ملیسا
پسندها
5,045

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • و این بار ... هنر نمایی با چوب ( 1 2) سلام دوست عزیز ...........خوبی؟
    خدایا به خاطر لطف و محبتت س‍پاسگذاریم!" ده دقیقه میگذره و پسره همچنان سرش پایینه و داره به دعا کردن ادامه میده. دوست دخترش متعجب‌تر از بقیه ازش میپرسه که: "من نمی‌دونستم که تو این همه مذهبی هستی!" پسره جواب میده: "من هم نمی‌دونستم که پدرت توی داروخانه کار می‌کنه[IMG][IMG][IMG][IMG]
    موقع شام پسره سر میز نشسته در حالی که دوست دخـــترش سمت چپش هست، خواهر دوست دختــــرش سمت راستش و مادر دوســـت دخــــترش روبروش نشسته! در همین حال پدر دخـــتره هم میاد سر میز شام و ناگهان پسره سرش رو میاره پایین و شروع می‌کنه به دعا کردن: "خداوندا...به این سفره برکت بده و به خاطر همه چیزهایی که به ما دادی ممنونیم!" چند دقیقه بعد پسره هم چنان داره دعا می‌کنه:
    روزی یه پسر جوان میره توی داروخانه و به فروشنده میگه که: "یه ک/اندو/م می‌خواستم، راستش رو بخوای دارم با دوست دخـتـرم واسه شام میرم بیرون، شاید یه موقعیتی پیش بیاد که بتونم یه کم باهاش ح۰ال کنم!" فروشنده ک<اند<وم رو بهش میده و پسره میره بیرون اما هنوز از در داروخانه بیرون نرفته که برمیگرده و دوباره میگه: "اگه میشه یه ک<اندو<م دیگه هم بهم بدید، آخه خواهر دوست دخـــترم هم خیلی ناز و خوشگله، همیشه وقتی که منو می‌بینه پاهاشو به طرز ش۲هوت انگیزی باز می‌کنه، فکر کنم اگه خوش شانس باشم بتونم با اون هم یک ح.الی کنم!" فروشنده ک<ان<دوم دوم رو بهش میده و پسره میره اما دوباره از در داروخانه بیرون نرفته که برمیگرده و میگه: "یه دونه ک<اندو<م دیگه هم به من بدید، آخه مامان دوست دختــــرم هم خیلی ناز و دل رباست و همیشه وقتی منو می‌بینه نگام میکنه و نخ میده، فکر کنم از من میخواد که یک کارایی بکنم!"
    منظورتون تبلیغ سایتتون هستش؟ خیر مگه تا حالا بنر اینجا کسی گذاشته!!

    ببخشيد مليسا جون الان مهمون دارم عزيزم...دوستمه اينجا كنارم نشسته شرمنده..
    خوب اگه گفتن کارش و انجام بده، بگو که فرصت نداری و باید کارهای خودت و انجام بدی و از کارهای خودت هم عقب هستی.
    تو هم که همیشه رو میزت پر از کارهای عقب افتاده س. به همونا رجوع کن و از سرت باز کن.
    خودت هم مدام پیگیر ایمیل های خودت باش. اگه باز هم پرینت نگرفت و اذیتت کرد، اون موقع گزارشش و رد کن. چون داره کار تو رو دچار مشکل می کنه.
    لازم نیست مثل خودش باشی. ولش کن. چی کارش داری. خودش جواب کار خودش و می گیره. تاخیرها یه روزی کار دستش میده.
    تو فقط دیگه بهش سرویس نده. البته سرویس خارج از شرح وظایف خودت. وقتی تو کارش اشکال ایجاد بشه، دیگه نمی تونه جوابگو باشه و کارش یکسره میشه.
    بله، فهمیدم بزی کیه!!!
    خوب تو به تاخیر اون چی کار داری؟ تو به کارای خودت برس و کارای اون و انجام نده. چرا بهش میگی بی صفت؟ به خاطر تاخیر که به یه نفر دیگه نمیگن بی صفت.
    اسم این شده بزی؟؟
    حالا چی کار کرده که بهش میگی بی صفت؟
    بله. متوجه شدم غیبت چه کسیه! شما کار دیگه ندارین که!!
    بنویس همساده
    ما در دهانش میکوبیم اگر خدا بخواهد
    فردا زنگ میزنم به سروش ببینم چیکا کرد.
    سلام همساده!
    همساده اختیار دارین.
    شما اونقدر محکم تشریف دارین که جلوی کوه مشکلات ایستادگی میکنید و یه تو دهنی محکم بر دهان مشکلات که به صورت " طوفان" ظاهر شده اند میزنید :دی
    طوفان رو درست نوشتم دیگه؟ :دی
    سلوووم ملیسا جوونم
    ادرس پروفایلتو توی نواندیشان واسم بذار من اینجا زیاد نمیام
    نغمه
    راسی چه خبر دیگه به ما سر نمیزنید تو دکه کسی ناراحتت کرده ؟
    بگو تا حالشو بگیریم آبجی جون
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا