سوءظن 32 ساله زن به شوهر مشکل ساز شد!

Elaheh.1

عضو جدید

مردی در دادگاه خانواده 2 (ونک) حضور یافت و دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: همسرم دائماً به من سوءظن دارد و این موضوع باعث بروز اختلافاتی بین ما شده است؛ او فکر می‌کند که زنی دیگر در زندگی من وجود دارد و بر سر این موضوع با من بحث کرده و مشکلات و درگیری‌هایی را به وجود می‌آورد.

وی گفت: در همه این سال‌ها همسرم به من سوءظن داشت و امروز با وجود دو فرزند دختر باز هم رفتارش به همان شکل است و ما تا به امروز به خاطر آینده دو فرزندمان از یکدیگر جدا نشده‌ایم.

مرد افزود: همسرم بعد از اینکه من درخواست طلاق دادم بلافاصله مهریه‌اش را درخواست کرد تا حقش ناحق نشود؛ در واقع او به حفظ زندگی‌مان توجه نمی‌کند بلکه دائم به فکر پول و منافع خودش است.

وی بیان کرد: من و همسرم دائم با یکدیگر دعوا داریم و همسرم سوء معاشرت دارد؛ به شکلی که دیگر امکان زندگی ما در زیر یک سقف وجود ندارد.

مرد عنوان کرد: همسرم مدعی است که بعد از گرفتن مهریه و طلاق بلافاصله با پسرعمویش که تازه از همسرش جدا شده، ازدواج می‌کند؛ در حقیقت این همه سال زندگی مشترک را نادیده می‌گیرد و به فکر خودش است.

وی گفت: با اینکه ما دو فرزند داریم ولی همسرم باز هم به من شک داشته و با سوءظن‌هایش مرا آزار می‌دهد، در واقع زندگی ما به شکلی شده بود که من دائم باید به همسرم جواب پس می‌دادم و او مانند بازپرس مرا سؤال پیچ می‌کرد.

مرد افزود: از این وضع خسته شده و خواهان طلاق هستم و نمی‌خواهم دیگر در کنار همسرم به زندگی ادامه دهم و حتی یک بار دیگر در خانه و در کنارش ناهار بخورم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های مرد، رسیدگی به جلسه را به روزی دیگر با حضور زن موکول کرد و خواهان آشتی زن و مرد شد.

همچنین بیان کرد: این همه سال زندگی حیف است زیرا شما دو فرزند دارید که باید به خاطر آنها گذشت کنید.

 

Similar threads

بالا