انتشار دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۳ منتشر شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ را از لینک زیر می توانید دریافت کنید:

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برای دریافت جدول رشته ها محل ها اینجا را کلیک کنید.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام نمایند.

گفتنی است، زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از شنبه ۱ اردیبهشت ماه تا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت خواهد بود.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

شروع ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳​


ثبت نام دکتری بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۳ آغاز شد.

بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام نمایند.

برای دریافت دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.
 
بالا