استعلام قیمت لوله داربستی شرکت لوله و قوطی اصفهان

لوله های داربستی در دو نوع لوله داربست سبک و لوله داربست سنگین با شرایط وزنی متفاوتی تولید می شوند. سایز استانداردی که براساس آن لوله داربستی را تولید می کنند شامل 2.5 میلی متر برای ضخامت دیواره، 48.3 برای قطر خارجی با طول لوله داربست 6 متری می باشد.
قطر رایج لوله داربستی1 و ½ اینچ است که به آن لوله 5 سانت یا 48 میل هم گفته می شود. ضخامت لوله داربست 2، 2.5 ویا 3 میلیمتر می باشد. در اصطلاح عامه به لوله داربست با ضخامت 2 میلیمتر ، لوله داربست سبک یا لوله داربست 14 کیلویی و به لوله داربست با ضخامت 2.5 میلیمتر لوله سنگین یا لوله داربست 17.5 کیلویی گفته می شود.


عوامل موثر بر قیمت لوله داربست​


عوامل مختلفی وجود دارند که بر قیمت لوله داربست تاثیر می گذارند. از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:


وزن لوله:​


وزن نهایی لوله ها به سایز و ضخامت آن ها بستگی دارد. بدیهی است که هر چقدر وزن محصول بیش تر باشد، متحمل پرداخت هزینه ی بیش تری نیز خواهید شد.


جنس لوله ها:​


همانطور که پیش تر نیز ذکر کردیم، این لوله ها در دو نوع گالوانیزه و فولادی تولید می شوند و قیمت گالوانیزه مقداری بالاتر می باشد. جدا از این مسئله اینکه لوله ها از ورق چ کارخانه ای تولید شده باشد هم تاثیر به سزایی روی قیمت آن دارد، بالاترین کیفیت ورق فولادی در ایران متعلق به کارخانه فولاد مبارکه می باشد.


سایز لوله داربستی:​


به کمک سایز لوله قادر به تشخیص قطر خارجی و داخلی لوله می شوید که بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.


ضخامت لوله داربست:​


رایج ترین ضخامتی که در تولید و استفاده از لوله های داربستی به کار برده می شود برابر با 2 و یا 2.5 میلی متر می باشد.

روش های فروش لوله داربست​


اعتبار اسنادی داخلی​


در صورت نداشتن نقدینگی کافی می‌توانید، در ازای اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار (ال‌سی) که ازسوی شعب بانک صادر می‌گردد تنها با پیش‌پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ پیش فاکتور، کلیه محصولات این شرکت را بصورت نسیه تا 2 ماهه خریداری فرمایید.
متقاضی دریافت اعتبار اسنادی تنها کافی است با دردست داشتن پیش‌فاکتور از شرکت لوله و قوطی اصفهان به یکی از شعب بانک که در آن حساب دارد مراجعه و بعد از ارائه مدارک و الزامات موردنیاز، نسبت به صدور اعتبار اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار (ال‌سی) موردنیاز در وجه شعبه بانک این شرکت اقدام فرماید.


فروش اعتباری


عرضه کلیه آهن آلات و محصولات فولادی به صورت اعتباری پس از دریافت ضمانت نامه بانکی و تایید کارشناسان حقوقی این مجموعه با مدت زمان تسویه حداکثر شش ماه امکان پذیر می باشد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
N قیمت کوره القایی ارتباط با صنعت 7

Similar threads

بالا