راهنمای خرید سنگ قبر

mrsamadi72

عضو جدید
اگر قصد خرید سنگ مزار برای عزیز از دست رفته خود را دارید و معیارهای خرید یهترین سنگ قبر را نمی دانید در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع سنگ قبر آشنا شوید و بر اساس بودجه و نیاز خود سنگ مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سنگ قبرها اغلب در سایزهای استاندارد و نوع های مختلف ارائه می گردند. مهمترین دلیلی که برای انتخاب یک سنگ قبر حائز اهمیت است مقاوم بودن آن سنگ در برابر فرسایش است.
زیرا یک سنگ قبر معمولا در هوای آزاد و سالیان سال بایستی روی مزار قرار بگیرد. این فرسایش می تواند به طرق مختلف ایجاد شود. شرایط آب و هوایی منطقه، تابش نور آفتاب، بارش باران و ضربه خوردن روی سنگ از مهمترین دلایل فرسوده شدن یک سنگ قبر است. بنابراین توجه به این نکات بسیار حائز اهمیت است.
برای سفارش خرید انواع سنگ مزار از فروشگاه جنت نوین می توانید از این لینک استفاده کنید

WhatsApp-Image-2019-06-15-at-4.14.17-PM1.jpg


خرید سنگ قبر گرانیت مشکی

اگر برای شما قیمت مناسب و نه چندان گران اما کیفیت و دوام بسیار بالا اهمیت دارد سنگ قبرهای گرانیت بهترین گزینه برای شما هستند. سنگ گرانیت مشکی نطنز اصفهان ، جز پر کاربردترین سنگهای گرانیت در ایران به شمار می‌آید. و در صنعت ساختمان و سنگ مزار به صورت گسترده از آن استفاده می‌شود. برای خرید سنگ قبر گرانیت به صورت مستقیم از تولیدکننده و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سنگ قبر جنت نوین تماس بگیرید. و یا به فروشگاه اینترنتی این مجموعه به نشانی (jannatnovin.com) کنید

خرید سنگ قبر برزیلی

سنگ قبر برزیلی به علت وجود آهن در سنگ مقاومت بسیاری دارد و از خانواده گرانیت ها می باشد .این سنگ وارداتی است و قیمت ارز مستقیما روی آن تاثیر می گذارد. حک لیزری روی سنگ بسیار با کیفیت چاپ می شود. این سنگ، مشکی ترین سنگ مناسب برای مزار می باشد.

خرید سنگ قبر مرمر

اگر قصد خرید سنگ قبر مرمر و گران قیمت را دارید به شما سنگ قبرهای مرمر را پیشنهاد می دهیم که در رنگ های سفید، سبز، صورتی و نباتی موجود است.

خرید سنگ قبر نانو

سنگ مصنوعی یا سنگ نانو در واقع سنگ غیرطبیعی است که از ترکیب سنگ های طبیعی معدنی با مواد افزودنی دیگر همچون سیمان سفید ، رزین های پلیمری نانویی و مواد دیگر تولید و ساخته می شود؛ همین امر باعث می شود که این سنگ ها کاملا یک دست باشند و هیچگونه شال و رگه رنگی در سطح خود نداشته باشند، در بازار هم دو مدل آن تحت عنوان : سنگ نانو چینی به صورت وارداتی و سنگ نانو ایرانی موجود هستند.

خرید سنگ قبر هرات

این سنگ اصیل و زیبا را باید جزو سنگ های خاص برشمرد و با توجه به اینکه در فضاهای مذهبی دارای مراجعه کننده زیاد در تماس و لمس بالا هستند امتحان خود را پس داده و هرچقدر بیشتر به اصطلاح پا بخورد براق تر شده و ظاهرش خراب نمیشود فقط کمی حالت چرمی پیدا میکند.

خرید سنگ قبر تویسرکان

معدن سنگ گرانیت مشکی تویسرکان با استخراج محدود ماهیانه بیش از 200 تن در استان ایلام، حوالی شهرستان تویسرکان واقع شده است.

این سنگ در برابر سرما، گرما، ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده از آن برای سنگ قبر می باشد.

خرید سنگ قبر سیمین

این سنگ به دلیل فراوانی قیمت ارزان تری نسبت به بقیه سنگ ها دارد اما از نظر کیفیت بسیار مقاوم است زیرا در آن آلیاژ آهن وجود دارد.

سنگ قبر بیرجند

سنگ قبربیرجند با دارا بودن ظاهر زیبا و چشم نواز به محض ورود به بازار کشور، جایگاه بسیار مناسبی از آن خود نموده است. همچنین به دلیل قیمت بسیار مناسب استقبال خوبی از این سنگ در بازار جهانی شده و این سنگ سهم قابل توجهی در صادرات دارد.
 

Similar threads

بالا