مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ 3 شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ در سه شهرک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.​

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز سه‌شنبه توانستند دو پایگاه‌ و سه شهرک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.
مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول و دوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و منازل شهروندان در جنوب لبنان، امروز سه‌شنبه ساختمانی که نظامیان صهیونیست در دو شهرک صهیونیست‌نشین «شومیرا» و« شلومی» سنگر گرفته بودند با سلاح مناسب و موشک خبر هدف قرار داد.
در بیانیه سوم مقاومت اسلامی لبنان آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و منازل شهروندان در جنوب لبنان، امروز سه‌شنبه شهرک «آویویم» که مورد استفاده نظامیان اسرائیلی بود با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفت و تلفاتی به دشمن وارد شد.
مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه چهارم و پنجم خود اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در غزه، تجمع نظامیان اسرائیلی را در پادگان «برانیت» دو بار هدف حملات موشکی قرار داده است.
حزب الله لبنان در بیانیه ششم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به شهرک الصویری و شهر بعلبک، امروز سه‌شنبه پایگاه هوایی «میرون» با موشک‌های هدایت شوند هدف قرار گرفت و موشک‌ها به اهداف اصابت کردند.
از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد.
 
بالا