سیاهچاله
عضو جدید
فرمولا1 تيم فرمول 1 رنو در سال 2002 متولد شد و تنها هدف آن پيروزى در FIA مسابقات جهانى فرمول يک بود ؛ بگونهاى که درآن فقط از خودروهاى رنو استفاده شود.تجربيات مبتنى بر قدمت نوآورىهاى انجام شده در زمينه موتورهاى ورزشى (motor sport) که به اولين مسابقه فرمول 1 رنو در سال 1977 برمىگردد و بدنبال آن شامل شش پيروزى جهانى در قسمت سازندگان خودرو دردهه 1990 يعنى هنگامى که رنو موتورهاى v10 را براى خودروهاى مطرح فرمول 1 عرضه کرد ، مىشود باعث شد تا تيم رنو پى درپى واستوار از آغاز اين فصل از مسابقات پيشرفت کند و به جايگاه کنونى در رقابتها که قهرمانى در هردو رده بندى رانندگان و سازندگان خودرو مىباشد دست يابد. اين پيروزىها نتيجه تلاش وکار مداوم کادر فنى رنو در انستون(Enstone) انگلستان و ويرىشاتيون(virychatillon) در فرانسه مىباشد. مسابقات سال 2005 با پيروزى فرناندو آلونزو(Fernando Alonso)،که بعنوان جوانترين قهرمان درتاريخ مسابقات فرمول 1 شناختهشد ، و جيانکارلو فيسيشلا (Giancarlo Fisichella) با مربىگرى پاتريک فور(Patrick Faure) و فلاويو برياتور(Flavio Briatore) با هشت پيروزى ، هفت بار در صدر قرارگرفتن در دور اول ، و هفده مقام دوم و سوم پايان يافت. در سال 2006 وهمزمان با يکصدمين سالگرد مسابقات جايزه بزرگ، رنو فصل جديد مسابقات فرمول يک را بعنوان مدافع عنوان قهرماني آغاز کرد. رنو در سال 2005 مقام قهرماني جهان را در گروه رانندگان و گروه سازندگان، هم زمان به خود اختصاص داد.دفاع از اين دو عنوان افتخار آفرين نيازمند تعهدي مشتاقانه، تلاشي بي وقفه و برتري فني دست نيافتني مي باشد - ارزش هايي که در قلب شخصيت رنو نهفته است. در فصل 2006 ، مسابقات فرمول يک در 19 مسابقه جايزه بزرگ در نقاط مختلف جهان برگزار مي شود که در هر مسابقه، غم ها و شادي هاي اين نمايش بزرگ به اجرا در مي آيند. داستان شخصيت هاي بي همتا: فرناندو آلونسو، قهرمان جهان و هم تيمي وي جيانکارلو فيسيشلا، هستند که با اشتياقي پايان ناپذير براي عبور از پرچم شطرنجي پايان مسابقه به رقابت مي پردازند.براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد کارگاه هاي فرمول يک، يا تست ها و توانايي هاي اتومبيل هاي مسابقه از پايگاه اينترنتي تيم فرمول يک رنو به آدرس زير بازديد کنيد: www.renaultf1.com