کتاب ” مرجع کامل طراحی PLANT با PDMS “

masoudezzati

عضو جدید
کتاب ” مرجع کامل طراحی PLANT با PDMS
مجموعه آموزشی نرم‏افزار PDMS، محصول گروه پایپینگ و فرایند، به کاربردهای مختلف نرم افزار اعم از سطوح مقدماتی و پیشرفته پرداخته است. آموزش‏های این پکیج بر مبنای ساختار نرم افزار و اولویت کاربرد ماژول‏های آن تقسیم بندی شده است. جلد اول این مجموعه با نام ” مرجع کامل طراحی PLANT با PDMS “ مشتمل بر شش فصل و روش آموزش، گام به گام با انجام یک پروژه‏ی واقعی است. پس از آشنایی کلی با نرم‏افزار در فصل اول، در فصل دوم انجام پروژه با آموزش دو کاربرد اصلی‏ترین بخش نرم افزار یعنی ماژول Design و کاربردهای Pipe Work و Equipment آغاز شده است. در فصل سوم مدل‏سازی کامل Structure و کاربردهای مختلف و متنوع آن آموزش داده شده است. پس از مدل‏سازی سه یعدی قسمت‏های اصلی Plant، نوبت به گرفتن نقشه‏های Detail، Plan ها و سایر مستندات فنی مورد نیاز کارفرما می‏باشد که در فصل چهارم و با آموزش ماژول Draft به آن پرداخته‏ایم. فصل پنجم نحوه‏ی گرفتن خروجی ها و Report های متنوع از اقلام پروژه را آموزش می‏دهد. در فصل پایانی کتاب حاضر، آموزش مدیریت پروژه و ساخت یک پروژه واقعی را در ماژول Admin آموزش داده‏ایم. به همراه کتاب یک عدد CD شامل پروژه‏ی انجام شده در کتاب و چند کتاب مفید در زمینه پایپینگ از جمله کتاب مرجع
Piping Handbook ارائه می‏شود. در جلد دوم این مجموعه که به زودی روانه بازار خواهد شد، سایر کاربردهای ماژول Design ( مانند Hanger & Support، HVAC و . . .) و ماژول Draft ( مانند ADP، Draft Admin)، آموزش کامل ماژول‏های IsoDraft، Spooler و ماژول‏های کاتالوگ‏نویسی (Paragon، Specon)، ماژول Administartion Lexicon و ماژول‏های Monitor، Propcon و نیز برخی نرم‏افزارهای جانبی مانند PDMS Review و PDMS Catview ارائه خواهد شد و در مواقع لازم با برخی دستورات برنامه نویسی در PDMS آشنا خواهیم شد.
این کتاب در 416 صفحه توسط انتشارات اندیشه سرا به چاپ رسیده است و از 20 آذر در کتابفروشی های معتبر به قیمت 9000 تومان به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به مرکز پخش (دفتر انتشارات اندیشه سرا) از تخفیف 10 درصد و با ارائه برگه تخفیف موجود در وب سایت www.pdms12.com از 20 درصد تخفیف خرید کتاب بهره مند شوید.
ناشر و مرکز پخش: میدان انقلاب- ابتدای کارگر جنوبی- بین نظری و روانمهر- بن بست گشتاسب- پلاک 56- طبقه دوم- انتشارات اندیشه سرا 88006487
 

hormozdi

عضو جدید
وقتی خود نرم افزار بصورت کرک شده و کامل موجود نیست، راهنمای نرم افزار هم چندان بدرد نمی خورد.
 

Schneider

مدیر بازنشسته
کسی یا افرادی از دوستان ممکنه کمی در ارتباط با اهمیت نرم افزار PDMS برای مهندسای شیمی و شغل آیندشون توضیح بده؟
پیشاپیش تشکر میکنم ;)
 

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
کسی یا افرادی از دوستان ممکنه کمی در ارتباط با اهمیت نرم افزار PDMS برای مهندسای شیمی و شغل آیندشون توضیح بده؟
پیشاپیش تشکر میکنم ;)

این نرم افزار بیشتر در مقاطع ارشد برای مهندسان شیمی کاربرد دارد، و تحت هیچ عنوان در مقطع کارشناسی مورد استفاده دانشجویان قرار نمی گیرد. و در ارتباط با شغلشان هم بستگی به مکان استخدامی دارد. یک مهندس شیمی باید توانایی کار با این نرم افزارها رو بلد باشد:
HYSYS
ASPEN
PIPESYS
MATLAB
AMINS
ASPEN PIPE
HTFS
HTRI
 

hasankhah

عضو جدید
سلام و خشته نباشید .
تو بخش پایپینگ در pdms وقتی میخوام یه سه راهی با قطر نافی مساوی با قطر جاری بسازم ، زانویی ساخته شده اصلا یه شکل دیگه در میاد . مثل قیف میشه . چجوری باید حلش کرد؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید.
 
بالا