**فال روز**

سـعید

مدیر بازنشسته
دوشنبه 7 مرداد ماه 87

دوشنبه 7 مرداد ماه 87

متولدين فروردين : احتمالاً احساس بهتری می کنید که دیروز خونسردی خود را حفظ کردید و حالا می توانید روی مسایلی که بیشتر مورد سلقه شما هستند، بپردازید. امروز خوشبختی در خانه شماست و شما هم انرژی و هم تمایل به دنبال کردن حداقل یک برنامه و هدف که به شادی شما ختم می شود را دارید. ورزش همیشه در بالای لیست اولویتهای شماست، ولی عشق هم همینطور. هر دوی این فعالیت ها با شانس خوبی همراه هستند.

متولدين ارديبهشت : امروز به جای این که حواستان پی کارهایتان باشد به مطالب عشقی و احساسی فکر میکنید. امروز سیاره ها، ذهن شما را به مطالب عاشقانه معطوف می کنند. اگر داشنجو هستید و مجرد، ممکن است یک هم دانشگاهی و یا حتی یک معلم نظر شما را به خود جلب کند. اگر کسی را نصیحت می کنید که مسوولیت پذیرتر باشد به نظر می رسد آن نتیجه ای را که انتظار دارید نمی گیرید. خوب است که فکر می کنید همه مانند شما توانایی دارند اما آنطور نیستند. سعی کنید زمانی از زبان چرب ونرمتان استفاده کنید که لازم است و همان طور رفتار کنید که دیگران می خواهند.

متولدين خرداد : امروز یک نفر شما را متقاعد می کند و بدون شک در ذهنتان این موضوع نقش می بندد که آنها چطور طرز فکرشان را به شما القا می کنند. آنها موفق نمی شوند زیرا نقطه نظر شما نیز به همان اندازه قوی است بنابراین شاید به این نتیجه برسید که با هم توافق کنید. گفتنش از انجامش راحتتر است! ‌نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر کنید و در نظر دیگران را در مورد ایده هایتان ببینید و با این کار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید.

متولدين تير : یک خرید ناگهانی می تواند معامله قرن شود و شما نمی توانید صبر کنید تا خریدتان نمایان شود. آیا می توانید آن قدر ولخرج و دست و دلباز باشید. اگر نه قبل از این که یک دردسر مالی بالا بیاورید یک چشم بندی زیرکانه با سرمایه تان انجام دهید. امروز روز فعالیت، ایجاد تغییرات، بهتر کردن ظاهرتان یا دنبال کردن آرزوهایتان یا حتی ایجاد رابطه ای جدید با جنس مخالفتان است. در چنین شرایطی امکان انجام هر کاری وجود دارد.

متولدين مرداد : امروز ممکن است کناره گیری کنید. سعی کنید کمتر روحیه تهاجمی داشته باشید. از خواسته ها و نیازهای آنها با خبر هستید و آنها را در مرکز کارهایتان قرار می دهید. دوستان جدیدی می یابید. در انتظار ایجاد تغییری در کارتان باشید. امروزپستچی برخلاف نامه های بی ارزش و یا قبض های پرداختی، نامه بسیارمهمی رابرای شما می آورد. این نامه تاثیر مهمی بر دارایی شما می گذارد.

متولدين شهريور : اگر بر سر دو راهی قرار دارید و فکر می کنید به خاطر فشار روحی که دارید باید همه چیز را کنار بگذارید و ازهمه چیز دوری کنید اشتباه فکر کرده اید. سعی کنید به طور کلی موضاع بی اهمیت را نادیده بگیرید. اما تنها همین یک بار با وجودی که ازمحافظه کاری متنفرید ولی از آن استفاده کنید. طبیعت دیگران با شما فرق دارد خوب نیست در مورد دیگران با معیارهای خودتان قضاوت کنید.

متولدين مهر : می توان لحظات رویایی و لذت بخش را با همکارانتان سپری کنید. افراد خانواده آمادگی دارند تا از آرزوهای شما حمایت کنند، تنها لازم است از آنها بخواهید زمان خوبی برای عوض کردن اسباب و اثاثیه منزل و ارتقاء رتبه در محل کار است. امروز به فعالیت زیادی از طرف شما نیاز است. امروز بسیار مایلید که شتاب زده عمل کنید احتمالاً به این علت که سعی می کنید کارهای زیادی را یک جا و با هم انجام دهید.

متولدین آبان : در کمال تعجب می بینید که یک نفر از شما دفاع میکند و طرفدار شماست. با وجود ناامیدیهای اخیر، میبینید که رفتار انسان دوستانه شما اکنون به شما جواب میدهد و تمام روز این حس شما را خوشحال نگه میدارد. سراسر شور و هیجان هستید ولی به خاطر شتاب زیاد، زمان بیشتری را هدر میدهید. نفسی عمیق بکشید و به خود بگوئید که در هر زمان یک کار را به عهده بگیرید و با کاری که مهمتر است شروع کنید. در غیر این صورت به خودتان آمده و می بینید تنها دور خودتان میچرخید.

متولدين آذر : شما عاشق و شیفته افکار ماجراجویانه میباشید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای این افکار است زیرا مشغول کشفیات جالبی میباشید که مطالب زیادی را به شما یاد می دهند و می توانید راجع به آنها فکر کنید. به فکر چالش دیگری نیز میافتید و میخواهید نشان دهید که بیش از توانایی خودتان میتوانید کار انجام دهید. اگر شانس سفر کردن پیدا کنید، این امر میتواند ناشی از اجابت یکی از دعاهایتان باشد.

متولدين دی : شما فردی هستید که با عادتها زندگی میکنید اما امروز برعکس همیشه هستید و امروز دوست دارید کارها و فعالیتهایی برخلاف همیشه انجام دهید. اگر از شخصی در خارج خبر بگیرید یا فردی که کاملاً از لحاظ فرهنگی و فکری متفاوت است را پیدا کنید، خوشحال میشوید. اگرخوش شانس باشید دعوت نامه ای برای تان می آید که به کشور دیگری بروید.

متولدين بهمن : امروز روابط شما کمی شلوغ شده و این یکی دیگر از روزهای پر تنش حساب میشود کسی میخواهد کارها را با سرعتی دو چندان به انجام برساند و این بدان معناست که او راجع به انجام این کارها به خوبی فکر نکرده است. همچنین اگر شما نتوانید با آرامش با آنها مواجه شوید، آنها خیلی کم تحمل شده زود از کوره در خواهند رفت. اگر حاضر نشوید در مقابل آنها کوتاه بیایید، وقوع بحثی شدید بین شما اجتناب ناپذیر است.

متولدین اسفند : امروز مراقب سلامتی خود باشید مخصوصاً آنهایی که سابقه درد دارند. شما تمایل دارید گاهی اوقات افراط کنید. بنابراین افراط نکنید و نگرانیها را خیلی جدی نگیرید. امروز پول و عشق با هم نیستند. اگر با دوستی به بیرون میروید مطمئن شوید که او هم دوست ندارد پول خرج کنید تا تفریح کنید و او نیز با قبضهای آخر ماه مشکل دارد. زیرا پول کافی به همراه ندارد و شما نیز نمی خواهید غذای او را هم حساب کنید.
 

snz

عضو جدید
مرسی از همکاریه همگی برای پاسخ دادن به سوال ما تازه واردا:w16:
 

سـعید

مدیر بازنشسته
سه شنبه 8 مرداد ماه 87

سه شنبه 8 مرداد ماه 87

تغییراتی باید در فکر خود به وجود آوری تا کارها آسان تر شود. از سطح توقع و انتظارات خود کم کن تا دچار یاس و سرخوردگی نشوی. با همین روش می توان آهسته و پیوسته رفت تا به هدف رسید.از فرصت ها استفاده كنيد. امروز ارتباط با ديگران اهميت زيادي دارد. سعي كنيد در برخورد با ديگران صبور و مهربان باشيد.
از نظر مالی امیدواری تحولی رخ دهد و این شرایط بهتر شود. حتما این شرایط بهتر خواهد شد. با تلاش و کوشش بیشتر می توان سطح درآمد خود را افزایش داد. چیزی برای آینده باید پس انداز کرد.احساس نسبتاً عجیبی نسبت به موفقیت تان دارید . احساس می کنید لیاقت آن را ندارید باور کنید که دارید . روابط اجتماعی تان کمتر شده است . بنابراین سعی کنید زیاده روی نکنید و تنها به این موقعیت فکر نکنید .
انتقادات گزنده کافی است. اوضاع آنچنان که تو فکر می کنی بد نیست. در همین شرایط و با همین امکانات نیز می توان به موفقیت های بزرگی دست یافت. فقط صبرو حوصله می خواهد. كمتر به خودتان سخت مي گيريد و در نتيجه اعتماد به نفس بيشتري هم به دست مي آوريد. شايد بتوانيد با سرعت نور مشكلات را حل كنيد حتي اگر براي مدتي زندگي را برايتان سخت كرده باشند، زماني كه انها را حل كرديد به اين فكر مي كنيد كه چرا زودتر آنها را حل نكرده ايد. شايد به اين خاطر كه كارهاي زيادي داشته ايد كه انجام دهيد. اين طور نيست؟
بزرگ کردن مشکلات کوچک، بر اختلافات دامن می زند و تفاهم تو با دوستان را خدشه دار می سازد. باید نسبت به خطاهای دیگران چشم پوشی کرد تا دوستی ها تقویت شود.موقعیت تان را مشخص کرده اید اما یک نفر هم چنان ناراضی است.فضا تحت فشار بیشتری قرار دارد.اما نباید اجازه دهید این موضوع بیش ازحد افزایش یابد.خیلی ها دوست دارند که بیشتر اوضاع را خراب کنند.
در یک رابطه عاطفی مهم این است که طرفین به همدیگر علاقه و اطمینان داشته باشند. در چنین رابطه ای می توان به آرامش و ثبات رسید و غم ها و غصه های زودگذر را فراموش کرد.اگر امروز سركار رفته ايد، همكارانتان با خرسندي به شما كمك كرده و شما را همراهي خواهند كرد. شما نيز مايليد تا آن جا كه مي توانيد آنها را ياري كنيد. ممكن است اخبار خوشي راجع به بالا رفتن ميزان حقوق خود بشنويد و يا فردي تلاش هاي سخت شما را در نظر گرفته و انعام يا تسهيلاتي را به شما بدهد. در رابطه با اوراق كاري، مرتب كردن و يا فايل كردن اوراق روي ميزتان بسيار كمك مي كند كه اين زمان را بهتر بگذرانيد و بعد از اين كار احساس بهتري خواهيد داشت.
شانس چون گذشته با تو خواهد بود. به یک درآمد مالی قابل توجه دست خواهی یافت که در زندگی تو اثر گذار خواهد بود. اگر دری بسته شده خداوند در دیگری را می گشاید.اگر فرزندی دارید از معاشرت با آنها لذت می برید.آنها شما را سرگرم می کنند اما حوصله تان را سر نمی برند.بهترین کار این است که آنها را ببرید بیرون تا جنب و جوش کنند و انرژی شان را مصرف کنند.
اگر با خردمندی و دوراندیشی برخورد کنی این بحران بدون ضرر و خطر سپری خواهد شد. کسانی بودند که مشکلات بزرگتر از این داشتند اما از پس آنها برآمده و موفق شدند. تو هم قطعا می توانی.امروز از این که پر کار و مشغول باشید لذت خواهید برد مگر این که دلتان نخواهد خیلی از محیط خانه دور شوید.پس شروع به گردگیری در خانه کنید و یا خود را در آشپزخانه مشغول کنید.امروز شانس این را دارید که با کسانی که دوست شان دارید راجع ب گذشته ویا هر چیز دیگری که آنها می خواهند صحبت کنید.یادآوری می کنم.شما می توانید برای آنها همدمی باشید که با شما دردل می کنند و خود را خالی کنند،پس آماده باشید.
پیشنهادی را دوستان مطرح می کنند. در این باره نباید زود قضاوت کرد و نتیجه گرفت. باید صبر کرد تا این پیشنهاد درعمل اجرا شود. مطمئنا جنبه های مثبت و مفیدی خواهد داشت.مدت هاست که تصمیم دارید چندین کار اداری را انجام دهید اما وقت نکرده اید.نمی خواهم تفریح تان را خراب کنم اما به این فکر کنید که بعد از اینکه تمام کارها انجام شود چه قدر احساس راحتی می کنید.آن قدرها هم که فکر می کنید سخت نیست زیرا امروز می توانید به راحتی تمام کارهای سخت را انجام دهید.تنها چیزی که لازم است کمی نظم و ترتیب درا کارها ست.
به مسایل کوچک و جزئی باید توجه کرد. زیرا در همین جزئیات است که کارهای بزرگ رقم می خورد. برای تشخیص خوب از بد باید معیاری داشته باشی تا سرگردان و حیران نشوی.امروز فرصت استراحت كردن داريد بعد از آنهمه انرژي كه ديروز مصرف كرديد. البته برايتان مهم است كه زندگي خود را به جلو ببريد ولي شما ارزش توقف و نگاهي به عقب انداختن و يا حتي براي مدتي به حركت ايستادن و كاري نكردن را مي دانيد. اگر موفق شويد كه اين كار را انجام دهيد نيروي شروع آنچه در پيش است را خواهيد داشت. زياد استراحت بكنيد و تلفنها را قطع كنيد اگر آرامش كامل مي خواهيد.
تلاش فعلی تو کافی نیست و با این روش نمی توان به هدف خود رسید. باید بیشتر کوشید و راههای تازه تری پیدا کرد. راهی که تو را زودتر به مقصد برساند.امروز در رويا به سر مي بريد اما به هنگام رانندگي يا استفاده از دستگاه هاي خطرناك مراقب خودتان باشيد. اگر مراقب كارتان نباشيد احتمال تصادف زياد است.
در مناسبتی شرکت می کنی که دوستان همکار حضور دارند، روابط خود را باید از سر گرفت و با دوستان در تماس بود. با همکاری آنان می توان پروژه جدیدی را راه اندازی کرد.امروز انگیزه های دیگران را به خوبی درک می کنید و علت رفتارهایشان را می فهمید . می توانید عمق مطالب را ببینید و این موضوع دیدگاه جالبی را به شما می دهد.
تکیه کردن به دیگران موجب پشیمانی و سرخوردگی می شود. به خود تکیه کن و مقدمات این راه را فراهم ساز. هیچکس مثل تو نمی تواند دلسوز این کار باشد و به آن وفادار بماند.شما ممکن است درک کرده باشید که یکی از همکاران می تواند محرم راز مهمی شود. شما بطور بخصوصی پذیرای نفوذها و ایده های جدید هستید واین شخص به نظر می رسد مشتاق است تا چشمان شما را به دورنمای جدیدی باز کند.
 

arghavan.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
اه....معرکه بود فالت.....ین از کجا میدونه من دیروز کلی انرژی مصرف کردم.....بیا داره میگه امروز استراحت کنم...ولی مگه میذارن.....ای بابا...:cry:
حالا یه چیزی....سعید چی شده...زدی تو کار فال....؟؟؟...:D
 

نازي_مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال فردا چي؟ امروز بزار تا بدونيم چي مي شه فردا كه ديگه فايده نداره
 

سـعید

مدیر بازنشسته
اه....معرکه بود فالت.....ین از کجا میدونه من دیروز کلی انرژی مصرف کردم.....بیا داره میگه امروز استراحت کنم...ولی مگه میذارن.....ای بابا...:cry:
حالا یه چیزی....سعید چی شده...زدی تو کار فال....؟؟؟...:D
دیدم کارو کاسبی خرابه گفتم یک کاری بکنم....
الان پول تو همین کاراست...:w01:
تازه می خوام از فردا فال قهوه هم راه بندازم...:w02:
 

سـعید

مدیر بازنشسته
09 مرداد ماه

09 مرداد ماه

Today 30 July امروز 09 مرداد ماه

بره 1 فروردين - 31 فروردين
با وجود ماه دردر قسمتي از چارتتان كه حاكم بر انگشتان اراده واختيارات شماست تعيين شده است كه زد و خوردي بين شما و اشخاصي مهم صورت مي گيرد آنها ممكن است بسيار رئيس مابانه رفتار كنند و دائماً دستور صادر كنند يا شايد به اين امر معترض شويد كه شغلتان زندگي خصوصي تان را معلق نگه داشته است. سعي كنيد صبور باشيد.
گاو
1 ارديبهشت - 31 ارديبهشت

ستارگان مي گويند كه امروز شما در حالتي از صلح و عشق به سر ميبريد مي خواهيد از همراهي كسانيكه به شمانزديكترند لذت ببريدو از اين شانس كه مي توانيد نشان دهيد كه در اين حالت چه قدر مي توانيد رمانتيك باشيد لذت خواهيد برد يك دوست صميمي به شما اعتماد كرده و مطالبي را مي گويد كه اميدوار است شما آنها را بازگو نكنيد گرچه كه آنها مي دانند، مي توانند به شما اعتماد كنند.



دوقلوها
1 خرداد - 31 خرداد

امروز ستارگان قوياً بيانگر يك ارتباط قوي بين شما و يكي از افراد زندگي تان مي باشند تصور مي شود كه شما مي توانيد ذهن يكديگر را به سادگي يك كتاب بخوانيددر حال حاضر شما احساس مي كنيد كه اين زمانيكه با هم هستيد قدرتمندتر از زماني مي باشيد كه از يكديگر جدائيد اين امر منجر به تحريك عواطفي مي شود كه توان فكري شما را تغذيه مي كنند. اگر چه شما عازم ملاقات هستيد اين افكار ممكن است شما را شگفت زده سازند.



خرچنگ
1 تير - 31 تير

تصوير سياره ها امروز كمي گرفته به نظر مي رسد و شما احساس غمگيني مي كنيد همچنين احساس تنهايي و غفلت مي كنيد و اين را دوست نداريد چرا اين گونه است؟ ممكن است شخصي كه عزيز دل شماست به كار ديگري مشغول بوده وشما احساس مي كنيد كه آنطور كه بايد، شما را مورد توجه قرار نداده است سعي كنيد حواس خود را از اين افكار پرت كنيد به غير اين صورت در لاك خود فرو مي رويد و اين امر باعث مي شود كه بيشتر از هميشه احساس بدي داشته باشيد.



شير
1 مرداد - 31 مرداد

بخش مربوط به كار شما امروز مشخص تر است مي خواهيد كه يك سر و صداي حسابي براه بياندازيد و توجه همه را به خود جلب كنيدآرزوهاي شما شديداً مورد اتهام قرار گرفته اند وقتي كه مي توانيد در وسط صحنه خود را نشان دهيد روي صندلي عقب جاي گرفتن شما را راضي نخواهد كرد شما يك شتاره متولد شده ايد ولي اين به آن معني نيست كه قدرت خود را در قلمرو مردم ديگر، به نمايش بگذاريد و يا به آنها دستور بدهيد!


سنبله
1 شهريور - 31 شهريور

امروز شما در حالتي بسيار دراماتيك هستيد و مايليد كه از يك تپه كوچك يك كوه بسازيد اگر با خودتان صادق باشيد تصديق مي كنيد كه شما راجع به مطلبي در حال غليان هستيد و به دنبال راه چارهاي براي خلاصي از آن مي باشيد زندگي بسيار ساده تر است اگر كمي خونسردي و آرامش خود را حفظ كرده و هر مسئله كوچك را تبديل به يك حادثه بزرگ نكنيد.با اين وصف، شما راجع به مسئله مالي هميشه جوش مي آوريد.

ترازو
1 مهر - 30 مهر

امروز شما ديدي بسيار نفوذ كننده و تحليل گر نسبت به نحوه اتفاقات و چيزهايي كه وجود دارند، داريد پس آنها را به ديد تصورات احمقانه و يا صرفاً يك فكر از خود نرانيد در حال حاضر شما بطور عمق بهاتفاقات نگاه كنيد تا دريابيد كه چه مي گذرد و اطلاعات بسيار پرارزشي را خواهيد يافت.اگر به تازگي درگير رمز يا معمايي شده ايد پس از مدت هاي مديدي مي توانيد آن را دريابيد و دقيقاً متوجه شويد كه در چه موقعيي هستيد!


عقرب
1 آبان - 30 آبان

امروز مراقب خود باشيد چرا كه ميزان انرژي تان كم است و خيلي زود احساس خستگي خواهيد كرد. به نظر مي رسد چيزي در فكر شماست كه به هيچ وجه كمكي براي بهبود شرايط حاضر نمي باشد حتي ممكن است با ذهن خود، انرژي منفي به موضوع بدهيد اين امر به شما كمك مي كند كه با كسيكه قبلاً به او متمايليد يا كسي كه خالصانه مشتاق كمك به شما است مشورت كنيد.


کمان
1 آذر - 30 آذر

يكبار ديگر سختي به شما روي مي آورد و شما احساس تنش مي كنيد در حال حاضر، طاقت كمي داريد و طولي نمي كشد كه به كلي آن را از دست مي دهيد حتي اگر معمولاً صداي پار كردنتان بدتر از گاز گرفتنتان مي باشد تهديدتان بدتر از عملكردتان است امروز كاملاً خشمگين به نظر مي رسيد و باعث مي شويد كه ديگران حالت تدافعي به خود بگيرند سعي كنيد كه آرام بگيريد در غير اين صورت در يك چشم به هم زدن همه چيز از دست شما خارج خواهد شد.



بز
1 دي - 30 دي

پس از فضاي پرتنش ديروز بسيار مايليد كه اوضاع را آرام تر كنيد و باعث شويد كه بقيه نيز احساس بهتري داشته باشند. در حال حاضر شما ترجيح مي دهيد كه مواردي كوچك را بپذيريد تا اين كه درگير بحث و جدل شويد شما بسيار بدون غرض هستيد اما اجازه ندهيد كه هر كسي پا در كفش شما بكند چرا كه انرژي براي مقابله با آنها را نداريد .مي توانيد براي آنها پيغامي گمراه كننده بفرستيد!


ظرف آب
1 بهمن - 30 بهمن

مطالب بيانگر اين هستند كه اتفاقات دراين لحظه، خاطره بدي را از خود به جاي خواهند گذاشت اگر احتمالاً نمي توانيد از وقوع كشمكش هاي تندخويانه اجتناب كنيد پس مواظب باشيد كه به سمت آنها كشيده نشده و وارد آن نشويد اين طور به نظر مي رسد كه نيمي از مشكلات به خاطر اين است كه مي خواستيد بيش از حد كارها را انجام دهيد و اكنون خستگي آنها دارد خود را نشان مي دهد حالا زمان آن فرا رسيده كه دست از كار بكشيد چرا كه هيچ كس نمي تواند بيش از حد توانش كار كند حتي شما!

ماهی
1 اسفند - 30 اسفند

امروز اتصال محكمي بين شما و همسرتان وجود دارد. كه هيچ نيازي به بيان لغات نمي باشد ذهن هايتان در يك مسير فكر مي كنند و درك مستقيم شما از يكديگر بسيار عميق مي باشد با اين وصف تصميم گيري براي يكديگر ممكن است بزودي منجر به اختلاف نظر و سوء تفاهم شود پس تا آن جا كه ممكن است حقايق را در نظر بگيريد.
 

سـعید

مدیر بازنشسته
10 مرداد ماه

10 مرداد ماه

به فعاليت هاي گروهي و دوستان گرايش داريد. سعي كنيد وسوسه نشويد وكارهاي خلاف اصول اخلاقي انجام ندهيد.
به نظر می رسد احساس اعتماد به نفستان در مورد درست انجام دادن کارها کم شده است اما بهتر است بدانید مردم با ایده ها و اشتیاق های شما شریکند و دوست دارند از شما حمایت کنند و این موضوع سبب می شود تا اعتماد به نفس تان مجدداً بالا برود. سعی کنید به خودتان مغرور نشوید و فکر نکنید همیشه خودتان درست می گویید به نظرات دیگران هم توجه کنید . گاهی اوقات استقلال بیش از حد مشکل ساز می شود.
مي توانيد از صحبت هاي ديگران تصميم بگيريد كه به چه كسي مي توانيد اطمينان كنيد. حتي واضح ترين صحبت ها هم ممكن است كمي دروغ را در خود داشته باشد بنابراين اين مسئله را به خاطر داشته باشيد.
نمی توانید از یک مشاجره دوری کنید بنابراین اگر می خواهید عقب نمانید بهتر است از الان شروع کنید.شاید این مشاجره در خانه یا در محل کارتان باشد.بهتر است در هر جا که اتفاق می افتد اجازه ندهید به محیط دیگری هم سرایت کند.بهتر است این دو قسمت زندگی را از هم مجرا کنید.
آيا واقعاً اوضاع اينطوري كه به نظر مي رسند، خراب هستند؟ يا خودتان باعث شده ايد كه به اين حد برسند؟ امروز روز سختي است،‌ چرا كه برخلاف هميشه كه نسبت به مسائل بي اعتنا بوديد و شانه بالا مي انداختيد امروز اجازه داده ايد كه مسائل در نظرتان بزرگ جلوه كنند.نگراني ها در پس ذهنتان كمين كرده اند و طولي نمي كشد كه ذهن شما را تحت تسلط خود در مي آورند. همه سعي خود را بكنيد كه اوضاع را از دور مدنظر بگيريد و اجازه ندهيد مسائلي كه به اندازه يك توده خالي كوچك هستند، در نظر شما هم چون كوهي عظيم جلوه كنند.
یک نفر امروز کاملاً بی حوصله است و خوشحال کردن او کار مشکلی است.اما بیش ا ز آن که نسبت به آنها بی محلی کنید ببینید علت این ناراحتی چیست.واقعاً از اینکه با شما درد و دل کنند خوشحال می شوند.
اگر مراقب نباشید بالاخره نگرانی ها سراپای وجود شما را خواهند گرفت.ممکن است احساس کنید مسئولیت و اجبار شما را از پای درخواهد آورد.به خصوص اگر اخیراً وقت زیادی را به آنها اختصاص نداده اید،هیچ فایده ای نخواهد داشت که شخصی که برای تان عزیز است شما را مقصر جلوه دهد و یا خودش بخواهد مسوولیت این کارها را برعهده بگیرد.نمی توان از شما انتظار انجام هر کاری را داشت و احتمالاً اکنون زمان آن فرا رسیده که این را به آنها بگویید.
به نظر می رسد امروز کمی با مشکل روبرو هستید.با همسرتان اختلاف پیدا می کنید و این شاید به خاطر رفتار شما باشد.در هر صورت اگر سعی کنید با او کنار بیاید همه چیز درست می شود.
اگر شانس خوبي داشته باشيد همه تلاش هايتان امروز سود مي دهد و هر چيزي جاي خود را پيدا خواهد كرد اين مهلت نفس كشيدن به شما مي دهد و براي مدت يكروز ديگر مجبور نيستيد كار خيلي مهمي انجام دهيد. واگر احياناً احساس بي قراري مي كنيد، چقدر خوب است كه آدم مثل زميني كه شخم خورده ولي فعال نيست و استراحت ميكند بخودش استراحت بدهد؟ استراحت مثل غذا براي فكر است.
هنوز احتمال خطر وجود دارد. البته تنها مربوط به شما نمي شود و مستقيماً شما را تهديد نمي كند، اما دوست نداريد كه خطر كس ديگري شما را هم تهديد كند آن هم زماني كه آن قدر سرحال هستيد. حواستان را به خوبي جمع كنيد و عصباني نشويد.
امروز شدیداً از برنامه های روزانه خسته شده اید و منتظر تغییری می باشید . حتی کوچکترین تغییر می تواند حال و هوای شما را عوض کند و باعث شود در رابطه با مسائل روزانه اشتیاق بیشتری پیدا کنید . امروز راستگویی عملی بسیار مهم است و حتی کوچکترین دروغ مصلحت آمیز نیز دیر یا زود گریبانگیر تان می شود.
مجبور به تحمل یک حسد کوچک نیستید . اما آیا می توانید در انداختن کسی در لطف یک دوست جدید گناهکار باشید ؟ حقیقتی است که شاید باید دوستی را مطمئن کند که او را دوباره فراموش نخواهید کرد و در زندگی شما اطاقی برای بسیاری از مردم قرار دارد.
 

sisah

عضو جدید
سلام،خسته نباشی.ممنون بابت زحمتهایی که می کشی،امیدوارم همیشه انقدر فعال باشی:gol:.
 

arghavan.z

عضو جدید
کاربر ممتاز

اگر شانس خوبي داشته باشيد همه تلاش هايتان امروز سود مي دهد و هر چيزي جاي خود را پيدا خواهد كرد اين مهلت نفس كشيدن به شما مي دهد و براي مدت يكروز ديگر مجبور نيستيد كار خيلي مهمي انجام دهيد. واگر احياناً احساس بي قراري مي كنيد، چقدر خوب است كه آدم مثل زميني كه شخم خورده ولي فعال نيست و استراحت ميكند بخودش استراحت بدهد؟ استراحت مثل غذا براي فكر است.

خدا از دهنت بشنوه....میگم سعید فالات چقدر خوبه..هی میگه استراحت کن..منم که پایه استراحتم...
باشه چشم استراحت میکنم...تا باشه اینجوری باشه....به به​
 

سـعید

مدیر بازنشسته
11 مرداد ماه

11 مرداد ماه

امروز 11 مرداد ماه

بره 1 فروردين - 31 فروردين
بهتر است بجاي پرداختن به روياهاي زيبا اما غير ممکن به واقعيتهاي موجود توجه کني درست است که اين واقعيتها تلخ و دشوار بنظر مي رسد اما تو پيروزي خود را بايد از متن همين واقعيتها استخراح کني.

گاو
1 ارديبهشت - 31 ارديبهشت

فکر مي کردي هميشه اوضاع به همين روال ادامه خواهد يافت احساس مي کردي ديگر کاملا خيالت راحت شده و هيچ مشکلي پيش نخواهد آمد اما حالا مي فهمي که بسياري از تصورات تو غلط بود.


دوقلوها
1 خرداد - 31 خرداد

وقتي با دوستان جمع مي شويد بايد از کسي ياد کرد که روزگاري بود و امروز ديگر در ميان شما نيست کسيکه با خود شادي و لبخند مي آورد و با حضورش به همه روحيه و قدرت مي بخشيد.


خرچنگ
1 تير - 31 تير

تا پايان اين برنامه زمان زيادي نمانده است اگر کمي ديگر صبر و تحمل داشته باشي سرانجام موفق خواهي شد و پايان خوشي انتظار تو را مي کشد روزهاي بهتري در راه است و بنابراين نبايد غصه خورد.


شير
1 مرداد - 31 مرداد

تو نيکي مي کن و در دجله انداز نيکي کردن کاري بي منت است بنابراين بدون توقع چيزي يا پاداشي بايد نيکي کرد و پاسخ آنرا از خودش گرفت پاسخ آن در واقع خوشه اي است که تو مي رويد و به بار مي نشيند.


سنبله
1 شهريور - 31 شهريور

انسان عاقل هميشه پايان کاري را در نظر مي گيرد و سپس دست کار آن مي شود ديگران درهاي باغ سبز را به ما نشان مي دهند اما تو بايد از خطرها و ضررهاي اين راه کاملا آگاه باشي.

ترازو
1 مهر - 30 مهر

بايد صبر کني تا اينکار به نتايج دلخواه برسد ار برنامه ها درست و دقيق پيش رود در نهايت دستاورد مادي خوبي خواهي داشت و اين مساله مي تواند تحول بزرگي را در زندگي تو بوجود آورد.


عقرب
1 آبان - 30 آبان

رکود و رخوت موجب افسردگي مي شود و روح را فرسوده و ناتوان مي کند بايد هر از چند گاه با يک ابتکار تازه اين حال و هوا را عوض کرد و به زندگي روح تازه اي بخشيد تا جان بگيرد.



کمان
1 آذر - 30 آذر

غالبا ما خودمان را دچار دردسرهايي مي کنيم که مي تونست چنين نباشد اگر تدبير درستي وجود داشت و ازيک آينده نگري سالم برخوردار بودي خود را به اين مخمصه نمي انداختي فعلا چاره اي جز صبر و تحمل نيست.


بز
1 دي - 30 دي

مثل گذشته وعده هايي مي دهي که پاسخ دادن به هر يک امکانات و زمان زيادي را مي طلبد و در نتيجه از عهده آنها بر نمي آيي بهتر است به اندازه توان خود وعده داده و ديگران را بيهوده منتظر نگذاري.


ظرف آب
1 بهمن - 30 بهمن

در محيط کاري وظايفي پيش مي آيد که سخت تو را گرفتار خواهد کرد بايد مراقب باشي که اين انجام وظايف تو را از مسوليت هاي فردي و خانوادگي باز ندارد ديدار اقوام را نبايد به تآخير انداخت.


ماهی
1 اسفند - 30 اسفند

بزودي مشکلي بر طرف و موجب خشنودي نو مي شود پس از مدت ها گرفتاري دوران آسايش و رفاه فرا مي رسد و تو خود را در کنار خانواده خوشبخت و سعادتمند احساس خواهي کرد.
 

سـعید

مدیر بازنشسته
12 مرداد ماه

12 مرداد ماه

بدون انکار این واقعیت که درخشش بیرونی و ظاهری انسان، میتواند در پیشبرد اهدافش موثر باشد. باید توجه داشت که ژرفای استعدادها درونی است که میتواند، آنچنان کیفیتی را به صاحبش بدهد که پیامدهای منفی برخی کمبودهای ظاهری را یکسره باطل کند. در رهگذر چنین آگاهی، برای شما و در راهی که برای رسیدن به موفقیت پیش گرفته اید، رویدادهای خوش و سرنوشت سازی، امروز رقم میخورد. تو خود را به خواب می زنی و گمان می کنی که هیچ اتفاقی نیفتاده یا نخواهد افتاد. اما چنین نیست زندگی به سرعت جریان دارد و فرصت ها یکی پس از دیگری تمام می شود. باید آنها را دریافت
شرکت در یک مهمانی سبب خواهد شد که شما چهره ی واقعی گروهی از اطرافیان را به خوبی بشناسید و به اصطلاح با چنین شناسایی برای آینده خود تصمیم منطقی بگیرید. انعطاف پذیری بیشتری پیدا میکنید و میتوانید در رقابتهای جدیدی شرکت کنید. اگر دوست یا آشنایی در خارج دارید از او با خبر خواهید شد و این موضوع خوشحالتان خواهد کرد.آینه ای در برابر خود بگذار تا عیب های تو را نشان دهد. پیش از اینکه رقیبان و دشمنان این عیب ها را بفهمند و از آنها سوء استفاده کنند باید این ضعف ها را بر طرف کرد​
متولدین خرداد درست مانند ساحل هستند. در واقع به مانند ساحل که از آن بهتر، دریاشناس وجود ندارد، در شناخت زندگی، از موهبتی به نام کنجکاوی و رفتاری متعادل و شادمانه برخوردار هستند. شما نیز چون یک روانشناس و با دقتی مهار شده، از نزدیک با واقعیتهایی برخورد میکنید، اما در عین حال آن هم بر اساس ذات خود، به مانند یک فرمانروای نیکو سرشت، باید با دلسوزی به صدای اطرافیان گوش کنید. نگویید توان اعمال قدرت را ندارید! کسی که نمک خورده باشد سزاوار نیست که نمکدان را هم بشکند. اگر امروز این کار اشکالی پیدا کرده باشد تو هم در آن دست داشته ای و نباید به دور از مروت و جوانمردی رفتار کرد​
با توجه به شرایطی که دارید در سایه تلاشی که به عمل می آورید، دقت و هوشیاری را نباید فراموش کنید. در راهی که پیش رو دارید، ساز و کار تازه و تا اندازه ای پیچیده مورد نیاز است که اگر در تقابل با رویدادهای چند روز آینده در محل کار، بی تفاوت نباشید، عصای جادویی را در اختیار خواهید گرفت. سکه ای از جنس طلا باش که هر چه زمان بر آن می گذرد ارزش و قیمت آن بیشتر خواهد شد نه سکه ای از آهن پاره که هر چه می گذرد پوسیده و زنگ زده می شود​
مدت زمانی است که با خود و دلتان در حال ستیز هستید! اگر اینطور است، توجه داشته باشید که مار گزیده اگر از ریسمان سیاه و سفید نترسد دوباره و از همان نقطه گزیده خواهد شد. پس قبل از اینکه احساس آن هم از نوع ظاهری، بر عقل و منطق شما غالب شود. با نگاهی به گذشته و کنکاش در شرایط فعلی، نسبت به درستی ا براز تمایل عاشقانه "طرف مقابل" که میگوید، برای او فقط خود شما مطرح هستید، بیشتر فکر کنید. در این زمان شما تحت فشار قرار خواهد گرفت تا پاسخ مثبت را دریافت کنید. یک ضربه دیگر، توپ را وارد دروازه حریف خواهد کرد و آنوقت تو می توانی به نشان پیروزی فریاد شادی برآوری. راهی نمانده و باید سخت کوشش کرد تا موفق شد
بدانید مستقل بودن، تنها با پول درآوردن و به قول معروف دست به جیب بودن تامین نمیشود. باید از نظر روحی و شخصیتی نیز، واجد استقلال باشید، به همین خاطر وابستگیهای شما به خانواده به گونه ای است که از مرز و اندازه عادی فراتر رفته و راه را برای پیشرفت بیشتر و شناخت بهتر زندگی بسته است. در این راه و برای چندمین بار در یکی دو سال گذشته، امروز پیشنهاد عالی و کم نظیری در ارتباط با کار و ادامه تحصیل توامان در یکی از کشورهای پیشرفته دریافت خواهید کرد. اگر به شانس و اقبال اعتقاد دارید، بدانید که این آخرین فرصتیست که به شما روی کرده است. دیداری سرخوشانه و به قول معروف سازنده درپیش رو دارید که تاثیری خاص بر روزهای آینده ی شما خواهد داشت.​
سفری نه چندان طولانی، پیش روی دارید. هم فال است و هم تماشا، یعنی هم برای استراحت و روح و جسم مناسب است و هم از نظر عاطفی نیز میتواند مثمر ثمر باشد. در حقیقت در این سفر گروهی با فردی که آشنایی کمی دارید به شناخت بیشتری میرسید که به صورت بالقوه نه از سر اجبار، میتواند پایه و اساس یک دوستی پایدار و خوشایند قرار بگیرد. اگر همه هم نومید و مایوس شوند تو حق نداری مایوس شوی. کسی که گرگ باران دیده باشد و همه نوع سختی ها را تحمل کرده باشد از این چیزها سرخورده نمی شود و به آینده خود اطمینان خاطر دارد​
گاهی سکوت از هزاران سخن گویاتر و مفیدتر واقع میشود. به همین خاطر در ارتباط با کسی که دوستش دارید، امروز صبوری پیشه کنید و خود را از تاثیر حرف و حدیث دیگران دور بدارید! در حقیقت با اعتماد بیشتر به او فرصت دهید تا خود، هر آنچه را که لازم است، بر زبان جاری کند و لازم است، بدانید فرصتی که از آن سخن رفت، همین امروز به دست می آید و او با کوله باری از حرفهای عاشقانه و انباری از مدارک قاطع، از همه چیز پرده بر میدارد. وقتی انگیزه ای برای کار کردن نباشد، اگر همه شرایط را هم مهیا کنند باز فایده ای ندارد. اصل کار تو هستی که چندان امیدی به این برنامه نداری و بنابر این باید به سراغ موضوع دیگری رفت​
در شرایطی قرار دارید که یک تنه و بدون یار و یاور، نمیتوانید از عهده کار بر آیید. خودخواهی را کنار بگذارید و به اطراف خود نگاه کنید. چشم و دستهایی هستند که عاشقانه و با تمام وجود، به یک اشاره به سراغتان میآیند تا در گشودن گره کوری که روز به روز هم محکمتر میشود، شما را یاری دهند. شادی های او همه از خوشی و لذت نیست. او غم بزرگی دارد که آن را در زیر این شادی های کودکانه پنهان می کند. باید با کسی بسیار نشست و برخاست داشت تا به اسرار درون او پی برد​
آنچه که در شما میگذرد، به عنوان یک طرح یا برنامه، برای پیشبرد اهدافی که دارید، به طور بالقوه یا خام یا خوب هستند، اما برای بهتر شدن یا به عبارت دیگر قوام آمدن، قبل از هر چیز به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارید که آن هم چندان طولانی و دشوار نخواهد بود، به شرط آنکه در انتخاب اطرافیان و مشاورین، بیشتر دقت کنید. به عنوان نمونه، یکی دو نفری هستند که درست در زمانی که باید در محل کار حاضر و ناظر باشید، پیشنهاد یک سفر تفریحی دور از انتظار مطرح خواهند کرد که با زیرکی، آن را قبول نخواهید کرد. از قدیم گفته اند« کار نیکو کردن از پر کردن است». بنابراین باید آنقدر در این کار تخصص و تجربه بیاندوزی که استاد باشی و هیچکس نتواند روی دست تو بلند شود
چون "حق" با شماست و از آنجایی که میگویند: "حق گرفتنیست نه دادنی" از تلاش خود دست بر ندارید و تحت تاثر حرفها و برخی اندرزهای گمراه کننده قرار نگیرید. امروز، روزیست که خبرهای تازه و خوشحال کننده ای در ارتباط با دادگاهی که دارید و درگیر آن هستید، دریافت خواهید کرد که راه را برای احقاق حق کامل فراهم میسازد. فعلا آسمان همین رنگ است و گرمای تابستان همه را کلافه می کند. رویاهای قشنگ را باید به سرزمین خیال سپرد و واقعیت ها را به چشم دید. هر کاری هست باید در این واقعیت ها صورت گیرد​
آنقدر از عشق سخن به میان آورید که سرانجام قرار است عاشق شوید! در میهمانی که به مناسبت آمدن یکی از اقوام بسیار دورتان است، شرکت کنید و با چشمهای گشوده به اطراف بنگرید، کسی را می بینید که در سالهایی نه چندان دور، بر سر یک برخورد کوچک - سوء تفاهم - از هم جدا شدید. شما در ایران ماندید و او به خارج از کشور سفر کرد و اینک آمده است با قلبی که هنوز برای شما میتپد. با حرف های تلخ و نومید کننده همسر خود را آزار می دهی. او دوست دارد از زبان تو چیزی بشنود که شادی بخش و امیدوار کنند باشد. فکر فرداهای نیامده رانباید امروز کرد و خود یا دیگران را آزار داد​
 

سـعید

مدیر بازنشسته
13 مرداد ماه

13 مرداد ماه

طبيعت بشر اين است كه چيزي را كه نداده، مي خواهد. به دنبال تجربه اي جديد و متفاوت هستيد. مي توانيد با كمك ستارگان اين حس را به دست آوريد.
بیشتر از همیشه دوست دارید اعتبارتان را بالا ببرید.بنابراین خیلی تلاش می کنید تا برای اطرافیان مفید و مسمر ثمر باشید . اگر به کسی خوبی می کنید اول شخص را بشناسید بعد این کار را انجام دهید. امشب بهترین زمان برای ماجراجویی است و هر چه قدر بیشتر تفریح کنید بیشتر به شما خوش می گذرد.
از جهات مختلف امروز، روز شادي بخشي است و از آنجايي كه هر از گاهي بدخلق و بي حوصله هستيد اكنون زمان خوبي است. انرژي بيشتري داريد تا به خودتان خوش بگذرانيد، شايد نگران باشيد كه به روابط احساسي با همسرتان علاقه اي نداريد. اگر اين طور است دليلش را پيدا كنيد. شايد فكرتان جاي ديگري است واين مي تواند دليلي بر آن باشد. اگر اين طور نيست بنابراين پيدا كردن دليل آن به خودتان بستگي دارد.
مسوولیت بیشتری را پذیرفته اید و جالب تر این که از آن لذت می برید.اما اگر شروع کنید به دستور دادن به دیگران نتایج بدی متوجه شما خواهد شد.
امروز سخاوت ، جزئي از نام شماست و از خريدن هدايايي كوچك براي افراد زندگي تان لذت خواهيد برد! اگر به دنبال هديه اي براي كسي هستيد و احتمالاً براي تولدش مي خواهيد آن را بخريد، ممكن است بسيار دست و دلباز شده و بيش از حد معمول، هزينه كنيد. تنها تا زماني كه او را شرمنده نسازيد و يا از لارژ بودن شما احساس راحتي نكند، اين هديه شما را حمل بر مهرباني و لطف شما خواهد گذاشت!
بهتر است از رفتار خوب تان استفاده کنید تا از شرایط بد خلاص شوید.سعی کنید دیگران را مجبور کنید طرف خنده دار مسائل را ببیند و با آن ها شوخی کنید و نشان دهید که جدی نیستید.در حال حاضر خنده تنها چیزی است که مشکلات را حل می کند.
امروزکار سخت جزئی از برنامه شماست و شما آماده اید که هر کاری که سر راه تان قرار می گیرد را انجام دهید.شما به این که امروز موثر و برنامه ریز هستید ، افتخار می کنید و در انجام کارها سعی می کنید نهایت توان خود را به کار گیرید.در حال حاضر بسیرا تاثیرگذار شده اید و شخصی که دارای قدرت و مقامی است بزودی متوجه شما خواهد شد.این خبری عالیست خصوصاً اگر در این زمان منتظر بالا رفتن مقام و یا حقوق خود بوده اید.
امروز غرق در دنیای خودتان هستید،بنابراین اگر می خواهید تغییری در خودتان ایجاد کنید،اکنون زمان خوبی برای این کار است اما اگر سعی دارید شخص دیگری را هم زیر نظر بگیرید کمی برای تان مشکل می شود.اگر احساس خستگی می کنید،سعی کنید بیرون بروید و کاری انرژی زا انجام دهید.
اوه خداي من، يكنفر امروز قصد دارد به شما بي اعتنائي كند. آنها ممكن است انتقادگر باشند و يا بخواهند شما را طرد كنند و گرچه اين كار آنها خصوصيات بد آنها را نشان مي دهد ونه شما را ولي مي تواند مضراتي براي شما داشته باشد. خوشبختانه خيلي ها در زندگي شما هستند كه به شما اعتقاد دارند پس شما اجازه ندهيد فقط نظر يكنفر احساس منفي از خودتان را به شما بدهد.
امروز همه برنامه ها اجرا مي شود و ديگران ايده هايتان را جدي مي گيرند. همه نظر شما را مي پرسند. خيلي تملق نمايانه است. اين طور نيست؟ در انتهاي روز واقعاً خسته هستيد اما خيلي هم راضي و خوشنود.
امروز کاملاً درگیر نگرانیهای خود هستید به طوریکه از محیط اطراف بی خبر می مانید . مانعی ندارد اگر زمانی را برای صحبت کردن درباره مشکلات شخصی خود اختصاص دهید . تنها مشکل این است که اگر از احساسات بی خبر باشید دیگران را ناراحت می کنید چون هیچ گونه علاقه ای به آنها نشان نمی دهید . همچنین در نظر داشته باشید که امروز تحت تاثیر افکار و عقاید درونی خود هستید . بنابراین امروز روز مناسبی برای تصمیم گیری های منطقی نیست .
تعادل زندگی خصوصی و مسوولیت حرفه ای یک تخصص و یک استعداد است . زمان بعضی از درخواست کمک هاست . شما ممکن است فراموش کرده باشید اما همیشه کسی هست که شما می توانید به کمک او تکیه کنید. اما خوش قلبی آنها را مسلم فرض نکنید.
 

سـعید

مدیر بازنشسته
14 مرداد ماه

14 مرداد ماه

آزادي عقيده بسيار عالي است. اگر ما هر كاري را كه بخواهيم انجام دهيم بعد از مدتي بي هدف و بي هويت مي شويم. چيزي كه به آن نياز داريد آزادي در شرايط خاص است اما پيش از آن كه به آن برسيد كمي فكر كنيد كه بعد از آن چه مي كنيد؟
یک رفتار زشت و ناپسند را باید با رفتاری که پسندیده و مقبول باشد جبران کرد. یک عذرخواهی زبانی آسان ترین کار است اما کفایت نخواهد کرد. در این باره باید بیشتر اندیشید.​
به نظر می رسد روابط عاشقانه شما با همسرتان بیشتر شده است . تمام روابط تان با دیگران صلح آمیز و دوستانه می باشد.اگر مجرد هستید یک فرد خاصی را می بینید و اگر هم تصمیم به ازدواج دارید فکر عاقلانه ای است .
اگر كارتان خلاق است حتماُ در آن موفق هستيد از نظر روابط دوستي ديگران از نظر شما جذاب، دوست داشتني هستند تا جايي كه مي توانند از شما حمايت كنند. اگر مجرد هستيد شخص خوبي را ملاقات مي كنيد. بنابراين در خانه نمانيد كه بي فايده است.
بیکاری آفت بزرگ و خطرناکی است که مشکلات و مصیبت های زیادی را به بار می آورد هر طور شده باید خود را از این آفت نجات داد. باید حرکت کرد تا خدا هم به آن برکت دهد​
اگر احساس می کنید ناراحت کردن یک نفر از لحاظ کاری برای تان لازم است،پیشنهاد می کنم حتماً این کار را بکنید.اما به خاطر داشته باشید،که از این بی محبتی متنفرید و نمی توانید خودتان را از همکاران تان دور کنید.تقدیر کار خودش را می کند و به خوشامد یا نارضایتی ما توجهی ندارد. باید خودمان را با این تقدیر هماهنگ کرده و از فرصت هایی که در اختیارمان می گذارد استفاده کنیم​
امروز يك نفر به خودش اجازه مي دهد كه احساساتش بر او غلبه كند و احتمالاً تند شده و يا منفجر مي شود. گرچه كه شما اغلب احساس حسادت نداريد، ممكن است به علت اتفاقات اخير، احساس ناامني كرده و در مورد وفاداري و صداقت شريك زندگي تان به فكر فرو رويد. اين موضوعي است كه بايد راجع به آن صحبت كنيد ولي بدون فكر اين كار را نكرده و بي گدار به آب نزنيد.
پایان یک کار است که نتیجه قطعی آنرا نشان می دهد. بنابراین برای قضاوت کردن هنوز زود است و باید بیشتر حوصله داشت تا واقعیت های بیشتری آشکار شود​
دوست دارید با تمام مسائل با انرژی روبرو شوید و برایشان وقت بگذارید.هر چیزی که مربوط به خلاقیت شود خوب پیشرفت می کنید.سعی کنید استعدادهای خلاق تان را نشان دهید.فکر سالم در بدن سالم است. سلامتی خود را تقویت کن تا بتوانی به آرزوهای خود دست یابی امید به آینده است که به تو نیرو و انرژی می دهد. این امید را هرگز نباید از دست داد​
امروز شما در هر کاری زیاده روی میکنید خصوصاً اگر مورد خوردن و نوشیدن پیش آید قدرت اراده شما مانند همیشه نیست و بنابراین نمی توانید از خوردن آن چه در برابرتان قرار می گیرد صرف نظرکنید حتی اگر بدانید که آنها این قدر برای شما ضرردارند که حتی از 15 کیلومتریشان هم نباید رد شوید. چیزی که اوضاع را بدتر می کند، این است که به نظرمی رسد افراد خاصی تصمیم دارند کاری کنند که شما در هر موقعیتی خود را آزاد گذاشته و رها کنید و شما نیز از عمل کردن به این دستور بسیار شاد و راضی هستید.همین امروز را باید غنیمت شمرد و از آن نهایت استفاده را کرد. کسی از فرداهای نیامده خبر ندارد آرزو بر جوانان عیب نیست و تو هنوز آنقدر آرزوهای خوب داری که روحیه ای جوان و شاداب داشته باشی​
امروز کمتر در اجتماع باشید و مشکلات مالی تان را حل کنید.امروز روز مناسبی برای امضای قرارداد نیست،زیرا ممکن است نکته ای را فراموش کنید.هم چنین امروز برای خرید و فروش روز مناسبی نیست زیرا امکان سوءتفاهم و اشتباه وجود دارد.اگر وقت دارید هر چیزی را دوبار چک کنید تا اشتباه نشود.کسی که از محبت بهره ای نبرده باشد نمی تواند به دیگران محبت کند. چنین افرادی به خودشان هم رحم نمی کنند چه برسد به دیگران. باید از چشمه های محبت آنقدر نوشید که لبریز شد​
ممكن است درحال حاضر در حال گذراندن تعطيلات باشيدو اگر چنين است شما از اين كه ماجراجوئي كنيد و جاهاي جديد راكشف كنيد بسيار لذت خواهيد برد. آن دسته از شما كه سخت و بي وقفه كار مي كنيد زياد اهميتي نخواهيد داد چون از كارساز بودن لذت مي بريد. اگر قصد داريد براي خوشگذراني امشب بيرون برويد خيلي بهتان خوش خواهد گذشت.سعی کن خطاهای خود را بشناسی و آنها را به مرور بر طرف کنی. هیچکس کامل و مطلق نیست. در این میان کسی موفق و برنده است که خطاهای کمتری داشته باشد​
اخيراً سرعت زندگي افزايش پيدا كرده است و متاسفانه بايد بگويم كه اگر شما هم بخواهيد سرعتش را پايين آوريد، عملي نمي باشد. شب آرامي را در خانه نخواهيد داشت زيرا دوستان تماس مي گيرند و به ديدنتان مي آيند و افراد خانواده مشتاق هستند كه با شما صحبت كند.کسی که سعی می کند همه را راضی نگهدارد و دل همه را به دست آورد در آخر سر همه از او ناراضی خواهند ماند. چون چنین چیزی امکانپذیر نیست. باید در زندگی برنامه ای مشخص داشت و به دنبال هدفی بود​
امروز توانایی دارید که کارهای سخت انجام دهید و این خبر بسیار خوبی است به خصوص اگر سعی دارید که یک برنامه فشرده را اجرا کنید یا قصد تکمیل پروژه ای را در زمانی مقرر دارید . همچنین اگر می خواهید کسی را با استعداد های فراوان خود تحت تاثیر قرار دهید زمان بسیار خوبی است . به هر حال سعی کنید زمانهایی به خود استراحت دهید وگرنه در پایان از شدت کار زیاد مریض می شوید.فکری را که در ذهن داشتی با و اقعیت ها تناسبی ندارد و باید در این باره تجدید نظر کرد. علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد چون وقتی اتفاقی افتاد جبران آن مشکل خواهد بود​
تغییرات اخیر در روابط کاری پیشرو شما در موقعیت خیلی بهتری قرار داده اند احتمالاً درک کرده اید که اخیراً چه قدر ماهرانه مسوولیت اضافی را به دوش گرفته اید . اما زمان سست شدن نیست یا نیروی حرکت را حفظ کنید یا ملامت کردن خودتان را تمام کنید.از گذشته ها باید آموخت و در زندگی به کار برد. کسی که خود را در گذشته محبوس می کند، خود را اسیر زندانی تاریک و بی سرانجام کرده است. به آینده باید اندیشید و به سوی آن پرواز کرد.​
 

سـعید

مدیر بازنشسته
15 مرداد ماه

15 مرداد ماه

در چند روز اخير ذهنتان درگير مسائل زيادي بوده است اما امروز مي توانيد در مورد آن ها صحبت كنيد.شرایط همیشه به یک حال نخواهد ماند. با تغییراتی که در محیط کاری به وجود می آید، فرصت های خوبی در اختیار تو گذاشته می شود. از این فرصت ها باید استفاده کنی تا به آرزوهای خود برسی و موفق شوی​
در مورد مسائل مالی تغییراتی صورت می گیرد . لازم نیست نگران باشید این تغییرات مثبت و خوب هستند. اگر نیاز به هر گونه مشورتی دارید دوستان بسیار خوشحال می شوند به شما کمک کنند . زمان خوبی نیست که از دوستان پول قرض بگیرید زیرا در طولانی مدت فراموش می کنید آن را پس دهید.وقتی به وعده خود – هر چند کوچک- عمل می کنی به دیگران اثبات کرده ای که فرد قابل اعتماد و اطمینانی هستی و بنابراین آنان می توانند روی قول های بزرگ تو حساب باز کنند و به تو اطمینان بیشتری داشته باشند​
براي مدتي صبر و طاقت شما مورد امتحان قرار گرفته است و اكنون به نظر مي رسد كه از اين امتحان سربلند بيرون آمده ايد البته اين موضوع را از همسرتان مخفي مي كنيد. بايد دست از طبقه بندي سريع ديگران برداريد زماني كه يك نفر را بهتر شناختيد شايد لازم باشد كه دوباره در موردش فكر كنيد.این تنهایی را باید رها کرد و خود را در جمع دوستان و اقوام قرار داد. بدون کمک آنها قادر به انجام کارای بزرگ و سرنوشت ساز نخواهی بود. کمک آنها در این شرایط برای تو مهم خواهد بود.​
علت رفتار عجیب یک نفر را می دانید،اما بهتر است یک بار دیگر به آن فکر کنید.آن قدر درگیر کارهایتان هستید که فکر می کنید همه چیز مربوط به شما می شود و آن رفتار مهربان و حساس شما کجا رفته است؟همان رفتاری که شما را محبوب دیگران می کرد؟.کسی که به نصیحت دیگران گوش می سپارد یعنی حاضر است از شناخت و تجربه دیگران سود برد و به همین خاطر ضریب خطای او کمتر خواهد شد. هیچ کس کامل نیست و به مشورت دیگران احتیاج دارد​
امروز يكي از آن روزهاي بي پروايي است و شما مي خواهيد تا آن جا كه ممكن است تجربه كسب كنيد. هر برنامه سفري در حال حاضر بسيار عاليست چرا كه هم مناسب روحيه شماست كه مايليد بيرون از منزل وقت بگذرانيد و هم ممكن است معامله اي عالي و يا فرصتي كه در زندگي هر كس يك بار رخ مي دهد، به شما پيشنهاد شود كه حيف است مورد استفاده قرار نگيرد. هم چنين ممكن است در مغزتان برنامه صحيحي براي هزينه كردن بريزيد و از آن لذت ببريد.
هر کاری می کنید وقتی را به همسرتان اختصاص دهید.از این که نشان دهید چه اندازه برای تان اهمیت دارند،لذت می برید.اگر نمی توانید این احساس را بیان کنید،می توانید به راه های دیگر آن را ابراز کنید.مثلاً می توانید یک هدیه بخرید.چه کسی می داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد؟ غیب را فقط خدا می داند و بس! باید به همین شناخت ها اکتفا کرد و در حد توان کوشید تا موفقیت خود را تضمین کرد​
انگار درتمام چند روز گذشته هیچ کاری درست پیش نرفته ولی خوشبختانه این پنج شنبه ورق برمی گردد. با هر کسی که صحبت می کنید فردی مودب،دوستانه است و از گفتگوی با شما خوشحال می شود.ممکن است به جاهایی بسیار دوست داشتنی دعوت شوید و یا شما هم تعدادی ازکسانی را که دوست دارید دعوت کنید.اگر به دنبال راهی می گردید که تعداد دوستان خود را افزایش دهید. سعی کنید به کلوپ و یا سازمانی بپیوندید که افرادی همانند شما عضو آن هستند و دارای علائقی یکسان اند.
یک بیماری کوچک می تواند عواقب و پیامدهای نگران کننده ای را به همراه داشته باشد، به سلامتی خود باید توجه کرد و از چیزهایی که این سلامتی را خدشه دار می سازد جدا پرهیز کرد​
امروز افکارتان به خاطر مسائل احساسی مشغول است.عشق واحساس زیاد یک نفر شما را جذب می کند و شما نیز آن را جواب می دهید.اگر در یک رابطه احساسی دچارمشکل هستید سعی کنید با صحبت آن را حل کنید.به خاطرداشته باشید که اگر روابط تان در حال بهتر شدن بود شما هم باید گذشت کنید.
امروز قبل از اين كه يك پرش بزرگ بكنيد قدم بعدي را خوب مطالعه كنيد. بخصوص اگر مي خواهيد پول سرمايه گذاري كنيد و يا يكنوع داد و ستد مالي انجام دهيد. گرچه كاملاً قادريد كه منافع و مضرات هر موقعيتي را بسنجيد ولي نصيحت هاي يك شخص مطلع ضرري ندارد.
اگر مراقب نباشيد ممكن است بيش تر از آن حدي كه مي خواستيد پول خرج كنيد. از اين كه ولخرجي كنيد، متنفر هستيد مخصوصاً‌ زماني كه نتوانيد چيزي را كه خريده ايد نمايش دهيد. اگر در موردش خوب فكر كنيد متوجه مي شويد كه اگر اين پول را براي خوشحال كردن اعضاي خانواده يا دوستان خرج كرده بوديد خيلي بهتر بود.
ستارگان امروز بهره بردن از تخیلات را به شما القاء‌ می کنند . به خصوص اگر بتوانید با روشی جدید و غیر معمول از آن استفاده کنید . حتماً به حدس و گمان خود توجه کنید زیرا کاملاً‌ صحیح است . همچنین شاید خوابی ببینید که آینده را پیشگویی می کند یا پاسخ به سوالی باشد که اخیراً‌ ذهنتان را به خود مشغول کرده است . معاشرت یک نفر شما را بسیار شگفت زده می کند بنابراین هیچ دعوتی را رد نکنید .
اگر شریک زندگی تان به حساب بانکی مشترکتان لطمه زده است لطفاً‌ از کوره در نروید . شما درباره انگیزش ناگهانی خرید خودتان با خود رو راست نیستید . حالا که چنین موقعیتی خوبی دارید مشاجره درباره پول ارزشی ندارد این طور نیست ؟
 

سـعید

مدیر بازنشسته
16 مرداد ماه

16 مرداد ماه


به نظر مي رسد كمي بي حوصله ايد اما تقصيري نداريد و نمي توانيد از اين شرايط رها شويد. مي توانيد مشكلات را بدون اين كه كسي را مقصر بدانيد، حل كنيد.در محیط کاری بعضی تشنج ها هست که باید آنها را کاهش داد. با هشیاری و تدبیری خردمندانه باید شرایطی آرام و کاری را فراهم کرد تا هرکس بتواند به وظایف خود عمل کند و در مجموع کارها پیشرفت کند

ممکن است امروز درگیری پیدا کنید که مطمئناً تقصیر شما نیست . البته جای نگرانی نیست تغییرات غیرمنتظره ای صورت می گیرد که درست همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.وقتی کسی هدفی مهم داشته باشد، اجازه نمی دهد که وقت هایش بیهوده تلف شود. کسی که برایش زمان اهمیتی نداشته باشد، برای از دست دادن آن هیچ دغدغه ای نخواهد داشت

بايد امروز اساساً‌ به خانواده فكر كنيد. البته اين موضوع خيلي جالب نيست اما ما بايد گاهي به ”افرادي كه دوستشان داريم“ توجه كنيم. امروز بايد دقيقاً پي ببريد كه ديگران چه احساسي دارند و ببينيد كه از چه راهي مي توانيد به آنها كمك كنيد.به زودی خبرهایی می رسد که تو را خوشحال می کند. بعضی نارضایتی ها و کدورت ها هست که به مرور زمان برطرف خواهد شد. نگرانی را از خود دور کن چون دوباره بخت به تو روی می آورد

همه چیز مرموزتر می شود مگر این که اقدام به حل آنها کنید.تنها به خاطر این که ماموریت دارید نباید شخصیت تان یک شبه تغییر کند. به اطرافتان نگاه کنید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است.تردیدهای تو دلیل درستی ندارد. ذهن خود را از شایعات بی پایه و بی مایه خلاص کن تا در روشنی بتوانی تصمیم بگیری. مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشد

تنش بين سياره ها از امروز، روزي گيج كننده مي سازد، خصوصاً در ارتباط با افراد زندگي تان. ممكن است كه آنها پيغام هايي متفاوت براي شما بفرستند و شما نمي دانيد كه بالاخره تكليفتان با آنها چيست. هم چنين ممكن است متوجه شويد كه شخصي از اعتماد شما سوء استفاده كرده و شما را آلت دست قرار داده است. همه چيز به همين وضوحي كه مشاهده مي كنيد نمي باشد و ممكن است زماني بگذرد و بعد شما از قضايا سردر بياوريد كه چه اتفاقي در حال رخ دادن است.مراقب سلامتی خود باش و رژیم غذایی خود را حفظ کن. آنقدر باید به این کار ادامه داد تا در آینده جسمی سالم و تندرست داشته باشی. سلامتی یک سرمایه گرانبها ست

امروز قدرت زیادی دارید و می توانید تغییراات مهمی در زندگی تان ایجاد کنید.اما خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید زیرا بعداً نمی توانید تصمیم خود را عوض کنید.می توانید در زندگی خصوصی ونقشه های شخصی پیشرفت کنید.خانواده از تو انتظاراتی دارند که کاملا منطقی است و باید آنها را انجام داد. با بهانه تراشی نباید از مسئولیت ها فرار کرد. فقط افراد ضعیف و غیر مسئول دست به چنین کاری می زنند

امروز قادر خواهید بود که تغییراتی اساسی و بسیار غیر قابل دسترسی را ایجاد کنید، پس خود را دست کم نگیرید.فکر کنید ببینید چه چیزی در زندگی شما نیاز به بهترشدن دارد و از آن شروع کیند . اگر با دوستان نزدیک و یا یکی از همسایگان اختلافی دارید،بهترین راه حل این اختلاف صحکبت با آنها و حل اختلافات است.این شامل این نیز می شود که برخی حقایق قلبی تان را بازگو کنید ولی باعث می شود که اوضاع را سروسامان داده و مشکلات را حل کنید.هر انتخابی دردسرهای خاص خودش را دارد. تا وقتی انتخابی نکرده ای راحت و آسوده هستی ولی به محض اینکه انتخاب کردی باید این دردسرها را پذیرفت و تا آخر آن پیش رفت

امروز هر چیزی برای شما یک پیغام است.می توانید این پیغام را جدی بگیرید،اما جدی گرفتن آن بستگی به میزان روحی شما دارد،اما در هر صورت نمی توانید این پیغام ها را نادیده بگیرید.اگر همه چیز به شما می گویند که باید پیشرفت کنید حتماً این کار را انجام دهید.پیشرفت یک اصل مهم در زندگی است که هرگز نباید آن را فراموش کرد. سعی کن هر روز یک قدم جلوتر از دیروز باشی. همین قدر کافی است و در پایان موفقیت های بزرگی را کسب می کنی

يك اختلاف بين انتظارات شما و واقعيت وجود دارد ولي اين موضوع مهم امروز نيست. در مهماني يا جرياني امروز شركت مي كنيد كه اگر بالاتر از حد انتظار شما نباشد دقيقاً همان چيزي است كه انتظارش را داريد و خاطره اش تا سالها بيادتان خواهد ماند. آنرا مي توانيد با خيلي شيك پوشيدن حتي خاطره انگيزتر بكنيد و نشان بدهيد كه چقدر شما مي توانيد خيره كننده شويد.برای حل این مشکلات، بهترین راه گفتگو و شنیدن حرفهای کسانی است که مخالفت می ورزند. با خشم و تندی نمی توان مشکلی را برطرف کرد و باید در این زمینه صبر و حوصله بسیاری داشت

اگر مراقب خودتان نباشيد، كمي كله شق به نظر مي رسيد. مي دانيد، كه در اين صورت هيچ كس از شما دفاع نمي كند. گاهي اوقات آن چنان در دنياي خودتان غرق مي شويد كه نمي دانيد تا چه اندازه بداخلاق هستيد. خوشحال باشيد خيلي بيش تر از آن چه انتظارش را داريد، موفقيت داريد.وقتی به آنچه هست اکتفا می کنی، هیچ کوششی برای تغییر آن انجام نخواهی داد. همیشه باید آرزوهای بلند داشت و کوشش کرد تا آنها را به واقعیت ها نزدیک کرد. زندگی یک حرکت پیوسته و دائم است.

شما به دنیای کسی فکر می کنید و برایتان مهم نیست که دیگران متوجه شوند امروز حقیقتاً در حال و هوای معنوی هستید و اگر کسی را لایق بدانید با خوشحالی و بدون هیچ شواهد و مدرکی حرفهایش را باور می کنید . این از خوش قلبی شماست . اما سعی کنید در رابطه با این موضوع واقع گرا باشید و اگر کاملاً مطمئن هستید که آنها لیاقت چنین رفتار شایسته ای را ندارند بهانه تراشی نکنید و کارهای آنها را نادیده نگیرید .هیچکس نیست که آرزوی یک زندگی مرفه و سعادتمند نداشته باشد. با این حال فقط بعضی راه آن را پیدا می کنند و خود را به آن می رسانند. تو باید یکی از این بعضی ها باشی

فقدان ارتباط علت واقعی مباحثات است و امروز شما متهم به برقرار کردن نادرست پیوستگی و می توانید مقصر باشید. غرایز و احساس غریزی می توانند مفید باشند . اما پالایش همچنان مهم است . امروز هر کسی می داند که خطر یک نزاع جدی چیست .
زندگی پر از حوادث تلخ و شیرین است. بهتر است از هر حادثه ای درسی آموخت و برای روزهای آینده از آن استفاده کرد و از جنبه های مثبت آن در راه پیشرفت بهره برد.
 
آخرین ویرایش:

سـعید

مدیر بازنشسته
17مرداد ماه

17مرداد ماه

باید نشان دهی که از عهده انجام این مسئولیت ها برخواهی آمد و بنابراین دیگران می توانند روی تو حساب کنند . این کار با کوشش و تلاش جدی امکان پذیر است و تو موفق خواهی شد. امروز، زهره به برج سرطان مي رود. همه چيز آرامش پيدا كرده است و روابط اجتماعي بيشتري برقرار كرده ايد. اگر مي خواهيد در خانه تغييراتي ايجاد كنيد اكنون بهترين زمان است.
از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می کند خودداری کن. با جلوگیری از بعضی تمایلات و خواسته های غیر منطقی می توان خوشبختی را بادوام تر کرد و از آن بیشتر لذت برد.امروز زهره به برج سرطان می رود . این قسمت از چارت شما به مسافرت های کوتاه و ذهنتان مربوط می شود . فوق العاده خلاق هستید و دیگران به حرف های شما اهمیت زیادی می دهند . اگر مجرد هستید شرایط احساسی خوبی برایتان ایجاد می شود ودر چند روز آینده ادامه خواهد داشت.
امروز زهره به برج سرطان مي رود اين قسمت از چارت شما به مسائل مالي و به طور كلي درآمدهاي بيشتر مربوط مي شود. اكنون زماني است كه بايد در مورد ديگران بيشتر فكر كنيد و اگر اين كار را بكنيد اكنون زمان فوق العاده اي خواهد بود.مطمئن باش این کار نتیجه می دهد و در آخر سود خوبی را به وجود خواهد آورد. به حرف های دیگران زیاد توجه نکن شاید می خواهند تو را از این راه منصرف کنند.
باید دوباره شرایطی به وجود آید که دوستان گردهم جمع شوند. آنوقت می توان دوباره خوشبختی و آسایش را تجربه کرد اما تا آن روز هنوز زمان زیادی باقی مانده است.زهره به برج سرطان می رود و هر نوع تغییری در روابط شما صورت خواهد گرفت.اگر اخیراً رابطه ای را مخفی نگه داشته اید حتماً آشکار می شود.آیا آماده اید که علت آنرا توضیح دهید؟
بهترین فرصتهای خود را نباید بخاطر سهل انگاری یا نومیدی از دست داد. زمان به سرعت می گذرد و تو هنوز آرزوهای بسیاری داری. بنابراین جای درنگ و تردید نیست.اگر مي خواستيد بدانيد كه آيا كساني هستند كه در پنهان، شما را تحسين مي كنند يا خير، به زودي دستتان رو خواهد شد. در واقع، ممكن است متوجه شويد كه بيش از يك طرفدار داريد و همگي آنها مي خواهند كه با شما ارتباط برقرار كنند. جناب شير شما عموماً روحي درست و صادق داريد ولي در حال حاضر شما در حال ورود به مرحله اي مخفي هستيد كه از حذف كردن شخصي در مقايسه با شخص ديگر لذت مي بريد. آيا مطمئنيد كه مي توانيد از شر عاقبت اين كار خلاص شويد؟
در خانواده مشکلی پیش آمده که با انگشتان تو این گره باز می شود. اگر پا در میانی کنی دوباره دوستی ها رونق می گیرد و کدورت ها از بین خواهد رفت. دیگران به تو چشم دوخته اند.امروز،زهره به برج سرطان می رود.تا جایی که می توانید با دوستانتان رفت و آمد کنید.اگر روابط اجتماعی تان اخیراً کم شده است امروز می توانید دوباره آنرا زیاد کنید.می توانید به باشگاه یا جایی که به آن علاقه دارید ملحق شوید.ارزشش را دارد.
با هشیاری و عقلانیت باید کاری کرد که خطرها به حداقل برسد. وقتی می بینی سیلی هجوم آورده است، به جای ایستادن در برابر آن، باید هر چه زودتر پناهگاهی پیدا کرد.امروز ونوس وارد علامت آبی سرطان می شود و باعث می شود که قدمهایی جدی تر و در عین حال بهتری راجع به رئیس و یاما فوق تان بردارید و روابط تان بهتر شود. هم چنین در این زمان از ارتباطات آرامش بخش با افراد بزرگتر فامیل لذت خواهید بود. هم چنین این احتمال نیز وجود دارد که عاشق شخصی شوید که یا خیلی بزرگتر و یا خیلی کوچک تر از شماست ، در حال حاضر تفاوت های سنی برای شما اصلاً مطرح نیست.
اگر از تمام توان و استعداد خود استفاده کنی، موفقیت های چشمگیری را به دست خواهی آورد. مطمئن باش که تو هیچ چیزی از دیگران کمتر نداری و بنابراین نمی تواند چیزی مانع حرکت تو شود.امروز ونوس وارد برج سرطان می شود.این قسمت از چارت شما به فعالیت های فیزیکی و فکری مربوط می شود.اگر امروز به گردش می روید،می توانید انتظار لحظات خوبی را داشته باشید،در هر زمینه ای که بخواهید می توانید انتظار فرصتی را داشته باشید که کاری کاملاً جدید انجام دهید مخصوصاً اگر از نظر اجتماعی یا خلاقانه به آن نگاه کنید.
از ریسک کردن نباید هراسی به خود راه داد. بدون ریسک کردن زندگی در مسیری یکنواخت و خسته کننده دچار رکود خواهد شد. ایجاد تغییر و تنوع به زندگی شادی و نشاط می بخشد.امروز ونوس در خانه آبي تير حركت مي كند كه خانه دوستي هاي صميمي و شراكت كاري شماست. شما از اين تاثير ستاره اي هم از نظر احساسي و هم مالي منفعت مي بريد كه براي آن عده از شما كه در اين بخشها دست خالي هستيد خبر خوشي است. شما با آدم هاي جديد زيادي برخورد خواهيد داشت و اين مي تواند به يك رابطه دائم با يكي از آنها ختم مي شود.
مشکلات موجود را نباید با کارهای ناپسند، پیچیده تر کرد. برای رها شدن از این وضعیت می توانی به یک مرخصی یا سفر بروی. پس از آن با ذهنی آماده تر می توان کارها را سامان داد.امروز با افراد خيلي عجيبي آشنا مي شويد. اما از اين موضوع خوشحال خواهيد شد زيرا اين افراد سرنوشت شما را تغيير مي دهند. معمولاً ترجيح مي دهيد كه كارهاي هميشگي و متداول خودتان را انجام دهيد، اماعلاقه داريد كه به دوردست ها و سرزمين هاي دور نيز نگاهي بيندازيد.
بدبخت کسی است که نردبان ترقی را از زیر پایش کشیده باشند! باید مدت ها بگذرد تا دوباره شرایط مساعدی فراهم شود. درهیچ شرایطی نباید امید و ایمان را از دست داد.ونوس امروز به تیر با عنصر آب می رود و به قسمت همکاران سلامتی و کارهای روزمره چارت شما مربوط می شود . اگر بیماری یا علائن بیماری شما را کمی نرگان کرده است و برطرف نمی شود اکنون زمان خوبی است که آزمایش کامل دهید تا مطمئن شوید که همه چیر رو به راه است . اگر اخیراً‌ نسبت به خودتان بی توجه بوده اید به خودتان توجه کنید یا هر نوع عادت منفی را ترک کنید . عادتی که احساس خوب بودن شما را خراب می کند.
رفته رفته کارها بهتر می شود و آب های رفته به جوی باز می گردد. اتفاقاتی که افتاد اصلا خوب نبود و باید آرزو کرد که این حوادث دیگر هرگز تکرار نشود. با توکل بر خدا حرکت کن تا رستگار شوی.اگر شما با احتیاط نباشید در هر محل و هر زمان می توانستید اشتباه کنید. امروز به دوستان و آشنایان تان وفادار باشید به علاوه باید احتیاط کنید و اگر صورت حساب خود را مشاهده کنید متوجه می بینید که توجه به دارایی ها تمام توجه ودقت شما را می گیرد. اگر شما سفری مخاطره آمیز به صحرا داشته باشید باید مراقب موقعیت و چیزهای ارزشمندی که از کنارتان می گذرد باشید.
 

nimfadora

عضو جدید
فروردين : فكر آغاز برنامه و فعاليت جديد را به دوره‌هاي بعد واگذار كنيد. در موقعيت بسيار خوب مالي و فكري قرار داريد. بهتر است انرژي‌تان را صرف خانه و بودن با عزيزان نمایید. بر درآمدتان اضافه مي‌شود و جبران همه عقب‌افتادگي‌هاي مالي گذشته خواهد شد فقط به شرطي كه نااميدي را رها و تلاش كنيد.

متولدين ارديبهشت : وسايل باارزش‌تان را در جاي امن نگه داريد و از بحث مالی دوري كنيد زيرا باعث ايجاد استرس و نگراني مي‌شود و اين همان چيزي است كه نبايد در حال حاضر داشته باشيد. اكنون بايد درهاي قلب‌تان را به روي عشقي باز كنيد كه وجودتان را پر مي‌كند.

متولدين خرداد : حسن نيت شما باعث رفع دلتنگي‌ها و كدورت‌ها مي‌شود .از اين بابت هراسي به دل راه ندهيد كه با شكست و ناكامي رو‌به‌رو نشويد. با زيركي كه داريد از بن‌بست‌ها رهايي خواهيد يافت. اجازه ندهيد از صداقت و انسانيت شما سوءاستفاده شود. يك نفر، كمك شاياني به شما خواهد كرد كه هيچ‌گاه تصورش را نمي‌كرديد. اين كمك در زمينه كاري شماست. صبر كنيد كه صبر، علاج همه دردهاست.

متولدين تير : ورود مسافري از راه دور خوشحال‌تان خواهد كرد. در قبول پيشنهادهاي شراكتي دقت بيشتري داشته باشيد. در روابط احساسي‌تان، در نهايت تغييراتي به وجود مي‌آيد. در صورت افزايش جنبه مالي به ديگران كه احتياج به كمك دارند توجه كنيد و از ياد نبريد كه خدا كمك‌تان خواهد كرد.

متولدين مرداد : زود و بي‌‌جهت عصباني نشويد كه هيچ نتيجه‌اي ندارد. سستي را كنار بگذاريد و هر كاري را كه آغاز كرديد تا به انتها انجام دهيد، هر چند كوچك باشد. بدون مشورت افراد با تجربه كاري را شروع نكنيد، بگذاريد از حمایت برخوردار باشد. سعي كنيد لا‌به‌لاي موفقيت‌هاي حاصله گم نشويد و مغرور نگرديد كه غره شدن، دوري از ديگران را در پي دارد. احترام و محبت، تنها هدايايي هستند كه مي‌‌توانيد به محبوبتان هديه كنيد. پس چرا معطليد؟ عشق پشت در ايستاده، بيابيدش!

متولدين شهريور : در حال حاضر زندگي را بسيار سخت مي‌گيريد و امروز و هر روز را با اين فكر كه همه اتفاقات به گردن شماست و همچنين از كمبود اعتماد به نفس رنج مي‌بريد، ولي بدانيد كه همه اين‌ها باعث مي‌شود شما به توانايي‌هاي خود شك كرده و در مورد خود بد قضاوت كنيد.

متولدين مهر : سعي كنيد مشكلات و عدم تفاهم‌ها را برطرف سازيد و يك محيط خانوادگي آرام به وجود آوريد. اگر در حال خريد و فروش هستيد مي‌توانيد موانع را از سر راه برداريد و معامله خوبي داشته باشيد، در ضمن موقعيت خوبي هم براي انجام كارهاي تكميلي است كه از قبل روي هم انباشته شده بود. گاهي اوقات هم به خاطرات گذشته بپردازيد.

متولدین آبان : خود را در برخي مسائل، درگير شكايت و اختلاف مي‌كنيد كه مسلما عاقبت آن به دردسرهايش نمي‌ارزد. اختلاف را بايد در اولين مراحل آن حل كرد، چرا كه اگر حل نشود گسترش مي‌يابد و قابل كنترل نيست. اگر به شخصی قولی دادید امروز روزیست که باید عمل کنید.

متولدين آذر : به زودي تحولات تازه‌اي در زندگي پيش مي‌آيد كه خودبه‌خود شما را به آينده و رويدادهاي خوش مي‌كشاند پس از فرصتي كه پيش آمده، بهترين استفاده را ببرید. شما از خيلي نظرها تواناتر هستيد و همچنان موفق. با كارهاي زياد و متنوع، ذهنيت خودتان را آشفته و پراكنده نسازيد.

متولدين دی : نبايد با كسي بي‌جهت در مورد مسائل مالي خود صحبت كنيد. امروز روزیست که شما در مسند قضاوت خواهید نشست، در قضاوت، يك طرفه تصميم‌گيري نكنيد. به خاطر رشته تحصيلي يا شغلي‌تان مسافرتي پيش مي‌آيد كه مي‌تواند نقش بسيار مثبتي در بهتر شدن شرایط شما داشته باشد. زمان فرا رسيدن زندگي مشترك‌تان، كم‌كم رسيده، پس به آن بيشتر فكر كنيد.

متولدين بهمن : از روحيه بسيار بالايي برخوردار هستيد بنابراين تعجبي ندارد كه همه مايلند اوقاتي را با شما بگذرانند به شدت احساس اجتماعي بودن و خوش صحبتي ميكنيد و اوقات بسيار زيادي را با افراد مي گذاريد كه نقاط مشتركي با آنها داريد. صحبت در مورد برنامه هاي آينده، با كسيكه كاملاً شما را درك ميكند بسيار مفيد خواهد بود.

متولدین اسفند : امروز با اميدواري به افق‌‌هاي رو به رو بنگريد و به هدف‌هاي خويش بدون هراس دست يابيد، هرچند كه به نظر دور مي‌‌آيد اما محقق مي‌‌شود. گره‌ها را با دست‌باز كنيد نه با دندان و مراقب سلامتيتان باشيد. ممكن است برخي از فشارها شما را بيش از پيش خسته كند اما نگران نباشيد.
 

سـعید

مدیر بازنشسته
19 مرداد

19 مرداد

ذاتاً فرد حساسي نيستيد اما با يك موضوع خاصي كه قديمي است نمي توانيد خداحافظي كنيد. وارد مرحله جديدي از زندگي شويد و ديگر مشكلات قديمي مثل گذشته سخت به نظر نمي رسند.مردانگی به هیاهو و غوغا کردن نیست. مردانگی دراین است که وقتی وظیفه ای یا مسئولیتی به تو محول شد آن را در هر شرایطی انجام دهی. مردانگی به این است که در انجام وظیفه از هیچ خطری هراس نداشته باشی
برای اطرافیان این موضوع را آشکارا بیان می کنید که زندگی مالی تان را تحت کنترل کامل دارید و هیچ کس اجازه ندارد بیش از این شما را محدود کند . در این زمان هر اردیبهشتی داستان غم انگیزی برای تعریف دارد . اما خوب است به جای این که گذشته های تلخ را یادآوری کنید نشان دهید که چه قدر سریع آن ها را فراموش می کنید و دوباره همه چیز را از نو شروع می کنید.اگر آمادگی از قبل وجود داشته باشد دیگر جای نگرانی نیست. برای عبور از این مانع باید آمادگی قبلی آن را فراهم کرد. در این صورت موفقیت تو حتمی خواهد بود
امروز احساس مي كنيد كه به شدت كار كرده ايد، بنابراين خوب نيست كه خودتان را با حل كردن مشكلات آزار دهيد يا حتي انجام كارهاي دفتري، زيرا اگر اين كار را انجام دهيد حتماً خطا مي كنيد. در ضمن امشب فرصت به دست آوردن يك رابطه عشقي عالي را داريد، بنابراين واقعاً سعي كنيد آن را از دست ندهيد.
شاید هفته را با ذهنی مشغول آغاز کرده باشید.اما درست نیست دیگران را به خاطر آن مقصر بدانید.اگر با شخصی روبرو شوید حتماً با او مشاجره و دعوا می کنید.شایعاتی درباره تو مطرح می شود که قابل انتظار بود. به هر حال هر کس خربزه می خورد باید پای لرز آن هم بنشیند. سعی کن با هشیاری و عقلانیت از این مرحله عبور کنی
ممكن است امروز با افرادي كه بسيار مسن تر از شما هستند بحث و مشاجره كنيد. دليل تمامي اين مشاجرات، بي صبري شماست و اين كه مي خواهيد هر كاري، با سرعتي دو برابر انجام شود.همسر تو انسان مهربان و بزرگواری است. او برای کاری تو را سرزنش می کند که شایسته نبود آن را انجام دهی. به هر حال با تفاهم و عشق باید این مشکلات جزئی را برطرف کرد
امروز چشمانتان جزئیات را به خوبی می بیند.خوب است به کارهای رسمی و اداری بپردازید.هر نوع اشتباه و ایرادی را تشخیص می دهید.در آن ولایت غریب، یاد وطن تو را رها نمی کند. حال که دستت از همه چیز کوتاه شده سعی کن در این جهان پهناور تکیه گاهی برای خود پیدا کنی تا خطر سقوط تو را تهدید نکند
متولد مهر بودن این معنا رامی دهد که شما دوست دارید سعی کنید همیشه مردم را راحت و شاد نگه دارید ولی امروز شما تمایل عجیبی دارید که با طرح موضوعاتی که جنجال آفرین هستند،ایجاد مشکل کنید. پس به خودتان لطفی کرده و راجع به مسائل سیاسی ، مذهبی و یا مسائل مربوط به کشورهای دیگر صحبتی نکنید. در غیراین صورت ممکن است بدون این که قصدش را داشته باشید موجب رنجش کسی شوید.قبل از هر چیز باید هدف روشن و مشخصی داشته باشی. کسی که در زندگی هدفی داشته باشد می داند از هر چیزی، چگونه و در چه جایی استفاده کند و بنابراین موفق خواهد شد
هر چقدر می توانید امروز را صرف سلامتی خودتان بکنید و سعی کنید باخودتان مهربان باشید.اگرنگران موضوعی هستید و به آن رسیدگی نکرده اید،با یک نفرکارشناس قرار بگذارید و نظرش را بپرسید.بهتر است احتیاط کنید به جای این که ناراحت باشید.سعی کنید از کارهای پراسترس دوری کنید و در یک کلاس آموزشی ثبت نام کنید.
امروز يكنفر احساس افسردگي مي كند و شما سعي خواهيد كرد كه لبخند به لب او بياوريد. او را به بيرون دعوت كردن، يا گل فرستادن برايش خيلي به اين كار كمك خواهد كرد. يا فقط زماني كه آنها به كسي نياز دارند كه با او صحبت كنند يا شانه اي براي گريه كردن مي خواهند شما سعي مي كنيد به نزدش برويد. همين كه مي داند شما اهميت مي دهيد خيلي اطمينان خاطر به او مي دهد.
تمركز داشتن در محل كار، كار سختي براي شما نيست. امروز در انجام كارها سست مي شويد و نمي توانيد به راحتي كارهايتان را انجام دهيد. اگر كسي باشما رقابت دارد، پاسخي هوشمندانه شما را از مشكلات نجات مي دهد و ديگران را تحت تاثير قرار مي دهد.خوش بینی و خوش خیالی یک سرمایه بزرگ است. بگذار دیگران هر چه می خواهند بگویند. در برابر این موانع سیمانی و این زندگی یاس آور باید کوهی از امید و خوش بینی داشت
سیارات شما را از انرژی فوق العاده پر کرده اند که برای هر نوع تلاش در زمینه کار عالی است و بعد از این همه تلاش و کار باز هم وقت و انرژی برای خوش گذراندن دارید. همچنین زمانی که با دیگران روبرو می شوید می توانید از قدرت هایتان استفاده کنید و آنها را با تفکر سریع و ایده های زیرکانه خود تحت تاثیر قرار دهید .پیغامی می رسد که تو را خوشحال خواهد کرد. در بیابان می گویند لنگه کفش هم غنیمت است. به همین آب باریکه باید اکتفا کرد و زندگی را ادامه داد تا به سرانجام بهتری برسی
اگر ممکن است امروز مدرک مهمی را امضاء نکنید که بدبختی خواهد داشت . و با این امضاء‌ نکردن امروز شما مقداری از وقت گرانبهایتان را صرفه جویی خواهید کرد.یک پیشنهاد کاری مطرح می شود که قابل تامل است وباید درباره آن خوب فکر کرد. می توان در این باره با کسانی مشورت کرد که از تو تجربه و شناخت بیشتر دارند
 

سـعید

مدیر بازنشسته
20 مرداد ماه

20 مرداد ماه

ببخشید که دیر شد...

.به جای بزرگ کردن مشکلات پیش رو سعی کن توان و استعداد خود را بزرگ قلمداد کنی و بر آنها بیافزایی. به این ترتیب مشکلات بزرگ در نظر تو کوچک و خرد می شوند و تو قهرمان
عطارد امروز پس روی می کند . از حالا به بعد مراقب امضاء کردن اسناد و حتی مسافرت ها باشید. حتماً ماشین را خوب بررسی کنید . با این کار خیلی از مشکلات را حل کنید. سعی نکنید با عجله در کارها همه چیز را خراب کنید .اشتباهی مرتکب شدی که باید هر چه زودتر آن را جبران کرد. کسی که اشتباهات خود را می پذیرد، امکان آن را پیدا می کند که از این مرحله عبور کرده و به مرحله بالاتری راه یابد
امروز عطارد پس روي مي كند و از آنجايي كه سياره حاكم بر شماست بسيار مهم مي باشد شايد يك گام به جلو برداريد و چند قدم به عقب،‌اگر سعي كنيد صبرتان را از دست ندهيد هيچ چيزي نيست كه نتوانيد در آن موفق شويد.گذشت زمان حقایق جدیدی را نشان خواهد داد. تا دیروز فکر می کردی او یک فرشته نجات است که همه مشکلات تو را حل خواهد کرد اما رفته رفته خواهی دید که چنین نیست
امروز عطارد پس روی می کند و اگر با متولدین ماه های خرداد یا شهریور در ارتباط هستید تمام وقت تان را صرف آرام کردن آنها کنید.هر مسافرتی که داشته باشید خسته کننده و سخت خواهد بود.هیچ چیز مهمی را قبل از این که تمام موارد را بخوانید،امضاء نکنید.هر از چند گاه باید دست به کاری جدید زد تا تنوعی ایجاد شود. زندگی اگر حالت راکد و یکنواخت پیدا کند، همه چیز در آن می پوسد. باید نفس تازه ای در آن دمید
امروز مريخ وارد علامت خاكي شهريور شده و تاكيد برروي پول شما دارد. اين امر شما را بسيار مشتاق مي كند كه هر چه سريع تر موقعيت هاي مالي خود را ثابت كنيد. متاسفانه شما بسيار ولخرجي خواهيد كرد و تعادل حساب بانكي تان را به هم خواهيد زد. در حال حاضر بسيار از اين كار لذت خواهيد برد، ولي چند ماه آينده از اين كار احساس پشيماني خواهيد كرد.به خدا توکل کن و به پیروزی قطعی خود اطمینان داشته باش. اراده تو بی نظیر است و در هر کاری باشی با این اراده قوی و نیرومند، موفق خواهی شد
امروز مراقب باشید زیرا عطارد پس روی می کند.سعی کنید هر چقدر می توانید با دیگران روراست و صادق باشید و از مشکلات جلوگیری کنید.اگردر مورد نقشه ای فکر می کنید اکنون بهترین فرصت است تا دوباره آنرا بررسی کنید.تسلیم کسانی می شوی که تو را تهدید می کننند یا تحت فشار می گذارند. بهتر است استقلال و آزادگی خود را در هر شرایطی حفظ کنی و مرعوب هیچکس نشوی. تو قوی ترین خواهی بود
مری کوری در مسیر بازگشتی خود امروز وارد علامت باکره می شود که باعث ایجاد مشکلاتی در روابط تان در چند روز آینده خواهد شد.مراقب باشید چیزهایی را که نباید بگوئید، نگوئید خصوصاً اگر این امر باعث بروز مشکلی جدی می شود.درحال حاضر سکوت و عدم اعتماد بهترین بخش شجاعت می باشد و شما آن را به خاطر خواهید سپرد متولد مهر عزیز!اتفاقات تازه ای می افتد که در مجموع امیدوار کننده است. فصلی از کار و کوشش تو به اتمام رسید و نتایج آن را دیدی. فصل تازه ای شروع می شود و باید خود را برای آن آماده کرد
امروز فعالیت های سیاره ای زیاد است.ابتدا عطارد پس روی می کند.بنابراین برخی از کارها به کندی پیش می روند.سپس مریخ وارد برج سنبله می شود،این قسمت از چارت شما به ایده ها و علایق مشترک شما با دیگران مربوط می شود.اکنون این قدرت را دارید که با اراده زیاد از باورهای تان دفاع کنید.شاید هم به افرادی هم فکر ملحق شوید و از این که افکار و ایده های تان را با همدیگر مقایسه می کنید،لذت می برید.بی خبری بدترین عیب است. باید از هر کاری یا چیزی اطلاعات کافی داشت تا بتوان درباره آن درست قضاوت کرد. انسان های بی خبر هم به خود آسیب می رسانند و هم به دیگران
خود را براي يك دوره سخت آماده كنيد چون امروز مركوري حركت پس گرد دارد وتا اول سپتامبر به اين حركت ادامه خواهد داد. پس منتظر سوء تفاهم ها و تاخيرها بخصوص اگر در حال سفر هستيد باشيد. با داشتن يك برنامه دوم در صورتي كه برنامه اول درست پيش نرفت از بروز اختلال جلوگيري كنيد. حرف مرا يادداشت كنيد چون باعث مي شود از خيلي مشكلات جلوگيري نمايد.در هر کاری اگر عشق و علاقه باشد بهتر است. کسی که در کار خود بی میل و بی علاقه باشد، پیشرفتی نخواهد کرد. این عشق و علاقه است که هر چیزی را معنا دار و جذاب می کند
عطارد تصميم دارد بار ديگر ، چند هفته اي را پس روي كند. مي دانيد كه بايد به هنگام رانندگي و امضاي قرار داد مراقب باشيد. هم چنين يادتان باشد كه نقشه هاي اجتماعي تان نيز درهم و برهم مي شوند.خبرهای ضد و نقیضی می رسد که باید ابتدا در مورد صحت و درستی آنها اطمینان حاصل کرد. از وقت های اضافی و مرده برای مطالعه و پیشرفت های فرهنگی خود استفاده کن
عطارد امروز حرکت قهقرایی دارد و برنامه های مالی یا قرارهای اجتماعی احتمالاً به کندی پیش می روند و شاید متوقف شوند . اکنون فرصت دارید تا نظر شخصی خود را تغییر دهید زیرا شما می دانید که در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد . اما زیاد با عجله عمل نکنید زیرا از تمام اتفاقات با خبر نیستید . تا زمانی که از همه چیز با خبر نیستید نمی توانید نتیجه گیری کنید وقتی تو خود از همه چیز اطلاع داری دیگر توصیه یا سفارش دیگران چه اهمیتی خواهد داشت؟ « صلاح کار خویش خسروان دانند» و تو بهتر از هر کسی می دانی که چه باید کرد.
عطارد امروز پسروی می کند و شما هنگام استارت زدن ماشین به اشکال مواجه خواهید شد . آن وقت یک قدم زدن سریع برای شما خیلی بهتر است . انعطاف یکی از مهمترین نکات شماست و هنگامی که شما در حال اشغال یک موقعیت برجسته هستید دیگران دنبال دم خویش می دوند.حکمت» در این است که هر کاری را محکم کنی. یعنی آنچنان دقیق و درست انجام دهی که هیچ عیب و ایرادی بر آن نتوان گرفت. هر کاری، سندی است که بر افتخارات تو افزوده می شود
 

سـعید

مدیر بازنشسته
21 مرداد

21 مرداد

اكنون مريخ به برج سنبله مي رود. اين قسمت چارت شما به سلامتي مربوط مي شود. مراقب وسايل داغ و نوك تيز باشيد. شايد زياد جدي نباشد اما مراقب خودتان باشيد.
دیروز مریخ به برج سنبله رفت .برجی با عنصر خاک مانند خودتان . ورزشکار هستید به خاطر خدا مراقب خودتان باشید و اگرنه زخمی و آسیب دیده می شوید.البته کبودی کوچک ایرادی ندارد و زود خوب می شوید اما نمی خواهید مدت زیادی در رختخواب استراحت کنید . این طور نیست ؟
مريخ به برج سنبله مي رود. در منزل دچار كمي مشكل، نگراني و استرس مي شويد. اگر تصميم داشتيد نقل مكان كنيد پيشنهاد مي كنم آن را به تاخير بيندازيد. جا به جايي در حال حاضر مشكل مي باشد.
دیروز مریخ به برج سنبله رفت.شخصی رفتارش غیرعادی است.اگر می خواهید که درگیر نشوید بهتر است در آن محدوده نباشید.بهترین کار این است که به کارتان بچسبید.
ستارگان مي گويند كه امروز، روزي عالي براي بالا بردن روحيه شماست. كسي با حالتي ستودني به شما خيره شده و اين از درون شما را به هيجان مي آورد. اگر از طرف شخصي به جايي دعوت شده ايد ولي در حال حاضر با شخص ديگري سرگرم هستيد، قبل از اين كه با آنها قاطي شويد، مجدداً فكر كنيد. جناب شير! شما قادريد كه در يك چشم بندي شريك خود را اغفال كرده و از شرش خلاص شويد.
امروز دیگران سرحال و با اشتیاق هستند و از این موضوع لذت می برید.به حرف های آن ها گوش کنید بعضی از ایده هایشان به درد شما می خورد.شاید فرصتی برای شما داشته باشند.
سعی کنید بازی کنید، تاثیر شما بردیگران ، امروز عجیب و غریب است . چگونه این کار را انجام میدهید متولد مهر عزیز؟ ماهمگی چیزهای زیادی از روش خاص ذاتی شما آموخته ایم چرا که شما همیشه درموقعیتهایی مانند امروز شما دقیقاً مطلب درست را در زمانی درست عنوان می کنید.
هر روز چیزی جدید در انتظار شماست،بنابراین آرام باشید و اجازه دهید زندگی سیر خودش را سپری کند.اگر رژیم غذایی دارید ویا سعی دارید عادت بدی را ترک کنید دچار وسوسه زیادی می شوید.بهتر است کاری انجام دهید که به شما احساس خوبی بدهد به جای این که دائم به خودتان عذاب وجدان بدهید.
همه چيز را در منزل و سركارچك كنيد و ببينيد آيا همه چيز روبراه است و درست كار مي كنند. احتمال زياد دارد كه يك وسيله آشپزخانه يا يكي از لوازم نياز به تعمير يا تعويض دارد. امروز اقدام به اينكار از صرف پول و وقت ‌در آينده جلوگيري مي كند، پس امروز لطفاً كاري كنيد ولطف بزرگي در حق خود بنمائيد.
مريخ وارد برج سنبله شده است و اين قسمت از چارت شما به تحصيلات عاليه، همراه با مسائل ديگر مربوط مي شود. شما واقعاً فردي بلندهمت و در انتظار تحصيلاتي جديد هستيد تا سلول هاي خاكستري تان را به كار اندازيد. البته اگر صفات خوب شما را نيز افزايش دهد مي تواند فكر خوبي باشد.
تعهد و رضایت شما برای انجام عالی کارها نشان می دهد که می توانید امروز از پس انجام کارها بر آیید . و از این موضوع احساس رضایت خاطر خواهید داشت . حتی اگر هیچ کس دیگر متوجه نشود که تا چه اندازه سخت کاری کنید . روز خوبی است که در مسائل پزشکی و سلامتی پیشرفتی داشته باشید . حتی اگر به معنای جمع کردن اطلاعات بیشتری در این زمینه یا صحبت با شخصی آگاه از امور باشد

مارس به سنبله خاکی نقل مکان می کند و شما پی می برید که در حال حاضر مردان از زنان مفیدترند در حقیقت بعضی از شما خانم های حوتی در یک نوع سکوت قوی قرار می گیرید که به شما کمک می کند بی نهایت احساس زرنگی کنید.
 

سـعید

مدیر بازنشسته
22 مرداد

22 مرداد

شايد فكر كنيد مشكلي در رابطه با خانواده هرگز حل نمي شود اما اكنون در حال حل شدن است.ارتباط جدیدی را باید با دوستان و همکاران برقرار کرد. د رمحیط کاری بدترین رفتار این است که این و آن را به چیزهایی متهم کنند و از دور خارج سازند. این عمل ریشه هر گونه همکاری را می خشکاند.
سیارات نشان می دهند که امروز خطا نمی کنید . افراد جدیدی را ملاقات می کنید که افراد مثبتی هستند و از بودن با آنها لذت می برید . اکنون فرصتی است که شانستان را استفاده کنید.هنوز فرصت های خوبی برای انجام این کار وجود دارد. بنابر این بیش از این نباید وقت را تلف کرد. اگر از تمام استعداد و توانمندی خود استفاده کنی، قطعا پیروزی با تو خواهد بود.
امروز هر جا برويد ديگران با شما همكاري مي كنند در روابط با دوستان و در محل كار و از همه مهم تر در زندگي احساسي نيز اين رابطه وجود دارد. اگر مجرد هستيد حتماً امشب بيرون برويد، البته احتمال ديدن ” شخص ايده ال“ شما كم است اما تا حدي نزديك به ايده التان را پيدا مي كنيد.به حمایت و کمک دوستان احتیاج داری تا حداقل در این شرایط سخت و دشوار تو را تنها نگذارند. این توقع به جایی است اما باید روزگار را هم در نظر داشت که هیچ توقعی را باقی نمی گذارد.
اگر مراقب نباشید امروز در دعوا درگیر می شوید به نظر می رسد همه حقیقت را نمی گویند و این که از خودتان دفاع کنید به عهده خودتان است.همسرتان از دیدن شما خوشحال می شود.بهتر است که خطای او را ببخشی اما فراموش نکنی. به هر حال او کاری کرد که هرگز انتظارش نمی رفت. برای پرهیز از هر گونه دردسر یا تنشی باید گذشت کرد و رد شد.
آيا آماده ايد كه تغييراتي سازنده و خلاق در زندگي تان به وجود آوريد؟ اگر جوابتان مثبت است، امروز، روز عالي براي شروع است. راجع به زمينه هايي از زندگي تان كه ديگر روح بخش و زنده نيست فكر كنيد و ببينيد چگونه مي شود دوباره به آنها روح بخشيد. اگر مي خواهيد كه اين تغييرات را در روابط خود نيز، پديدار سازيد، ابتدا مطمئن شويد كه شخص مقابل را نيز وارد اين برنامه ساخته ايد. در اين صورت او بيشتر تمايل به همكاري با شما دارد و مي توانيد با كمك هم روي اين موارد كار كنيد و به نتيجه برسيد.
امروز مسئولیت پذیری شما بیشتر است و برای کارها سازماندهی خوبی دارید.می توانید با این خصوصیات مشکلات اخیر را حل کنید.بهتر است اطرافیان را هم در جریان امور قرار دهید و در مورد تصمیماتی که دارید با آنها بحث کنید.باید دست به تغییر زد که شرایط بهتری را برای تو و همکاران فراهم کند. با همیاری و همفکری دیگران می توان به نتایج خوبی رسید. در ضمن از قدیم گفته اند که یک دست صدا ندارد.
امروز از این که سلول های خاکستری مغزتان را در راه پول در آوردن به کار بیاندارید لذت خواهید برد. خصوصاً اگر بخواهید مشکلات را حل کنید و یا موقعیت ها را تحیلی کنید . امروز شما کاملاً میتوانید عمق قضایا را ببینید. بحثی کوتاه با یکی ازدوستان یا افراد فامیل تان ممکن است به زودی مبدل به جر و بحثی جدی شود که هر دو ذات خود را در آن نشان داده و در نتیجه به هم نزدیک تر شوید.خود را برای یک آزمایش سخت و تعیین کنند باید مهیا کرد. فرصت ها تمام شد و اکنون باید نشان دهی که از چه ارزش هایی برخوردار هستی. نگران نباش که شانس با تو خواهد بود.
امروز کارهای اجتماعی انجام می دهید.ممکن است با مشکل روبرو شوید اما همیشه در پشت موقعیت های بد،موقعیت های خوب نیز وجود دارند و می توانید انرژی تان را به آن ها اختصاص دهید.حتی شاید خودتان نیز از این که از این موقعیت رهایی پیدا کرده اید خوشحال شوید.چاره ای جز این نیست که بطور موقت این برنامه را خط کشیده و از سر آن بگذری. به برنامه های دیگری باید فکر کرد و خود را مشغول کاری کرد که بتواند زود بازده باشد.
امروز مشكل مي توانيد حساب امور ماري خود را نگه داريد. يا داريد زيادي خرج مي كنيد درست مثل اين كه فردايي وجود ندارد و يا خود را حسابي گيج كرده ايد. هر كاري مي كنيد سر خود را زير برف نكنيد و انتظار داشته باشيد كه مسايل خودبخود حل شوند. چون فقط همه چيز بدتر خواهد شد. چيزي را به كسي قرض دادن ايده خوبي نيست چون تضمين نيست كه آنرا پس بگيريد.«از چاله در آمدن و به چاه افتادن» بدترین شیوه ای است که تو انتخاب کرده ای. اگر نمی توانی اشتباهات گذشته را جبران کنی حداقل می توان از افتادن در خطاهای جدید دوری کرد.
امشب نمي توانيد آرام در خانه بنشينيد و در انتظار زنگ تلفن باشيد. امروز در جمع مي درخشيد ومورد توجه همه هستيد و هر لحظه كه از خانه خارج شويد همه شما را تحسين خواهندكرد. اگر شخص خاصي در ذهنتان است مي توانيد بدون هيچ تلاشي دلش را به دست آوريد.باید سعی کنی بر اعتبار خود بیفزایی. این شخصیت و خلق و خوی توست که این اعتبار را به وجود می آورد نه هیاهو و حرف های دهان پرکن. باید در میان جمع چنان وزنه ای باشی که نتوان آن را ندیده گرفت.
بسیار خوشحال می شوید که در کارتان یا هر موضوع دیگری پیشرفت سریعی داشته باشید . کارهایی که عمیقاً‌ به آنها متعهد هستید. اگر با کاغذ بازی های مالی سروکار دارید . مانند پر کردن فرم و همچنین اگر لازم است با یک فرد مسوول مانند شخصی که مالیات جمع می کند یا مشاور حقوق بازنشستگی صحبت کنید . دلایل زیادی وجود دارد که به خودتان تبریک بگویید . اگر امشب بیرون رفتید یک گفتگوی صمیمی می تواند به روحتان آرامش دهد .در کار دیگران دخالت نکن تا برای خودت دردسرهای تازه ای نتراشیده باشی. بهتر است تو هم سر در پی کار خود داشته باشی واجازه دهی تا دیگران هم برای خود تصمیم گیری کنند.
شما امروز در حالت پذیرا و خلاقیت قرار می گیرید . جذابیت مشتاقانه شما همه سرها را به سوی شما بر می گرداند اگر نمی توانید از شر پیشنهادات و درخواست ها راحت شوید می توانید از تمرین وقت گذراندن لذت ببرید . اما لطفاً این کار را در حضور شریک زندگی تان انجام ندهید زیرا باید بابت این امر حساب پس دهید.اکنون که وضعیت اقتصادی تو خوب شده و در آمد خوبی به دست آورده ای، بخشی از آن را باید برای فرداهای نیامده کنار گذاشت. در آینده به این پس انداز، سخت احتیاج خواهی داشت.
 

Similar threads

بالا