هزینه عمل بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی

آیا لیزر بواسیر در بیمارستان دولتی انجام می شود؟ هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی چه تفاوتی با هم دارد؟


هزینه عمل جراحی بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی با توجه به محل بیمارستان، درجه بواسیر، انتخاب نوع روش درمان (لیزر یا جراحی سنتی) و وضعیت عمومی بیمار متغیر است.

کدام بیمارستان عمل لیزر بواسیر انجام میدهد؟ به صورت کلی اکثر بیمارستان ها به لیزر مجهز نیستند بنابراین در پاسخ به این سؤال که هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد چقدر است باید بگوییم عمل هموروئید در بیمارستان ها معمولاً به شکل سنتی و جراحی انجام می شود.

در مورد بیمارستان های دولتی و خصوصی هم، مسلماً بیمارستان های خصوصی با توجه به خدمات بالاتری که ارائه می دهند و به زمان و شرایط بیمار احترام می گذارند، هزینه بالاتری هم نسبت به بیمارستان های دولتی دریافت می کنند.


هزینه عمل بواسیر با بیمه تامین اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی هزینه عمل های سرپایی که کمتر از ۶ ساعت طول می کشد را تقبل نمی کند. به همین دلیل پرداخت هزینه لیزر بواسیر با بیمه تامین اجتماعی ممکن نیست. اما برخی از بیمه های تکمیلی ممکن است بخشی از هزینه ها را پرداخت کنند که در این باره باید با دفتر بیمه خود مشورت کنید.

با توجه به هزینه های پنهان و جانبی عمل جراحی، دوران نقاهت طولانی، عوارض عمل، امکان عود و بازگشت مجدد بیماری، درد زیاد جراحی و … بهترین و اقتصادی ترین روش برای درمان لیزر بواسیر می باشد که یک بار برای همیشه بیماری ریشه کن می شود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا