فوتسال

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا از جون مايه گذاشتن وقتي شوتي به سمت دروازه زده ميشد همه به خودشون رو به سمت توپ پرتاب مي كردن يعني جون كندن واسه ايران اينه كه واسه ماها كه بازي رو از تلويزيون مي بينم ارزشمنده
 

eL2rado

عضو جدید
دمشون گرم

دمشون گرم

بابا این چه بازی ای بود, خیلی افتضاح کار کردن.....
شوخی کردم بابا:smile: خواستم یه تنوعی ایجاد شه;) راستش منم مثل اکثرتون تو دانشگاه دیدم, با زدن گل پنجم ایران که غوغایی برپا شد,اما اخرش چنان بغضی گرفته بود.....واقعا گل کاشتن..درود بر شما
 

phalagh

مدیر بازنشسته
الاااااهی من که خودم اشکم در اومد.اون بازیکنا خودشون که دیگه...:cry:
من نمیدونستم چقد پاداش دادن. الان تو این تاپیک خوندم که دو میلیون بوده. خوبه والا برا فوتبالی که هیچ کاری نمیکنه اون همه خرج میکنن اما به ورزشکارایی که واقعا از جون مایع میزارن...
بیچاره ها حق داشتن میگفتن میخوایم فدراسیونمونو جدا کنیم. با این همه تبعیض...
ولی امیدوارم اونایی که تو تهرانن مثل کسانی که کاپ رو بردن بالا سرشون برن به استقبالشون توی فرودگاه چون از نظر ما اونما قهرمانن و خوبه تو عمل هم با استقبال از اونا اینو بهشون نشون بدین که یه خورده از ناراحتیشون کم بشه.
 

PersiaN_PulsE

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینا نشون دادن که همه فکرشون ایرانه ولی حییییف چون واقعا ایتالیا تیمی نبود که بتونه ایران رو ببره ..من از این لجم میگیره و اعصابم میریزه به هم...بازم ایول
 

SAMI.J

عضو جدید
من گله دارم !
نه از بچه ها اونا كه عالي بودند با شناختي كه من قبلاً ازشون داشتم واقعاً چند برابر خودشون ظاهر شدند .
گله من از آقاي حسين شمس ! اين دوره تنها دوره اي بود كه ما اصلاتاكتيك نداشتيم نمي دونم چقدر درباره فوتسال ميدونيد ولي فوتسال عين فوتبال نيست يعني 90% بازي كه انجام ميدي بايد از روي تاكتيك و كار هاي از قبل تمرين شده باشه ولي ما اين دوره فقط با تكيه بر بازي فردي وغيرت بچه ها و هنر نمايي مصطفي نظري بود كه نتيجه ميگرفتيم .نميگم اين بچه ها بد بودن ولي ما 4 تا بازيكن از تيم ملي اميد مون آورده بوديم نميگم نبايد مي اومدند ولي تجربشون واسه اين ميدون كم بود ما ديروز اگه يه با تجربه داشتيم مطمئنم با اختلاف ايتاليا رو ميبرديم . ما خيليبازيكن خوب و با تجربه تر تو ليگ داريم كه دعوت نشدند .من نمي دونم كه اين باند بازيها و كثيف كاريها مي خواد از فوتبال و فوتسال و كلاً ورزش ما جمع بشه .
ولي بازم دم همه بازيكنا گرم با اين نفرات گل كاشتن .
 

Persia Boy

عضو جدید
کاربر ممتاز
دم همشون گرم اي كاش كمي از اين غيرت را مسئولان داشتند تا بيشتر از اين به فوتسال بها بدهند
 

milad3

عضو جدید
درسته که حذف شدن ولی این مساوی هم خیلی غرور آفرین بود چون ایتالیا با جون کندن در آخرین لحظات تونست بره بالا :thumbsdown: :redcard:
و جالبه که تو این بازی داور دست به کارتش خوب بود . کلا تیم هایی که با ایتالیا بازی دارن چندتا محروم بزرگ دارن تا ایتالیا راحت بره بالا - چه میکنه این مافیا- :w43:
 

ie student

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا حيف شد...اما دم همشون گرم...جدا بچه ها از جون مايه گذاشتند.وقتي توپ به طرف دروازه مي اومد با جون و دل خودشون رو بطرف توپ پرت مي كردند.نه تنها هيچ چي از ارزش بچه ها كم نشد،كه ما ايراني ها به داشتن چنين بازيكناي غيوري افتخار مي كنيم...
 

chem man

عضو جدید
واقعا كارشون عالي بوده فقط يه باخت با اختلاف يه گل اونم به برزيلي كه به هيچ تيمي رحم نمي كنه ما با يه باخت حذف شديم بعد فدراسيون زحمت مي كشه و به هر كدوم 2 ميليون پاداش ميده مسلما اونايي كه با اين غيرت بازي مي كنن واسه پاداش و پول بازي نكردن ولي خب خيلي زشته اين پاداش اگه داده نمي شد خيلي بهتر بود به نظر من

دست گلشون درد نكنه ايران بهترين تيم اين جام بود
عزیزم از دور اول که صعود کردن به هر کدوم از بازیکنها یه پژو 206 دادن ، خوب فکر کنم واسه یه فوتسالیست با قراردادهای خیلی کم جایزه خوبی باشه .
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزم از دور اول که صعود کردن به هر کدوم از بازیکنها یه پژو 206 دادن ، خوب فکر کنم واسه یه فوتسالیست با قراردادهای خیلی کم جایزه خوبی باشه .


من عادت دارم از صبح تا شب هر چي خبر ورزشي ميده رو نگاه كنم درست بعد از صعود از مرحله مقدماتي وقتي فردوسي پور و بقيه گفتن كه اينا نياز به پاداش دارن تاج تو اخبار صبح گفت نفري 2 ميليون پاداش نقدي بهشون ميديم تا به دنبال موفقيت هاي بعدي اين جايزه افزايش پيدا كنه
تا اينا حذف شدن بعد گفتن 206 اين خبري بود كه من شنيدم حالا اگه اشتباهه شرمنده
 

aradan

عضو جدید
خيلي كارش بيشت بود ايران
واقعا حقش بود بين چهار تا باشه
ولي همينشم خيلي خوبه
ان شا الله دفه ي بعدي حتما بين چهار تا باشيم
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مربيان فوتسال ايران به برزيل مي‌روند

مربيان فوتسال ايران به برزيل مي‌روند

براي شرکت در دوره مربيگري
مربيان فوتسال ايران به برزيل مي‌روند ... :heart::gol:


جام جم آنلاين: 10 مربي برگزيده فوتسال ايران براي شرکت در دوره مربيگري اواخر بهمن‌ماه سال‌جاري عازم برزيل خواهند شد.





به گزارش مهر ، در جريان سفر تيم ملي فوتسال برزيل به ايران براي رويارويي با تيم‌هاي ملي و اميد فوتسال کشورمان توافقات لازم براي سفر 10 مربي فوتسال ايران به اين کشور صورت پذيرفت.


عباس ترابيان ، رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال در سفر به برزيل مجددا بحث حضور اين مربيان در دوره مربيگري را مطرح کرد و مقرر شد نفراتي که از سوي کميته فوتسال براي شرکت در اين کلاس معرفي مي شوند از تاريخ 7 فوريه 2010 (18 بهمن‌ماه 1388) به مدت 10 روز تحت آموزش مدرسان برزيلي قرار گيرند.


دوره مربيگري مربيان فوتسال ايران در شهر «فورلاتزا» برزيل برگزار خواهد شد و تا روز 18 فوريه 2010 (28 بهمن‌ماه 1388) به طول مي انجامد.


عباس ترابيان در خصوص دوره مربيگري، مربيان فوتسال ايران در برزيل گفت: در اين دوره مربي بيشتر روي پرورش بازيکنان جوان و چگونگي هدايت آنها به سطح اول فوتسال تکيه خواهد شد. به همين خاطر مربياني به دوره مربيگري برزيل اعزام مي شوند که بيشتر در اين رده سني فعاليت کنند.


وي با اشاره به اينکه در فوتسال جوانگرايي به يک فرهنگ تبديل شده است ، افزود: بزودي از سوي کميته فوتسال فراخوان مي دهيم تا مربيان براي شرکت در اين دوره داوطلب شوند.


رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال تصريح کرد: مربيان براي شرکت در دوره مربيگري ماه فوريه برزيل بايد بخشي از هزينه‌هاي سفر و اقامت در اين کشور را متقبل شوند که همين مسئله محدوديت‌هايي را براي برخي از مربيان به دنبال خواهد داشت.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تورنمنت جايزه بزرگ 2010 برزيل

تورنمنت جايزه بزرگ 2010 برزيل

تورنمنت جايزه بزرگ 2010 برزيل
تيم فوتسال ايران به برزيل دعوت شد


جام جم آنلاين: ملي پوشان فوتسال ايران براي شرکت در تورنمنت جايزه بزرگ 2010 برزيل به اين کشور دعوت شدند.





به گزارش مهر، تيم ملي فوتسال ايران طي دو دوره گذشته مسابقات فوتسال گراند پريکس برزيل عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داده است، براي شرکت در دوره آتي اين رقابت‌ها نيز به برزيل دعوت شد. اين دعوتنامه در جريان سفر عباس ترابيان، رئيس کميته فوتسال ايران به برزيل تسليم وي شد.



ترابيان ضمن اعلام آمادگي براي سفر به برزيل و شرکت در مسابقات جايزه بزرگ اين کشور تاکيد کرد ملي پوشان ايران تنها در صورتي در اين رقابت‌ها حاضر مي شوند که برزيلي‌ها در سال 2010 بار ديگر به کشورمان سفر کرده و چند بازي تدارکاتي در تهران و شهرهاي ديگر برگزار کنند.


برزيلي‌ها ضمن پذيرش ضمني درخواست ترابيان اعلام کرده‌اند در ماه فوريه و زمان تدوين برنامه‌هاي تيم ملي فوتسال اين کشور پيرامون سفر به ايران تصميم گيري خواهند کرد و در صورت مهيا بودن شرايط به کشورمان خواهند آمد.


مسابقات فوتسال گراند پريکس برزيل در ماه اکتبر 2010 در اين کشور برگزار خواهد شد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عدم حضور شمسايي در اردوي تيم ملي فوتسال ايران

عدم حضور شمسايي در اردوي تيم ملي فوتسال ايران

عدم حضور شمسايي در اردوي تيم ملي فوتسال ايران ... :surprised:
وحيد شمسايي در دور جديد اردوي آماده‌سازي تيم ملي فوتسال ايران حاضر نشد.



دور جديد اردوي تيم ملي فوتسال براي شرکت در جام ملت‌هاي آسيا از روز هفتم فروردين ماه در کمپ تيم‌هاي ملي آغاز شد که وحيد شمسايي با وجود دعوت به اين اردو، به دليل اختلاف نظر با حسين شمس در تمرينات حاضر نشد.

انتخاب کاپيتان تيم ملي فوتسال و تيم فولاد ماهان به عنوان بهترين بازيکن مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا، با واکنش حسين شمس (سرمربي تيم ملي فوتسال ) همراه شد. شمس معتقد بود در اين دوره از مسابقات حق چند بازيکن ديگر بوده است که اين عنوان را به خود اختصاص دهند.
تيم ملي فوتسال روز 17 فروردين ماه تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهد کرد تا در تورنمنت چهارجانبه تايلند حضور پيدا کند.
علاوه بر غيبت شمسايي، 4 بازيکن ديگر نيز اين تيم را در اين سفر همراهي نخواهند کرد.
هم‌اکنون مصطفي نظري، محمد طاهري، اصغر حسن‌زاده، فرهاد فخيم، احسان زحمتکش، امين کريمي‌نژاد مصدوم هستند که به گفته حسين شمس، فقط طاهري و حسن‌زاده از اين جمع قادر به حضور در تايلند هستند و 4 بازيکن ديگر اين سفر را از دست داده‌اند.
ملي‌پوشان روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري به استراحت خواهند پرداخت و مجددا از روز شنبه هفته آينده تمرينات خود را زير نظر کادر فني تيم ملي پيگيري خواهند کرد.
تيم ايران با 12 بازيکن راهي تايلند خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شمس شكايت خود را از شمسايي پس گرفت

شمس شكايت خود را از شمسايي پس گرفت

شمس شكايت خود را از شمسايي پس گرفت

فوتبال- همشهري آنلاين:

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران شکايت خود را از شمسايي پس گرفت.
نشست روز شنبه (14 فروردين) کميته انضباطي که به دليل شکايت حسين شمس از وحيد شمسايي برگزار شد با آشتي طرفين به پايان رسيد.

حسين شمس در مورد پس گرفتن شکايت خود از شمسايي و احتمال دعوت شدن وي به تيم ملي براي رقابت‌هاي 4 جانبه تايلند که از 19 فروردين آغاز مي‌شود گفت: "به دليل پادرمياني فيروز کريمي و سعيد گرکاني (عضو هيات مديره باشگاه علم و ادب مشهد) که دو تن از بزرگان فوتسال هستند، شکايتم را از وحيد شمسايي پس گرفتم. شمسايي براي اين رقابت‌ها به هيچ عنوان در تيم ملي حضور نخواهد داشت و فقط در صورتي که بتواند غيبتش در روز 7 فروردين را در اردوي تيم ملي با مدارک مستند موجه کند امکان دارد براي جام ملت‌هاي آسيا به تيم ملي دعوت شود."

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در مورد اين که نقش رئيس کميته انضباطي در پس گرفتن شکايتش از شمسايي چه بود، اظهار داشت: "شريفي به نحو خوبي جلسه را اداره کرد و موارد تخلف را اعلام کرد و مديريت خوب ايشان باعث شد جلسه انضباطي بدون حکم قضايي و با مهر و محبت به پايان برسد، ضمن اين که فيروز کريمي و سعيد گرکاني با پادرمياني خود از طرفين خواستند اين ماجرا به پايان برسد."


به گزارش فوتبال 3، در روزهاي پاياني سال گذشته شمسايي در مصاحبه‌اي اتهاماتي را به حسين شمس نسبت داد که اين مسئله باعث شکايت سرمربي تيم ملي از کاپيتان اين تيم شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برنامه رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا اعلام شد

برنامه رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا اعلام شد

برنامه رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا اعلام شد .... :gol::gol:

خبرگزاري فارس: برنامه رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا 2010، از تاريخ دوم تا نهم خرداد 89 در تاشكند اعلام شد.






به گزارش خبرگزاري فارس، برنامه كامل مسابقات به شرح زير است:

گروه A:ازبكستان-چين تايپه-اندونزي-لبنان

گروه B-ايران-كويت-استراليا-تاجيسكتان
گروه C-تايلند-ويتنام-كره جنوبي-قرقيزستان
گروه D-ژاپن-تركمنستان-عراق-چين

مرحله گروهي

2 خرداد 89
ازبكستان-لبنان
تايلند- قرقيزستان
ايران-تاجيكستان-ساعت 14:30 به وقت ايران
ژاپن-چين
چين تايپه-اندونزي
ويتنام –كره جنوبي
كويت-استراليا
تركمنستان-عراق

3 خرداد 89

لبنان-چين تايپه
قرقيزستان-ويتنام
تاجيكستان-كويت
چين-تركمنستان
اندونزي-ازبكستان
كره جنوبي-تايلند
استراليا-ايران-ساعت 19:30 به وقت ايران
عراق-ژاپن

4 خرداد 89

ازبكستان-چين تايپه
اندونزي-لبنان
ايران-كويت-ساعت 14:30 به وقت ايران
استراليا-تاجيكستان
تايلند-ويتنام
كره جنوبي-قرقيزستان
ژاپن-تركمنستان
عراق-چين

مرحله يك چهارم نهايي

6 خرداد 89
1-تيم اول گروه C-تيم دوم گروه D
2-تيم اول گروه D-تيم دوم گروه C
3-تيم اول گروه A-تيم دوم گروه B
4-تيم اول گروه B-تيم دوم گروه A

7 خرداد 89

مرحله نيمه نهايي
برنده بازي سوم با برنده بازي اول
برنده بازي چهارم با برنده بازي دوم

9 خرداد 89

بازي رده بندي
بازي نهايي
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برگزاري اردوي تيم فوتسال بانوان براي تورنمنت روسيه

برگزاري اردوي تيم فوتسال بانوان براي تورنمنت روسيه

برگزاري اردوي تيم فوتسال بانوان براي تورنمنت روسيه ... :gol::gol:


خبرگزاري فارس: اردوي تداركاتي تيم ملي فوتسال بانوان از اواسط ارديبهشت آغاز مي‌شود.






به گزارش خبرگزاري فارس،نادره دروديان، دبير كميته بانوان درباره اردوي تيم فوتسال بانوان عنوان كرد: اردوي تداكاتي فوتسال از 5 تا 14 ارديبهشت به ميزباني كمپ تيم هاي ملي برگزار مي شود كه ملي پوشان خود را براي ديدارها پيش رو آماده مي كنند.

وي افزود: با تائيد قطعي از سوي مسئولان فدراسيون به احتمال فروان اين تيم در يك تورنمنت چهارجانبه كه در كشور روسيه برگزار مي شود حضور خواهد داشت تا با رقابت پرداختن با حريفان قدر،محك خورده و كادر فني با پي بردن به نقاط ضعف و قوت برنامه هاي مدوني را در دستور كاري بازيكنان قرار دهند.

تورنمنت چهارجانبه از 15 الي 20 ارديبهشت در كشور روسيه برگزار مي شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برنامه ديدارهاي تيم ملي فوتسال در تورنمنت تايلند

برنامه ديدارهاي تيم ملي فوتسال در تورنمنت تايلند

برنامه ديدارهاي تيم ملي فوتسال در تورنمنت تايلند ...

خبرگزاري فارس: برنامه ديدارهاي تيم ملي فوتسال در تورنمنت تايلند اعلام شد.






به گزارش خبرگزاري فارس تيم ملي فوتسال ايران كه به منظور شركت در تورنمنت تداركاتي فوتسال به تايلند رفته ساعت 17 بعداز ظهر فردا به وقت تهران با ازبكستان روبرو مي شود و روز جمعه ساعت 14:30 به وقت ايران در برابر تيم ملي فوتسال تايلند قرار مي گيرد و روز شنبه در يك بازي حساس ساعت 16با آرژانتين ديدار خواهد كرد.

تيم ملي فوتسال ايران در حال حاضر مصدومي ندارد. اين تورنمنت به صورت دوره اي برگزار مي شود و تيمي قهرمان مي شود كه امتياز بيشتري بدست بياورد.

تيم هاي ازبكستان و آرژانتين با تمامي نفراتشان به اين رقابت ها آمده اند و پيش بيني مي شود كه بازي هاي حساسي انجام شود. تيم ملي فوتسال ايران ديروز بعدازظهر و امروز صبح تمرين كرده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اسامي 10 تيم برتر فوتسال جهان

اسامي 10 تيم برتر فوتسال جهان

فوتسال ايران، پنجم جهان ... :gol::gol:



فوتبال
- كميته فوتسال فدراسيون بين‌المللي فوتبال روز چهارشنبه تازه‌ترين رده بندي برترين تيم‌هاي فوتسال جهان را اعلام كرد كه تيم ايران بدون تغيير در مكان پنجم قرار گرفت. در فهرست تيم‌هاي آسيايي، تيم ايران همچنان با اختلاف فراوان نسبت به ساير تيم‌ها در رتبه نخست است و تيم‌هاي تايلند، ژاپن، ازبكستان و استراليا در رتبه‌هاي بعدي جاي دارند.

اسامي 10 تيم برتر فوتسال جهان به شرح زير است:


1- برزيل با 1988 امتياز
2- اسپانيا با 1946 امتياز
3- ايتاليا با 1757 امتياز
4- روسيه با 1638 امتياز
5- ايران با 1607 امتياز
6- پرتغال با 1604 امتياز
7- آرژانتين با 1508 امتياز
8- اوكراين با 1463 امتياز
9- صربستان با 1432 امتياز
10- تايلند با 1396 امتياز
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تيم ملي فوتسال ايران قهرمان تورنمنت چهارجانبه تايلند شد

تيم ملي فوتسال ايران قهرمان تورنمنت چهارجانبه تايلند شد

با پيروزي برابر آرژانتين
تيم ملي فوتسال ايران قهرمان تورنمنت چهارجانبه تايلند شد ... :gol::gol:


خبرگزاري فارس: تيم ملي فوتسال ايران با پيروزي برابر آرژانتين به مقام قهرماني تورنمنت چهارجانبه تايلند دست پيدا كرد.






به گزارش خبرگزاري فارس، ملي‌پوشان ايران بعد از 2 پيروزي برابر تيم‌هاي ازبكستان و تايلند، امروز با نتيجه 3 بر يك از سد تيم ملي آرژانتين گذشتند تا مقام قهرماني تورنمنت چهارجانبه تايلند را به خود اختصاص دهند.

آرژانتين اولين گل را به ثمر رساند؛ اما در ادامه اين شاگردان حسين شمس بودند كه توسط محمد هاشم‌زاده، محمد طاهري و جواد اصغري‌مقدم به گل رسيدند تا بازي با نتيجه 3 بر يك به پايان رسد.


تيم ايران با اين نتيجه مقام قهرماني را از آن خود كرد. ايران در دو بازي گذشته 2 بر يك ازبكستان و 4 بر 3 تايلند را مغلوب كرده بود.

مسعود دانشور نيز به عنوان بهترين بازيكن مسابقات انتخاب شد.

تيم‌هاي تايلند و ازبكستان نيز براي معرفي تيم دوم اين رقابت‌ها اكنون برابر هم قرار گرفته‌اند.
تيم ملي فوتسال فردا شب تايلند را به مقصد ايران ترك خواهد كرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شمسايي ديگر جايي در تيم ملي ندارد

شمسايي ديگر جايي در تيم ملي ندارد

شمسايي ديگر جايي در تيم ملي ندارد ... :surprised::que:


جام جم آنلاين: سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: 4 بازيكن فني‌تر از وحيد شمسايي در اختيار داريم و ديگر براي اين بازيكن جايي در تيم ملي در نظر نگرفته‌ام.





حسين شمس در گفت‌وگو با فارس خاطرنشان كرد: مسعود دانشور، شهرام شريف‌زاده، مهدي جاويد و جواد اصغري‌مقدم 4 بازيكني هستند كه از نظر فني بهتر از وحيد شمسايي هستند. بر اين ‌اساس ديگر جايي براي او در تيم ملي در نظر نگرفته‌ام.
وي با تاكيد بر عدم دعوت از وحيد شمسايي براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا، گفت: تيم ملي به هيچ بازيكني وابسته نيست. قبلا هم چندين بار بدون شمسايي نتايج خوبي به دست آورديم. در سال‌هاي 2007 و 2009 بدون اين بازيكن در گرندپريكس برزيل شركت كرديم و فيناليست شديم. تيم اميد هم بدون شمسايي به ماكائو و ويتنام رفت و به راحتي قهرمان شديم.


شمس عنوان كرد: اين طور نيست كه تيم ملي بدون بازيكني با مشكل مواجه شود. زماني كه شمسايي نيست ديگر بازيكنان به مراتب بهتر كار مي‌كنند. فوتسال ما خيلي غني است. اگر از اين بازيكن استفاده مي‌كرديم براي اين بود كه مي‌خواستيم احترام بهترين گلزن فوتسال دنيا حفظ شده باشد.


شمس با اشاره به قهرماني تيم ملي فوتسال در تورنمنت چهارجانبه تايلند گفت: نتايج به دست آمده نشان مي‌دهد سطح مسابقات تا چه حد بالا بوده است. بعد از تيم ما كه مقتدرانه با كسب 3 برد قهرمان شد، تيم‌هاي دوم، سوم و چهارم كه به ترتيب ازبكستان، آرژانتين و تايلند بودند با اختلاف يك گل در جدول رده‌بندي قرار گرفتند. حضور در اين تورنمنت براي ما يك ميدان تداركاتي خوب بود.


سرمربي تيم ملي فوتسال يادآور شد: مسعود دانشور به عنوان بهترين گلزن و فني‌ترين بازيكن اين تورنمنت شناخته شد كه اين واقعه بسيار مهمي بود. پيدا كردن محمد قاسمي هم خيلي خوب بود. بعد از مصدوميت مجيد لطيفي كه به دليل پارگي رباط او را از دست داديم، حالا خيال‌مان از بابت دفاع راحت است. اينكه ما هر جا به عنوان تيم پنجم دنيا مي‌رويم با قهرماني بازمي‌گرديم باعث افزايش اعتماد به نفس بيشتر بازيكنان‌مان شده است.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تيم فوتسال بلژيك به ايران مي‌آيد

تيم فوتسال بلژيك به ايران مي‌آيد

تيم فوتسال بلژيك به ايران مي‌آيد
خبرگزاري فارس: رئيس كميته فوتسال از حضور تيم فوتسال بلژيك در رده سني بزرگسالان در ايران خبر داد.



به گزارش خبرگزاي فارس عباس ترابيان با اعلام اينكه با مسئولان بلژيك به توافق رسيده تا در ماه ژانويه (دي ماه) 2ديدار تداركاتي را در ايران برگزار كنند گفت: به احتمال فراوان يكي از ديدارهاي تداركاتي با تيم اميد ايران و يك ديدار با بزرگسالان خواهد بود.

ترابيان در ادامه در خصوص حضور تيم ملي اميد فوتسال در ليبي گفت: تورنمنت الفتح 2 در ليبي در حالي برگزار خواهد شد كه هنوز مشخص نيست چه تيم هايي در آن حضور دارند. بر همين اساس منتظر اعلام آمادگي تيم ها هستيم. در صورت حضور تيم هاي خوب و قوي، تيم ملي اميد فوتسال، شهريور ماه به كشور ليبي اعزام خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
► •*♥*•◄ فوتسال جايزه بزرگ برزيل // چهره 8 تيم برتر ► •*♥*•◄

► •*♥*•◄ فوتسال جايزه بزرگ برزيل // چهره 8 تيم برتر ► •*♥*•◄

فوتسال جايزه بزرگ برزيل
چهره 8 تيم برتر مشخص شد ... :gol::gol::smile:

جام جم آنلاين: تيم ملي فوتسال کشورمان تنها نماينده قاره آسيا در جمع هشت تيم برتر مسابقات فوتسال جايزه بزرگ برزيل است.



به گزارش مهر، مرحله گروهي مسابقات فوتسال جايزه بزرگ برزيل سه شنبه شب با برگزاري هشت ديدار در گروه‌هاي چهارگانه به اتمام رسيد.
در پايان ديدارهاي مرحله گروهي ، هشت تيم برزيل، جمهوري چک، اسپانيا، آرژانتين، پاراگوئه، ايتاليا، ايران و پرتغال جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها را بدست آوردند.
نتايج ديدارهاي روز پاياني از مرحله گروهي مسابقات فوتسال جايزه بزرگ برزيل به شرح زير است:

گروه A:
برزيل 2 - ليبي يک
جمهوري چک 7 - کاستاريکا 2

جدول رده بندي گروه A:
1- برزيل 9 امتياز، 2- جمهوري چک 4 امتياز، 3- ليبي 2 امتياز، 4- کاستاريکا يک امتياز

گروه B:
اسپانيا 7 - روماني يک
قطر يک - آرژانتين 5

جدول رده بندي گروه B:
1- اسپانيا 9 امتياز، 2- آرژانتين 4 امتياز - تفاضل گل 2+، 3- روماني 4 امتياز - تفاضل گل 3-، 4- قطر بدون امتياز

گروه C:
ايتاليا يک - پاراگوئه 2
زامبيا يک - هلند 7

جدول رده بندي گروه C:
1- پاراگوئه 9 امتياز، 2- ايتاليا 6 امتياز، 3- هلند 3 امتياز، 4- زامبيا بدون امتياز

گروه D:
روسيه 7 - گواتمالا صفر
ايران 5 - پرتغال 3

جدول رده بندي گروه D:
1- ايران 7 امتياز، 2- پرتغال 6 امتياز، 3- روسيه 4 امتياز، 4- گواتمالا بدون امتياز

برنامه ديدارهاي مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال جايزه بزرگ برزيل به شرح زير است:
پنجشنبه - 29/7/89

سالن نيوتن فاريا
ايران - آرژانتين، ساعت 14
اسپانيا - پرتغال، ساعت 16
برزيل - ايتاليا، ساعت 18
پاراگوئه - جمهوري چک، ساعت
 

mario22

عضو جدید
اخراج حسین شمس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال

اخراج حسین شمس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال

ارسال به





سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بركناری از این سمت گفت: قربانی حضور كی روش در ایران شدم!
حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مسایل پیش آمده مربوط به قراردادش و امضا نشدن آن اظهار كرد: در تاریخ 11 فروردین عباس ترابیان قراردادی را مقابل من گذاشت و بدون آن كه قرارداد را مطالعه كنم، امضا كردم و تا یك سال تمدید كردم.
شمس ادامه داد: ظاهرا كفاشیان و ایمانی نماینده مالی فدراسیون نیز این قرارداد را امضا كردند و همه چیز به خوبی و خوشی پیشرفت تا این كه وقتی از اسپانیا برگشتم، كفاشیان گفت كه قرارداد من با مشكل مواجه شده است. او گفت كه یكی از مقامات بالا مخالفت كرده است و گفت كه چند وقت دیگر صبر كنم تا ببینیم چه می‌شود و احتمالا این افراد عوض می‌شوند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بیان كرد: به آن‌ها گفتم كه این هفته تیم را تمرین می‌دهیم و پس از آن كسی را پیدا كنید. اما امروز اعلام كردند كه مربی تیم ملی نبودم. پس كسی كه بازی با برزیل، روسیه و بلژیك روی نیكمت نشسته بود، آیا حسین شمس خیالی بود یا یك فرد دیگر؟ در حال حاضر چه كسی بازیكنان را دعوت كرده است و چه كسی تیم را تمرین می‌دهد و تا امروز صبح سر تمرین حاضر بوده است.
وی ادامه داد: با این چیزهایی كه در سایتتان (فدراسیون) می‌زنید اخبار خودتان را هم زیر سوال می‌برید. كار كردن با این فدراسیون كه از بالا به آن زنگ می‌زنند و به آن دستور می‌دهند، دیگر صلاح نیست.
وی افزود: فیفا نمی‌گذارد كه كسی از بالا زنگ بزند و دخالت كند. مگر فراموش كرده‌ایم چهار سال پیش به خاطر دخالت دولت دو سال فوتبال تعلیق شد. فدراسیون یك NGO مستقل است. این افراد به طور علنی به فیفا كد می‌دهند و حتی در قرارداد یك مربی هم دخالت می‌كنند.
وی ادامه داد: فردی از بالا گفته است كه با من قرارداد نبندند، ظاهرا این فرد كسی است كه از مصاحبه‌های من خوشش نیامده است و به ما هم می‌گویند كه اسمش را نگویم.
حسین شمس درباره وضعیت تیم ملی با توجه به این مسایل پیش آمده بیان كرد: تا ظهر امروز با عشق و علاقه سر تمرین حاضر بودم، اما زمانی اعلام كردند كه سرمربی تیم ملی نیستم، ناراحت شدم. این افراد بسیار وقیح تشریف دارند. از امروز بعد از ظهر سر تمرین نمی‌روم، خود كفاشیان تشریف ببرد و تیم‌شان را تمرین بدهد.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا با این شرایط تیم ملی ضرر نمی‌كند، به ایسنا گفت: من باید فكر كنم كه تیم ملی ضرر می‌كند یا نمی‌كند؟
شمس در ادامه صحبت‌هایش بیان كرد: زمانی كه بازی با روسیه تمام شد، گفتند خواهش می‌كنیم روی نیمكت بنشین. مسایل مربوط به قرارداد درست می‌شود. در بازی با بلژیك گفتم حاضر نمی‌شوم، گفتند زشت است، در این بازی هم حضور پیدا كن تا بعدا مشكلات حل می‌شود. بازی با چین هم گفتند، حالا این بازی را هم برو. دیگر چقدر می‌شود صبر كرد؟ آیا با كی‌روش هم همین برخورد را كردند، او تا پیش قراردادش را نگرفت، كارش را شروع نكرد. پنج ماه است كه برای تیم ملی مجانی كار می‌كنم، ضربان قلبم روی نیمكت تا 200 بالا می‌رود و پایین می‌آید، حالا می‌گویند كه مربی نبودم.
وی در ادامه بیان كرد: این افراد را اول به خداوند تبارك و تعالی و بعد مردم قهرمان ایران واگذار می‌كنم. جواب آن‌ها را خدا و مردم خواهند داد.
حسین شمس در مورد ممنوع المصاحبه شدنش و این كه باز هم مصاحبه می‌كند، گفت: وقتی خودشان اعلام كردند كه مربی نیستم، پس این حكم كان لم یكن است. نمی دانم راجع به فدراسیون فوتبال و كارهایی كه انجام می‌دهند چه بگویم، قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم، باید ببینند كه با یك ایرانی چه كار كردند. لازم بود كه پای كی‌روش فردی قربانی شود و من قربانی ورود كی‌روش به ایران هستم!
وی افزود: نام فدراسیون كفاشیان تا ابد در تاریخ می‌ماند كه با یك مربی ایرانی چطور برخورد كرد. پنج سال هر جا كه رفتیم تیم ملی موفق بود، خواست خدا و دعای مردم و حمایت خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، تلاش بازیكنان و من حقیر بود كه به عنوان توپ جمع كن كنار تیم بودم، این موفقیت‌ها مبارك مردم باشد.
حسین شمس در ادامه به ایسنا گفت: از مردم بابت 50 ثانیه آخر بازی مقابل ایتالیا عذرخواهی می‌كنم و دوست داشتم در جام جهانی آینده جبران كنم كه فدراسیون این اجازه را نداد. اما نوكری من برای مردم همیشگی است. آنها دلم من را شكستند، پس از پنج ماه مجانی كار كردن می گویند كه مربی تیم نبوده‌ام، واقعا به من برخورد.
 
  • Like
واکنش ها: Sarp

mario22

عضو جدید
یادش بخیر! اون جام جهانی ای که ایران تبدیل شده بود به خاری تو چشم همه رقیبا. واقعاً کی رو می خوان بیارن بهتر از شمس؟
بعد کفاشیان هی با نیش تا بناگوش باز بیاد و بگه ما تو بهترین روزای ورزشیم!
 

.MosTaFa.

کارشناس تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
یادش بخیر! اون جام جهانی ای که ایران تبدیل شده بود به خاری تو چشم همه رقیبا. واقعاً کی رو می خوان بیارن بهتر از شمس؟
بعد کفاشیان هی با نیش تا بناگوش باز بیاد و بگه ما تو بهترین روزای ورزشیم!

تشکر کم بود عزیز
اولا فکر می کردم این یکی آدم بدی نیست، ولی زهی خیال باطل
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
*** s.mahdi *** تاريخچه فوتسال فوتبال 0
H سایت آموزش فوتبال و فوتسال فوتبال 0

Similar threads

بالا