انواع روش هاي معرفي سايت به موتور هاي جستجو

neda_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
براي معرفي سايت يا وبلاگ خود به موتور هاي جستجوگر حدودا ۴ روش داريم كه به توضيح آنها خواهم پرداخت:



۱- ثبت مستقيم: كه اين كار خيلي وقت گير خواهد بود و به احتمال زياد هيچ كس از اين كار استفاده نمي كند. اما با اين حال اين روش را هم ذكر خواهم كرد كه اگر كسي خواست از اين روش استفاده كند. براي اين كار بر روي اسم هر كدام از موتور هاي جستجو كليك كرده و در آدرس هاي مورد نظر وبلاگ و يا سايت خود را معرفي مي كنيد.
MSN --- google --- yahoo
راهنمايي چگونگي معرفي به اين 3 موتور جستجو را مي توانيد اينجا ببينيد!
2- سرويس هاي رايگان: در اين حالت سرويس هاي رايگاني وجو دارند كه شما با دادن آدرس سايت يا وبلاگ خود به اين سايت،اين سايت ها خودشان به طور خودكار سايت شما را در چندين موتور جستجو معروف ثبت مي نمايند.
searchengineoptimizationcompany
در اين مورد بنده فقط همين سايت رو سراغ داشتم اگر كسي بيشتر از اين ها سراغ داشت حتما اعلام كنه!
3- ثبت در دايركتوري: اگر بخواهم تعريفي از دايركتوري داشته باشم مي توان اينگونه تعريف كرد كه دايركتوري همان لينكدوني يا لينكستان هاي خودمان هست .يكي از معروف ترين اين دايركتوري ها سايت dmoz مي باشد كه وقتي شما سايتان را در اين دايركتوري ثبت كرديد بسياري از موتور هاي جستجو به سمت شما هجوم مي آورند! و در نتيجه سبب افزايش Page Rank سايت يا وبلاگ شما مي شود.
براي اين كار اگر سایت شما فارسی هست با مراجعه به اين بخش و انتخاب دسته مورد نظر و بعد کلیک بر روی پیشنهاد آدرس می توانید سایت يا وبلاگ خود را معرفی کنید. برای دیگر سایت به زبان های دیگر هم می توانید از طریق بخش های دیگر این سایت اقدام کنید. اگر اشتباه نكنم بعد از انتخاب زير شاخه مورد نظر به قسمت پيشنهاد آدرس برويد و از انجا url خود را ثبت كنيد.
4- لينك سايت ديگر به شما: كه اين روش معمولا از طريق لينك يك سايت به سايت شما مي باشد. كه اگر در اين حالت اگر سايت لينك دهنده به سايت شما در موتور هاي جستجو ثبت شده باشد بي شك سايت شما هم در فهرست موتور هاي جستجو ثبت مي شود.
 

t0tem

عضو جدید
یه راه حل دیگه هم هست :
انقدر مطلب بزاری و آمار سایتت رو ببری بالا تا خود Google بیاد و سایت شما رو Index کنه. البته برای این کار باید تبلیغات زیادی کنی.
 

R-Quantum

عضو جدید
کاربر ممتاز
وبسایت یا وبلاگ خود را در تمامی موتورهای جستجو ثبت کنید

وبسایت یا وبلاگ خود را در تمامی موتورهای جستجو ثبت کنید

Search Engine یا به عبارتی موتورهای جستجو یکی از قویترین ابزارهای ممکن و موجود برای معرفی و شناساندن وبلاگ و یا وبسایت خود به کاربران اینترنت و فضای Cyber است. امروزه با گسترش بی حد و حصر وبسایت های اینترنتی و همچنین توجه افراد حقیقی و حقوقی، سازمان ها، ادارات و ... به لزوم داشتن فضایی برای ارایه موجودیت خود به همگان، این موضوع را بیش از پیش مهم می کند که این صفحات به گونه ای در موتورهای جستجو ثبت شوند، تا از این طریق بتوانند حداکثر کاربران اینترنت را به سمت و سوی خود بکشانند و به گونه ای بازار سخت رقابت را در دستان خود بگیرند. از اینرو افرادی موفق تر هستند که بتوانند وبلاگ یا وبسایت خود را در تمامی Search Engine ها به ثبت برسانند. بنابراین به شما دارنده­گان وبلاگ یا وبسایت پیشنهاد می کنم هر چه سریعتر به سایت زیر مراجعه کنید و کار ثبت آن را انجام دهید.

پس از نوشتن آدرس URL و ایمیل خود بر روی دکمه Add Url کلیک نمایید و نتیجه نهایی را به صورت زیر مشاهده نمایید.


یافته های یک دانشجوی IT دانشگاه صنعتی شیراز
 

t0tem

عضو جدید
من قبلا این کار رو کردم و مثلا آدرس سایت خودم رو تو 1800 تا موتور ثبت کردم ولی هیچ تاثیری نداشت فقط از اون به بعد روزی20-30 تا Email برام می آد که همه Spam هستند.
برای ثبت تو موتورهای جستجو کافی هست اسم سایت شما تو دو تا سایت دیگه بره و شما به مدت 1-2 هفته تو سایت مطلب بزارید.
برای بالا بردن بازدید سایت ثبت تو موتورهای جستجو کافی نیست (یعنی بهتر بگم اصلا به کار نمی آد) باید Rank سایتتون رو ببرید بالا که اون هم به نظر من و چندین استاد دیگه بهترین کار سرمایه گذاری رو Google هست. چون موتورهای جستجوی دیگه تقریبا تعطیل هستند.
کسی تو این زمینه موفق هست که از علم SEO یا (Search Engine Optimizer) اطلاعاتی داشته باشه. با رعایت قوانین SEO تو مدت 1 ماه می تونید علاوه بر ثبت سایت تو Google ،
Rank سایتتون هم به 1 یا حتی 2 برسونید.

موفق باشید...
 

امیرحسین.

اخراجی موقت
با سلام
اکثر لینک های موجود فیلتر شده یا از کار افتاده اند .لطفا" لینک های سالم جدید معرفی کنید.
با تشکر
 

l-mohajeri

عضو جدید
یه راه حل دیگه هم هست :
انقدر مطلب بزاری و آمار سایتت رو ببری بالا تا خود Google بیاد و سایت شما رو Index کنه. البته برای این کار باید تبلیغات زیادی کنی.
البته به شرط اینکه مطالبتون تکراری نباشه،باعث ایندکس شدن سایتتون میشه و خیلی سریعتر شناخته میشه.اما اگه مطالب تکراری قرار بدید یه مدت ایندکس میشه ولی بعد یه مدت سایتتون به ناکجا آباد ارسال میشه.
 
بالا