ایراد اصلی پسرها

ashkezar

عضو جدید
میخواهیم در مورد 11 ایراد اصلی پسرها صحبت کنیم. میدونید , بررسی ایرادهای یه پسر از
دید یه دختر کار مشکلیه (مخصوصاً اگه خودت پسر باشی)! یه سری ایراد هستن که ربطی به جنسیت آدمها ندارن, مثل خالی بندی , بدقولی و ترسو بودن. یه سری ایرادها هم هستن که به جنسیت ربط دارن , اما کاریشون نمیشه کرد, مثل غیرت و حسادت تو آقایون. این ایرادها غریزین و اگه من بخوام صد سال اینجا جیغ و داد کنم هیچ تاثیری نداره , یعنی اگه آدم بخواد بگه که مثلاً غیرتی بودن تو پسرها یه ایراده مثل اینه که بخواد بگه ریش در آوردن تو پسرها یه ایراده !!! البته خوب ایرادهای غریزی تو آدمها کم و زیاد دارن که بستگی به شخصیت و تربیت دوران کودکیشون داره و باز هم نمیشه کاریش کرد . خلاصه ایرادهای عمومی و مشترک تو پسرها, مصداق آش کشک خاله رو داره (بخوری پاته , نخوری پاته!). اما یه سری چیزا هست که قابل برطرف کردنه و بودنشون تو یه پسر , کاملاً عیب و ایراد به حساب میاد. خوب, بزارین بدون مقدمه برم و اون ایرادها رو بنویسم ...


1- خودستایی :
99.99% پسرها به این درد مبتلا هستند. دائم دارن در مورد خودشون و شاهکارهاشون حرف میزنن. طوری که آدم فکرمیکنه پسرها به جای شکم مادر, احتمالاً از دماغ فیل به دنیا اومدن. بیماری خودستایی در پسرها کاملاً ریشه تاریخی و اسطوره ای داره و همیشه هم دخترها رو آزار داده ( افسانه معروف نارسیس). پسرها وقتی به یه دختر میرسن همیشه درحال حماسه سرایی در مورد خودشون هستن و خودشون رو موجودات بی عیب و نقصی جلوه میدن که باید روی سر گذاشت و حلوا حلوا کرد . آقایون! برادران! داداش من ! بس کن ! باور کن هرچقدر خودتو پائین تر بیاری و سعی کنی خاکی تر و خودمونی تر و در دسترس تر باشی , برای همه, چه دختر و چه پسر جذاب تر و محبوب تری . هیچ دختری دوست نداره که با پسری دوست باشه که دائم در مورد خودش , استعدادش, گیتارش, ماشینش, سگش , وبلاگش و هزار و یک چیز دیگه رجز میخونه ! باور کن که اگه یه خورده هم از اون برج عاجت بیای پائین و واقعی تر و خودمونی تر باشی , خیلی راحت تر میتونی اعتماد و دوستی دخترها رو بدست بیاری .

2- یه گوش در و یه گوش دروازه :
خانمهایی که اینو میخونین , اگه بهتون بگم که در 70% زمانی که شماها دارین با پسرها حرف میزنید , اونا اصلاً صدای شما رو هم نمیشنون , باورتون میشه؟! متاسفانه اکثر پسرها به این عادت بد مبتلا هستند که موقعی که یه دختر با اونها داره حرف میزنه , دارن به یه چیزه دیگه فکر میکنن . فهمیدن این موضوع خیلی راحته , شما دارین مثلاً راجع به جشن تولدتون حرف میزنین و دوست پسر شما هم با یه حالت رمانتیک داره "مثلاً" به حرف شما گوش میده و گاهی وقتها هم یه "آره, خوب, بعدش" هم تحویلتون میده , اما وقتی حرفتون تموم شد , ایشون یهو میپرسن "راستی جشن تولدت چی شد !؟ " . من نتونستم بفهمم که این عادت غریزیه یا اینکه قابل درمانه , اما به نظرم اگه آدم دلش بخواد میتونه به حرف دیگران توجه کنه . خلاصه توصیه من به پسرها اینه که یا یاد بگیرن که همزمان دو سه تا کار رو تو مغزشون انجام بدن (که بتونن به حرف دخترها هم توجه کنن ) یا اینکه جدی جدی به حرف دخترها گوش کنن . باور کنید خیلی کار بدیه که آدم بیاد و کلی حرف واسه یه نفر بزنه و بعدش بفهمه طرف اصلاً گوش نمیداده ... من اگه جای دخترها بودم با لنگه کفش میکوبیدم تو مغز اون پسر !

3-زل زدن به بقیه دخترها :
بعضی از پسرها واقعاً روی هرچی هواپیمای جاسوسی رو کم کردن , چشم و گردنشون به صورت کاملاً اتوماتیک به سمت هر دختری که تا شعاع 150 متریشون میاد برمیگرده و انگار دارن طرف رو با نگاهشون میخورن ! از همه بدتر اینه که این کارو جلوی دوست دخترشون انجام میدن و از اون خیلی خیلی بدتر اینه که بعد از اینکه خوب دید زدن یه "آه ه ه ه " غمناک میکشن !!!! ای بابا , شما دیگه کی هستین !؟ یه دختر بیچاره ریخت قناس شما رو تحمل میکنه و باهاتون مثلاً میاد بیرون که شما اینو تحویلش بدین !؟ ببینید, من خودم هم پسرم, میدونم که منظور خاصی ندارین و همینجوری ناخودآگاه توجهتون جلب میشه, اما حداقل ظاهر رو که میتونید حفظ کنید؟ لزومی نداره گردنتونو 180 درجه بچرخونید یا اینکه تو خیابون برین تو باند مخالف تا بتونید فلان دختر رو بهتر دید بزنید. همینکه فقط با چشم یه نگاه کوتاه بندازین کافیه... وسط خیابون کاری که نمیتونید بکنید پس چرا سرکه نقد رو به خاطر حلوای نسیه از دست میدین؟ اگه دوستتون به همون نگاه هم حساسه, یه راه حل آسون داره, یه عینک آفتابی کاملاً تیره (مدل ماتریکسی که کاملاً چشم رو بپوشونه )==> بخرین و بزنید , اینجوری کسی نمیتونه حرکات چشم شما رو متوجه بشه , هم شما ضایع نشدین , هم اون مشکل غریزی حل شده ...

4- بی کلاس بودن :
این یکی هم خیلی میتونه آزار دهنده باشه , متاسفانه اکثر پسرهای این دوره زمونه , نه حرف زدن , نه راه رفتن, نه غذا خوردن و نه رفتار درست با یک خانم رو بلدن. یاد بگیرین که همیشه مثل یه جنتلمن رفتار کنید. این جمله معروفه که برای دخترها یه آدمکش مودب و باکلاس از یه شاهزاده بی ادب و بینزاکت جذاب تره! جنتلمن بودن یه سری قواعد ساده و آسون داره که واقعاً با تمرین کردن میشه یادشون گرفت و بهشون عادت کرد. هیچ وقت جلوتر از یه دختر راه نرید. موقع سوار ماشین شدن در رو براشون باز کنید. قبل از اونها رو صندلی نشینید. وقتی که تو خیابون راه میرید اونها باید سمت پیاده رو باشن و شما سمت خیابون. موقع حرف زدن, هر چقدر هم که خودمونی باشین , کلمات رکیک به کار نبرید . با صدای بلند حرف نزنید و نخندید . بی سر و صدا و تمیز غذا بخورید . اگه سیگاری هستین , بدون اجازه اونها سیگار نکشید . روی زمین تف نکنید . هیچ وقت در یک محل عمومی لباستون و مخصوصاً جلوی شلوارتون رو مرتب نکنید ... و هزار و یک نکته دیگه . اینو بدونید که با کلاس بودن به هیچ وجه علامت زن ذلیل بودن و این چیزها نیست . برعکس , ابهتی که پسرهای جنتلمن دارن باعث میشه که دخترها به صورت اتوماتیک تابع اونها بشن و میشه گفت یه جورایی محو شخصیت اونها بشن . میگین نه !؟ امتحان کنید

5-نق نق کردن :
بسیاری از پسرها هیچ هنری ندارن به جز ناله و زاری از همه چیز و همه کس ! دائم در حال ایراد گرفتن و بدو بیراه گفتن به زمین و آسمان و آدمها و چپ و راست و غیره و ذالک هستن . آدم یه ماه باهاشون باشه , انقدر انرژی منفی بهش تزریق میکنن که میره و خودکشی میکنه . پسرهای عزیز, انقدر نق نق نکنید و برای دخترها لوس بازی درنیارین . نق نق کردن به تدریج تبدیل به عادت میشه و شما رو شبیه به پیرمردهای غرغرو میکنه . سعی کنید یه کم مثبت فکر کنید و نیمه پر لیوان رو هم ببینید . یه پسر باید با روحیه خوب و قدرت تحملش در مقابل مشکلات به یه دختر قوت قلب و آرامش بده , نه اینکه همش منفی بافی کنه و آدم ضعیف و بی چاره ای به نظر بیاد . یادتون باشه که اصولاً مشکل رو برای مرد ساختن و آدم بدون مشکل رو فقط میشه توی قبر پیدا کرد . مطمئن باشین که به هر کس به اندازه نیرویی که داره مشکل داده میشه و هیچ کس بیشتر از توانائیش مشکل نداره . اگه جای دخترها بودین و کلی مشکل جسمی و روحی سالانه و ماهانه داشتین و یا اینکه هزار و یک محدودیت و تبعیض احمقانه بهتون تحمیل شده بود چکار میکردین !؟ واسه من خیلی عجیبه که پسرها نسبت به دخترها خیلی ناراضی تر و ناامید تر هستن , درحالی که تقریباً داره بهشون خوش میگذره !!!

6-تندروی :
یكی از ایرادهای پسرها اینست كه در ابتدایی آشنایی با یك دختر حتی وقتی بار اول و دومشان هم نباشد ? خیلی عجول پیش می روند ... همون روزهای اول 1000 تا سوال می پرسند و خیلی هول هستند كه روابط را صمیمانه تر كنند ولی این افراط منتهی به تفریط میشه ... خیلی خوشایند نیست كه فرصت نمی دهند تا سیر طبیعی آشنایی به دوستی و بعد صمیمیت برسد ... این سرعت عمل خیلی زود همه چیز را عادی و كسل كننده می كند .

7-جدی نگرفتن دخترها :
هنوز هم خیلی از پسرها معتقدند راجع به مسائل جدی منطقی نباید با دوست دخترشون حرف بزنند انگار كه این جنس لطیف ازین بحث های جدی خراش بر می دارد ... اگر از حرف های محبت آمیز دوستانه بگذرند شروع می كنند به تعریف وقایع بی اهمیت روزمره كه همه در مورد شخص خودشون ?تعریف دیگران از ایشان و البته دلاوری ها و جوانمردی های بی شمارشون ...و اگر راجع به یك بحث جدی یا موضوع اجتماعی سخن به میان بیاد یا قضیه را شخصی تلقی می كنند و یا خیلی سریع از موضوع عبور می كنند . و البته قصدشان اینست كه افكار ظریف دوست دخترشان را از تهاجم افكار خشن حفظ كنند و اگر خیلی مودب باشند سكوت می كنند و در اولین فرصت بحث را عوض می كنند و معتقدند تا مسائل جالبی مثل دوستی و عشق و از همه مهمتر خود آنها هست چرا وقتشون رو هدر بدهند .

8-وعده های سرخرمن :
مطمئناً این چیزی نیست كه دختری تجربه نكرده باشد من آمار دقیقی ندارم اما همه كسانی كه من می شناسم این لیف به تنشان خورده ... پسرها وقتی شاد می شوند و یا حس می كنند كه شادی دوست دخترشان كم شده به این حربه متوسل می شوند و بدون در نظر گرفتن امكانات و تواناییشان وعده می دهند و جالب اینجاست كه در آن لحظه اصلا قصد فریب دادن و یا خلف وعده ندارند اما بعداً هی دعا می كنند كه از یادش برود یا اینقدر مودب باشد كه به روی مبارك نیاورد ... و بعد از مدتی از یاد خودشان هم میرود اما افسوس كه از یاد دوست دخترشان نخواهد رفت حتی اگر برویتان نیاورد این را به حسابتان می نویسد و وقتی تكرار شد كم كم اعتمادش را به شما از دست می دهد ... راه حل قضیه خیلی ساده است هرگز وعده هیچ چیز را ندهید . اصلاً لزومی ندارد كه كاری كه می خواهید فردا برای دوست دخترتان انجام بدهید ازامروز بگویید ...فایده اینكار اینست كه شما در انجام آن كار مختار هستید و اگر به دلیلی منصرف شدید یا به تعویق افتاد احساس شرمساری نمی كنید و برای انجام آن هم وظیفه ندارید چون وعده ای ندادید . دوست دخترتان هم از پیش منتظر نمی ماند و در صورت تعویق وعده از شما ناامید نمی شود كه توانایی انجام وعده هایی كه می دهید ندارید در عوض سورپریز می شود . باور كنید هیچ دختری ازینكه به او وعده شادی بخشی ندادید از شما گله نخواهد كرد . پس وجه خود را به خطر نیاندازید .

9-صداقت زیادی :
بعضی از پسرها صداقت را با آزار و اذیت اشتباه می گیرندو از روی صمیمیت تمام جزییات عشق اولشان یا حتی عشق های بعدی را برای دوست دخترشان شرح می دهند و اینكه چقدر مورد بی وفایی و بی توجهی قرار گرفتند و دل نازكشون چقدر آسیب دیده ... و با صداقت هرچه بیشتر تمام آنچه كه هر لحظه بشون گذشته را تشریح می كنند . اینكه چطور عاشق شدند چقدر فداكاری كردند و همیشه هم اضافه می كنند كه قصد ازدواج داشتند و عشقشون كاملا پاك بوده ... و صداقت و مظلومیت خودشون رو چنان اثبات می كنند كه دل سنگ آب بشه . باور كنید هیچ دختری دوست نداره شرح سوزناك عاشقی دوست پسرش را بشنود .این كار اعتماد دوست دخترتان به شما را نه تنها زیاد نمی كند .شما را ضعیف و نخواستنی جلوه می دهد و اینكه احتمالاً شما با جنس مخالف مشكل دارید و بهشون بدبین شدید و این خیلی میتونه روی قضاوت دوست دخترتون تاثیر بد بگذاره .

10-مقایسه :
بعضی از پسرها مدام در حال مقایسه زنهای محبوب زندگیشون (به جز مادرشون كه قابل قیاس با هیچ بشری نیست ) با دوست دخترشون هستند ...این زن محبوب ممكن زن تنها برادرش باشه كه خیلی باكلاس و مورد تایید و توجه كل فامیل یا خاله جوان و مجردش باشه یا حتی عشق اولشون باشه كه خیلی روی ذهنشون تاثیر گذاشته ...اصلا مهم نیست كه این زن محبوب كیه و از كجا امده ولی توانایش در جلب نظر مثبت آنقدر بوده كه هر از چند گاهی دوست دختر شون باید به شرح فضایلشون گوش بده ... باور كنید اینكه خاله شما گیتاریست یا دخترخالتون خیلی قشنگ می رقصد به دوست دخترتون مربوط نیست . از همه بدتر اینكه بعضی پسرها برخلاف دسته اول از بقیه دخترها و خانمها در حضوردوست دخترشون بدگویی می كنند . ازاندام و ظاهر لباس تا رفتار و حركات و ... حتی كوچكترین ایرادها رو به زبون میارند و درحقیقت نشان می دهند كه چطور همه خانمها را زیر ذره بین كاملاً بررسی می كنند و مدام هم نتیجه بررسی ها را به اطلاع دوست دخترشون می رسانند یا صفات جور واجور روی دخترها می گذارند .اینكار در جمع پسرها جالب اما جلوی دوست دخترتون به صرف اینكه خیلی صمیمی هستید و این حرفها را با هم ندارید به بقیه دخترها متلك نگویید . ممكن است دوست دختر شما در ظاهر بخندد اما این لبخند رضایت نیست ... باور كنید .

11-نجیب یا نانجیب :
بعضی پسرها تكلیفشان را با مساله نجابت معلوم نمی كنند و همیشه مشغول گیج كردن سایرین هستند. خصوصاً دوست دخترشون... اگر پای صحبت این پسرها بشینی همیشه دم از روشنفكری? روابط آزاد و سالم و... می زنند وقتی با دختری دوست می شوند مدام به بهانه های گوناگون این قضیه آزادی روابط را جلو می كشند و همه سعی شان در این است كه خیلی دوست دخترشان با آنها احساس راحتی كند و خیلی هم احساس روشنفكری می كنند . اما اگر بخواهند یك دختر نجیب را تصویر كنند آن دختر به احتمال قوی ? دوست دخترشان نیست ? بلكه دختری است كه دوست پسر ندارد !!! اشتباهی كه بیشتر پسرها می كنند اشاره به این نكته است . اگر دوست ندارید آغازگر جنگ جهانی باشید زودتر تكلیف خودتون رو روشن كنید
 

.:MONTAZER:.

عضو جدید
ایراد اصلی پسرها عدم استفاده از عقل و ندیدن توانایی های خود است!
 

artmiss

عضو جدید
کاملا دقیق و درست ایراد پسرها رو توصیف کردی!
بگذریم از اینکه 11 تا خیلی کمه!
اکثر پسرها 110 تا ایراد دارن نه 11 تا!:D
 

ashkezar

عضو جدید
کاملا دقیق و درست ایراد پسرها رو توصیف کردی!
بگذریم از اینکه 11 تا خیلی کمه!
اکثر پسرها 110 تا ایراد دارن نه 11 تا!:D

کاملا دقیق و درست ایراددخترهارونیز توصیف خواهم کرد!
بگذریم از اینکه 11 تا خیلی کمه وبه نیت 14 معصوم
140 تا ایراد دارن نه 14 تا!:d
 

SHRP

همکار مدیر تالار مهندسی کامپیوتر متخصص برنامه نوی
کاربر ممتاز
من موندم اين پسرها با هزار و يك ايراد چرا اينقدر طرفدار دارن!
اين همه واسشون دست و پا مي شكنن؟
سوال اينه واقعا !:biggrin:
 

sambol

عضو جدید
نظرات شما جالب بود ولی خیلی کلی بود،من فکر نمی کنم همه ی پسرها یه همچین صفاتی داشته باشند!!!!!!!!!!!!!!! ;)
 

King Paker

عضو جدید
کاربر ممتاز
راستش به دخترا زل نمیزنم بیشتر دخترا به آدم زل میزنن!
بقیه موارد و هستم مخصوصا 7
 

icy

عضو جدید
فیلنش حس یخدی که بخوام جوابتو بدم دخترک خانم ولی این تاپیکو نشون کردم....انشاگاد بزودی میجوابم برات
 

software_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
نظر

نظر

با سلام

:wallbash: من که اصلا مطلبتون رو نخوندم :wallbash: چون خط اول رو که شروع به خوندن کردم به خاطر رنگ عجیب و غریبی که بکار برده بودین چشم درد گرفتم :huh: خواهشا اگه خواستین مطلبی در این مورد یا در هر موردی بذارین اول خودتون سعی کنین بخونین ببینین با چشم سازگار هست یا نه؟


سوال اصلی من اینه :
پسرها مگه ایرادم دارن که شما می خواین یازده تاشو بگین؟
 

software_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیشنهاد

پیشنهاد

با سلام مجدد

به نظرم عوض این کارا بشینین زن ها رو تحلیل کنین. البته فکر می کنم اگه کل نسل بشر بخواد یه زن رو تحلیل کنه نزدیک سه یا شاید چهار میلیارد سال طول بکشه. حتی از مسائل کلاس NP هم سخت تره. عمرش که کفاف نمی ده هیچ هر چقدر هم فکر کنه به جایی نمی رسه. :smoke: خدا خودش هم نمی دونه موقعی که می خواسته زن رو بیافرینه چی تو کله ش بوده. الان خودش هم فکر کنم پشیمون باشه طفلکی :d
 

Arman K

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایراد پسرها

ایراد پسرها

کاملا دقیق و درست ایراد پسرها رو توصیف کردی!
بگذریم از اینکه 11 تا خیلی کمه!
اکثر پسرها 110 تا ایراد دارن نه 11 تا!:D
دست تون درد نکنه از اون یه صفری که جلوی ایرادات مون گذاشتین
 

mohaghegh64

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیخیال
ایراد فقط برای پسرها نیست
دخترها هم مشکلاتی دارند
بحث جالبتر از این هم می شد راه بندازی
از کل کل لذت می بری؟؟؟
در ضمن این ایراد هم ردیفش کن
رنگ از این روشن تر نبود؟
 

Arman K

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایراد

ایراد

به نظر من ایراد شخصیه و شامل کل افراد از یک گروه نمی شه .
چه دختر چه پسر شاید ایرادای مختلف و مشابهی داشته باشن ولی به نظر من یکم خوشبینی شاید بد نباشه والا اینطوری اصلا نمی شه زندگی کرد.:w32:
 

saman61

عضو جدید
ashkezar;860489[I گفت:
[/I]


1- خودستایی :
99.99% پسرها به این درد مبتلا هستند. دائم دارن در مورد خودشون و شاهکارهاشون حرف میزنن. طوری که آدم فکرمیکنه پسرها به جای شکم مادر, احتمالاً از دماغ فیل به دنیا اومدن. بیماری خودستایی در پسرها کاملاً ریشه تاریخی و اسطوره ای داره و همیشه هم دخترها رو آزار داده ( افسانه معروف نارسیس). پسرها وقتی به یه دختر میرسن همیشه درحال حماسه سرایی در مورد خودشون هستن و خودشون رو موجودات بی عیب و نقصی جلوه میدن که باید روی سر گذاشت و حلوا حلوا کرد . آقایون! برادران! داداش من ! بس کن ! باور کن هرچقدر خودتو پائین تر بیاری و سعی کنی خاکی تر و خودمونی تر و در دسترس تر باشی , برای همه, چه دختر و چه پسر جذاب تر و محبوب تری . هیچ دختری دوست نداره که با پسری دوست باشه که دائم در مورد خودش , استعدادش, گیتارش, ماشینش, سگش , وبلاگش و هزار و یک چیز دیگه رجز میخونه ! باور کن که اگه یه خورده هم از اون برج عاجت بیای پائین و واقعی تر و خودمونی تر باشی , خیلی راحت تر میتونی اعتماد و دوستی دخترها رو بدست بیاری .
نمیدونم واسه چی ولی دخترا واقعن عاشق این هستن که یه دوست پسر این جوری داشته باشن یعنی یکی رو داشته باشن که واسشون خالی ببنده که بعدن برن پیش دوستاشون و کلاس بذارن که اره دوست پسرم اینجوریه دوست پسرم اونجوریه :biggrin:
 

sami1984

عضو جدید
کاربر ممتاز
این هایی که گفتی ایراد نبود حسن بودش................
اما من بعضیاش را ندارم.سعی می کنم کسبشون کنم.
 

Similar threads

بالا