال هستند توی امضای من هست می تونید برید اونها رو بخونید و اگه نظری داشتید جواب بدید.
بقیه تاپیک ها هم که معلومه.
امیدوارم موفق باشید.
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
در روايت افسانه‌ها روزي شيطان همه جا جار زد كه قصد دارد از كار خود دست بكشد و وسايلش را با تخفيف مناسب به فروش بگذارد.


او ابزارهاي خود را به شكل چشمگيري به نمايش گذاشت. اين وسايل شامل خودپرستي، شهوت، نفرت، خشم، آز، حسادت، قدرت‌طلبي و ديگر شرارت‌ها بود.
ولي در ميان آنها يكي كه بسيار كهنه و مستعمل به نظر مي‌رسيد، بهاي گراني داشت و شيطان حاضر نبود آن را ارزان بفروشد.

كسي از او پرسيد: اين وسيله چيست؟

شيطان پاسخ داد: اين نوميدي و افسردگي ا‌ست

آن مرد با حيرت گفت: چرا اين قدر گران است؟

شيطان با همان لبخند مرموزش پاسخ داد: چون اين مؤثرترين وسيلة من است. هرگاه ساير ابزارم بي‌اثر مي‌شوند، فقط با اين وسيله مي‌توانم در قلب انسان‌ها رخنه كنم و كاري را به انجام برسانم. اگر فقط موفق شوم كسي را به احساس نوميدي، دلسردي و اندوه وا دارم، مي‌توانم با او هر آنچه مي‌خواهم بكنم..

من اين وسيله را در مورد تمامي انسان‌ها به كار برده‌ام. به همين دليل اين قدر كهنه است
 

ساحل 64

عضو جدید
سلام .. میخواستم بگم من شدیدا به این قانون اعتقاد دارم و جالبه بدونید از وقتی بهش اعتقاد پیدا کردم خدارو شکر تا الان به هرچی خواستم رسیدم .. و این قانون کاملا برای من اثبات شده ست و من بهش یقین دارم ... از همه ی دوستان عزیز هم خواهش میکنم برای یک بار هم که شده امتحان کنند .. مطمئن باشید نتیجه میگیرید
;):gol:
سلام منم خیلی دلم میخواد این قانون را به کار ببندم اما خیلی سخته دوست دارم از تجربیات و راهکارهای افرادی که تونستن این قانون را به کار ببندن استفاده کنم خوشحال میشم به من در این مورد راهنمایی کنید
 

ساحل 64

عضو جدید
یعنی حتی اگر که خواسته آدم یک خواسته خیلی دور از دسترس باشه امکان رسیدن بهش هست؟یعنی در حد معجزه؟؟؟
 

ساحل 64

عضو جدید
خوب من خیلی چیزها می خواستم و بهشون رسیم از چیزهای پیش پا افتاده گرفته تا مثلاً قبولی تو رشته معماری تهران!

میدونی از همه مهمتر اینه که اصلاً به خواسته ات شک نکنی، حتماً میدونی که قانون جذب سه مرحله داره:
1 تقاضا
2 پاسخ
3 دریافت

و همه ما معمولاً تو قسمت سوم مشکل داریم یعنی درخواست می کنیم، کائنات پاسخ میده و دقیقاً وقتی که میخواد خواستمون ظاهر بشه امید و ایمان خودمون رو از دست میدیم و نتیجه ش معلومه ، هیچ اتفاقی نمی افته!!!

پس اگر میخوای به خواسته ات برسی رو قسمت سوم خیلی دقت کن!
اگر فیلم راز رو داری هر روز نگاه کن ، من بیشتر از 25 بار کتاب شفای زندگی رو خوندم و فیلم راز رو هر وقت خیلی نا امید هستم نگاه می کنم!
گاهی نکته هایی توشون هست که با یکبار دیدن دستگیرت نمیشه!
:w34:
به نظر شما کتاب چقدر تاثیر داره من کتاب قانون جاذبه و راز را خوندم تاثیر زیادی داشتن بقیه کتابها چی؟؟؟راستی میشه از تجربیاتتون واسم بگید؟خیلی حیاتیه.یعنی این قانون جاذبه میتونه معجزه کنه؟
 

Similar threads

بالا