چند تا عکس قشنگ

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عکس آثار هنری زیبا با لول های کاغذ


با دیدن این تصاویر شاید فکر کنید که شاهد نقاشی هستید ولی با کمی دقت متوجه کاغذ های رول شده در این اثر هنری خواهید شد.این کاغذ های رنگی رول شده در کنار هم یک تصویر را خلق میکنند.خالق این اثر هنری یک هنرمند روس به نام یولیا برودسکایا است.


 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]عکس های عجیب ترین موزه جانورشناسی جهان[/h]
موزه جانورشناسی گرانت در لندن بیش از 67 هزار گونه جانوری را در خود نگهداری میکند. این موزه از سال 1828 در حال جمع آوری گونه های مختلف جانوری است.​
در حال حاضر فقط 5 درصد از این گونه ها را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است. این موزه جانور شناسی جزو عجیب ترین موزه های دنیا است و گونه های بسیار خاص و نادر از حیوانات در آن نگهداری میشود.











































 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]عکس های هنرنمایی های زیبا با چوب کبریت سوخته[/h]




وقتی پای خلاقیت در میان باشه انسان خلاق می تونه حتی از چیزهای ساده و پیش پا افتاده استفاده کرده و دست به هنرنمایی بزند.
تصاویری که مشاهده می کنید حاصل کار هنرمندی است که با استفاده از چوب کبریت های سوخته و شعله ایجاد شده توسط آن، صحنه های جالبی رو خلق کرده است.










 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]عکس مجسمه های مقوایی در اندازه واقعی[/h]
هنرمند انگلیسی ساکن ایتالیا Chris Gilmour مجسمه هایی در ابعاد واقعی با استفاده از مقوا و چسب درست می کند.​


او در ساخت این مجسمه ها از هیچ چوب و فلزی برای استحکام بخشیدن استفاده نمی کند و قطعات مختلف مقوایی را با چسب به یکدیگر متصل می کند. به همین دلیل ساخت این مجسمه ها به شکل موتور سیکلت، اتومبیل، دوچرخه و ادوات موسیقی در ابعاد واقعی کاری سخت و زمان بر خواهد بود.​
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
تصاویری از یک سیب غیر عادی را در این آلبوم مشاهده می کنید!!.

این سیب که در تاسمانیا پرورش یافته است دارای پوستی ترکیبی از دو نوع سیب زرد و قرمز است. ظاهرا این گونه از سیب از طریق پیوند دو گونه متداول سیب در این کشور رشد یافته است.


 
  • Like
واکنش ها: etnn

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
در این گزارش شما را با 6 دیوار جداکننده آشنا می کنیم که البته دیوار چین هم یکی از آنهاست:وقتی نام دیوارهای جداکننده به میان می آید، ناخودآگاه ذهن ها به سمت دیوار بزرگ چین می رود که مردم سراسر جهان دست کم نام آن را شنیده اند.

از این دست دیوارها که معمولا به عنوان دژ دفاعی یک منطقه یا شهر ساخته می شد، در جهان باز هم هست و مشابه دیوار چین در جاهای مختلف دنیا پیدا می شود.



1. دیوار بزرگ چین




در قرن هفتم قبل از میلاد یک سری استحکامات دفاعی در امتداد مرز شمالی چین ساخته شد تا چین را دربرابر حملات دشمنان از سمت شمال حفظ کند. برای ساخت این دیوار که با گذر از رودخانه ها، بیابان ها و کوه ها طولانی و طولانی تر شد، افراد زیادی دست به دست هم دادند تا این دیوار به شکل کنونی درآمد.



2. دیوار بزرگ کرواسی



شهر استون در کرواسی بواسطه این دیوار سه و نیم مایلی محافظت می شود. این دیوار باستانی در قرن 15 میلادی و همزمان با کشمکش هایی که بر سر مرزهای این منطقه با امپراطوری عثمانی درگرفت، ساخته شد.



3. دیوار بزرگ هند



دومین دیوار طولانی جهان در هند واقع شده است و کامبلگار نام دارد. این دیوار در غرب ایالت راجستان در سال 1443 ساخته شده است. طول این دیوار 36 کیلومتر است. ساخت این دیوار یک قرن به طول انجامید و در قرن نوزدهم هم بزرگتر شد.

4. دیوار هادریان



این دیوار در سال 122 بعد از میلاد مسیح ساخته شد تا بریتانیای رومی را از حملات خصمانه غیر سلتی انگلیسی مصون نگاه دارد. این دیوار شمالی ترین حائل امپراطوری روم تا قرن پنجم میلادی بود.



5. دیوارهای قسطنطنیه (ترکیه)



مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.

6. دیوار برلین



دیوار برلین جداکننده فیزیکی غرب برلین از شرق آلمان است، اما در واقع نماد جداسازی دموکراسی و کمونیسم در دوره جنگ سرد است. تخریب این دیوار که مثل ساخته شدنش در زمان کوتاهی انجام شده، درسراسر جهان جشن گرفته می شود.
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
آثار هنری بی نطیر هنرمند کره ای با چوب ( تصویری)

آثار هنری بی نظیر و دیدنی یک هنرمند کره ای با چوب
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
هنرمند آمریکایی گیاهان سیاهی خلق کرده است که مشاهده می‌کنید.
«لورن فنسترستوک» هنرمند آمریکایی با کاغذهای سیاه چشم‌اندازی بی‌دوام را در میان اتاق، روی قاب و دیوار خلق می‌کند.وی با کاغذ گل، چمن، دریاچه و برگ به صورتی خیلی طبیعی منتها به رنگ سیاه می‌سازد.














 
آخرین ویرایش:

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
این تصویر خیلی عاشقانه توسط ایگور تورگاچکین عکاس روسی در دریاچه Abrau شکار شده است
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
ای گربه یِ خر !
از وسط عاشقانه مردم رد میشه !
 

Similar threads

بالا