برای قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات آستین بالا بزن

sevdaa.ir

عضو جدید
یک آزمون مهم در پیش است. برای ارتقا شغلی و کسب درآمد بالای 50 میلیون در ماه در این ازمون شرکت کنید. اگه به دنبال منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک هستید، اینجا یه فایل ضمیمه کردیم حداقل 10 مورد از سوالات مربوط به مبحث 14 است.
از جمله منابع اساسی برای آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی، مفاد چهاردهمین فصل مقررات ملی ساختمان به شمار می‌آید. این مطلب را می‌توانید به صورت رایگان از همین منبع دانلود نمایید. 😊 این فصل به عنوان یکی از منابع اصلی آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان محسوب می‌شود. مطالب موجود در این فصل از مقررات ۲۲ گانه به حدی پیچیده نیستند که به دلیل عدم آگاهی قابلیت حل سوالات آزمون را از دست بدهید. تمامی مطالب نظام مهندسی مکانیک در این وب‌سایت به صورت کامل برای دسترسی شما فراهم شده است.

یکی از منابع اساسی نظام مهندسی مکانیک، موضوع ۱۶ مقررات ملی می‌باشد. در این فصل، سازمان نظام مهندسی به بررسی جزئیات تاسیسات بهداشتی، نصب لوله‌های مناسب و استاندارد برای انتقال آب بهداشتی، و نکات حیاتی مرتبط با پیاده‌سازی تاسیسات بهداشتی در انواع ساختمان‌ها پرداخته است. این فصل را می‌توانید به عنوان یکی از منابع اصلی برای آزمون دریافت کرده و از طریق وب‌سایت سودا، فایل مربوط به آن را دانلود نمایید.
 

پیوست ها

  • mabhas14-1391.pdf
    996 کیلوبایت · بازدیدها: 1
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا