نوكيا مدل لونا 8600 با نمائي از شيشه

M.Deylamian

مدیر بازنشسته
[FONT=Tahoma, Verdana]فاوانيوز: نوكيا گوشي مدل لونا 8600 را كه يك گوشي استثنائي با تلفيق هنر و صنعت، مدرنيته و سنت و استفاده از مواد اوليه مانند كرم، استيل، تيتانيوم والبته شيشه است به نمايش گذاشت.[/FONT]
[FONT=Tahoma, Verdana]به گزارش فاوانيوز از روابط عمومي نوكيا در ايران، استفاده از شيشه دودي مات واستيل صيقل داده شده در ساخت اين گوشي، در دست گرفتن آن را لذت بخش مي‌كند.
صفحه كليد اين گوشي از زير صفحه شيشه‌اي مي‌درخشد و تلفيق هنرمندانه شيشه و استيل، اين گوشي را از يك شيئي بي‌روح به يك موجود واقعي تبديل كرده است و وقتي گوشي زنگ مي‌خورد صفحه كليد به آرامي نمايان مي‌شود.
"هيكي نوركا" قائم مقام ارشد شركت تلفن‌هاي موبايل نوكيا در اين زمينه گفت: پروسه ساخت نوكيا مدل لونا 8600 با وسواس زياد و دقت بالا انجام شد. زحمات زيادي را متحمل شديم تا مطمئن شويم كه تلفيق سطح صاف شيشه با گرماي استيل، حسي فراتر از انتظار ما در مشتريان ايجاد مي‌كند. حتي در انتخاب نام لونا براي اين مدل وسواس به خرج داده و نام الهه مهتاب يعني لونا را براي آن برگزيديم.
تلفيق زيبائي شناسي و علم ارگونومي در طراحي گوشي موبايل نوكيا مدل لونا 8600 به خوبي بكار رفته است. در اين مدل با استفاده از يك ورودي USB استفاده‌كنندگان قادر خواهند بود نسبت به شارژ موبايل، ارتباط صوتي و اطلاعاتي از طريق كابل GSM اقدام كنند و صفحه نمايش بزرگ اين مدل به مشتريان اين امكان را مي‌دهد كه تصاوير موردنظر خود را با دوربين دو مگاپيكسلي آن ذخيره‌سازي كنند.
اين گوشي قرار است در چهار ماهه دوم سال 2007 با قيمت مصرف‌كننده 700 يورو بدون احتساب ماليات و يارانه روانه بازار مصرف گردد[/FONT]
 

Similar threads

بالا