کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سیگار تاج ..


 

FREE DOOM

عضو جدید
رويانيان: ابهام تاريخي درباره سه پنالتي داربي را برطرف مي‌کنيم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ابهام تاريخي درباره سه خطاي پنالتي در داربي 76 پاک شدني است و ما آن را به هر شکل ممکن برطرف مي‌کنيم.
محمد رويانيان در گفت‌وگو با سايت باشگاه پرسپوليس درباره پيامدهاي داربي 76 عنوان کرد: ابهام تاريخي درباره سه خطاي پنالتي در داربي 76 پاک شدني است و ما آن را به هر شکل ممکن برطرف مي‌کنيم. اين ابهام تاريخي بايد مستند و مستدل پاسخ داده شود. هر چند که اغلب کارشناسان اين خطا به ويژه دو صحنه را خطاي آشکار پنالتي دانسته‌اند.


مديرعامل پرسپوليس افزود: هر چند کارشناس برنامه 90 خطا روي سيدجلال حسيني را پنالتي‌ ندانست ولي کارشناسان ديگر متفق‌القول پنالتي بودن آن را محرز دانستند. در داربي سه صحنه پنالتي وجود داشت که داور به سادگي از کنار آنها گذشت. عجيب اين‌که هر سه صحنه به سود پرسپوليس بود که ديده نشد. خطايي که روي سيدجلال حسيني اتفاق افتاد و در برنامه 90 رونمايي شد، پنالتي محض بود که قريب به اتفاق کارشناسان داوري روي آن اشتراک نظر دارند. باعث تاسف و تعجب است که پرسپوليس اين‌گونه از اشتباه‌هاي داوري متضرر شود.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين گفت: در داربي رفت نيز همه شاهد بودند که پنالتي مسلم روي بنگر گرفته نشد و پرسپوليس فقط در دو ديدار رفت و برگشت داربي در اين فصل چهار امتياز از دست داده است. غير از اين موارد در بازي‌هاي اخير که گل‌محمدي سرمربي تيم پرسپوليس بوده، سه پنالتي ديگر هم گرفته نشد که کارشناسان روي آنها اجماع نظر داشتند. اگر امتياز‌هاي اين بازي‌ها اکنون در حساب پرسپوليس بود، در مکان‌هاي بالاي جدول قرار مي‌گرفتيم.


وي ادامه داد: متاسفانه آقاي فنايي، کارشناس داوري برنامه 90 هم سعي کرد به جاي پرداختن به اصل موضوع، کدخدا منشي کند. او من و فتح‌الله‌زاده را نصيحت مي‌کرد در حالي که در صحبت‌هاي او تحقير و توهين حس مي‌شد. مگر من و فتح‌الله‌زاده قهر هستيم که آشتي کنيم؟ ايشان حتي به سرمربي ما هم اجازه صحبت نمي‌داد. وقتي آقاي گل‌محمدي روي آنتن برنامه آمد که از حق خود و تيم خود دفاع کند و به هواداران بگويد، با او طوري صحبت کرد که گويي حق اظهار نظر ندارد. ما به شخصيت آقاي فنايي احترام مي‌گذاريم اما کارشناسي ايشان را ملاک قضاوت قرار نمي‌دهيم چون به هر حال با کميته داوران همکاري مي‌کند.


رويانيان در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود، سه اخطاره شدن حقيقي برنامه‌ريزي شده بود، تصريح کرد: در مورد اين مساله شائبه‌هاي زياد و شايعاتي در محافل فوتبالي مطرح شده ولي من نمي‌خواهم درباره آن صحبت کنم. آنچه مسلم است اين که آن صحنه مي‌توانست پنالتي باشد و به گفته همه کارشناسان نبايد به حقيقي کارت زرد داده مي شد اما در اينجا هم اشتباه داوري به ما ضربه زد چون بازيکن تاثيرگذار خود را از دست داديم.


وي در ادامه صحبت‌هايش تاکيد کرد: ما با آقاي قهرماني مشکلي نداريم. بحث ما فني است. به هر حال قضاوت‌هاي ايشان در اين فصل و فصل‌هاي گذشته به ضرر پرسپوليس بوده و در نقطه مقابل اشتباه‌هاي ديگرشان به سود استقلال تمام شده است. او داوري بود که به همين دلايل هواداران پرسپوليس براي داربي روي او ذهنيت داشتند. بنده هم 48 ساعت قبل از بازي با کفاشيان و مقامات بلندپايه فدراسيون تماس گرفتم که چرا با وجود اين شرايط او را انتخاب کرده و روي اين انتخاب اصرار دارند. مساله ناراحت‌کننده ديگر اين‌که در همان بازي داربي ناظر داوري قبل از اين‌که صحنه‌هاي آهسته را ببيند، قضاوت کرده و در حمايت از قهرماني و کميته داوران صحبت کرده است.


رويانيان خاطر نشان کرد: آقاي قهرماني چند هفته پيش داور ديدار استقلال با نفت بود که کارشناسان ديدند، دو بازيکن نفت به اشتباه اخراج شدند تا مجبور باشند بازي را 9 نفره دنبال کنند با اين وجود گل مردود استقلال هم به اشتباه صحيح اعلام شد.


وي در پايان گفت: همين آقاي قهرماني در بازي ما با فجر سپاسي يک پنالتي ما را نگرفت و يک خطاي بي مورد شش ثانيه عليه نيلسون اعلام کرد. از سوي ديگر مي‌شنويم کارشناسان داوري مي‌گويند مشابه تنه‌اي که در بازي داربي به محمد نوري زده شد، در جام حذفي و در بازي پرسپوليس و سپاهان توسط پژمان نوري اتفاق افتاده بود که آقاي قهرماني آن را به سود حريف پنالتي اعلام کرد. ما اين مسائل را بعد از بازي به فدراسيون متذکر شده بوديم و با وجود همه اينها فدراسيون بر تصميم خود اصرار ورزيد و حالا ما با تبعات اشتباهات داوري مواجه شديم. هم در بازي داربي، هم در جدول ليگ و هم در همين بازي با فولاد که حقيقي را در اختيار نداريم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مزدك ميرزايي: اميدوارم قلعه نوعي بخاطر ركوردي كه دربرابر بيكان داره تماشاگرا رو از بازي هجومي محروم نكنه و به بازي دفاعي رو نياره..


قلعه نوعی ( درست بعد از بازی !!!) : برای مزدک میرزایی متاسفم ..

میرزایی در این باره به خبرنگار اوج نیوز گفت: استقلالی ها هر موضعی می خواهند بگیرند. من نظری درباره حرفهای آنها ندارم و بهتر است جوابشان را ندهم اگر هم من چیزی بگویم آنها جواب می دهند و دوباره من باید نظر بدهم. پس بهتر است سکوت کنم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر فولاد خوزستان توسط گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام شد.

اسامی11بازیکن ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر فولاد خوزستان به شرح زیر است:

نیلسون،سید جلال حسینی،محسن بنگر،مهرداد پولادی،امیر حسین فشنگچی،حسین ماهینی،مارکو پروویچ،عادل کلاه کج،هادی نوروزی،غلامرضا رضایی ، محمد نوری

===========================================
کلاه کج رو برده سمت راست پولادی رو اورده هافبک دفاعی و فشنگچی رو برده جای پولادی دفاع چپ ..!!
بنظرم بهتر بود کلاه کج رو هافبک دفاعی میزاشت چون پست تخصصیش هافبک دفاعیه .. جای کریمی هم مهدوی کیا رو بازی میداد این ترکیب نسبت به بازیای قبلیمون خیلی تغییرات داشته و یجورایی ریسکه..فشنگچی هم بازی با داماش اصلا آماده نبود ..امیدوارم به قاضی هم بازی بده ...بهرحال حتما مربی بیشتر از ما از تیم خبر داره ..
امیدوارم که ببریم بازی رو .. به امید خدا ..
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه بخوایم نتیجه بگیریم باید همون نیمه اول کار رو تموم کنیم چون فولادی ها میان که یه بازی بسته یه امتیاز برگردن و ما نباید بزاریم.... به نظر من قاضی بازی کنه خیلی خوبه چون هم سر زنه و هم شوت زن و این میتونه خیلی امروز بهمون کمک کنه .... احتمالا یحیی یه تفکر هایی واسه نیمه دوم داره که مهدوی کیا و قاضی رو با هم بیاره که تیر خلاص رو بزنه ... به هر صورت امیدوارم یه بازی خوب و پر گل برای پرسپولیس باشه و 3 امتیاز رو بگیرم .......
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها [/h]علی کریمی به دلیل پارگی رباط MCL حدوداً سه ماه با اعلام پزشکان باید از میادین فوتبال دور باشد، اما پس از بررسی‌های انجام شده این بازیکن تمرینات خود را روزانه به مدت سه جلسه با فیزیوتراپی آغاز کرد که خوشبختانه وضعیت او نسبت به گذشته بهتر شده است. کریمی از امروز هم به مدت سه ساعت تمرینات خود را زیر نظر بدنساز پرسپولیس شامل کارهای تعادلی قدرتی آغاز کرده و تا آماده سازی کامل این تمرینات را پیگیری خواهد کرد.

اگر مشکل خاصی پیش نیاید از اواسط هفته آینده دویدن‌هایش را شروع خواهد کرد. کریمی عنوان کرده که دوست دارد به بازی مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برسد. تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد اما تصمیم نهایی پس از تمرینات فشرده این بازیکن مشخص خواهد شد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
نیمه ی اول نسبتا خوب بازی کردیم. ولی کاملا مشخصه که یک تموم کننده نداریم. به نظر من مهدوی کیا رو باید بیاره تو و نوری رو بیشتر به دروازه حریف نزدیک کنه. فولاد خیلی از استقلال قوی تره
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز

حواشی بازی


جام ورزشی؛ هواداران پرسپولیس سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس را تشویق کردند و همچنین علیه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال شعار دادند. سرپرست دو تیم علیه یکدیگر موضع‌گیری شدیدی داشتند. روز گذشته نیز هواداران استقلال شعارهایی علیه شیرینی سرداده بودند.


* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با عکس‌های صفر ایرانپاک و مهراب شاهرخی دو پیشکسوت این تیم وارد زمین شدند. همچنین بازیکنان دو تیم به مناسبت درگذشت دروازه‌بان خوزستانی گل‌هایی را تقدیم عکس این بازیکن کردند. بلندگوی ورزشگاه درگذشت رضا داودی پیشکسوت فوتبال خوزستان را تسلیت گفت و یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* کارلوس کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی از میهمانان ویژه این بازی هستند.

* بازیکنان پرسپولیس در ابتدای بازی با گرمکن‌های مشکی عکس گرفتند.

* در تونل و راهروهای ورزشگاه آزادی همچنان آب چکه می‌کند.

* در اقدامی تحسین برانگیز و نادر، هواداران پرسپولیس و هواداران فولاد سرمربیان تیم‌های حریف را تشویق کردند. فولادی‌ها گل‌محمدی را تشویق کردند و پرسپولیسی‌ها حسین فرکی را مورد تشویق قرار دادند.

* تمام بازیکنان فولاد و حتی نیمکت‌نشینان این تیم به سمت یحیی گل‌محمدی آمدند و با او خوش و بش کردند.

* غلامرضا رضایی، عادل کلاه‌کج، محمد نوری، محسن بنگر و مهدی مهدوی‌کیا نیز به سمت حسین فرکی رفتند.

* هواداران پرسپولیس کریم انصاری‌فرد را که امروز از روی نیمکت بازی را تماشا می کند به شدت تشویق کردند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
تحریم برنامه 90 از سوی پرسپولیسی‌ها!

جام ورزشی، جمعی از هواداران پرسپولیس با انتشار بیانه ای در فضای مجازی علیه برنامه 90 موضع گیری کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

برنامه نود از طرف 30میلیون پرسپولیسی تحریم شد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری پرده از برگی دیگر از مافیای فوتبال ایران برداشت، عادل فردوسی پور!

رودنیل در مصاحبه خود گفت: بنده مدرس داوری هستم، خواستم بیایم روی خط و با دلیل و مدرک ثابت کنم هر 3 صحنه پنالتی بود،اما اجازه ندادند و گفتند وقت نداریم!
این درحالیست که دقایق طولانی به دو روزنامه نگار و امیر قلعه نوعی اختصاص داده شد تا با یکدیگر کل کل کنند!

این اتفاقات و اتفاقات گذشته همگی ثابت میکنند این اقا هرچند با هدف اصلاح آمده بود اما خود نیز وارد این بازی کثیف شده و از این پس برنامه نود از طرف تمام هواداران پرسپولیس تحریم خواهد شد.

به گزارش نامه، هواداران پرسپولیس در حالی علیه برنامه 90 و فردوسی پور موضع گیری کرده اند که مدتی است طرفداران استقلال فردوسی پور را متهم به پرسپولیسی بودن کرده و از تحریم برنامه او خبر دادند.

مجری برنامه 90 معتقد است اینکه قرمزها او را ضد پرسپولیس، و آبی ها ضد استقلال می دانند نشانه بی طرفی اوست.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
نیمه ی دوم بازی خیلی رو اعصاب بود. من نمیدونم چرا مهدوی کیا رو بازی نمی ده. بچه ها یحیی تعویض سوم رو انجام نداد درسته؟ فکر کنم فقط قاضی و انصاری فرد اومدن تو .
خدا وکیلی شما قضاوت کنید تو این 90 دقیقه پروویچ چی کارکرد. غیر از این که توپ لو داد کار دیگه ای انجام نداد. به نظر من حتی اگه معدنچی هم بازی کنه این قدر بد بازی نمی کنه. کرنر هم بلد نیست بزنه. اگه مهدوی کیا بازی کنه روی ضربات ایستگاهی هم خیلی میتونه کمک کنه. لعنت به این محسن قهرمانی که با اون کارت اشتباه دو امتیاز این بازی رو هم ازمون گرفت.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
من نمیدونم چرا بعضیا هنوزم تو فکر پنالتی بازی با استقلال هستند؟؟!!!!! اون بازی تموم شد.حالا یا پنالتی بوده یا نبوده.مهم اینه که دیگه تموم شده.
نکته مهم این هست که پرسپولیس افتضاح داره بازی میکنه.این بازی منو یاد زمان ژوزه انداخت.باید قبول کنیم که شانس اوردیم که نباختیم.اگه فولاد بازم فشار میوورد کار تموم بود!!!!
این فصل هم پرسپولیس بد بازی میکنه و هم استقلال.فقط فرق استقلال اینه که بازیکناش با تعصب تر از پرسپولیسیا بازی میکنند!!!و اینکه خوب امتیاز میگیرند!!!ولی پرسپولیس هیچ!!!
تو این بازی ما اصلا نتونستیم یه حمله درست و حسابی بکنیم!!!! و طبق معمول کارمون این بود که از وسط سانتر کنیم برای نوروزی و رضایی!!!! واقعا این بازی اعصاب خورد کن بود!!!
کلا این بازیکنای ما هم نه شوت بلدند و نه هد زدن رو!!!! در ضمن به نظر من پروویچ بد نبود!!!حالا نمیدونم چی شده که گیر دادین بهش عجیبه!!!من نمیدونم تو این بازی کی خوب بازی کرد که شما میگی پروویچ بد بود.و جالب تر اینه که این بدبخت رو با معدنچی مقایسه میکنید!!!! امروز کی خوب بود؟؟ رضایی-نوروزی-نوری-فشنگچی-...؟؟؟ اگه میشه بگید ما هم بدونیم؟!!

قاضی رو نمیدونم چرا تو بازی میزاره؟؟افتضاح بود؟؟واقعا هیچ انگیزه ای نداشت!!!!!

من کلا یه کم ناراحتم که این بازی رو دیدم.ولی چیزی که تو این مسابقه برام جالب بود نوع بازی فولاد بود.واقعا خوب بازی میکنند.بنظرم حقشه که قهرمان بشه
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اه واقعا نمیدونم چرا تازگیا ما نیمه اولو بد بازی میکنیم و یه جورایی فکر میکنیم میتونیم نیمه دوم بازی رو ببریم ... درست مثل بازی با استقلال ..نیمه اول بد بودیم فکر کردیم میشه نیمه دوم جبران کرد .. در حالیکه فولاد تیم جنگنده اییه و اتفاقا تیم نیمه دوم هست و بیشتر بازیاشو نیمه دوم برده ..این بازی نیمه اول هجومی بازی نکردیم و نیمه دوم کلا روبه جلو بازی کردیم
برعکس بعضیا که میگن تیم خیلی بد بود و اشتباه کردم بازی رو دیدم بنظرم اینقدا هم بد نبودیم .. اتفاقا آخرای نیمه دوم بازی رو گرفتیم و اگه این مهاجمای گل نزن یکم دقت میکردن میتونستیم گل بزنیم ... من نمیدونم دیگه چه موقعیتی بهتر از اینکه توپ تو محوطه جریمه زیر پات باشه .. و بازیکنای زیادی هم اون دورور نباشن .. پولادی توپ به اون خوبی رو نمیتونه گل کنه نوری توپ به اون خوبی رو نمیتونه گل کنه بعد میگیم تیم افتضاح بود !!!
هوادارا فکر کردن چون ما 6تا به ملوان زدیم و 4 تا به نفت باید همیشه هجومی بازی کنیم و 90 دقیقه توپ دستمون باشه و 7 8 تا موقعیت گل داشته باشیم .. در حالیکه تو بعضی بازیا با تیمای قوی که اونا هم برای برد میان باید از تک موقعیتا استفاده کرد و بهمین راحتی موقعیت گیر نمیاد ... من این نتیجه رو از چشم بازیکنایی میبینم که موقعیتای به اون خوبی رو خراب کردن حالا هر چند هم موقعیتامون کم بود بهرحال باید گل میزدن ..الان قدر مهاجم تموم کننده ای مثل ایمون زاید رو میدونیم که موقعیت 30 درصد رو گل میکرد..اگه این بازیکنا تو جریمه فولاد گند نمیزدن الان 3 امتیازو گرفته بودیم...الان دو تا مشکل تو تیم ما داره تبدیل به معظل میشه ..یکی همین گل نزدنها و خراب کردن موقعیتاست و یکی اشتباهات فردی و پاسهای اشتباه بیش از حدیه که بازیکنا میدن .. این بازی هم دیدیم که وسط زمین پاس های اشتباه خیلی زیادی داشتیم و گهگاه اشتباهات فردی هم باعث میشد بازیکنا توپ رو از دست بدن ...
از این هم نگذریم که فولاد تیم خیلی خوبیه و استقلال و سپاهان و تراکتور رو شکست داده .. با اینحال بنظرم ما میتونستیم ببریم .. در صورتی که از همون دقیقه اول به برد فکر میکردیم و نیمه اول رو هم هجومی بازی میکردیم شانس بردنمون خیلی زیاد بود..
کاملا مشخصه که خط هافبک ما لنگ میزنه .. بدون کریمی خط هافبک خلاقیتی نداره .. نوری هم یه بازی خوبه 10 بازی بعدی خوب نیست .. من نمیدونم چه عجله ای بود سریع رفتن این بازیکن جدید رو خریدن که الان تو 18 تا هم نیست ..میتونستیم یه بازیساز درجه یک جاش بگیریم که خیلی هم بهش نیاز داریم ...
خیلی دوست داشتم قاضی بازی کنه اما مشخص بود اون بازیکن سابق نیست و افت کرده .. قاضی اصلا خوب نبود البته موقعیتای چندانی گیر کل مهاجمامون نیومد که بنظرم دلیلش اینه که هافبکامون تو این بازی چندان خوب نبودن ...
گل محمدی خیلی تغییر تو ترکیب اصلی ایجاد کرد که شایدم مجبور بود اما بنظر من تو یه بازی حساس و وقتی تیم حریف قویه خیلی کار اشتباهیه ... مثلا اینکه انصاری فرد رو که همه بازیای قبل فیکس بود رو گذاشت رو نیمکت و نوروزی رو فیکس کرد خوب نبود .. نوروزی هم دیدیم که خوب نبود .. بعلاوه باید مهدوی کیا و قاضی رو با هم تو زمین میذاشت اونا فوتبال رو زمین بازی میکنن و اجازه حرکات عمقی رو به ما نمیدادن ...
بهترین بازیکنمون از نظر من سیدجلال حسینی بود .. بنگر خوب بود .. پروویچ خوب بود .. رضایی خوب بود اگه اینقد خودشو زمین نندازه .. نوری هم بد نبود ولی اونم دیگه خیلی خودشو زمین میندازه .. اگه توپو ببرن و ضربه بزنن شاید گل بشه اما مطمئنم هیچ داوری اینطوری برای پرسپولیس پنالتی نمیگیره..یحیی باید بهشون تذکر بده ...کلاه کج یکی دو بازیه که خیلی بهتر شده ..اما هیچوقت نمیتونه جانشین خوبی برای کریمی باشه .. ماهینی هم زیاد نفوذ نکرد .. نبود حقیقی تو چشم بود..حقیقی خیلی خوب هافبکای حریف رو از بازی خارج میکنه و اجازه نمیده وسط زمین کاری کنن..
خوشحالم نیلسون یه کلین شیت دیگه رو گذروند هرچند خیابانی 90 دقیقه رو اعصابمون راه رفت واقعا حالم از این آدم بهم میخوره .. 90 دقیقه از شریفات و افشین تعریف کرد مخصوصا شریفات !! بنظر من شریفات اینقد خوب نبود که خیابانی گازشو گرفته بود و ازش تعریف میکرد.. حالا این قبلا استقلالی بوده 90 دقیقه طوری ازش تعریف کرد و از تکنیکش گفت که هرکی نمیشناخت فکر میکرد درباره مسی حرف میزنه.. افشین هم جز خراب کردن یکی دو تا موقعیت چیزی نداشت که این ادم 90 دقیقه مغز ما رو خورد اینقد ازشون تعریف کرد اونوقت از مدافع خوبی مثل سیدجلال که یه گل 100 درصد رو از ازشون گرفت هیچی نگفت ..واقعا ازش نفرت دارم...
4 ساله که فولاد نتونسته پرسپولیسو ببره و بنظر من درسته از لحاظ رتبه جدولی بالاترن اما ما میتونستیم این بازی رو هم ببریم اگه یکم بازیکنا تو ضربات اخر دقت میکردن ..آخر بازی هم مشخص بود فولاد به یه امتیاز راضیه و چشم به ضدحمله داره که خدا رو شکر فرصت بهشون ندادیم ..این بازی هم گذشت و بهتره فراموشش کنیم ..الان یه بازی مهم مقاب نفت داریم که 4 5 بازی پشت سر هم رو داره میبره .. امیدوارم این بازی رو خوب باشیم دیگه ..
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
با اکثر نظراتتون موافقم.
ولی چند تا بازی آخر من چیزی از پرسپولیس ندیدم.اینکه میگید اواخر بازی پرسپولیس فشار اورد رو خیلی قبول ندارم.این چه جور فشار اوردنی هست که موقعیتی خلق نمیشه!!!

پرسپولیس بنظرم یه تغییر اساسی تو تاکتیک تیمیش باید بده.تیم ما تو خلق موقعیت مشکل داره.اگه موقعیت های مارو با اونا مقایسه کنید متوجه این موضوع میشید.فولادیا اگه دقت میکردند و شانس داشتند 2 الی 3 تا میتونستند بزنند!!! ولی موقعیت های ما اصلا در حد ایده آل نبود. تازه اینکه پرسپولیس آخر بازی جلو کشیده بود به خاطر این بود که فولاد عقب کشید.چون آخرای بازی به 1 امتیاز قانع شد!!در ضمن تو موقعیت هایی هم که گیر میاد به بدترین شکل ممکن از بین میره!!!امروز عناصر هجومی ما واقعا بد بودند!!! در ضمن بازیکنا جدیدا یاد گرفتند که همین که تیم حریف رو تو محطه جریمه خودشون نگه دارند یعنی یه فشار مضاعف!!!!

بنطر من بازیکنا دیگه بیخیال لیگ شدندو اصلا انگیزه ندارند.!!!.مثلا نوروزی گفته که ما لیگ رو باید بیخیال بشیم و بچسبیم به حذفی!!!! من جاب گل محمدی باشم جریمش میکنم و میزارمش نیمکت!!!
در حالی که ما اختلافمون با صدر 15 هستش.(تازه 1 بازی عقب افتاده داریم).و اوایل نیم فصل دومم هستیم.اینکه بازیکنا اینقدر زود نامید میشند خیلی عجیبه!!! گل محمدی باید چاره ای پیدا کنه برای این مشکل!!!چون با این وضعیت ما شاید تا آخر فصل جزو 8 تا تیم اولم نمیشیم!!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
براي ديدار با لبنان
[h=1]اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اعلام شد[/h]
[h=2]کارلوس کي‌روش 26 بازيکن را به تيم ملي براي بازي با لبنان دعوت کرد.[/h]


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کارلوس کي روش 26 بازيکن را به تيم ملي دعوت کرد.

اسامي اين 26 بازيکن به شرح زير است: عليرضا حقيقي، رحمان احمدي، شهاب گردان، خسرو حيدري، حسين ماهيني، پژمان منتظري، هادي عقيلي، سيد جلال حسيني، محمد نصرتي، مهرداد پولادي، پژمان نوري، جواد نکونام، اميد ابراهيمي، آندرانيک تيموريان، مهرداد اولادي، مجتبي جباري، احسان حاج‌صفي، يعقوب کريمي، آرش افشين، سيد جلال رافخايي، فرزاد حاتمي، محمدرضاخلعتبري، غلامرضا رضايي، رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعي، اشکان دژاگه.

بازيکنان دعوت شده به تيم ملي بايد روز پنج‌شنبه، ساعت 16 خود را به کادر فني تيم ملي در هتل آزادي معرفي کنند.

===============================================
درمورد این لیست سوالی که دوست دارم از استقلالیا هم بپرسم اینه که حقیقی بهتره یا نکونام ؟؟؟ حقیقی بهتره یا تیموریان؟؟
من مطمئنم کی روش برای پر کردن این لیست اصلا به خودش زحمت نمیده بازیا رو نگاه کنه ... واقعا نمیدونم نکونام چی داره که باید هر بار فیکس باشه بازیکنی که من دلم نمیخواست 3 اخطاره بشه و مقابل پرسپولیس نباشه چون وقتی تو بازیه انگار که نیست و اصلا دیده نمیشه اتفاقا این چند بازی اخیر اشتباهات زیادی هم داشته..اونوقت حقیقی که مطمئنم بهترین هافبک دفاعی حال حاضر ایرانه دعوت نمیشه ..خیلی جالبه تو دربی حقیقی خط هافبک استقلال رو فلج میکنه و هافبکاشونو از بازی خارج میکنه بعد نکونام دعوت میشه!!!
یا نوری ..تو این چند بازی اخیر استقلال جباری بهتر بوده یا نوری؟ تو دربی کدومشون بهتر بوده؟ ..
کی روش هم لنگه ژوزه س فقط اسم بزرگ و رقم قراردادش باعث شده تا الان بمونه ..
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
بچه ها به نظر من دیروز پروویچ اصلا خوب نبود. تمام توپ ها رو با اعتماد به نفس تمام لو می داد. یه پاس درست نتونست بده. فقط تک روی می کرد و توپ رو به حریف می داد. من صد در صد معتقدم که بد بازی کرد. و بازم می گم که حتی اگه معدنچی هم بازی کنه به این بدی بازی نمی کنه.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]رویانیان: رفتار کی‌روش منطقی نیست/ نتیجه نمی‌گرفتیم 8 ملی‌پوش داشتیم حالا 4 ملی‌پوش![/h] مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفتار کارلوس کی‌روش را "دوگانه" خواند و گفت: این برخورد دوگانه در دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی مبهم است و جای سوال دارد.

محمد رویانیان درباره فهرست جدید تیم ملی فوتبال گفت: زمانی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت هشت بازیکن ما به تیم ملی دعوت می‌شدند، اما حالا که تیم نتیجه می‌گیرد فقط چهار بازیکن دعوت می‌شوند. این برخورد دوگانه کی‌روش برای ما مبهم است و جای سوال دارد.

وی ادامه داد: از دعوت شدن چهار بازیکن پرسپولیس تعجب کردم چرا که در اردوهای قبلی و زمانی که تیم نتیجه نمی‌گرفت و به حریفان می‌باخت، 7- 8 بازیکن پرسپولیس دعوت می‌شدند. زمانی که تیمی نتیجه نمی‌گیرد یعنی عناصر هجومی و دفاعی‌اش عملکرد خوبی نداشته‌اند. بعدها کی‌روش عنوان کرد که نتیجه نگرفتن پرسپولیس باعث شده بازیکنان دچار عدم خودباوری شوند و با روحیه پایین در اردوها شرکت کنند و همین باعث عدم نتیجه‌گیری تیم ملی شده است.

رویانیان گفت: من تعجب می‌کنم حالا که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد و کاملا متفاوت بازی می‌کند، چرا تعداد ملی‌پوشان ما به نصف کاهش پیدا می‌کند؟ نتیجه گرفتن تیم یعنی اینکه همان ملی‌پوشانی که قبلا به تیم ملی دعوت می‌شدند عملکرد بهتری داشته‌اند و به طور طبیعی با خودباوری بیشتر و روحیه بهتر می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند.

وی افزود: آقای کی‌روش! من برای تصمیم شما احترام قائلم و اعتراضی هم ندارم، اما این برخورد دوگانه شما برای ما جای سوال دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: باید این حق را به ما بدهند که این موضوع را تجزیه و تحلیل کنیم که چرا وقتی پرسپولیس نتیجه می‌گیرد تعداد ملی‌پوشانش کاهش پیدا می‌کند. با این حال ما از تیم ملی حمایت می‌کنیم. بنده سعی می‌کنم با کی‌روش در این رابطه صحبت کنم تا موضوع شفاف شود و نقطه ابهامی باقی نماند. نوری، انصاری‌فرد و حقیقی بازیکنانی بودند که همه فکر می‌کردند به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی گفت: به هر حال تصمیم کی‌روش برای ما قابل احترام است اما نکته‌ای که عنوان کرده‌اند برای ما جای سوال دارد و قابل هضم نیست. حداقل این طور به نظر می‌رسد که برخورد کی‌روش منطقی نباشد. با این وجود فعلا نمی‌خواهم مساله دیگری را مطرح کنم. موارد دیگری هم وجود دارد که به خاطر حفظ آرامش تیم ملی از آنها عبور می‌کنم. دیگر تا زمانی که این موضوع را با خود کی‌روش مطرح نکرده‌ام حرفی در این رابطه نمی‌زنم.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
براي ديدار با لبنان
اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اعلام شد


کارلوس کي‌روش 26 بازيکن را به تيم ملي براي بازي با لبنان دعوت کرد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کارلوس کي روش 26 بازيکن را به تيم ملي دعوت کرد.

اسامي اين 26 بازيکن به شرح زير است: عليرضا حقيقي، رحمان احمدي، شهاب گردان، خسرو حيدري، حسين ماهيني، پژمان منتظري، هادي عقيلي، سيد جلال حسيني، محمد نصرتي، مهرداد پولادي، پژمان نوري، جواد نکونام، اميد ابراهيمي، آندرانيک تيموريان، مهرداد اولادي، مجتبي جباري، احسان حاج‌صفي، يعقوب کريمي، آرش افشين، سيد جلال رافخايي، فرزاد حاتمي، محمدرضاخلعتبري، غلامرضا رضايي، رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعي، اشکان دژاگه.

بازيکنان دعوت شده به تيم ملي بايد روز پنج‌شنبه، ساعت 16 خود را به کادر فني تيم ملي در هتل آزادي معرفي کنند.
===============================================
درمورد این لیست سوالی که دوست دارم از استقلالیا هم بپرسم اینه که حقیقی بهتره یا نکونام ؟؟؟ حقیقی بهتره یا تیموریان؟؟
من مطمئنم کی روش برای پر کردن این لیست اصلا به خودش زحمت نمیده بازیا رو نگاه کنه ... واقعا نمیدونم نکونام چی داره که باید هر بار فیکس باشه بازیکنی که من دلم نمیخواست 3 اخطاره بشه و مقابل پرسپولیس نباشه چون وقتی تو بازیه انگار که نیست و اصلا دیده نمیشه اتفاقا این چند بازی اخیر اشتباهات زیادی هم داشته..اونوقت حقیقی که مطمئنم بهترین هافبک دفاعی حال حاضر ایرانه دعوت نمیشه ..خیلی جالبه تو دربی حقیقی خط هافبک استقلال رو فلج میکنه و هافبکاشونو از بازی خارج میکنه بعد نکونام دعوت میشه!!!
یا نوری ..تو این چند بازی اخیر استقلال جباری بهتر بوده یا نوری؟ تو دربی کدومشون بهتر بوده؟ ..
کی روش هم لنگه ژوزه س فقط اسم بزرگ و رقم قراردادش باعث شده تا الان بمونه ..

رویانیان: رفتار کی‌روش منطقی نیست/ نتیجه نمی‌گرفتیم 8 ملی‌پوش داشتیم حالا 4 ملی‌پوش!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفتار کارلوس کی‌روش را "دوگانه" خواند و گفت: این برخورد دوگانه در دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی مبهم است و جای سوال دارد.

محمد رویانیان درباره فهرست جدید تیم ملی فوتبال گفت: زمانی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت هشت بازیکن ما به تیم ملی دعوت می‌شدند، اما حالا که تیم نتیجه می‌گیرد فقط چهار بازیکن دعوت می‌شوند. این برخورد دوگانه کی‌روش برای ما مبهم است و جای سوال دارد.

وی ادامه داد: از دعوت شدن چهار بازیکن پرسپولیس تعجب کردم چرا که در اردوهای قبلی و زمانی که تیم نتیجه نمی‌گرفت و به حریفان می‌باخت، 7- 8 بازیکن پرسپولیس دعوت می‌شدند. زمانی که تیمی نتیجه نمی‌گیرد یعنی عناصر هجومی و دفاعی‌اش عملکرد خوبی نداشته‌اند. بعدها کی‌روش عنوان کرد که نتیجه نگرفتن پرسپولیس باعث شده بازیکنان دچار عدم خودباوری شوند و با روحیه پایین در اردوها شرکت کنند و همین باعث عدم نتیجه‌گیری تیم ملی شده است.

رویانیان گفت: من تعجب می‌کنم حالا که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد و کاملا متفاوت بازی می‌کند، چرا تعداد ملی‌پوشان ما به نصف کاهش پیدا می‌کند؟ نتیجه گرفتن تیم یعنی اینکه همان ملی‌پوشانی که قبلا به تیم ملی دعوت می‌شدند عملکرد بهتری داشته‌اند و به طور طبیعی با خودباوری بیشتر و روحیه بهتر می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند.

وی افزود: آقای کی‌روش! من برای تصمیم شما احترام قائلم و اعتراضی هم ندارم، اما این برخورد دوگانه شما برای ما جای سوال دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: باید این حق را به ما بدهند که این موضوع را تجزیه و تحلیل کنیم که چرا وقتی پرسپولیس نتیجه می‌گیرد تعداد ملی‌پوشانش کاهش پیدا می‌کند. با این حال ما از تیم ملی حمایت می‌کنیم. بنده سعی می‌کنم با کی‌روش در این رابطه صحبت کنم تا موضوع شفاف شود و نقطه ابهامی باقی نماند. نوری، انصاری‌فرد و حقیقی بازیکنانی بودند که همه فکر می‌کردند به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی گفت: به هر حال تصمیم کی‌روش برای ما قابل احترام است اما نکته‌ای که عنوان کرده‌اند برای ما جای سوال دارد و قابل هضم نیست. حداقل این طور به نظر می‌رسد که برخورد کی‌روش منطقی نباشد. با این وجود فعلا نمی‌خواهم مساله دیگری را مطرح کنم. موارد دیگری هم وجود دارد که به خاطر حفظ آرامش تیم ملی از آنها عبور می‌کنم. دیگر تا زمانی که این موضوع را با خود کی‌روش مطرح نکرده‌ام حرفی در این رابطه نمی‌زنم.

کاملا قبول دارم. مخصوصا دعوت دروازبان ها.نمیدونم چرا گردان دعوت شده.تو این فصل یه بازی خوب ازش ندیدیم!!!و حالا دعوت شده!!!ویا مسعود شجاعی.حالا درسته که تو اسپانیا بازی کرده ولی کروش اینو باید قبول کنه که شجاعی نزدیک چند ماه هست که اصلا بازی نکرده!!!بازی با کره هم از یادمون نرفته، که دیدیم در حالی که آماده نبود فیکس بود و افتضاح بازی کرد!!!
ویا علی رضا حقیقی.ایشونم کلا بازی بهشون نرسیده.و بازیکنی هم که بازی نکنه،خود بخود افت میکنه!!

کار عجیب کروش دعوت نکردن حقیقی ، هافبک دفاعی پرسپولیس هست.از وقتی اومد ، پرسپولیس جون گرفت.این بازیکن غیر از تخصصش ،قابلیت بازی سازی رو هم داره وپاسهای عمقی خوبی میده.بازی با استقلال هم که دیگه همه دیدند که نذاشت هافبک های استقلال نفس بکشند!!! البته دلیل دعوت نکردنشم مشخصه!!!اگه دعوت بشه،به نکونام بر بخوره!!چون نکونام نشون داده که تیم ملی ملک شخصیشه!! تازه اگه آماده بود یه چیزی!!! بدبختی این هست که اصلا خوب بازی نمیکنه!!!
مشکل دیگه دعوت جباری هستش.من جباری رو به عنوان بازیکن خوش فکر قبولش دارم .ولی مشکل این هست که ایشون تازه پا به توپ شده و فعلا با جباری آماده خیلی فرق داره!!!
 

honey2009

کاربر بیش فعال
شما به این میخندی؟؟؟؟به چه چیزایی میخندی خوش به حالت
این جاش تو محض خنده اس نه اینجا;)

کلهم که آدم خوش خنده و شادی هستم...اما خداییش پایه هم بود متنه!
از جو اینجا اطلاعی نداشتم...دیگه از اینا نمیذارم؛ببشقید:cry:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
لیست جدید کروش؛ دلیل این پارادوکس چیست؟

شاید کارلوس همان موقع هم قصد نداشت ۷ بازیکن از پرسپولیس دعوت کند اما پرسپولیس و تیم ملی را فدای لجبازی بچگانه با ژوزه کرد و با ناقص کردن تیم پرسپولیس و تمرینات این تیم اهداف دیگری را دنبال می کرد .

کارلوس کی روش لیست جدید تیم ملی را برای بازی با لبنان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اسیا اعلام کرد.
لیستی که نسبت به لیست های قبلی تغییرات زیاد و بعضا عجیبی داشت.

۱- بدون شک مهم ترین نکته این لیست دعوت نشدن رضا حقیقی هافبک دفاعی جوان تیم پرسپولیس است. حقیقی که نیم فصل اول نمایش خیره کننده ای در فجر سپاسی داشت در ابتدای نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست و با بازیهای خوبش به یکی از مهم ترین مهره های خط هافبک سرخ ها تبدیل شد. ضعفی که پرسپولیسی ها سالیان متوالی با آن مواجه بودند با آمدن حقیقی کاملا پوشانده شد تا خط دفاع پرسپولیس نفسی بکشد و رکورد ۵ بازی متوالی بدون گل خورده بر جای بماند که مطمئنا تاثیر هافبک دفاعی جوان و مشهدی پرسپولیس در این رکورد بسیار زیاد است. حقیقی در دربی ۷۶ عملکر فوق العاده ای داشت و با فلج کردن خط هافبک استقلال میانه میدان را کاملا در تصرف پرسپولیسی ها دراورد و هافبک های خلاق استقلال را از بازی خارج کرد و هیچ اجازه بازیسازی را به جباری نداد. اما جانشین حقیقی جوان در تیم ملی جواد نکونام ۳۲ ساله در چند بازی گذشته استقلال یکی از ضعیف ترین بازیکنان این تیم بوده است. کاپیتان تیم ملی که تازگی زمین فوتبال را به شکل شیاپ چانگ می بیند فنون رزمی را در وسط زمین به اجرا می گذارد تا بتواند هافبکای حریف را متوقف کند. نکونام در بازی با مس بارها حرکات ۳ امتیازی تکواندو را روی بازیکنان حریف اجرا کرد و در دربی ۷۶ هم با یه خطای کامل مشکوک روی حقیقی روز بد خود را کامل کرد. بازیکن بعدی که می تواند در این پست جای حقیقی را بگیرد آندرانیک تیموریان بازیکن تیم دسته دومی الخریطیات قطر است. آندرانیک ابتدای فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشت و بعد از سپری کردن یک مصدومیت نسبتا طولانی اواخر فصل به تیم دسته دومی الخریطیات قطر پیوست!!

۲- محمد نوری دعوت نشده دیگر است که تعجب اهالی فوتبال را برانگیخته است. نوری در روزهای ابتدایی فصل و در شرایطی که در افت بود دعوت میشد اما در این روزها که همان نوری خلاق و آماده است دعوت نمی شود!! نوری این روزها بازیساز اصلی پرسپولیس است با تخریب بازی حریف و نفوذهایش خط دفاع حریف را آزار می دهد و گواه آن نمایش خیره کننده او در بازی پرسپولیس نفت تهران است. او در دربی ۷۶ هم بارها خط دفاع استقلال را آزار داد و به محوطه جریمه استقلال رسید و یک صحنه کاملا مشکوک به پنالتی را هم ایجاد کرد. او در بازیهای مقدماتی جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت و تک گل ایران بازی با ازبکستان را به ثمر رساند اما در یک تصمیم مشکوک گل او مردود اعلام شد. حال عجیب است که کروش به یکباره تصمیم می گیرد هافبک فیکس بازی های مقدماتی تیم ملی و بازیساز آماده این روزهای پرسپولیس را دعوت نکند.

۳- نکته دیگر دعوت نشدن کریم انصاری فرد آقای گل فصل قبل است. او در نیم فصل اول با وجود عملکرد بد پرسپولیس همیشه جز دعوتی های کروش بوده است. آن هم در شرایطی که در این لیست مهرداد اولادی نفر اول خط حمله تیم ملی در بازی های غرب آسیا حضور دارد. خط حمله ای که آماری ناامید کننده در در تورنمنت غرب آسیا از خود به جای گذاشت.

اما چیزی که شاید خیلی از پرسپولیسی ها را متعجب کرده است تفاوت این لیست با لیست روزهای نیم فصل اول و حضور ژوزه در پرسپولیس است. در روزهایی که پرسپولیس بدترین نتایج خود را می گرفت و تیم پیرمرد پرتغالی با بازیهای کسل کننده و دفاعیش امتیازها را از دست میداد و هوادارانش را ناامید می کرد کارلوس کی روش ۷ بازیکن از پرسپولیسی ها را دعوت می کرد. اما حالا که پرسپولیس با بازیهای هجومی و بعضا پرگل هواداران خود را به وجد می آورد و ۸ بازی است که باختی نداشته است این تعداد به ۴ بازیکن می رسد. این پارادوکس در انتخاب های سرمربی تیم ملی تعجب خیلی ها را برانگیخته است. شاید کارلوس همان موقع هم قصد نداشت ۷ بازیکن از پرسپولیس دعوت کند اما پرسپولیس و تیم ملی را فدای لجبازی بچگانه با ژوزه کرد و با ناقص کردن تیم پرسپولیس و تمرینات این تیم اهداف دیگری را دنبال می کرد . شاید کارلوس واقعا سطح لیگ ما را خیلی پایین می داند که بازیکنان لیگ های دسته دوم قطر و بلژیک را بر بازیکنان لیگ ما ترجیح می دهد. لیگی که چهرمین لیگ ممتاز در آسیا انتخاب می شود. شاید کارلوس می ترسد کاپیتان تیمش را که ضعیف ترین روزهای فوتبالیش را میگذراند دعوت نکند و جوانی آماده را دعوت کند.
شاید کارلوس ….
نویسنده:خودم ..:D
 
آخرین ویرایش:

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هیشکی تو ایران به اندازه ی کی روش فوتبال نمیفهمه.
اگه کسی دعوت نشده حتما صلاح دیده.اروپایی ها حرفی ان مثه ما سیاست و غرض ورزی تو کاراشون وجود نداره.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
هیشکی تو ایران به اندازه ی کی روش فوتبال نمیفهمه.
اگه کسی دعوت نشده حتما صلاح دیده.اروپایی ها حرفی ان مثه ما سیاست و غرض ورزی تو کاراشون وجود نداره.
ببخشید ولی کاملا مخالفم ..
اینم مطمئنم که تو کشور ما خیلیا از کی روش خیلی بیشتر میفهمن ..
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببخشید ولی کاملا مخالفم ..
اینم مطمئنم که تو کشور ما خیلیا از کی روش خیلی بیشتر میفهمن ..

عمرا!!!!
هیشکی بیشتر از کی روش نمیفهمه فوتبالو!!
ایرانیا نه همشون البته دوس دارن بقیه مثه خودشون فک کنن!!!ولی اینجور نیست!طرف دید رحمتی سوتی تیم ملی بوده دعوتش نکرد!!!دروازبان میلیاردی تیم استقلال حتی دعوت هم نشد!!!!این یعنی شایسته سالاری ...
پارتی بازی و باشگاه گرایی هم وجود نداره.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
عمرا!!!!
هیشکی بیشتر از کی روش نمیفهمه فوتبالو!!
ایرانیا نه همشون البته دوس دارن بقیه مثه خودشون فک کنن!!!ولی اینجور نیست!طرف دید رحمتی سوتی تیم ملی بوده دعوتش نکرد!!!دروازبان میلیاردی تیم استقلال حتی دعوت هم نشد!!!!این یعنی شایسته سالاری ...
پارتی بازی و باشگاه گرایی هم وجود نداره.
خب درمورد رحمتی کار درستی کرد اما بنظر شما بازیکنایی که دعوت میکنه بهترین ها هستن ؟؟ یعنی این لیست شما قبول داری بهترین ها بودن ؟
من اون بالا فقط بازیکنی پرسپولیس رو نوشتم که برام عجیب بود دعوت نشدن .. درمورد بقیه تیما هم واقعا بازیکنایی بودن که حقشون بود دعوت بشن .. نمونه ش سید صالحی که هر هفته داره گل میزنه و 10 تا گل زده..یا دهنوی که واقعا هافبک خوبی بوده .. یا همین مدافع فولاد که الان اسمش یادم نیست فکر کنم اسم کوچیکش عبدالله بود ....و مهم تر از همه حقیقی خودمون ..
بعلاوه اصلا حرف من اینا نبود .. من برام عجیبه که روزایی که تیم نتیجه نمیگرفت و کسل و خواب آور بازی میکرد 7 8 نفر دعوت میشدن الان که خوب بازی میکنن 4 نفر !! یه حدسایی هم میزنم که دلیلش چی بوده .. از کی روشی که 3 ساعت مونده به بازی ما بر علیه مربی تیممون مصاحبه میکنه هر کاری برمیاد ..
 

Similar threads

بالا