CRM SEMINAR

mahdibadiee

عضو جدید
گروه آموزشی دیبا با همکاری سازمان توسعه نوآوری های دانشجویان کشور برگزار می کنددومین سمینار مدیریت ارتباط با مشتریC R Mو کاربردهای اندازه گیری سطح رضایت مشتریC S Mبدينوسيله از كليه دانشجویان، كارشناسان و مديران فروش، تبليغات، روابط عمومي، بازاريابي، بازرگاني، امور نمايندگان و کنترل کيفيت جهت شركت در اين سمينار دعوت به عمل مي آيد. لازم به ذكر است پس از پايان دوره از سوي جهاد دانشگاهي مدرك رسمي اتمام دوره جهت شركت كنندگان صادر خواهد شدجهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نماییدwww.dibagroup.ir
 
بالا