تاپینگ بستنی چیست و چه کاربردی دارد؟

fatemeh7997

عضو جدید

تاپینگ بستنی چیست؟​

تاپینگ بستنی میوه ای


تاپینگ بستنی که نوعی فریزر تاپینگ محسوب می شود، در دو نوع صنعتی و فانتزی تولید می‌شوند. از تاپینگ های بستنی برای نگهداشتن بستنی ها، ترشیجات و میوه ها استفاده می شود. تاپینگ فالوده بستنی جلوه ی زیبایی به ویترین فروشگاه ها می دهد. صنایع برودتی نارنیا سرما تولید کننده انواع تاپینگ های ویترینی اعم از فانتزی و صنعتی با بهترین مواد اولیه می باشند.

تاپینگ بستنی میوه ای دارای عایق بندی پلی اورتان می باشند، که ایننوعاز عایق بندی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. تاپینگ بستنی اسکوپی که به صورت ویترینی طراحی می‌شوند، بسیار پرطرفدار هستند، زیرا جلوه ی زیبایی را به محصولات داخل فریزر می دهند، هم چنین این فریزرهای صنعتی از فاسد شدن و آسیب رسیدن به بستنی ها و یا هر نوع محصولی که داخل فریزر نگهداری می‌شود، جلوگیری می کند.
تاپینگ صنعتی مدل های مختلفی دارند، که تعداد کاسه ها و قدرت کمپرسورهای آن ها با هم متفاوت است، و با توجه به افزایش تعداد کاسه ها، قدرت کمپرسور آن نیز افزایش پیدا می کند، و کمپرسور نصب شده روی دستگاه تاپینگ مناسب با هر شرایط آب و هوایی و گرمسیری می باشد، و حتماً باید سازگار با محیط زیست باشند.

انواع تاپینگ بستنی​

  • تاپینگ بستنی فانتزی​

  • تاپینگ بستنی صنعتی​

تاپینگ فانتزی

برای نمایش بستنی اسکوپی در طمع های مختلف از بخچال بستنی اسکوپی استفاده می شود، در قسمت بالای این تاپینگ بستنی کوچک فضایی تعبیه شده که فروشنده می تواند به عنوان میزکار از آن استفاده کند و همچنین می تواند قاشق ها و کاسه بستنی قرار دهد که موجب بالابردن سرعت کار بهتر فروشنده می شود، لازم به ذکر است این تاپینگ به دلیل کوچک بودن وهمینطور قیمت مناسب تر مورد توجه بستنی فروش ها قرار گرفته است. این دستگاه دارای درب شیشه ای محدب وکشویی است که موجب سهولت بهتر برای خریدار می باشد.

تاپینگ بستنی صنعتی​

تاپینگ بستنی صنعتی درای کمپرسورو پرقدرت که به وسیله کمپرسورهای خنک کننده فیکس می شود ومانع از یخ زدن وشل شدن بستنی می شود بابهترین لدنه ی تزریق فوم پلی یورتان که باعث حفظ برودت داخل تاپینگ، مناسب برای انواع بستنی می باشد. با نورپردازی (LED) و ظروف استیل بن ماری مناسب جهت قرار گرفتن انواع بستنی های میوه ای، شکلاتی، سنتی و … در ویترین بستنی فروشی و آبمیوه فروشی می‌باشد


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا