کلکسیون ماشین لئو مسی

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
مجموعه ماشین های لئو مسی


لیونل مسی بدون شک یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌ها و برندهای معروف در جهان فوتبال است. جدا از این، او یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام دوران نیز محسوب می‌شود. قرارگیری این بازیکن در لیست بهترین‌ها توانسته ثروت زیادی را به سمت او سرازیر کند و لقب دومین فوتبالیست ثروتمند جهان را برای او به ارمغان بیاورد. مسی علاوه بر استعدادی که در زمین فوتبال از خود نشان می‌دهد؛ دارای کلکسیونی از بهترین و سریع‌ترین خودروهای جهان است. برای آشنایی با ناوگانی از اتومبیل‌های لوکس مسی، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

کلکسیون ماشین های لئو مسی​

ما در ادامه سعی کرده ایم که لیستی از ماشین های که این بازیکن ریز نقش در پارکینگ خود دارد را بررسی کنیم و 13 مدل از بهترین ماشین ها از قوی ترین برندها را مورد بررسی قرار داده ایم.


فراری F430 Spider​

یکی جدیدترین مدل‌های فراری که مسی از آن به عنوان خودروی شخصی استفاده می‌کند؛ فراری F430 Spider است. او برای خرید این مدل خاص از فراری حدود 170 هزار دلار هزینه کرده است. این خودرو به یک موتور فراری 4.3 لیتری V8 مجهز شده که توان تولید 503 اسب بخار قدرت را دارد.


مازراتی گرن‌توریسمو MC Stradale​

مسی هر زمان که در آرژانتین ساکن است بیشتر از مازراتی گرن توریسمو MC Stradale خود برای تردد استفاده می‌کند. این خودرو دارای یک موتور V8 پر قدرت با حجمی معادل 4.7 لیتر است. این حجم از موتور باعث شده که مازراتی گرن‌توریسمو بتواند 444 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید کند. خرید این خودرو برای لیونل مسی بالغ بر 243 هزار دلار هزینه در برداشت.


آئودی R8 اسپایدر​

یکی از اسپرت‌ترین خودروهای مسی که بارها برای در مسیر منزل تا باشگاه در آن دیده شده است؛ آئودی R8 اسپایدر است. این خودرو یکی از ماشین‌های شگفت‌انگیز در کلکسیون مسی محسوب می‌شود. آئودی R8 خودرویی با موتور V10 و حجمی معادل 5.2 لیتری می‌باشد. 602 اسب بخار قدرت خروجی این موتور فوق‌العاده است. آئودی R8 اسپایدر قادر است سرعت خود را در عرض 3.9 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت برساند و حداکثر سرعت آن 333 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.


مازراتی گرن توریسمو S​

مازراتی گرن توریسمو S یکی از زیباترین خودروهای این لیست است که با موتور 8 سیلندر 4.6 لیتری خود قادر است 440 اسب بخار قدرت تولید کند. حداکثر گشتاور مازراتی گرن توریسمو S حدود 500 نیوتن متر است.


کادیلاک اسکالید​

مسی این کادیلاک هشت نفره و لوکس را به قیمت بیش از 75 هزار دلار خریداری کرده است. به طور کلی کادیلاک اسکالید یک خودرو عالی برای یک خانواده پنج نفره است. این ماشین مجهز به یک موتور V8 با قدرت 420 اسب بخار است که به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل شده است.



آئودی Q7/تویوتا Prius​

همانطور که می‌دانید؛ خودروسازی آلمانی آئودی که یکی از ابر کارخانه‌های تولیدکننده خودرو در جهان را در اختیار دارد؛ تا سال 2019 حامی مالی باشگاه بارسلونا بود. بنابراین جای تعجب نیست که تولیدات این کمپانی، بخش اعظمی از کلکسیون خودروهای مسی را در اختیار خود داشته باشند. در واقع، او سه خودرو از این کمپانی در کلکسیون جذاب خود دارد. آئودی RS6 با قیمت 108 هزار دلار، آئودی A7 با قیمت 69 هزار دلار و آئودی Q7 با قیمت 55 هزار دلار. آئودی Q7 یکی از SUV‌های اصلی این خودروساز آلمانی است و مسی از آن برای شرکت در رویدادهای ورزشی متعدد استفاده می‌کند. این مدل SUV پرچمدار خودروهای آئودی است و با موتور 3 لیتری V6 دیزلی به بازار عرضه می‌شود.

از طرفی لیونل مسی در سال‌های اخیر به جرگه طرفداران از محیط زیست پیوسته و پیرو این موضوع نیز یک خودروی هیبریدی از شرکت ژاپنی تویوتا با نام تویوتا پریوس خریداری کرد. مصرف سوخت اعلام شده این کمپانی برای پریوس کمتر از 4 لیتر در 100 کیلومتر است..


لکسوس 4*4​

لئو مانند بسیاری از سوپراستارهای دیگر فوتبال، از طرفداران پر و پا قرص تولیدات مختلف
است.
بنابراین در کلکسیون او سری‌های متعددی از لکسوس‌های 4*4 یافت می‌شود. جالب است بدانید که این مدل‌ها، جزء ارزان‌ترین خودروهای او محسوب می‌شوند و برای بسیاری از افراد هنوز مشخص نیست که با وجود مجموعه‌ای از بهترین خودروها در بازار، چرا مسی به خودروهای این کمپانی تا این حد علاقه دارد.


آئودی A7​

آئودی A7 که در گاراژ مسی به عنوان کلکسیون نگهداری می‌شود دارای موتوری 2 لیتری، هیبریدی و توربو است که با یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. این خودرو هیبریدی توان تولید 362 اسب بخاری قدرت را دارد و می‌تواند در 6.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت تعریف شده برای این خودرو 250 کیلومتر در ساعت است.


مرسدس SLS​

مرسدس SLS یکی از خودروهای گران قیمت و عجیب گاراژ مسی است. درب‌های شیک این خودرو با روشی خلاقانه طراحی شده و بدنه آن نیز از قدرت و ثبات بالایی برخوردار است. اگرچه تولید این مدل مرسدس بنز در سال 2015 متوقف شد؛ اما همچنان در صدر فهرست خودروهای لوکس قرار دارد. مرسدس SLS با قیمتی نزدیک به نیم میلیون دلار، مجهز به یک موتور 6.2 لیتری DOHC V8 است و حداکثر سرعت آن 315 کیلومتر در ساعت می‌باشد.


پاگانی زوندا​

مسی در کنار فراری‌های بسیار جذاب خود، صاحب یکی از عجیب‌ترین خودروی اسپرت ایتالیایی به نام پاگانی زوندا نسخه Tricolore است. این خودرو دارای یک موتور 7.3 لیتری V12 است که به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل شده است. اسطوره آرژانتینی حدود 2 میلیون دلار برای خرید این خودرو هزینه کرده است.


لکسوس RX 450h​

لکسوس RX 450h یک شاسی بلند هیبریدی سایز متوسط است که به یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 295 اسب بخار مجهز شده است. این موتور با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن تنها 7.7 ثانیه می‌باشد.


لندرور مدل Vogue Range Rover​

این خودرو یکی از بهترین و گران قیمت‌ترین SUV‌های موجود در بازار است. این شاسی بلند جذاب مجهز به یک موتور 3 لیتری V6 توربودیزل است که 254 اسب بخار قدرت دارد. این SUV لوکس نه تنها در لیست خودروهای مسی، بلکه در گاراژ بسیاری از افراد مشهور جهان نیز وجود دارد.



مینی کوپر​

مینی کوپر ارزان‌ترین خودرو در کلکسیون این مهاجم آرژانتینی است. لیونل مسی تنها فوتبالیستی نیست که علاقه به این خودروی کوچک انگلیسی دارد؛ بلکه نمانیا ماتیچ صرب، انگولو کانته فرانسوی، چارلی موسوندا بلژیکی و کایل واکر و وین رونی بریتانیایی نیز یک نسخه از این خودرو را در کلکسیون خود دارند.
 

Similar threads

بالا