ادعای وجود بیگانگان فضایی از زبان یک فضانورد!!

شبح سرگردان

عضو جدید
دکتر میچل که ۷۷ سال سن دارد، در یک مصاحبه رادیویی گفت؛ آژانس فضایی که مصاحبه با بیگانگان را انجام داده است آنها را موجوداتی با ظاهری غریب برای ما انسان ها توصیف کرده است.
او گفت شکل این موجودات به تصور عمومی از موجودات فضایی با سرهای بزرگ و چشم هایی درشت نزدیک است. او تکنولوژی این موجودات را بسیار پیچیده تر از تکنولوژی ما زمینی ها خواند و گفت اگر بنا بود آنها از در دشمنی با ما دربیایند، تا به حال زمین و ساکنانش کاملاً نابود شده بودند. دکتر میچل به همراه فرمانده آپولو ۱۴- آلن شپارد - رکورد طولانی ترین راهپیمایی بر سطح ماه را دارند. آنها طی این عملیات در ۱۹۷۱ ، ۹ ساعت و ۱۷ دقیقه بر سطح ماه راه رفتند. او گفت؛«من از حدی از اعتبار برخوردار هستم که بتوانم چنین ادعایی بکنم زیرا روی ماه قدم برداشته ام و می‌دانم یوفوها واقعاً وجود دارند… بیش از ۶۰ سال است که این واقعیت توسط دولت مخفی شده، اما اکنون کم کم این موضوع درز کرده است و بعضی از ما توانسته ایم به بخشی از آن آگاهی پیدا کنیم… من در حلقه های نظامی و اطلاعاتی حضور داشته ام. همه میدانیم زیر لایه بی اعتبار اطلاعاتی که در اختیار عموم قرار میگیرد واقعیت جریان دارد.» دکتر میچل که در زمینه فضانوردی مدرک دکترای خود را اخذ کرده است، می گوید بخشی از اتفاقات مبهمی که گفته می شد پای بیگانگان فضایی در میان است حقیقت دارند و اینکه این بیگانگان بارها به زمین آمده اند کماکان در حال بررسی است. او به مجری برنامه رادیویی که مبهوت مانده بود، گفت؛«من فکر می‌کنم زمان فاش سازی این اطلاعات رسیده است و بسیاری از سازمان ها نیز در همین راستا در حال حرکت هستند.» مجری پس از سخنان وی افزود؛«من پیش از این چیزهایی در مورد شوخی های فضانوردها شنیده بودم، اما میچل به صورتی کاملاً جدی باور دارد که فضایی ها وجود دارند و دولت وجود آنها را مخفی می کند.» مقامات ناسا به سرعت در بیانیه یی به این مصاحبه جواب دادند؛«ناسا تاکنون رد هیچ یوفویی را نیافته است و همین طور در هیچ پروژه یی برای پنهان کردن اطلاعات در مورد بیگانگان احتمالی در زمین یا هر کجای دیگر از فضا شرکت نکرده است.
 

Sarp

مدیر بازنشسته
دکتر میچل هنوز ادعای شما مبنی بر راهپیمائی بر روی ماه در هاله ای از ابهام قرار داره .
 

شبح سرگردان

عضو جدید
ای بابا چی چی الکیه من که شبحم اونا را دیدم ولی شما باور نمی کنیدگفتم که حرفهای یکی مثل خودتان را بیارم شاید باور کردید من میگم اینا اون بالا برای من مقررات عبور و مرور تعیین کردند و هی بهم گیر میدن که این جا چکار میکنی ولی شماها باور نمیکنید
تازه میخوان گشت ارشاد بزارن فکر کنم انقلاب را به اونجا هم صادر کردیم
 
بالا