آیا میشود حیوانات منقرض شده را شبیه سازی کرد؟

دانشجونما

اخراجی موقت
دانشمندان ژاپنی از بدن موش هایی که شانزده سال منجمد شده بودند،شبیه سازی کردند.................

دانشمندان ژاپنی از بدن موش هایی که شانزده سال منجمد شده بودند،شبیه سازی کردند.تاکنون شبیه سازی ها با استفاده از سلول های اهدایی از بافت کبد و انتقال مولکول DNA آنها به سلول های تخم گیرنده انجام می شده است.
 

دانشجونما

اخراجی موقت
کارشناسان پیش از این معتقد بودند که استفاده از سلول های منجمد برای این منظور غیر ممکن است،چرا که فرایند انجماد به مولکول های DNA آسیب میرساند.اما دانشمندان ژاپنی که به تازگی موفق به انجام این کار شده اند،اعلام کردند که با این روش می توان مخلوقات منقرض شده مانند ماموت ها را از بقایای یخ زده ی آنها دوباره ایجاد کرد.
از زمان شبیه سازی دالی(گوسفندی که در سال 1996 به دنیا آمد) تا کنون هر نمونه ی شبیه سازی شده ی موفق با روشی انجام شده که طی آن اسید نوکلئیک از سلول خارج و سپس یک سلول تخم خالی جاسازی میشود و فرایند تقسیم سلولی با کمک مواد شیمیایی یا الکتریسیته آغاز میشود اما در تحقیق اخیر با عملیاتی موفقیت آمیز و با استفاده از سلول های مغز موش هایی که در دمای منهای بیست درجه منجمد شده بودند،نمونه ی شبیه سازی شده ی آن ها خلق شد.
 

دانشجونما

اخراجی موقت
نه تنها نسل دایناسور ها هفتاد میلیون سال است که منقرض نشده است بلکه شواهد زیادی وجود دارد که هنوز تعداد زیادی از آنها هنوز زنده اند فریب از آنجایی شروع شد که خانواده روتشیلد که خود صاحب بسیاری از چاههای نفت در سراسر جهان هستند آنها و بسیاری از خانواده های ایلومناتی ها می خواهند مردم را در جهل نگه دارند که شما ندانید از کجا آمده اید بسیاری از منابع کتب مقدس وجود دایناسور ها در زمان عیسی مسیح را تایید می کند مثلا در JOB: 41, Ps: 74:14 and Isa: 27 به موجودی بنام لویاتان اشاره شده است.
در منابع بسیاری نیز به موجودی بنام اژدها اشاره شده است که تعبیر مدرن آن می تواند کلمه دایناسور یا مارمولک وحشتناک باشد در نوشته های باستانی بسیاری نیز به همزیستی اژدها با انسان اشاره شده است بیایید نگاهی به لاشه هایی در سراسر جهان که نشان می دهد دایناسور ها هنوز زنده اند بیندازم.
 

دانشجونما

اخراجی موقت
این تصویر مربوط به لاشه موجودی بنام Zuiyo-Macu است که در سال ۱۹۷۷ در سواح نیوزیلند در ژاپن گرفته شده است.و وزن آن ۴۰۰۰ پوند بود و ۳۰ روز از مرگ این جاندار می گذشت.دانشمندان سعی کردند اعلام کنند که این موجود فقط یک کوسه است ولی جوابی برای آن پیدا نکردند.این وجود دارای گردن بلند و مهره بود دانشمندان به سختی ادعا کردند که ۹۵ درصد بدن این جاندار مانند کوسه از پروتئین تشکیل شده است ادعای مزخرف مانند اینکه بگوییم ۹۵ درصد هندوانه و ابر هر دو از آب تشکیل شده است!

عکس دیگر مربوط به کشف موجودی بنام Plesiosaur در سواحل کالیفرنیا است طول گردن این موجود ۲۰ به ۲۰ فوت می رسید!
 

دانشجونما

اخراجی موقت
بنابرین شما می توانید به رمز و راز قفل بودن اطلاعات در باره زنده بودن هیولاها پی ببرید و بدانید که دیگر این یک راز نیست Plesiosaurs هنوز منقرض نشده است امروز تعداد کمی از دایناسور ها هنوز زنده هستند بسیاری از دایناسور ها قبل از طوفان نوح توسط یک شهابسنگ بزرگ نابود شدند و تعداد زیادی از آنها در طوفان نوح از بین رفتند ولی هنوز تعدادی از آنها زنده هستند و با ما زندگی می کنند.اگر علم روز چشم خود را بروی حقایق باز کند و تحت تاثیر خانواده روچیلد قرار نگیرد برای همه ی مردم بهتر است.
آیا می دانستید تمساح ها سوسمار ها و کرگدن ها دایناسور نیستند اما بسیاری از دانشمندان هنوز اجازه مطالعه روی آنها را ندارند؟
این مقاله ترجمه دست و پا شکسته ای است از :
http://www.zimbio.com/TheConspiracyZone/articles/22/THERE+LIVING+DINOSAURS+STILL+ROAMING+EARTH
منبع: http://ourwonderfullworlds.wordpress.com
 
Similar threads

Similar threads

بالا