مژده به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال ۹۱

arshad.mavad

عضو جدید
مژده به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال ۹۱
مهندسی مواد
برای اولین بار : حل کاملا تشریحی سوالات کنکور های سالهای ۸۳ الی ۹۰ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
گرایش های شناسایی و انتخاب مواد مهندسی - خوردگی و حفاظت مواد - جوشکاری

( به زودی اطلاعات تکمیلی ارسال می گردد)
 

arshad.mavad

عضو جدید
با نگاهی به کنکورهای سالهای گذشته دانشگاه آزاد ، می توان دریافت که بخش زیادی از سوالات به دفعات در کنکور های هر سال تکرار می گردد. لذا یکی از راههای کسب آمادگی بیشتر جهت کنکور ارشد دانشگاه آزاد مرور کنکورهای سالهای گذشته می باشد. تیم کنکور ارشد مهندسی مواد تشکیل شده از دانشجویان دکترا و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مهندسی مواد دانشگاههای معتبر کشور ، در حال تهیه جزوه حل تشریحی سوالات آزمون های سالهای گذشته بوده که داوطلبان محترم با استفاده از این جزوات از هرگونه منبع دیگری بی نیاز خواهند شد . این جزوات در حال آماده سازی بوده و پیش بینی می گردد تا نوروز سال 91 نهایی شده و در اختیار داوطلبان قرار گیرد. منتظر اطلاعات تکمیلی در این خصوص باشید.
 

arshad.mavad

عضو جدید
دوست عزیز .... این جزوات در حال تهیه بوده و تا نوروز91 در اختیار شما قرار میگیره.... حل تشریحی و کامل سوالات شامل حل سوال ، نکات تستی و توضیحات کامل در خصوص هرسوال کمی زمانبر بوده ولی شما را از هر منبع دیگری بی نیاز میکند... پیشنهادمیکنم تا آماده سازی جزوات ، مروری بر درس های فیزیکی ، مکانیکی و ترمودینامیک و زبان داشته باشید.... موفق باشید...
 

sosmar

کاربر بیش فعال
سلام.
دوست عزیز خبری از این جزوه ها نشد ؟
 

met@llica

عضو جدید
دوست گرامی ما جواب نخواستیم..حداقل سوالات 83 تا 90 و بذار تا استفاده کنیم..
تاپیک های دیگه لینک ها تمام خرابن..کسی هم نیست رسیدگی کنه..مرسی.:gol:
 

mohsen ef

عضو جدید
سلام

سلام

درصورت نیاز به تهیه پاسخ سوالات کارشناسی ارشد آزاد رشته جوشکاری با من تماس بگیرید / باتشکر - واعظی ( لطفا با این شماره تماس گرفته یا پیامک بفرستید : 09369506382)

 

Similar threads

بالا