کلوپ آبیدلان.

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر من بهتره تاپیک جدا باشه

ضمنا هفته ای یک نفر هم خوبه

الان همه تو یک هفته میتونن خودشونو برسونن..


تا جایی هم که راه داره از گپ زدن جلوگیری کنید تو تاپیک جدید
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]هدف استقلال کسب سه امتیاز بازی اول است[/h]
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال با اشاره به هماهنگی میان مهاجمان این تیم گفت: دوست دارم از همان بازی اول برای این تیم مثمرثمر واقع شوم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قاضی در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و کم‌کم برای شروع لیگ آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: ما در اولین بازی‌مان باید به مصاف تیمی برویم که انگیزه‌های زیادی دارد ضمن اینکه آنها تیم جوانی هستند. با همه اینها هدف‌مان این است که از بازی اول فقط 3 امتیاز هر بازی را مال خود کنیم.

قاضی در خصوص هماهنگی خط حمله این تیم نیز تصریح کرد: هدف همه ما بیشتر موفقیت تیم است تا اینکه به فکر گلزنی فردی‌مان باشیم. خودم دوست دارم تا از بازی اول برای استقلال مثمرثمر واقع شوم. باید بگویم در خط حمله، همه بازیکنان با هم یکدل هستند و به هم کمک می‌کنیم تا گلزنی کنیم اما اینکه کدام یک گل بزنیم چندان مهم نیست و مهم موفقیت استقلال است.
 

*tasnim*

کاربر فعال تالار پزشکی ,
کاربر ممتاز

اگه خواستید ی تاپیک مختص این صندلی بذاریدا لدف کنید فقط تیترش برا آبیدلا باشه
:cool:
بعد ، تعداد سوالاییم ک بچه ها میخوان بپرسن محدود باشه ک سریعتر جمع بشه (البته این نظر شخصیه منه آ)
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]هافبک صربستانی به استقلال پیوست/ فهرست آبی‌پوشان به AFC ارسال شد[/h]
معاون باشگاه استقلال از جذب یک هافبک صربستانی خبر داد و گفت: این بازیکن به عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال استقلال پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امیری ضمن اعلام خبر عقد قرارداد باشگاه استقلال با گوران لاوره، هافبک اهل صربستان اظهار داشت: قرارداد یکساله‌ای با این بازیکن انعقاد کردیم تا او در فصل سیزدهم همراه استقلال باشد.

وی در مورد جاجا، بازیکن اهل برزیل که به ایران هم آمد و در تست پزشکی شرکت کرد نیز یادآور شد: با این بازیکن بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم.

امیری در ادامه اضافه کرد: ساعت 16 امروز یکشنبه لیست نهایی استقلال را برای شرکت در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ارسال کردیم چرا که امروز، آخرین فرصت ما برای انجام این مهم بود.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]نکونام فقط می تواند استقلالی شود[/h]
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ مدعی است که نکونام نمی تواند با تراکتورسازی قرارداد امضا کند اما حمید زینی زاده، مدیرعامل این تیم همچنان منتظر مشخص شدن تکلیف کاپیتان تیم ملی است

جواد نکونام اگر با استقلال به توافق نرسد فقط می تواند فوتبالش را در خارج از کشور ادامه بدهد. کاپیتان تیم ملی روز گذشته به فدراسیون فوتبال رفت تا در مورد بازی با منتخب جام جهانی 98 صحبت کند اما گفته می شود در جریان این نشست در مورد شرایط قراردادش هم صحبت هایی کرده. در روزهایی که خبر توافق نکونام برای تمدید قرارداد با استقلال منتشر شده گفته می شودامیر قلعه نویی او را نمی خواهد.

قلعه نویی روز جمعه با شبکه ورزش مصاحبه کرد و گفت از نکونام دلخور است. او گفت که در جلسه با کاپیتان تیم ملی گفته که با رحمتی مشکلش را حل کند. از حرف های سرمربی استقلال می توان فهمید که علاقه ای برای ماندن نکونام ندارد. البته علی فتح الله زاده روز گذشته در گفتگو با ایسنا ادعا کرد که قلعه نویی، نکونام را می خواهد.

در روزهایی که هنوز کاپیتان تیم ملی قراردادش را با استقلال ثبت نکرده، دوباره بحث عقد قرارداد او با تراکتورسازی مطرح شده است. این در حالی است که تراکتورسازی با گرفتن کریم انصاری فرد سهمیه بازیکنان لیگ برتری اش پر شده و بعید است که قانون به آنها اجازه بدهد که کاپیتان تیم ملی را جذب کنند. این موضوعی است که شهبازی، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ هم آن را تایید می کند: «نکونام اگر با استقلال قرارداد امضا کند مشکلی ندارد اما با توجه به اینکه سهمیه بازیکنان لیگ برتری تراکتورسازی پر است، نکونام نمی تواند با این تیم قرارداد امضا کند.»

با این حساب اگر نکونام قراردادش را با استقلال تمدید نکند باید فوتبالش را در خارج از ایران ادامه بدهد. با وجود اینکه قانونا نکونام نمی تواند با تراکتورسازی قرارداد امضا کند، با اینحال حمید زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی به فارس گفت که همچنان منتظر مشخص شدن وضعیت کاپیتان تیم ملی است: «مذاکرات ما به همان صحبت های قبلی بازمی گردد و در حال حاضر صحبت جدیدی ندارم. نکونام باید مسئله خود با استقلال و کشورهای عربی را حل کند. در این صورت او به عنوان بازیکن آزاد حساب می شود و در طول فصل نیز منتظرش می مانیم و هر موقع او آمد در خدمتش هستیم.»

تماس نکونام با جلالی

از 20 تیر بازیکن آزاد هستم

تراکتور نزدیکترین تیم ایرانی به جواد نکونام است. کاپیتان تیم ملی ایران، امروز بعد از اطلاع از عدم تمایل امیر قلعه نویی به ادامه همکاری در تماسی با مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی برای حضور در این تیم ابراز تمایل کرد.

به گفته نزدیکان جلالی او در این مکالمه گفته است قراردادش با استقلال قبل از 20 تیر به پایان می رسد، بازیکن آزاد خواهم بود و منعی برای انتقال به تراکتور یا هر تیم ایرانی دیگری ندارم. جلالی در مصاحبه در مصاحبه با سایت گل در این باره می گوید: «ترجیح می دهم هیچ حرفی نزنم تا کار انجام شود.»

روزنامه تماشا
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

اگه خواستید ی تاپیک مختص این صندلی بذاریدا لدف کنید فقط تیترش برا آبیدلا باشه
:cool:
بعد ، تعداد سوالاییم ک بچه ها میخوان بپرسن محدود باشه ک سریعتر جمع بشه (البته این نظر شخصیه منه آ)


همینه

موافقم...
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

محمد ساوه

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عاقا من تمام حرفارو خوندم.....اخلاقی نیس که یکی رو به زور بشونیم و سوال پیچش کنیم،مثل صندلیه حمید...حمید رئیسه،میتونه جمع کنه،ولی دسته ما باز نیس،مگر اینکه مدیر ارشد آبیدلمونم همراه کنیم....یکی ستایش رو راضی کن تا بشه جمع اش کرد....

اول همینجا ثبت نام صورت میگیره....ببینیم اصلن کسی حاضر هس بیاد....بعد قانون بذاریم براش،بچه ها دبه دربیارن،حالا کلی کار داریم:smile:
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
عاقا من تمام حرفارو خوندم.....اخلاقی نیس که یکی رو به زور بشونیم و سوال پیچش کنیم،مثل صندلیه حمید...حمید رئیسه،میتونه جمع کنه،ولی دسته ما باز نیس،مگر اینکه مدیر ارشد آبیدلمونم همراه کنیم....یکی ستایش رو راضی کن تا بشه جمع اش کرد....

اول همینجا ثبت نام صورت میگیره....ببینیم اصلن کسی حاضر ه
س بیاد....بعد قانون بذاریم براش،بچه ها دبه دربیارن،حالا کلی کار داریم:smile:

آره موافقم...ولی در کل من نمیشینم اصرار نکنین لدفن
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


امير قلعه نويي به همراه کادر فني تيم فوتبال استقلال ظهر فردا با حضور در محل هيئت فوتبال قرارداد خود را به ثبت مي رسانند.

به گزارش فارس، مجيد صالح، ستار همداني، کريم بوستاني،حميد بابازاده و امير حاج قاسم دستياران قلعه نويي در استقلال هستند.

قرارداد اعضاي کادر فني تيم استقلال با اين باشگاه يک ساله است.

همچنين طبق هماهنگي هاي به عمل آمده بازيکنان اين تيم صبح امروز با حضور در محل اين باشگاه خواستار پر کردن فرم اظهارنامه مالياتي خود شدند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جاسم کرار به استقلال پيوست


جاسم کرار هافبک عراقي که دو فصل پيش به دليل درگيري با مجتبي جباري از اين باشگاه جدا شده بود امروز مجددا به جمع آبي پوشان پايتخت بازگشت.

به گزارش فارس، کرار در زمان سرمربيگري مظلومي در استقلال حضور داشت و با عقد قراردادي يک ساله به استقلال بازگشت.

اين بازيکن با شماره 13 در فصل جديد بازي خواهد کرد.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رحمتی: از مشتاقان حضور نکونام در استقلال هستم



سید مهدی رحمتی با انتشار پیامی صحبت های منتشر شده از سوی خود درباره جواد نکونام را تکذیب کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، دروازه بان استقلال، در واکنش به انتشار خبر یکی از سایت ها گفت: یک سایت خبری معتبر ادعا کرده که من در حاشیه یک تئاتر کمدی به یکی از هواداران استقلال گفته ام "نکونام به استقلال نمی آید" اما این موضوع کذب محض است.

براساس گزارش ایسنا، وی افزود: با تکذیب این خبر اعلام می کنم شخصا از مشتاقان حضور نکونام در استقلال هستم و منتظرم او زودتر در تمرین های تیم حضور پیدا کند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گوران لاوره به استقلال پيوست



گوران لاوره هافبک هجومي و 30 ساله صربستاني که سابقه حضور در تيم پارتيزان بلگراد صربستان و بارنزلي انگلستان را دارد با عقد قراردادي يک ساله به تيم استقلال پيوست.

به گزارش فارس، اين بازيکن طي 48 ساعت آينده طي پروازي به تهران خواهد آمد و در تمرينات استقلال شرکت خواهد کرد.

همچنين جاجا هافبک برزيلي که حتي در تست پزشکي آبي پوشان هم موفق بود به دليل رقم درخواستي بالا امشب راهي کشورش خواهد شد. باشگاه استقلال با جذب کرار عملا حضور جاجا در اين تيم را منتفي کرد.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نکونام بايد سوءتفاهم را برطرف کند



علي فتح الله زاده در خصوص جذب جاسم کرار و اينکه باشگاه در قبال اين بازيکن چه رفتاري خواهد داشت گفت: اين مسائل فني است و امير قلعه نويي خواستار به خدمت گرفتن اين بازيکن بود.

به نقل از فارس، وي افزود: بازيکن بايد کنترل شود و با او در همه زمينه ها صحبت مي کنيم تا مشکلي به وجود نيايد. ضمن آنکه کرا از لحاظ فني يکي از بهترين بازيکناني است که تاکنون در ايران حضور پيدا کرده است.

مديرعامل باشگاه استقلال، در خصوص اينکه آيا جذب کرار به جدايي مجتبي جباري ربط داشت يا خير گفت: اين موضوع هيچ ربطي به جدايي جباري نداشت.شايد کرار رفتار تندي داشته باشد اما کادر فني همه چيز را تحت کنترل دارد و قطعا از اين بازيکن بهترين کارايي را بهره خواهد گرفت.

فتح الله زاده با اشاره به اين موضوع که کرار به جاي جاجاي برزيلي به استقلال آمد گفت: رقم درخواستي جاجا بالا بود و نمي توانستيم اين بازيکن را تامين کنيم اما واقعيت اين است که از لحاظ فني هم زياد نتوانستيم زياد او را ارزيابي کنيم.

مدير عامل استقلال در خصوص جواد نکونام و اينکه سرانجام اين بازيکن با باشگاه استقلال چه شد تصريح کرد: ما که مشکلي نداريم.سوء تفاهماتي پيش آمده که بايد برطرف شود.به نظر من نکونام بايد خودش تيمش را انتخاب کند. وي بايد با قلعه نويي صحبت کند و تصميم نهايي را بگيرد که بقيه موارد ديگر دست من نيست.

وي در خصوص اينکه آيا بايد با نکونام جلسه ديگري بگذارد گفت:

من حرفهايم را با نکونام زده ام و صحبت هايم با اين بازيکن انجام شده است ولي بايد مشکلات حل شود که همانطور که گفتم نکونام بايد خودش تصميم نهايي را اتخاذ کند.

مدير عامل استقلال در پايان گفت: ليست استقلال کامل و اسامي کامل تيم نيز به AFC ارسال شد.
 

hamid_diba

اخراجی موقت
اس اس چلسی چلسی. . . . . . . . . . . . . مرسی,مرسی مرسی

اس اس چلسی چلسی. . . . . . . . . . . . . مرسی,مرسی مرسی

گوش بکنید داره میاد ژنرال با لشگرش حواستون و جم کنید 5 تا میاد پشت سرش
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گزارش تصویری بازی استقلال و دیناموکیف
تیم فوتبال استقلال شب گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل دیناموکیف اوکراین به برتری رسید.

شبه گزارش نامه به نقل از فارس ، تیم های استقلال و دیناموکیف اوکراین از ساعت 20:30 شب گذشته در ورزشگاه اختصاصی دیناموکیف در حضور 4 هزار تماشاگر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو یر یک به سود استقلال به پایان رسید.



نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آرش برهانی در دقیقه 13 برای استقلال و روبن رودریگوئز در دقیقه 18 برای دیناموکیف گلزنی کردند.




در نیمه دوم و در دقیقه 69 فرهاد مجیدی که در دقیقه 52 به جای محمدمهدی نظری وارد میدان شده بود، استقلال را دو بر یک پیش انداخت و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.




تیم فوتبال دینامو کیف در این بازی از 9 بازیکن اصلی و ترکیب ثابت خود بهره برد. همچنین در این بازی سیاوش اکبرپور در دقیقه 92 با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

استقلال، تیم دو ستاره قاره آسیا با ترکیب زیر مقابل دیناموکیف، تیم دو ستاره قاره اروپا به برتری رسید:

سیدحسین حسینی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، سیاوش اکبرپور، پژمان نوری، گوران لاوره (از دقیقه 75 جاجا)، محمد قاضی، محمدمهدی نظری (از دقیقه 52 فرهاد مجیدی) و آرش برهانی (از دقیقه 80 پژمان منتظری)


فرهاد مجیدی شب گذشته گل برتری استقلال را به ثمر رساند

این پیروزی در شرایطی حاصل شد که استقلال از وجود بازیکنانی مانند سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی استفاده نکرد و خسرو حیدری هم به خاطر حضور در تهران در این دیدار غایب بود، ضمن اینکه با حضور احتمالی نکونام و تیموریان در تیم فصل جدید استقلال می توان به این نتیجه رسید که آبی های ایران با نیمی از توان اصلی خود مقابل دیناموکیف به میدان رفتند.




سایر عکس های باشگاه دیناموکیف از برتری بزرگ استقلال در دیدار شب گذشته را در زیر ببینید:



http://upload7.ir/images/20702683267325984070.jpg[/IMG

[IMG]http://upload7.ir/images/57450680973352056348.jpg



صحنه درگیری قاضی و اکبرپور با بازیکن حریف



جاجا دیگر بازیکن تستی استقلال
 

hamid_diba

اخراجی موقت
استقلال قهرمان میشه خدا میدونه كه حقشه به لطف یزدان و بچه ها استقلال قهرمان میشه استقلال قهرمان میشه الا لای لای لالای ل

استقلال قهرمان میشه خدا میدونه كه حقشه به لطف یزدان و بچه ها استقلال قهرمان میشه استقلال قهرمان میشه الا لای لای لالای ل

استقلال اول بشی اخر بشی دوست دارم
 

Similar threads

بالا