آینده نگری عجیب یک مادر چینی +عکس

SH.Aghighi

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک مادر چینی آپارتمانی به مبلغ 6.5 ملیون دلار در منهتان برای دختر خردسالش خریداری کرده است.
به گزارش نیک صالحی این زن به مسئول آژانس املاک در نیویورک گفت قصد دارد این آپارتمان را برای زمانی که دخترش خانه را برای رفتن به کالج ترک می کند خریداری کند.
این خانم اظهار داشت که دخترش احتمالا به دانشگاه کلمبیا یا نیویورک و یا هاروارد خواهد رفت و حتما نیاز دارد در مرکز شهر باشد و به همین دلیل او این آپارتمان ویژه را برای او خریده است.
جالب است که وقتی مسئول آژانس املاک از این خانم سوال کرد دخترش چندساله است و این زن جواب داد او دوساله است، آن مرد بسیار شوکه شد!

این آپارتمان یک آسمان خراش 90 طبقه است که نمایی به پارک مرکزی شهر دارد. ساخت این برج وقتی کامل شود تبدیل به بلندترین آسمان خراش مسکونی در این شهر خواهد شد.
یک معمار فرانسوی این آپارتمان را طراحی کرده است و امکانات زیادی از جمله سرویس کامل اسپا ، اتاق نمایش، اتاق غذاخوری خصوصی، باشگاه ورزشی و حتی اتاق شستشوی حیوانات خانگی خواهد داشت.
آشپزخانه های آن نیز دارای تهویه هوا بوده و برای واحد های سه خوابه دارای دو سینک ظرفشویی، یخچال های 36 اینچی و کابینت های وسیع خواهد داشت.

این آسمان خراش احتمالا تا پایان سال 2013 ساخت آن تکمیل شده و به ارقام نجومی فروش خواهد رفت. از هم اکنون نیز یکی از پنت هاوس های آنجا به مبلغ 90 ملیون دلار فروش رفته ، درحالی که صاحبخانه حتی هنوز آن را ندیده است.







این آسمان خراش در حال ساخت در پایان نمایی مانند تصویر سمت راست به دست خواهد آمد
 

Similar threads

بالا