رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در روز قدس امسال شناورهای سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر رژه خواهند رفت.​


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان این نیرو گفت: در چند ماه گذشته یک گروه کوچک از جوانان غیرتمند فلسطینی در مقابل صهیونیست‌های کودک‌کش ایستادند و هیمنه پوچ آنها را در هم شکستند. طوفان الاقصی سستی خانه عنکبوت را به همگان نشان داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیداری امت اسلام را ثمره 45 سال مقاومت دانست و اظهار داشت: بیداری ملتهای مسلمان ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طبق وعده الهی تا ازاله شدن این غده سرطانی زمان زیادی باقی نمانده است.

دریادار تنگسیری خبر داد: در روز قدس امسال شناورهای سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر برای نشان دادن انزجار خود در مقابل کشتار کودکان بی گناه و زنان مسلمان و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی رژه خواهند رفت.

وی افزود: تمامی شناورها علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را به نشانه همبستگی با این ملت مظلوم و ستم‌دیده بر فراز شناورها به اهتزار در خواهد آورد.
 
Similar threads
بالا