تو بهترینی! خودت باش

a_gadget

عضو جدید

دنیایی که ما داریم توش زندگی می‌کنیم، دنیای کلیشه‌هاست. رسانه‌ها با همه توان‌شون دارن کار می‌کنن تا مدها رو راه بندازن و پیش ببرن. چیزهای خوب و بد از پیش تعیین شدن، اما به سرعت تغییر می‌کنن. لباسی که امروز و به سلیقه هنرمند مورد علاقه‌تون تهیه شده (که واسه اونم یه تیم بزرگ از برندها و طراحا تعیین کردن) فقط امروز بهترین لباسه. اما پوشیدن همین لباس دو ماه دیگه از شما یه آدما دمده می‌سازه.
مد اگرچه ظاهر آدما رو هدف قرار می‌ده، اما خیلی چیزا برای پیروی از مدها باید تغییر کنن. اولیش طرز فکر ماست که باید به جایی برسه که بهمون بگه اگه می‌خوای خوب به نظر بیای بدو تا به قطار سریع و گرون مد برسی.
می‌شه از این قطار پیاده شد و مسیر دیگه‌ای رفت. مسیری که هنوز ظاهر آدما توش مهمه، اما زیبایی توی اصالت تعریف می‌شه. هر آدمی می‌تونه مدل خودش رو داشته باشه، هر آدمی می‌تونه خالق و طراح یه مدل شخصی باشه، فقط کافیه تقلید نکنه و بدونه که خودش یه تنه می‌تونه حریف موج‌های سنگین مد باشه.
“خودت باش! جهان اصالت رو ستایش می‌کنه” اینو بنویس و روی دیوار اتاق‌ت بزن تا شعار زندگی‌ت باشه. قیافه‌ات رو هر چی که هست، هیکل‌ات رو هر طوری که هست دوست داشته باش. برای بهتر شدن‌ش تلاش کن اما نذار چیزی مانع عشق تو به هرچیزی که داری بشه و یادت باشه بهتر شدن، الزاما چیزی نیست که تو تبلیغات تلویزیونی می‌بینی. تیپ خودت رو بساز و به دیگران نشون بده که چطور می‌شه بدون اسیر مد بودن، خوش‌تیپ و زیبا بود.


منبع rangirangi
 

Similar threads

بالا