انصافا راستشو بگو

mohandese.motefakker

عضو جدید
کاربر ممتاز
پسرای عزیز , اگه یک آدم غول چماق و شر, تو خیابون بهتون زور بگه چیکار میکنی؟ فرض کن همراه با یک خانم ( که این خانم میتونه عشقت, دوستت, همکلاست, دختر خاله ات و ... باشه ) رفتی بیرون و یک آدم شر و بی همه چیز بهت گیر داد, یا مثلا به اون خانم متلک انداخت, چیکار میکنی؟

آیا در مقابلش وایمیستی در حالیکه میدونی به احتمال قریب به یقین در صورت درگیری فیزیکی تیکه بزرگت گوشِت هست و جلوی خانم ضایع میشی؟
یا اینکه سرت رو میندازی پایین و میری و در این صورت در چشم آن خانم به عنوان یه آدم ذلیل که نمیتونه از خودش و ناموسش دفاع کنه دیده میشی؟!



شما خانم ها بنظرتون یک پسر در این شرایط باید چیکار کنه؟!

--------------------------------------------------------------------

یه نکته که بد نیست بگم : روح الله داداشی به اون گندگی رو یک پسر 17 ساله کشت. نتیجه اینکه حتی اگه شما در بهترین شرایط فیزیکی باشید و یک آدم شر جلو راتون سبز شه و کتک کاری پیش بیاد احتمال مرگتون وجود داره! از اون طرف فرضا اگه تو دعوا شما بزنید طرف رو چلاق یا ناکار کنید محکوم به پرداخت دیه و حبس میشید !
 

amirstark

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من خودم پایه دعوا هستم :biggrin: بجان بهروز

بیشتر سعی میکنم محل نزارم و تا میتونم ازش دور بشم
چون به قول خودتون ادم های شر میتونن ضرر های جبران ناپذیری به ادم بزنن
نمیخوام بخاطر یه ادم احمق زندگیم خراب بشه
 
سلام
ازاین زاویه نگا کنید اگه اون فرد شرور به خانومی که پیش شماس تیکه بندازه شما وایسی و باش رو در رو شی تو یه فضای عمومی چقد وجه ی بدی داره !!!خانومی که با شما باشه مطمئن باش تو اون لحظه که همه جم میشن و تازه میفهمنم که دعوا سر یه دختر خانوم هست اصلا احساس خوبی نداره و همیشه م سکوت یه مرد نشان بر بی غیرت بودن یا ...نیست
تو این مرد که بنظرم باید خیلی سنجیده عمل کرد
و شدیدا هم موافق دفاع هستم ولی از راهش ;)
 

shabnam...

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرشو بندازه زیرو بره
از دعوا کلا میترسم علاقه ای به دیدنش ندورم
اصنم ضایع نمیشه
با شخصیت بودنشو نشون داده:)
 

katee_h

عضو جدید
دیوونه میشم یکی حرف نامربوط بزنه و جوابشو ندم. میگن کار درست اینه که جوابشو ندی وبزاری بحال خودش و بری اما بعدا حقتو ازش بگیری. یه اینطور موردی داشتم جوابشو ندادم و تا حالا نتونستم حقمو بگیرم.
خیلی دردناکه
 

Similar threads

بالا